Herbes aromàtiques

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Herbes aromàtiques

EntradaAutor: sivi » dt. feb. 14, 2012 3:06 pm

Hola noies, si us agrada el curry, us recomano el tandori, que es com un curry però vermell, i esta bonissim.
Nosaltres a vegades en fem sevir pel pollastre. Tallo el pollastre a daus grossos, poso oli i el tandori i el deixo mascerar un dia, l'endemà o el rosteixo al forn amb daus de patata (tot cuit junt) o en faig pinxitos amb verdures.... Amb aletes també queda bonissim. Si teniu arros blanc que us ha sobrat, el sofregiu en una paella amb el tandori, i a part de bo queda divertit, ja que queda vermell.
El curry, jo el solo fer amb un sofregit de ceba però sense torrar la ceba, llavors poma ratllada que cogui amb la ceba, una mica de crema de llet i el curri. Ho deixo coure tot una estona i la salsa que queda es ideal per acompanyar pollastre planxa o pasta o arrós blanc...
Imatge

Imatge
MONTY
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

Re: Herbes aromàtiques

EntradaAutor: MONTY » dt. feb. 14, 2012 9:50 pm

SIVI no tenia ni idea que existis el TANDORI, no ho havia sentit mai...pero em fa molt bona pinta!!!!!!! i lo de la poma.... mmmmmhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!crec que serà del meu estil. Quan ho hagi provat us dic el què.

Gràciessssss!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::