Idees per omplir el tupper!

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: PICASSA » dl. març 05, 2012 1:04 pm

Hola noies!
Repassant el fòrum de cuina he vist autèntiques mestres a la cuina... però el meu problema no és tan d’un àpat concret, si no del dia a dia....
Cada dia dino a la feina amb tupper, i la veritat, ja se m’han acabat les idees.... tristament, al menjador fem “competició”, i hi ha gent que porta autèntiques delícies...
Fem llista per omplir el tupper diari? Posem idees ràpides i resultones?

M’aniria de conya tenir un assortiment de receptes ràpides per poder improvisar a la nit...
Gràcies ||*||
Imatge
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: pucpuc » dl. març 05, 2012 1:24 pm

He vist una web on hi ha idees per el tupper potser et pots ajudar

http://www.vitonica.com/dietas/ideas-pa ... -saludable
Avatar de l’usuari
barrufa!
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: barrufa! » dl. març 05, 2012 1:28 pm

Ei... bona idea! Jo també m'emporto el tupper i les idees es van acabant.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: Ponioleta » dl. març 05, 2012 1:37 pm

Ostres, si teniu microones a la feina, qualsevol cosa val, no?
Jo aquest any dino a la feina molts dies i com que la nit abans sempre deixem el dinar fet pel meu fill i el meu company, doncs jo m'omplo el tupper.
Nosaltres solem fer un dia arròs amb verdures (tipus paella), un dia cigrons, un dia pasta bolognesa o semblant, un dia llenties i el divendres fem algun cereal (cus-cus, mill etc) amb verduretes.
Com que jo dino a la feina i després he de seguir treballant, el que faig és endur-me un tupper amb amanida i una mica del plat de casa (és que a casa solem fer plat únic però a mi se'm fa una mica pesat menjar una ració d'aquest plat si després vull seguir currant).

Fa un temps, no teníem microones a la feina però jo molts dies m'hi havia de quedar a dinar i em vaig especialitzar en plats freds. Em feia amanides de tot lo imaginable (amb arròs, pasta, llenties, cus-cus...), pasta amb pesto i xampis (que m'agradava a temperatura ambient, en canvi amb tomàquet no o-o:) ), croquetes, falafels, truita, hummus...

De fet avui m'he endut un tupper d'hummus, una pastanaga i mig cogombre (i un pelador), i m'he comprat un panet. La idea és menjar-me la pastanaga i la verdura sucant-les a l'hummus i el que quedi, posar-lo al pa i menjar-me'l també :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: nienna » dl. març 05, 2012 2:07 pm

M'encanta aquest post. Justament anava a obrir un preguntant el mateix.

Gràcies per les idees, m'aniré passant perquè necessito receptes >.-<: Fins ara anàvem a dinar a casa, però aquesta setmana ens van canviar l'horari i tenim una hora menys per dinar i sortim una hora abans. Bé, això el meu marit (treballem junts), perquè jo faig de 9 a 17 amb 20 minuts per dinar. Així que aquest post m'anirà molt be per posar-me les piles amb el dinar. Gràcies!
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: PICASSA » dl. març 05, 2012 2:37 pm

Mare meva Ponioleta,ets una experta amb això dels dinars tupper!! m'he quedat flipant!
Jo tiro força de receptes Lékué, però he de confessar que sóc molt poc creativa a la cuina, i sempre peco de repetir els mateixos plats...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: ClaraO. » dl. març 05, 2012 2:57 pm

fantàstic post, a l'octubre m'uneixo al club dels i les tupperians/nes, fins ara dinava de menú però amb el naixament del Quique toca pulveritzar els minuts a la feina!
compteu amb la meva participació en quant se m'acudeixin receptes atractives! jejeje
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: iuia » dl. març 05, 2012 3:25 pm

M'apunto el post. Una que també se li acaben les idees ràpidament i sempre acabes menjant el mateix. Moltes gràcies.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: xiulet » dl. març 05, 2012 3:46 pm

interessant!
per falta de temps i idees no sempre mengem tant bé com voldríem!
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: Charliemi » dl. març 05, 2012 4:51 pm

Jo també m'hi apunto! A mi també em limita el temps i la dieta, sempre acabo amb carn a la planxa, peix a la planxa,... Aixxx, quina mandra!!
Avatar de l’usuari
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: PICASSA » dl. març 05, 2012 4:55 pm

Va vinga, quan tiro de Lékué:
- agafo normalment patata, ceba i pebrot vermell... ho tallo tot petit, menys la patata, que la faig a làmines. M'agrada acompanyar-ho amb un tall de salmó o bé pollastre... sal i oli i cap al microones... 10 minuts i perfecte! l'endemà ho escalfo a la feina al microones i queda molt "resulton"...
- el que també faig és tirar llarg els menjars, sobretot si faig sofregit. SObretot els macarrons i les llenties, en faig més quantitat i els congelo directament al tupper que ja m'enduré per dinar...
. I si vaig molt justa de temps, tiro de la Babycook del nen per fer-me una mica de verdura...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: azalais » dl. març 05, 2012 5:10 pm

M'apunto!!
A casa tots dos menjem de tupper, a la nit faig el sopar i el dinar del dia següent, ara estic de baixa maternal i cuino al migdia, però al maig quan torni a treballar he de tirar de tupper i ara amb el nen tindrè menys temps.
Al estiu tiro d'amanides: patata, pasta, llenties, arroz, cigrons amb tonyina, pollastre, gambas cuitas, pessols, tomaquets, blat de moro...
A l'hivern m'agrada menjar calent: carns en salsa, "cocido", "estofado" de carn o sepia...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 06, 2012 9:58 am

Més coses pel tupper (tot i que ja vaig dir que si tens microones t'ho pots endur casi tot).

Parteixo de que normalment tenim poc temps per dinar i a més després hem de seguir treballant (i jo sóc vegetariana!)

-purés del que sigui. Jo els poso en un pot de vidre amb rosca perquè els meus tuppers no acaben de ser de massa qualitat. Si el puré du patata, és ben espès i t'endús un bon plat, pot ser plat únic. Queda bé posar-hi formatge ratllat (tipus emmental) que es desfà. I a més en pots fer molt i congelar.

-qualsevol guisat (per vosaltres mandonguilles, carn amb suc etc) i una mica d'arròs, o una mica de pa, i si voleu una amanida.

-pèsols saltejats amb ceba (també pebort, xampis...). Un bon plat.

-una amanida que m'agrada molt: llenties, enciam, pastanaga ratllada. Amanit amb vinagreta de oli+vinagre+curry.

-sopa, va bé bullir la pasta i un cop bullida, posar el caldo en un pot i la pasta en un tupper (colada) perquè sinó la pasta es va estovant i es va "menjant" el caldo.

-qualsevol cereal tipus arròs, pasta, mill, quinoa, cus-cus amb un sofregit de verdures (tipus samfaina), o saltejat de ceba i bolets o... Nosaltres fem de tant en tant una olla gran de bolognesa (vegetal o-o:) ), o de samfaina, i la congelem en racions. Després només et cal bullir l'arròs o la pasta i barrejar.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
L'hora del tupper
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 06, 2012 2:50 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: L'hora del tupper » dt. març 06, 2012 2:53 pm

A mi em passa i passa el mateix, per això vaig decidir engegar el meu bloc que s'anomena L'hora del tupper: http://cuinescuina.blogspot.com/

Us convido a visitar-lo. Hi trobareu plats senzills i informacion útils per la cuina de cada dia. Res de grans floritures, això ho deixo per diades especials.

Sigueu benvingudes, i si voleu compartir les vostres idees, aquestes seran molt ben rebudes.
Avatar de l’usuari
barrufa!
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: barrufa! » dt. març 06, 2012 6:41 pm

Ei, que xulo aquest blog! Està molt i molt bé i segur que ens dóna mil idees. :ok: Gràcies!
Avatar de l’usuari
kukies
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: kukies » dj. març 22, 2012 9:53 am

L'hora del tupper ha escrit:A mi em passa i passa el mateix, per això vaig decidir engegar el meu bloc que s'anomena L'hora del tupper: http://cuinescuina.blogspot.com/

Us convido a visitar-lo. Hi trobareu plats senzills i informacion útils per la cuina de cada dia. Res de grans floritures, això ho deixo per diades especials.

Ei! Jo tambe m 'apunto! Treballo en una escola i me de quedsr a dinar cads dia. Arriba un punt q et canses de menjar sempre el mateix. Aquest blog m 'anira de conya per nous plats.
Gracies per compartir.

Sigueu benvingudes, i si voleu compartir les vostres idees, aquestes seran molt ben rebudes.
Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Idees per omplir el tupper!

EntradaAutor: aixamb » dj. març 22, 2012 2:23 pm

Aquí una altra tupper adicta! (quin remei).
I també sóc de les que s'ho emporta quasi tot amb el tupper, a l'estiu també moltes amanides de pasta, arrós, llegums... del que se m'acudeixi i a l'hivern des de sopa, purés, peix al forn, carn guisada...
Imatge

Imatge

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::