CUINAR PER AMOR!

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: vallpresona » dl. maig 10, 2010 1:52 pm

IreneM ha escrit:Gràcies per la benvinguda noies!!!

Vallpresona...quina gana m'ha agafat llegint lo de les tartaletes amb foie i formatge de cabraaa!!!!nyaaaaam que boooo!!!

A veure si us penjo la recepta del tiramisu que ja fa dies que us la vaig comentar i encara no l'he penjada!!

:ok:



De res!!! Però ... estic buscant la recepta de les tarteletes amb foie i formatge de cabra i no la trobo! M'ho vaig imaginar? O em podeu ajudar?
Imatge
Avatar de l’usuari
BettyBoo
:: gosset
:: gosset
Entrades: 419
Membre des de: dj. feb. 25, 2010 10:25 am

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: BettyBoo » dl. maig 10, 2010 4:08 pm

vallpresona ha escrit:
IreneM ha escrit:Gràcies per la benvinguda noies!!!

Vallpresona...quina gana m'ha agafat llegint lo de les tartaletes amb foie i formatge de cabraaa!!!!nyaaaaam que boooo!!!

A veure si us penjo la recepta del tiramisu que ja fa dies que us la vaig comentar i encara no l'he penjada!!

:ok:



De res!!! Però ... estic buscant la recepta de les tarteletes amb foie i formatge de cabra i no la trobo! M'ho vaig imaginar? O em podeu ajudar?


Vallpresona no tho vas imaginar, em sembla q les va posar l'agunau! de totes maneres jo mho vaig apuntar així q pren nota:
Primer posar el foie, després una rodanxa de formatge de cabra i al damunt la mermelada de ceba i cap al forn! au ja ho tens, ara a gaudir-ne!!!
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: vallpresona » dl. maig 10, 2010 8:57 pm

BettyBoo ha escrit:
vallpresona ha escrit:
IreneM ha escrit:Gràcies per la benvinguda noies!!!

Vallpresona...quina gana m'ha agafat llegint lo de les tartaletes amb foie i formatge de cabraaa!!!!nyaaaaam que boooo!!!

A veure si us penjo la recepta del tiramisu que ja fa dies que us la vaig comentar i encara no l'he penjada!!

:ok:



De res!!! Però ... estic buscant la recepta de les tarteletes amb foie i formatge de cabra i no la trobo! M'ho vaig imaginar? O em podeu ajudar?


Vallpresona no tho vas imaginar, em sembla q les va posar l'agunau! de totes maneres jo mho vaig apuntar així q pren nota:
Primer posar el foie, després una rodanxa de formatge de cabra i al damunt la mermelada de ceba i cap al forn! au ja ho tens, ara a gaudir-ne!!!



Ostres, moltes gràcies BettyBoo!!!! Ja sabia jo que em faltava alguna cosa ... ho veia "pobre" només amb foie i formatge de cabra!!!!! De totes maneres, com creieu que pot quedar amb ceba caramelitzada?
Ufff! Se'm fa la boca aigua només de pensar-hi!! I això que ja he sopat!!!! Jajajaja
Imatge
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: agunau » dj. maig 13, 2010 4:01 pm

Hola guapes!!
Ostres tenim el post una mica paradet últimamant eh?! mea culpa!!

La veritat és que estic intentant fent una mica de bondat amb el menjar... cosa que em costa una barvaritat! :ufs: i per això no faig gaires cosetes a la cuina últimament, aviam si m'animo i vaig penjant coses noves!!

A la resta us animo a que aneu compartint amb nosaltres les vostres receptes!

Gràcies guapes! :-()-)
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: vallpresona » dj. maig 13, 2010 5:52 pm

agunau ha escrit:Hola guapes!!
Ostres tenim el post una mica paradet últimamant eh?! mea culpa!!

La veritat és que estic intentant fent una mica de bondat amb el menjar... cosa que em costa una barvaritat! :ufs: i per això no faig gaires cosetes a la cuina últimament, aviam si m'animo i vaig penjant coses noves!!

A la resta us animo a que aneu compartint amb nosaltres les vostres receptes!

Gràcies guapes! :-()-)



Eiii!!! Doncs mira quina casualitat perquè acabo de fer un dels meus invents ... l'he provat i ho trobo boníssim!!!!
He fet una crema de pastanagues per sopar i no m'en he pogut estar de tastar-la!!!
Us explico com l'he fet (és clar que sempre es pot millorar!!):
He sofregit una mica de ceba
He bullit les pastanagues amb una mica de porro
Un cop fet, he afegit una mica de brou de pollastre, un quesito i ho he triturat!

Agunau, una recepta fàcil i lleugereta, no?

Ah! També he fet un flam de verdures amb nata líquida però aquest està per tastar i quan ho hagi tastat us dic què tal!!!!

I si, aviam si animem una mica el post!!!! Que jo sí que estic d'invents! Qualsevol no s'anima amb tantes receptes que heu anat posant!!!! Jajaja!
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: angelina » dl. maig 17, 2010 3:22 pm

nenes!! Que paradet que està això!

Jo ara vaig a mirar les tartes de formatge que vau posar, aviam quina em convé més segons els ingredients!! I quan la tingui feta ja us donaré noticies!! i posaré foto si surt bé!
:content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: angelina » dl. maig 17, 2010 4:36 pm

Estic fent el de l'Agunau, i la barreja m'ha quedat molt liquida!! :ufs: es normal??
:ufs: pq al posar-lo al motllo regalima?! em quedaré sense pastís d'aqui a que qualli?? aixxx segur que he fet alguna cosa malament :-D :r)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: mama2010 » dl. maig 17, 2010 8:24 pm

Sou totes unes cheffs!!!! Moltes gràcies per les receptes!!!

He fet una carpeta al meu pc "receptes SP" jejeje

La meva mare es francesa i aquí us deixo la recepta que sempre ha fet per fer CRÊPES

250gr farina
1/2l llet
30gr mantega
3 ous
1 punçadeta de sal
2 cullerades "soperes" de sucre
1 cullerada "sopera" de Ron o Conyac (jo sempre em fico mes, magrada que es noti el sabor)

Es fica tot en un recipient i amb la turmix li doneu canya, sobre tot que no quedi cap grumoll. Per a que quedin bones, bones, s'ha de deixar reposar una nit, sinó una horeta. Jo he fet la massa i les he cuinat i tb m'agraden, pero manies de la mare que diu que ha de reposar.
Quan les fas a la paella, la primera, SEMPRE surt malament, despres ja surten genials!

Per acompanyar-les, doncs mil coses... plàtan i xoco, maduixes amb nata, mel, sucre, nous, etc, etc, etc...

Vaig a continuar mirant receptes!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: mama2010 » dl. maig 17, 2010 8:58 pm

Ramtri ha escrit:Per cert, mama2010, quina diferència hi ha entre posar o no 1 cullerada "sopera" de Ron o Conyac???
Gràcies novament! :p-)


Doncs que no tindra regustet a Ron o Conyac :ok:

Si les voleu fer salades, amb pernil i formatge, no poseu sucre! llavors podeu afegir una miqueta de pebre i julivert :)
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 18, 2010 9:42 am

Ok, que bé l'altre dia amb l'Albert vam fer-ne de Crepes, ara probarem la teva recepta!! Haig de confessar que els crepes li queden millor a ell que no pas a mi!!
Tinc una nova recepta per als amants de la canyella, unes galetes brutals!!
Les he penjat al bloc, a veure quan tinc més temps i les penjo aquí, que haig de reduir les fotos que sempre em diu que pesen massa!!!
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: agunau » dt. maig 18, 2010 5:17 pm

Hola guapes!!

Mama2010 molt bona la recepta de les creps!! al meu germa l'hi encanten!! demà li la teva!

Angelina no se si el problema és de la farina jo sempre hi poso Maizena, però la textura és bastant líquida, si vols pots afegir-hi un sobre de cuajada, ajuda a cuallar abanç encara que no varia la textura inicial, potser vas possar massa llet??

Piruleta m'encanten les galetes!! i m'he comprat uns talladors de galetes la mar de xulos!! penjans la recepta porfi que la provaré i així els estrenaré :ok:

Vallpresona ostres que bona la recepta de la crema de pastanagues :ok: m'he l'apunto!! lleugereta, lleugereta! jejejeje

Una de fàcil i ràpida!!

Sabeu la trena de pasta de full i poma que hi ha en una entrada anterior? doncs igual però afegin la poma a daus, nous i xocolata esmicolada! de muerte!!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: angelina » dt. maig 18, 2010 5:54 pm

Agunau ho tornaré a intentar no em dono per vençuda :-D de to9tes maneres es bò ehh però quina estonada!!! aviam si em queda millor la proxima! ai no m'has dit si la galeta nomes la poses a sota o també pels voltants? es a dir en forma de cassola!? :-(( mira q en faig de preguntes!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: agunau » dt. maig 18, 2010 6:25 pm

Angelina amore!! la galeta la posso només a sota, i de forn tarda mes o menys una horeta, jo vaig mirant i quan al punxar-lo surt net el bastonet ja està al punt! jejejeje M'encanta que no et donis per vençuda! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: mama2010 » dt. maig 18, 2010 9:08 pm

agunau ha escrit:Hola guapes!!

Mama2010 molt bona la recepta de les creps!! al meu germa l'hi encanten!! demà li la teva!

Angelina no se si el problema és de la farina jo sempre hi poso Maizena, però la textura és bastant líquida, si vols pots afegir-hi un sobre de cuajada, ajuda a cuallar abanç encara que no varia la textura inicial, potser vas possar massa llet??

Piruleta m'encanten les galetes!! i m'he comprat uns talladors de galetes la mar de xulos!! penjans la recepta porfi que la provaré i així els estrenaré :ok:

Vallpresona ostres que bona la recepta de la crema de pastanagues :ok: m'he l'apunto!! lleugereta, lleugereta! jejejeje

Una de fàcil i ràpida!!

Sabeu la trena de pasta de full i poma que hi ha en una entrada anterior? doncs igual però afegin la poma a daus, nous i xocolata esmicolada! de muerte!!



Segur que et quedaran bonissimes!!! Estaran cuinades AMB AMOR!!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 18, 2010 9:40 pm

Ramtri ha escrit:
piruleta ha escrit:Ok, que bé l'altre dia amb l'Albert vam fer-ne de Crepes, ara probarem la teva recepta!! Haig de confessar que els crepes li queden millor a ell que no pas a mi!!
Tinc una nova recepta per als amants de la canyella, unes galetes brutals!!
Les he penjat al bloc, a veure quan tinc més temps i les penjo aquí, que haig de reduir les fotos que sempre em diu que pesen massa!!!


Piruleta!! Quan dius el blog... et refereixes a la web que et surt a sota de la firma??
Merci! :ok:


Doncs si a la firma! és que el meu marit és dissenyador i el tema fotos el porta ell.. :ufs: ara va a tope de feina, però m'ha pomès que me n'ensenyarà. És que al blog les puc penjar però aquí no!!!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 18, 2010 9:46 pm

mama2010 ha escrit:
agunau ha escrit:Hola guapes!!

Mama2010 molt bona la recepta de les creps!! al meu germa l'hi encanten!! demà li la teva!

Angelina no se si el problema és de la farina jo sempre hi poso Maizena, però la textura és bastant líquida, si vols pots afegir-hi un sobre de cuajada, ajuda a cuallar abanç encara que no varia la textura inicial, potser vas possar massa llet??

Piruleta m'encanten les galetes!! i m'he comprat uns talladors de galetes la mar de xulos!! penjans la recepta porfi que la provaré i així els estrenaré :ok:

Vallpresona ostres que bona la recepta de la crema de pastanagues :ok: m'he l'apunto!! lleugereta, lleugereta! jejejeje

Una de fàcil i ràpida!!

Sabeu la trena de pasta de full i poma que hi ha en una entrada anterior? doncs igual però afegin la poma a daus, nous i xocolata esmicolada! de muerte!!


em sap greu Agunau però amb aquesta massa no va bé el tallado de galetes, que es fan boletes! No totes les masses van bé.
Pel bateig de la Rita en vaig trobar una que va fantàstica, vaig fer crec que unes 200 galetes per regalar a tothom en forma d'angelet, recobertes de sucre glas de diferents colors, un èxit. Tothom content i no massa car.

INGREDIENTS:
-125gr. mantequilla.
-1/2 tassa de sucre (els gots de la nocilla, fantàstics medidors).
-1ou.
-1+3/4 tassa de farina.

Es barrejar la mantequilla amb el sucre, desprès l'ou i finalment la farina. Treballar "a mano", i deixar reposar uns 30 minutets a la nevera per poder-les tallar millor sobre una superfície enfarinada.

GLASSEJAT:
-220gr. de sucre glas.
-3 cullerades d'aigua calenta.
-colorant alimentari.

És tan senzill com posar les galetes en una reixeta pel que pugui caure i anar posant el glassejat pel damunt, quan està sec aguanta el que faci falta.

Segur que et quedaran bonissimes!!! Estaran cuinades AMB AMOR!!!!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 18, 2010 9:51 pm

Torno a ser jo pesada, aquí teniu les galetes de canyella:

INGREDIENTS:

200 grs de mantequilla

150 grs de sucre

250 grs de farina

4 cullerades grans de canella

Es barreja la mantequilla tipus pomada (ben toveta), amb el sucre, llavors s'hi afegeix la farina i la canyella. Tot barrejat amb les mans, es fan boletes i al forn!!
Boníssimes.

Una altra cosa, estic buscant una recepta d'algun tipus de pa dolç o alguna cosa per l'estil. El divendres a l'espai familiat on va la Rita celebrem el St. Ponç, menjarem melmelades que han estat fent i infusions d'herbetes que hem anat portant i volia buscar alguna cosa que no fos coca o pa de pessic per portat. Així acompanyem les melmelades i les infusions!
GEA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dg. set. 07, 2008 6:37 pm

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: GEA » dc. maig 19, 2010 1:30 pm

IreneM ha escrit:Hola de nou noies!!!

Ostres vallpresona...no sabia que no es podia penjar fotos fins que no portis 100 missatges...jo que ja anava a penjar les de la coca i del tiramisu!!!!ostresssss quina ràbia!!!!!

Doncs esperaré i mentrestant us posaré la recepta!!!!

COCA DE PEBROTS I CEBA:

INGREDIENTS:
2 pebrots verds (jo li vaig posar 3 pk eren bastant esquifits els que vaig comprar)
1 pebrot vermell (era bastant gran)
1 ceba (jo la compro congelada i talladeta a la juliana a la sirena)
2 llaunes de tonyina
oli
sal
1 massa d'empanada o de coca (la vaig comprar ja feta de la marca la cocinera...surt molt bona...tot i que tb la pots fer tu com si fos de pizza però la fas menys gruixuda)

ELABORACIÓ:

Talla els pebrots i la ceba a daus petitons .
Posa una mica d'oli d'oliva en una paella i quan estigui calent tira-hi tot el pebrot i la ceba trocejada. Deixa sofregir una bona estona fins que estigui fet.

Prepara la massa a una safata del forn doblegan la vora amb els dits i punxa la massa amb una forquilla (perque no es bufi!!!!...la massa preparada ja ve amb paper de forn així que no cal que posis cap bandeja en especial...la mateixa del forn ja va bé!!!).

Un cop sofregit els pebrots i la ceba (la sal se li posa al sofregit per cert...jo no en poso pk a casa es menja sense sal!!!i la tonyina ja és salada així que FORA SAL QUE ÉS DOLENT PER LA SALUT!!!) esparcir el sofregit per la massa cobrint el màxim possible. Trossejar la tonyina i esparcir per sobre del sofregit ja situat sobre la massa.

Calentar 10 mint el forn a 200 graus i quan estigui calent posar la coca dins...depen del forn seran uns 10-20 min de temps!!!ves controlant la coca que no es cremi i ja està !!!!

Coca feta!!!!!


Espero que us agradi!!!


la vaig fer ahir per sopar i està "TREMENDA DE LA MUERTE" :ok:
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: isa » dj. maig 20, 2010 11:40 am

Cuineres guapes, tinc moltes ganes de fer fricandó de vedella o vedella amb bolets, però no tinc ni idea!!! Vaaaa expliqueu, que segur que en sabeu!!! :-D :-D
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: CUINAR PER AMOR!

EntradaAutor: pigadeta » dj. maig 20, 2010 12:26 pm

Isa, et buscaré la recepta de ma mare i te la paso!!

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::