Necessiteu ensenyar-los a dormir?

Els hàbits de dormir.
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 29, 2010 3:14 pm

>.-<: >.-<: >.-<: molt be per la Clara.

M'e n'alegro força Raqueleta que us hagi funcionat tant be.

Nosaltres continuem amb despertars nocturs..... que hi farem....

Abans d'ahir va ser la primera vegada que em va demanar aigua!!!! i realment tenia sed, per que me'n va demanar més!!!!
Va beure i es va tornar a quedar fregit.... això sí... al meu damunt... galta amb galta :love: :love:
lia
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: lia » dl. nov. 01, 2010 4:55 pm

Hola noies! raqueleta t'he anat llegint per aqui amb el tema del son de la clara! avegades he pensat de mirar de deixar de que associi el pit per adormir-se (perque les avies estan desesperades d'haver d'anar a donar toms pa s'adormi quan la tenen) però sempre he pensat que si començo he de fer-ho cada dia.... i em fa por no sé constant! perque tu ho fas cada dia fins i tot el cap de setmana? és que el capdesetmana sempre sopem a casa d'amics i alli no sabria com fer-ho!
Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. nov. 01, 2010 8:15 pm

Nosaltres és que des que va canviar amb el tema de la son ja no ens atrevim a sortir a sopar, perquè llavors ni amb pit ni amb res.
I no tinc bones notícies, ha estat amb febre i hem anat enrera amb l'evolució, tan bé que anàvem, espero que d'aquí poc tot vagi tornant a lloc...
lia

EntradaAutor: lia » dt. nov. 02, 2010 8:44 am

Ostres! primera nit èxit total, de moment!

Ahir a la tarda vam decidir amb el lio probar d'ensenyar-li dormir al seu llit, però amb la nostra adaptació del mètode...

a la tarda vam fer un dibuix que es deia: l'etna va a dormir sola, i amb un dibuix de l'etna al llit i el papa i la mama al costat i ella també hi va fer uns dibuixos, llavors vam agafar el dibuix i una foto del papa i la mama i ho vam enganxar al capçal de llit i li vaig explicar que avui com que ja és gran probaríem d'adormir-se sense el pitet, que la mama l'ajudaria i estaria alli amb ella....

total que després volia entrar al llitet a tocar la foto i el dibuix i cridava: mamaaaa, papaaaaaaa. cosa que mai havia fet, ella alli al llitet no hi volia estar mai. a mès li vaig posar un osset que li diem blanquet perque li fes companyia! ostres ho va entendre tot!!!!

un cop van ser les 8 vam anar a sopar i després a la seva habitació li vaig donar el pit i com encara no estava al límit de son, doncs es desenganxava i li anava fent pessigolles i es tornava a posar al pit, i quan vaig veure que s'anava a dormir aviat li vaig treure el pit i vam anar a dir bona nit al papa.... i als juguets i cap al llit amb la llumeta apagada i explicant-li tota l'estona que avui apendriem a dormir sense el pit i que la mama l'ajudaria i que tenia la foto i el dibuix i el blanquet....

total que per la meva sopresa va estar una mitja hora al llit jugant, ara dreta, ara ajugada i li anava agafant la son, jo la anava estirant fins que ja s'anava a dormir llavors es va posar una mica neguitosa i plorava perque no es podia acabar de dormir, llavors vaig fer el tema agafar-la... al moment es calmava i la tornava a deixar i la torbava a agafar i la tenia un ratet dient-li que ho estava fent molt bé, que era molt valenta, que ja entenia que no debia ser fàcil i la tornava a deixar i aixi potser 10 i 15 vegades, en total un quart d'hora fins que es va quedar dormideta tocant-li una mica el cabell >.-<: >.-<: !!!!!!!!!!!!!!!!!! aixó eren les 10, ha dormit fins a les 2.

aqui m'ha agafat el dubte, la deixo dormir al pit o no? he pensat que m'ho pendria amb calma, ha buidat els 2 pits i quan ha deixat de mamar perque s'endormiscava l'he posat al seu llit i ha seguit dormint fins a les 6.45!!!!!!!!!!!!!!!!!! oleeeeeeeeee llavors ha vingut al nostre llit a fer teti i ha dormit una hora més! al matí l'abraçavem dient-li que ho havia fent tant bé i vinga petons i ella vinga afer petons també!

ostres jo n'ho hagués dit mai, pensava que ploraria a saco i que jo me'n cansaria desseguida! i al contrari! perfecte tu!

ja us diré com evoluciona el tema que total ha estat un dia, igual avui ja sap per on van els tirus i diu que nanai! nosé estic molt contenta perque jo he descansat molt bé i ella també i no ha passat cap tràngul.

i el tema sopa fora ja veurem què decidim fer!!!
Imatge

Imatge
lia

EntradaAutor: lia » dt. nov. 02, 2010 8:49 am

Raqueleta ha escrit:Nosaltres és que des que va canviar amb el tema de la son ja no ens atrevim a sortir a sopar, perquè llavors ni amb pit ni amb res.
I no tinc bones notícies, ha estat amb febre i hem anat enrera amb l'evolució, tan bé que anàvem, espero que d'aquí poc tot vagi tornant a lloc...

molts ànims raqueleta! segur que després de la febre la clara torna a dormir com un angelet!
Imatge

Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dt. nov. 02, 2010 9:25 am

Lia, quin èxit, molt bé! >.-<:
Això de les fotos és bona idea, potser ho provaré, tot i que la Clara és tan bestiota que veig que les fotos duraran penjades cinc minuts i les rebregarà…
Ella també té ninos al llit però mai no els ha fet massa cas… fins ara. És que és punyetera punyetera, es nega a dormir. L’altre dia va estar 98 minuts de rellotge. I no pas plorant. Quan la posem al llit, rondina però amb agafar-la dos o tres cops se li passa i llavors comenta a voltar, a agafar els ninos, a jugar, i es va caient literalment de son, però treu forces de no sé on i es torna a aixecar, fa mil gràcies, et dóna els ninos, els torna a agafar. I ja pot caure de son que ella no vol dormir.
Els tres últims cops han anat així i jo anava arribant al límit de la meva resistència (és dur, després la veus cansada i malhumorada i saps que és perquè no descansa prou), així que el meu marit em va fer el relleu. Els tres cops, quan el va veure, la Clara es va posar a plorar, suposo que perquè implicava que jo marxava (de nit no és gens amiga de son pare, encara deu estar amb la fixació del pit), però coi, en 10 minuts la tenia dormida. La va agafar en braços, la va calmar, la va estirar i es va quedar fregida!
Així que ara ja sabem, si estant jo no és capaç de deixar de jugar i dormir (no fos cas que es perdés alguna cosa molt interessant…), vindrà ell i a clapar s’ha dit!
CarmeD
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

EntradaAutor: CarmeD » dt. nov. 02, 2010 9:30 am

RAQUEL, en Ventura fa el mateix. Si hi vaig jo, tot són gràcies i plors. Si hi va el seu pare, en 5 minuts dorm. I no fem pit des de fa 3 mesos! Jo crec que és més perquè nosaltres els donem corda. I ells no s'estan per històries. I els peques ho noten!
raquel79
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dc. nov. 03, 2010 3:10 pm

goblien ha escrit:Hola noies, obro aquest post doncs potser a alguna mami li farà servei.

Us comento que jo tinc una peque de 7 mesos que fins fa un mes dormia amb nosaltres al llit i només es podia dormir amb el pit. La veritat es que estavem encantats, doncs ens agradava molt dormir amb ella i no ens feia res, fins que va començar a reclamar-me per dormir i no podia deixar-la sola.
Tafanejant per internet vaig descobrir un métode molt bó per ensenyar-los a dormir solets, no es un Stivill, no els has de deixar plorar en cap moment.
En tres dies l'Emma ja dormia a la seva habitació al seu llitet, la posavem a dormir a les 9 de la nit i a les 9 i quart com a molt molt tard ja era dormida, i dormia ella soleta sense necessitar que li fessim res.
Ara amb les dents s'ha trasbalsat un xic, però tot i així en 4 minutets està dormint i nosaltres sopant i gaudint d'una estoneta tranquils, que també cal.
El métode es el de la Tracy Hogg, podeu descobrir mes d'ella per internet o bé amb el seu llibre "Guia para tener unos bebés tranquilos y felices", si algú vol saber un xic mes, ja sabeu, aquí estaré per ajudar a qui calgui, com varen fer amb mi.
Doncs uns nens independents i feliços per dormir equivalen a uns papis mes feliços i descansats i després tot va rodat.
Una abraçada!

goblien, primer que tot gràcies... no coneixia la tracy hogg i ara aniré a buscar el llibre... pelq ue expliques, pinta molt i molt bé, i de fet s'ajusta bastant al que faig amb la meva filla (que també es diu emma! :-()-) ) per posar-la a dormir... el problema és que es desperta molt sovin, cada 3 hores més o menys... per això aquest mètode també em pot ajudar?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dj. nov. 04, 2010 1:26 pm

hola noies!

feia temps que no passava per aqui i m'alegro molt llegir que algunes heu millorant tant i tant!!! sort que tard o d'hora tot millora :ok: Nosaltres normalment dormim gairebe d'una tirada, de 9 a 5.. pero hi ha dies que es continua despertant 3 o 4 cops... pero mira, ja ens hi hem acostumat, aixi que paciencia!

EMMA, jo crec que la teva nena es molt petita encara. Ja se que hi ha nens que des de la quarta setmana dormen 6 o 7 hores seguides, pero crec que son excepcions. Que es despertin cada 3 horetes als 4 mesos no em sembla extrany ja que probablement es que vol menjar, pero a veure que t'hi diuen les altres mamis :ok:

MOLTS ANIMS A TOTES!!!!!
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dj. nov. 04, 2010 1:30 pm

Ahir rècord amb la Clara, 14 minuts només! Passada la febre i el trasbals que va suposar, tot torna a anar prou bé! >.-<:

Jo també crec que despertar-se durant la nit als 4 mesos és normal, sí que seria millor que fos un cop o dos en tota la nit que no cada tres hores, però vaja, encara és petita, jo encara no ho consideraria un problema...
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » ds. nov. 13, 2010 12:38 pm

raqueleta i tolinso, merci pels ànims...
però estic molt i molt desanimada... l'emma realment ha anat a pitjor en el sentit que quan era un nadó dormia molt més que ara!!! i fins ara es despertava cada 3 hores, però cada vegada m'aguanta menys, fins arribar a les 2 hores... i a més es desperta amb uns plors... fins ara es despertava però l'aconseguia dormir de seguida, però ara portem una setmana que es desperta i si veu que no l'agafo i la intento calmar acaronant-la, s'enfada i plora com una boja, sense consol i sense voler ni pit ni collit ni res... és horrorós... i amb plors bèsties! ahir es va despertar a les 4, per exemple,i fins a les 5 i mitja no vaig aconseguir que es dormís... què pot ser? com és que cada vegada em dorm menys? estic molt desesperada perque veig que el problema s'agreuja... pot ser que tingui el son canviat?
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

EntradaAutor: MaCeNe » ds. nov. 13, 2010 3:19 pm

Raquel, ja t'he contestat a l'altre post jeje però volia deixar escrit aquí el llibre que t'he esmentat. Felices Sueños d'Elisabeth Pantley. És un llibre que t'ajuda a entre el dormir dels nens i a aesbrinar si realment els nostres fills no dormen tot el que els tocaria o si realment no dormen el que nosaltres voldriem.
I ha un pla d'actuació per internet; vaig a veure si el trob i el vos pos per aquí.
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » ds. nov. 13, 2010 7:00 pm

Raquel, la Clara també ho va estar fent això durant uns dies aquesta setmana passada i era desesperant, no volia ni que l'agaféssim, ni que la consoléssim, sempre de matinada, plors inconsolables, hora i mitja fins que no tornava a adormir-se... Per a morir-se, de veritat.
Ara fa dies que no ho fa i espero que no hi torni.
Molts ànims, és molt dur.
Nosaltres la posàvem al llit amb nosaltres i la deixàvem fer, perquè si la tocàvem era pitjor, i poc a poc, entre els dos, s'anava calmant i podíem descansar una mica.
Sort.
goblien
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

EntradaAutor: goblien » ds. nov. 13, 2010 7:10 pm

Raquel79;

Fa molt de temps que no entrava en aquest post i al veure la teva desesperació he decidit donar-te un cop de mà doncs amb l'Emma em va passar igual.
T'has fet la pregunta: que ha canviat? que ha passat? hi ha quelcom de diferent? a vegades son tonteries que per nosaltres no tenen importància i per ells es tot un món que els inquieta i ho pateixen a les nits.
T'aconsello que facis el metode agafa-deixa de la Tracy, al ser tant petits es molt difícil que la puguis calmar sense agafar-la, i fent collit o pit no soluciones l'arrel del problema.
El métode de la Tracy d'agafar i deixar no es una altre cosa que agafar-la, calmar-la i deixar-la immediatament que s'ha calmat. Perque fem això? peruqe un bebé necessita el contacte fisic i encara es molt petit i no l'hem ensenyat a dormirse solet o calmar-se solet.
D'aquesta manera ella veu que li estas donant el que necessita, pero ull, només fins on ho necessita, un cop calmada ha d'aprendre a adormir-se soleta sense la mama. Al principi ho faràs com 60 vegades, i cada dia aniràs disminuint pero t'adonaràs que hi haurà un dia que es despertarà i s'adormirà soleta.
T'ho diu la veu de l'experiència que va estar 4 mesos sense dormir mes de mitja hora seguida. I vaig probar de tot (menys stivill) aquest métode m'ha donat la vida! No perds res, ella no pateix d'aquesta manera.
Anims!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dl. nov. 15, 2010 9:39 am

goblien, moltes gràcies pel consell!!!
què dur que és això de tenir bebes que no dormin.... sort que després et fan un somriure i et desfàs...
nplancheria
Entrades: 1
Membre des de: dg. gen. 03, 2010 12:48 pm

EntradaAutor: nplancheria » dg. gen. 16, 2011 9:52 pm

Hola,

la meva nena de 14 mesos s'adorm sola a la nit sense problema, però estem tenint problemes a la migdiada. S'adorm sense problema (habitualment) però es desperta plorant moltes vegades. Suposo que és perquè encara vol dormir més, però no ho aconseguim. No es desperta sempre a la mateixa hora, així que no podem preveure-ho i anar a calmar-la.
És possible allargar l'hora de despertar-se al matí d'alguna manera? És que a mig matí ja no vol dormir i arriba a l'hora de dinar molt cansada i gairebé no vol menjar. Alguna idea?

gràcies,

natàlia
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. gen. 21, 2011 11:01 am

deprés de 22 mesos, finalment puc dir que ho hem aconseguit. El nen dorm com un oso!

no se com, peró en dos mesos hem aconseguit que dormi tota la nit d'una tirada.

vam començar fent que s'adormis a la seva habitació, peró al cap de tres hores es començava a depertar i al final acabava al nostre llit. Les depertades es van anar espaiant, fins que un dia, ja només es depertava cap a les 5 del matí, i finalment, ja no es va despertar més.
Fins ara em quedava a l'habitació fins que s'adormia, peró ara fa tres dies, estava amb una cosa al foc, i li vaig dir que com que ell ja era gran, jo aniria entrant i sortint perque no s'em cremés el menjar... i va funcionar! ara fa tres dies que el fiquem a dormir a les 8 i pico, i fins les 7 i pico del dia següent no en tornem a saber res.... un luxe!
Us explico aixó, no per fer-vos rabia (bé, una miqueta potser si neujor:-) ), sino per dir-vos que tot arriba, que no cal forçar les coses, i que abans o deprés tots acabaràn dormint, sense haber calgut fer-los plorar durant hores.
Petonets i a veure si un dia podeu dormir d'un tirón!
nuscka l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 21, 2011 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. gen. 21, 2011 11:17 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Nuscka, molt bé pel teu fill.
Espero que aviat ens arribi el torn neujor:-) neujor:-)
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dv. gen. 21, 2011 11:19 am

hi ha esperança, doncs????
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. gen. 21, 2011 2:02 pm

raquel79 ha escrit:hi ha esperança, doncs????

22 mesos del meu nen menys 6 mesos de la teva nena...16! només et 16 mesos per poder a tornar a dormir! (a no se que siguis una mica massoca i decideixis buscar el segon....) :content: :content:
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::