APROFITAR LES RESTES

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: APROFITAR LES RESTES

EntradaAutor: ninetapetita » dg. oct. 21, 2012 10:45 am

M'heu fet pensar en una cosa que sempre feia ma mare i que em sembla que rescataré!

Quan feu tall arrebossat, amb l'ou i el pa rallat que sobra, ho ajunteu tot i feu "boletes". Si a sobre el pa ratllar era d'aquell amb all i julivert (o bé piqueu all i julivert a l'ou), llavors ja queda tremendo! Aqueste boletes es fregeixen al mateix oli i queden boníssimes!

Quin gran post!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: APROFITAR LES RESTES

EntradaAutor: 123martri » dj. oct. 25, 2012 10:03 am

Hola ! aprofitar les restes està súper bé, i als temps que corren....
Jo quan faig carn estofada, cosetes amb salseta, mira de fer patates estofades i allargar-ho amb alguna cosa. Però si em queda molt poc suc, per exemple un got, el que faig es congelar-ho amb la plantilla per fer glaçons. Així em queden dauets petits així si faig un sofregit per macarrons, i tiro un parell de "cubitos" casolans i reforcen el gust.
També quan a la peixateria em regalen el julivert, el pico amb all i oli i també faig glaçons, així es conserva al punt de fresc i quan necessito per posar a la planxa ho poso i ja es desfà.

L'altre dia vaig fer ous farcits els típics amb tonyina, no hi vaig posar maionesa per si de cas no agradava a tothom i va ser una bona pensada, en van sobrar i a la nit vaig fer crestetes afegint, olives tallades i una llauneta de pebrot del piquillo, també vaig trinxar l'ou, va quedar molt bo.
Avatar de l’usuari
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: APROFITAR LES RESTES

EntradaAutor: keyech » dj. oct. 25, 2012 8:57 pm

Gran idea, aquesta dels glaçons! Me l'apunto!!!! :ok:
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

Re: APROFITAR LES RESTES

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 27, 2012 8:23 pm

La d'idees que s'agafen!!! la dels glaçons es boníssima i la de les crestes tmb, tot i que a casa restes tenim poques pq el meu marit és tremendo picant a totes hores ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: APROFITAR LES RESTES

EntradaAutor: piruleta » dc. nov. 28, 2012 7:38 pm

Ostres si! Això de congelar mida glasons està molt bé!
Jo aprofito per fer flams salats quan sobra verdura.
La saltejo una mica, a vegades ni això i hi afegeixo ou batut i un rajolí de llet, salpebro al gust i al forn al bany maria.
Si es fa amb flameres individuals i un cop llestos per presentar ho gratineu una mica amb formatge al damunt queda un àpat espectacular!

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::