Receptes de color verd

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Receptes de color verd

EntradaAutor: cris_ » dj. gen. 21, 2010 2:36 pm

Hola noies!

Dissabte m´han convidat a un sopar on tothom ha de portar alguna cosa de menjar de color verd. La cuina no és una de les meves qualitats precisament neu:-D tot i que hi ha algun platillo d´aquells que aprens a fer que no em surt del tot malament. Pero cap de color verd, bé, a fer una truita d´espinacs o carxofes encara hi arribo, je,je!

En fi, que si sabeu d´alguna recepta poc complicada, dons us ho agrairia molt. He vist alguna recepta interesant en un link que va posar la Momo pero una ajuda no va malament. També havia pensat alguna cosa amb soja.

Gràcies :love:
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: mireiafor » dj. gen. 21, 2010 2:57 pm

Pots portar també espàrrecs bladers (d'aquests que són verds). En compres 1 ó 2 grapats (o els que necessitis segons la gent que sereu) i els bulls només 5 minuts, després es passen per una planxa ben calenta amb poc oli uns quants minuts més. Un minut abans de treure'ls de la planxa els regues amb unes gotes de vinagre de mòdena. Quan els hagis tret del foc els presentes en una safata, els sales amb uns cristallets de sal maldon i a sobre hi poses unes làmines superfines de formatgè parmesà.... Per llepar-se els dits!! La llàstima és que com estan millors és acabats de fer
Imatge

Imatge
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: Layona » dj. gen. 21, 2010 3:00 pm

Et deixo una recepta d´una amanida que ha Dinamarca fan molt...

AMANIDA DE BROQUIL

Necessites:
Broquil
Pinyons i panses
bacó en daus o trocets petits
Cremefraiche o yougur grec
sal, pebre y una cullerada de postres de vinagre.

Rentes el broquil i el talles a trocets i el rentes, jo ho faig amb el broquil cru...pero va a gustos, el meu pare l´escalda un parell de minuts....Escorregut el fiques a un bol...
Fregeixes el bacó que quedi molt cruixent i ho fiques amb el broquil.
Els pinyons els passes per una paella sense oli, només per que quedin rosets i els posses juntament amb les panses al broquil.
Hi tires el iogurth grec o creme Fraiche, amb la cullaredeta de vinagre (ojo només una micona!) la sal i el pebre i remenes, i ja està!!!

A mi m´agrada recien fet, pq el broquil es cruixent...al meu marit li agrada més al dia seguent...Va a gustos!!!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: edae » dj. gen. 21, 2010 3:52 pm

Podries fer pasta d'espinacs, no és difícil!! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: cris_ » dj. gen. 21, 2010 6:30 pm

Ostres! ara no sabré quina triar.

Mireiaflor, veus amb una mica de gràcia i una recepta ben sencilla i ben bona. Jo els esparregs els hagues fet a la planxa amb un mica d´oli i sal i apa!
Layona, que original!. Segur que ni que sigui me la faré per mi aquesta recepta.
Edae, jeje! aixó és el primer que vaig pensar:" vaig a comprar pasta verda ho faig bullir i ja està", pero és el plat que farà qui organitza el sopar!. De tota manera tu potser vols dir fer tu mateixa la pasta no? Podries explicar la recepta, així per una altre dia.....

Gràcies noies. :ok: A veure que faré al final.
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Avatar de l’usuari
Liti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: Liti » dj. gen. 21, 2010 6:44 pm

Guakamole neujor:-)
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: edae » dj. gen. 21, 2010 7:20 pm

Ara no la tinc aquí, però ja te la posaré!!

També pots fer Vol au vents farcits de crema d'espinacs o de beixamel amb espinacs
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: Rainbow » dj. gen. 21, 2010 7:59 pm

Jo, igual que la Liti... GUAKAMOLE!! Molt facil de fer i boníssim!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: luva » dj. gen. 21, 2010 8:45 pm

cris_ si si et decideixes pel guacamole és veritat que és molt fàcil de fer, però si no vols que se't posi de color negrós, perquè no el faràs i consumiràs al moment, tb el pots comprar fet al mercadona en fan un boníssim, està a les neveres, i després pots comprar nachos, diria que al carrefour n'hi ha de verds, a la secció de productes d' altres països i et quedes amb tothom.

També pots fer pasta al pesto! i comprar "tirabussons" d' espinacs. :content:
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: NyiNyi » dv. gen. 22, 2010 9:52 am

O canelons d'espinacs! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: Castanyeta » dv. gen. 22, 2010 11:01 am

Crema de pèsols amb menta, servida en gots de xupito o de cafè, d'aquests de plàstic transparent; queda molt bona i és fàcil de fer, es pot fer amb temps, guarda a la nevera i se serveix freda, i serà ben verda (i molt original)!

Una bossa de pèsols congelats, els cous seguint les instruccions del paquet, els escorres, i ho passes pel pímer afegint-hi aigua freda o, si ho vols més substanciós, llet, fins que tingui la consistència d'una crema força líquida (que es pugui beure d'un glop un cop servida). I al final, un toc de menta (poden ser fulles fresques, o bé seques, del pot de 'hierbabuena' que es compra a la secció d'espècies del súper); mentre continues amb el túrmix, n'hi vas tirant i ves provant fins que trobis el punt que t'agrada; n'hi pots afegir bastanta...
Un cop servida als gots, pots rematar-ho amb una mica de juliverd, civulet o més menta picats i espolsats per sobre.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Receptes de color verd

EntradaAutor: cris_ » dv. gen. 22, 2010 1:32 pm

Hola noies!

Es l´hora de dinar i amb tanta recepta bona se m´està fent la boca aigua!

-Edae, gràcies! per cert em queda clar que t´agraden els espinacs eh! neujor:-) Benvinguda al club neu:-D
-Goga, si porto peres potser me les tiren pel cap, ja,ja! Fàcil si pero tant...... no sé, no sé. També puc portar te verd neujor:-) neujor:-) .
-Liti i Rainbow, si el Guacamole també ho vaig pensar pero sempre m´agrada més el que fan els altres que el meu neujor:-) neujor:-), pero aixó que ja dit la luva és veritat, el del Mercadona no està gens malament. Ho tindré en compte, si no em dona temps a fer alguna coseta jo mateixa.
-NyiNyi, També està bé i són boníssims pero el tema pasta ja estava ocupat i no en puc portar.
- Castanyeta, el mateix que li vaig dir a la Layona, si no ho faig en aquesta ocasió, igualment ho faré perque a més a més la verdura m´encanta i realment és ben facil de fer i original.

Bé, a veure que faig perque encara no he aconseguit saber quants sóm i que porta cadascú ?-) ?-) ?-)

Moltes gràcies a totes!
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::