Com conservar l'arròs cru?

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Com conservar l'arròs cru?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 27, 2014 7:06 am

Bones!
Resulta que ja des de sempre a casa els meus pares i ja els meus padrins, l'arròs cru l'hem guardat en diferents tipus de recipients amb grans d'all, per evitar que els cuquets apareguessin. Ara amb l'embaràs, no puc olorar ni all ni ceba (entre altres, que llepafils que m'he tornat, jeje) i vaig treure les dents d'all del pot on hi guardo l'arròs pensant que en uns quants mesos no passaria res. Doncs ahir a la nit, quan em disposava a posar uns granets d'arròs a la sal (ajuda a que no s'humitegi) em vaig trobar amb els maleïts cuquets marronets ja, o sigui, que han fet feina amb pocs dies.
La meva pregunta és: sabeu si hi puc posar alguna altra cosa perquè es conservi i no hi creixin els cucs?
Mil gràcies!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Com conservar l'arròs cru?

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dj. nov. 27, 2014 8:44 am

Ostres! Q et dura molt temps? Jo no m'hi he trobat mai.... Però aviam si algú t'aconsella millor!!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Com conservar l'arròs cru?

EntradaAutor: catalanna » dj. nov. 27, 2014 9:12 am

Ostres Anna Maria, jo el guardo en un pot normal amb tapa i no m'hi he trobat mai!!!!! Que el tens molt de temps? O potser el deixes en un lloc humit? Mai se m'havia acudit fer res especial amb l'arròs...
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Com conservar l'arròs cru?

EntradaAutor: Castanyeta » dj. nov. 27, 2014 9:47 am

Posa-hi una fulla de llorer, en lloc de l'all.
De totes maneres, l'arròs és d'aquelles coses que s'ha de comprar en quantitats petites, perquè si es guarda molt de temps es cuca. Com la farina, p. ex.
Una altra solució és guardar-lo a la nevera.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Com conservar l'arròs cru?

EntradaAutor: [Marieta] » dj. nov. 27, 2014 11:47 am

D'acord amb la Castanyeta. I revisa la resta de pots i paquets de llegums i grans, fa pinta si tot va tan ràpid que la plaga és més extensa, i és contagiosa ;)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com conservar l'arròs cru?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. nov. 27, 2014 3:30 pm

Ostres, quan li vaig preguntar a la meva cunyada també em va preguntar si em durava molt de temps... La veritat és que potser no fem massa arròs, ara per ara. Algun diumenge i algun dia entre setmana. Normalment en compro un paquet de supermercat (ara no sé si és un quilo?), ja sigui al Lidl, Mercadona,... allà on m'agafi. Provaré el lloré. Pel que fa a la resta d'aliments, els tinc ben controlats, no m'han fet taques estranyes ni hi he observat cap canvi especial. El que dieu de la farina és cert, i la gasto no molt sovint, no se'm cuca ni res i la tinc al mateix armari... no sé, tot un misteri.
Gràcies per les respostes, sou :***:

Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::