Comprar fruita i verdura ecològica

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: irma » dl. abr. 18, 2011 10:18 am

Mira crec que al final em decanto per Joan Castella. Resulta que no hi ha punts de recollida de la Tavella pel meu barri. No he sabut trobar grups de consum per la zona i veig que a Joan Castella hi ha varietat de productes a un preu raonable.
Merci a totes pels sugeriments! :ok:
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: sònia-2 » dl. abr. 18, 2011 1:06 pm

Ja em diràs què t'ha semblat. Jo tenia pendent comparar-ho amb altres preus,veig que tu ja ho has fet, està millor de preu? També ho volia comparar amb la verdura i fruita no ecològica, em fa l'efecte que és bastant més car.

Espero que t'agradi.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: charito » dl. abr. 18, 2011 1:54 pm

Jo m'he animat i he demanat a doctorveg, ja us explicare que tal!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: charito » dj. abr. 21, 2011 8:15 am

Ahir vaig rebre la caixa de Dr. Veg, mmmmm quina bona pinta que te tot!!!! >.-<:

Vaig provar un tomaquet, una mongeta (es que me les menjo crues, jeje), un kiwi i estava tot deliciós.

Em sembla que ens aficionarem!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: charito » dj. abr. 21, 2011 12:17 pm

Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: irma » dv. abr. 22, 2011 7:31 pm

Sònia m'he decantat per Joan Castella perque em sembla que està millor de preu. Per 30 € tens 9 kilos de fruita i verdura i als altres llocs pel mateix preu només te'n donen 8.
Si ho compares amb fruita i verdura no ecològica el preu varia molt! Per 25 € tens uns 12 kilos de fruita i verdura. Jo fins ara he comprat a frescuore, que t'ho porten a casa i molt bé, pero ara vull provar la ecologica.... Encara no he fet comanda la setmana que ve us dic que tal amb Joan Castella.

Roser, molt fort lo dels nens hiperactius....
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: Autumn » dc. abr. 27, 2011 3:42 pm

Nosaltres comprem a pachamama
http://www.pachamama.cat
Tens opcio de setmanal o quinzenal i dos tipus de cistella més gran o més petita.
T'ho porten a casa amb bicicleta si vius dintre d'una zona de barcelona, nosaltres com som de fora ho anem a buscar.

Miraré també les webs que heu posat a veure que tal estan :)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: irma » dv. abr. 29, 2011 11:44 am

Hola!!
Ja tinc la comanda de Joan Castella i tot té molt bona pinta.

Hi ha però una proposta molt interessant que es diu http://www.apadrinaunarbrefruiter.com/ que és d'un pagès de Ventalló (Empordà) en la que apadrines un arbre pagant una quantitat anual (que després gastaràs en fruita i verdura, per tant no perds els diners) i pots anar a visitar el teu arbre i collir tu mateix la fruita.
Produeixen sense pesticides pero també venen fruita i verdura que no produeixen ells.
En preguntar-los si fan agricultura ecològica m'ha sorprès la seva resposta i m'ha fet plantejar si lo ecològic és realment ecològic:

Hola Irma, precisament nosaltres no fem servir pesticides, ara be el mon de la fruita i verdura esta tant contaminat de mentides que jo ja en prou feines hem crec res. Molts s'aprofiten de la gent que te bona conciencia. Una vegada varem probar de certificar-ho pero era tanta la burocracia que desistirem i ara ens dediquem a produir bo i sa i aixo ens ha portat a on soms ara amb mes de 1000 persones que ens compren regularment.
Una abracada
Pere

Jo m'animo a provar-ho!
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: canyella9 » dl. maig 09, 2011 9:43 pm

Hola noies, quin post tant interessant!
em miraré amb calma aquestes pàgines, quasi segur que compraré a algun lloc!

jo he comprat taronges i mandarines a l'hivern, n'he comprat a diverses pàgines i ens funcionat mb, unes taronges delicioses!!
entreu a:
www.naranjasche.com
www.lamejornaranja.com

t'ho porten a casa, són taronges ecològiques i les cullen el dia abans de porta-les al domicili.

Pel que fa a "la cistella ecològica" provaré la que tenen a l'herboristeria on vaig jo. Ja us diré el què.

FIns aviat! :b-)))
Avatar de l’usuari
marta79
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. juny 15, 2010 6:08 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: marta79 » dc. gen. 25, 2012 10:14 am

Hola jo soc de Lleida i no tinc cap problema per comprar fruita i verdura ecologica!

La veritat és que el gust no te res a veure!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: Ginger » dv. feb. 03, 2012 10:51 am

Algú sap d'alguna cooperativa o distribuidora per Manresa? M'ha semblat trobar en una pàgina que heu penjat una cooperativa de Manresa que es diu La Guixa i ho fa, però no acabo de trobar-ne la info. Algú en sap res?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
campannilla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: campannilla » dt. març 13, 2012 7:43 pm

Us en deixo una altra:

http://www.tarongesebre.com/

Serveixen a tot Catalunya i tot i que no hi ha una gran varietat de productes, tot el que tenen (sobretot les taronges, mandarines, calçots...) us asseguro que esta boníssim!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: Delfina » dl. jul. 01, 2013 12:27 pm

Hola noies, remunto aquest post, que tant interessant em va semblar en el seu dia. Crec que val la pena no perdre’l de vista.
Vaig seguir els vostres comentaris amb interès, però com que no podia aportar res de nou doncs no vaig dir res. Ara puc aportar el meu petit granet de sorra i aquí us deixo la meva experiència, per si a algú li pot interessar. :ok:

Jo he comprat algunes vegades a la masia de la torre dorda, està entre llavaneres i mataró. Podeu trobar-ho per internet buscant Martí rossell. Jo n’estic molt contenta, el preu és prou bo i la qualitat molt bona. L’únic problema és el desplaçament(som de l’hospitalet nosaltres)però quan hi anem ens ho agafem com mig passeig i fem un volt, veiem les gallines i comprem també ous i carreguem per un parell de setmanetes. També venen en tenda “monviu” em sembla que es diu, a mataró.

Vora d’on vivim no vaig trobar res que em fes el pes. Per cert, Irma, no deus haver trobat un grup de consum ecològic per la nostre zona, oi?. ;-)
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: LyD » dj. jul. 04, 2013 7:58 am

Irma, Delfina: jo també soc d'Hospitalet i estic interessada en el tema. He trobat que hi ha un grup de Xarxa Consum Solidari a Collblac, les dades:

06 Collblanc (L'Hospitalet del Llobregat)
Botiga Nutridiet
Francesc Layret, 14 (entre Travessera Corts i Carretera Collblanc) – 08903 L’Hospitalet de Llobregat
L'horari de recollida de cistelles és:
DIJOUS tarda de 16h30-20h30
DIVENDRES de 9h30-20h30

Del mateix XCS hi ha un altre grup a Santa Eulàlia. També hi ha una altra associació més cap al centre: Aquí hi ha Broquil.

El que passa és que dubto si fer-ho per aquí o que m'ho portin a casa perquè no ho tinc massa a prop i carregar amb la caixa fins a casa no ho veig massa clar.

S'agraeixen més opinions sobre el tema!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: cositina » dl. set. 30, 2013 9:29 am

noies jo fa dies q cerco info sobre aquest tema i algunes de les q heu posat aqui no les coneixia. He estat fent un document-resum de les q he anat trobat, per comparar els preus de les cistelles petites (nosaltres som 2 i no mengem massa sovint a casa), us l'enganxo per si és util per a algú.


Ecoalimentaria - http://www.ecoalimentaria.es/ca/



Productos de todas las categorías para comprar por separado, y también cestas prediseñadas. Precio cestas:

8-9 kilos fruta+verdura = 23 euros

7-8 kg fruta 23 euros

8.10 kg verdura 23 euros

Els productes que han d'anar refrigerats (làctics, embotit vegetal, carn, tofu, ...), només se serveixen a Barcelona ciutat, per preservar la cadena de fred.Les entregues a domicilis de Barcelona tenen un cost de 5 € (gratis per compres superiors a 80 €). Les entregues a domicilis d'Horta (CP 08031 i 08032) tenen un cost de 4 € (gratis per compres superiors a 80 €). Les entregues a domicilis fora de Barcelona ciutat tenen un cost fixe de 6 €.

També es pot recollir al nostre local al C/ Canigó 94, sense cap recàrrec, en horari de 12 a 14 h (previ avís de que es recollirà al matí) i de 16 a 19:30.

Els dies d'entrega són dimecres i divendres, prioritàriament en horari de 16 a 19 h. A Barcelona ciutat es pot sol·licitar l'entrega en una franja d'almenys 2 h entre 16 i 20 h. A Barcelona província es pot sol·licitar l'entrega de 16 a 19 h o de 17 a 20 h. Algunes poblacions fora de les rutes habituals només tenen entrega l'endemà al matí, en horari de 9 a 14 h; en tal cas, poc freqüent, contactem amb el client al rebre la comanda per informar-lo d'aquest fet i confirmar l'entrega.



La tavella - http://www.latavella.cat/



Fruta y verdura 6-7 kg: 25.86

Fruta pequeña (2.5-3kg): 14.25

Huevos (6): 2.75

Hay carne (pedido minim 35 euros)

Envio gratuito al punto de recogida de cada barrio (recoger x las tardes, 24 horas desde q llega) o +2 euros y pico a domicilio

Se puede pagar con tarjeta, transferencia o domiciliación bancaria







HORTGANIC (xarxa de consum ecologic) - http://www.hortganic.org/

Se puede comprar una cesta prediseñada o llenar la cesta escogiendo lo q quieres de cada cosa (fruta, verdura, legumbres, aceites…). Pedido minimo 15 euros



La cesta prediseñada:

5-6 kg fruta+verdura = 22 euros

7-8 kg fruta+verdura: 28 euros



Precio envio: 1 euro x cesta (recogiéndolo en un punto de recogida) ó 3 euros (a domicilio)







Doctor Veg - http://www.doctorveg.es

5kg fruta+verdura: 24.5 euros semanal / 26 euros quincenal

8kg fruta+verdura: 34.5 semanal / 36 eur quincenal



20% de descuento en tu segunda cesta del mismo pedido

Hay pan, oli, huevos (2.90 media docena)

TRANSPORTE INCLUIDO EN EL PRECIO DE LA CESTA

Pago por transferencia o domiciliacion









CAN PEROL - http://www.canperol.cat/

Cistella básica: 45-6 kg fruta i verdura + 1 pan = 19 euros

Cistella comoda: 6kg fruta+verdura+1 pan+1 pasta= 25 euros

Hay carne y embutido

Envio: 6 euros (3 euros si pedido > 72 euros)







Disfruta verdura - http://www.disfrutaverdura.com

8 kilos fruta+verdura: Precio Semanal: 29 € / Precio Quincenal: 31 € / Precio Mensual: 32,5 €

Cajas de carne (ternera): 2 kg 43 euros, 4 kg 70 euros

¿envio incluido? No lo veo en la web

Pago x domiciliación bancaria

Haces el pedido y ellos te llaman x tf





La Horta de l´eixample – http://www.hortadeleixample.es

8kg fruta+verdura = 35 euros

6kg verdura = 25 euros

10kg naranjas 26 euros

Se paga al entregarlo

¿envio incluido? No lo veo en la web





Bioespace.es - http://www.biospace.es/

“supermercado” online con productos de todo tipo.

Pedido minimo 40 euros

Envio: 6 euros
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: nini8852 » dj. oct. 17, 2013 1:18 pm

Jo conec Selvia.org, a La Selva. Si ho reculls a una botiga de Riudarenes, no pagues ports.
Imatge
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: irma » dt. gen. 21, 2014 9:11 am

Caraiiiiiii
Feia molt que no entrava a xafardejar i que bé el que dieu!!
LyD Miraré el grup de consum de Collblanc, em queda molt a prop de casa, ja se on és!!

Jo he fet un gran descobriment!! He trobat un pagès que ho te bo, bonic i barat a Sant Vicenç dels Horts. Es diu Cal Rosset: http://www.calrosset.com
https://www.facebook.com/pages/Cal-Ross ... 56?fref=ts

Ho tenen bonissim, bé de preu (una caixa de fruita i verdura d'uns 9 quilos val 20 €) i l'única pega és que cal recollir-ho allà, no ho porten a casa. pero tenen una botiga al carrer Nàpols, 155 Barcelona, cantonada amb el passatge Bocabella. El meu marit treballa aprop d'allà i els dimarts recull la caixa i fa tot una olor a fresc!! Fins i tot algún cop m'he trobat un cargolet campant per l'enciam, ecològic 100% :ok:
A mi les pomes mai m'han agradat gaire pero vaig probar aquestes i… m'encanten!!

Ara vull trobar botigues on comprar carn ecològica. Algú coneix carnisseries per l'Hospitalet o les Corts??
rosadabril
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 14, 2014 10:36 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: rosadabril » dl. jul. 14, 2014 10:41 am

Hola!

Jo sóc de Manresa i la fruita i la verdura ecològica la compro a l'Hort del Navarro - www.hortdelnavarro.cat

El millor de tot és que no compres una cistella tancada, si no que cada setmana et passen la llista dels productes que tenen i tu tries el que vols i t'ho porten a casa.

Jo ho prefereixo, ja que així agafo el que necessito en cada moment.
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: nini8852 » dl. jul. 14, 2014 2:21 pm

A Massanes hi ha Capità Ganxet http://capitaganxet.blogspot.com.es/ ho gestiona una coneguda, tot i que encara no hi he comprat, doncs a mi les cistelles no m'interessen i estic esperant que obrin l'hort per comprar només allò que vull i en la quantitat que vull. Mentrestant, segueixo comprant a Selvia.
Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Comprar fruita i verdura ecològica

EntradaAutor: nini8852 » dl. jul. 28, 2014 2:10 pm

nini8852 ha escrit:A Massanes hi ha Capità Ganxet http://capitaganxet.blogspot.com.es/ ho gestiona una coneguda, tot i que encara no hi he comprat, doncs a mi les cistelles no m'interessen i estic esperant que obrin l'hort per comprar només allò que vull i en la quantitat que vull. Mentrestant, segueixo comprant a Selvia.


Doncs finalment aquest dissabte vaig poder pujar a l'hort i ja hi vaig comprar. Moltes de les coses les culls tu mateix i d'altres (com mongeta verda, per exemple) ja ho tenen collit ells perquè tu no et tiris mig matí fent-ho. N'estic molt contenta i hi aniré sempre que em faci falta, perquè a més, com que no hi ha intermediari, surt molt bé de preu.
Imatge

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::