Aprofitar 2 plaques de lasanya

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: Danu » dg. nov. 06, 2011 7:58 pm

M'han sobrat dues plaques de lasanya. A algú se li acudeix com podria utilitzar-les en un àpat per a dos? En una lasanya convencional, està clar que no (i menys dues!), però no m'agradaria llençar-les... ?-) És que no sé... una amanida, un farciment...? O encara que no sigui per menjar... (qui sap)?
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: sivi » dg. nov. 06, 2011 8:12 pm

A mi si m'en sobren faig canelo de pasta, o sigui enbolicar la placa en ella mateixa i la poso en un racó juntament amb la lassanya o els canelons i queda bona amb la beixamel. Es el que sol menjar el meu nebot quan be, els canelons de pasta.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: lila » dg. nov. 06, 2011 8:57 pm

Ostres, sivi, a mi m'encanten els "canelons de pasta -sense farcit- nedant en bexamel"!!! >.-<:

Danu, jo trobo que amb dos plaques, per fer menjar per dos potser queda curtet, no? A no ser que el farcit sigui maxi... Per exemple, fer la lasanya a l'inrevés: capa d'espinacs-capa de formatge de cabra-capa de bacon-placa de lasanya-capa d'espinacs-capa de formatge de cabra-capa de bacon-placa de lasanya-capa d'espinacs-capa de formatge de cabra i... a gratinar!!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: Danu » dg. nov. 06, 2011 9:10 pm

Gràcies per les vostres idees! Hm... puc fer des d'un caneló farcit acompanyat amb amanida com a primer plat fins una lasanya "invertida" ficant la placa a dalt i gratinant... :ok: :love: Jo pensava també en un altre tipus de plat... esmicolant la pasta i en amanida, o en un farcit de verdures... però ho veia estrany i volia veure si algú ho havia provat! :content:
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: petitaformigueta » dl. nov. 07, 2011 9:17 am

I si intentes fer uns megaraviolis o tortelinis farcits de gambetes picades i palets de cranc. Ho acompanyes amb una salsa rosa i queda boníssim!! o-o:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: Danu » dl. nov. 07, 2011 10:26 am

Hmm, què bo!! :ok: Però amb dues plaques sortiria un únic súper tortellini, no? O dius de plegar cada placa com una panada?
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: petitaformigueta » dl. nov. 07, 2011 10:29 am

Sí, si!! Plegues cada placa com una panada o bé fas com una mena de farcellet (poses el farcit a mig i aixeques les puntes cap a dalt, no sé si m'explico). :-:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Aprofitar 2 plaques de lasanya

EntradaAutor: Danu » dl. nov. 07, 2011 12:09 pm

Sí, com un saquet, oi? I es treballa bé amb una pasta tan gruixuda...? Bueno bueno, segur que el cap de setmana faig algo i penjo fotos a la vosta salut, moltes gràcies!! :b-))) :-()-)

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::