Fer un calendari d'advent

Nadal i Reis, Castanyada, Sant Jordi...
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: GLG » dt. nov. 23, 2010 8:11 am

Noies, m'he animat!!!

Aquest cap de setmana vaig començar a fer un: tinc una caixa de cartró de 25*25 aprox. que farà com de caseta. Ara, amb cartolina estic fent petites capsetes que enganxaré dins de la caixa gran a mode de compartiments (sé que no m'explico gaire bé, ja intentaré posar fotos....), folraré la caixa, posaré números a cada capseta i ale! calendari que te crio! jajaja

I ara, el gran dubte que tinc. Hi poseu a tots els dies xocolata? Es que jo he pensat posar un dia xocolata, un altre dia un globus, un altre una galeta.... per a que no sigui cada dia xocolata. El que pasa es que em falten idees de coses per posar, m'ajudeu?
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: edae » dt. nov. 23, 2010 4:47 pm

GLG ha escrit:Noies, m'he animat!!!
I ara, el gran dubte que tinc. Hi poseu a tots els dies xocolata? Es que jo he pensat posar un dia xocolata, un altre dia un globus, un altre una galeta.... per a que no sigui cada dia xocolata. El que pasa es que em falten idees de coses per posar, m'ajudeu?


La meva sogra en va comprar un a l'hipercor que cada dia hi ha un conte molt petit molt petit (que cap dins la capseta). Pots mirar si en trobes.

També pots posar-hi figuretes per anar posant al pessebre.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
SILVIA82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: SILVIA82 » dt. nov. 23, 2010 5:31 pm

jo tenia pensat posar-li algun dia chocolata, un altre alguna figureta per el pesebre, o adorno per el arbre..

alguna galeta com tu dius..o globo..no es mala idea..

tot el que t'hi capiga..havia pensat posarli hasta una carta per escriure-li als reis..jeje

a veure si queden ben macos..

jo quan el tingui acabat ja fare fotos..
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: GLG » dt. nov. 23, 2010 8:24 pm

Avui he comprat enganxines per posar-les també. Les retallaré en grups i les repartiré en diferents caixetes.
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: neustp » dt. nov. 23, 2010 11:02 pm

Nosaltres ja tenim el marc a punt!
Ara ens falta posar-hi les bossetes amb els numerets!
Ja he anat a comprar algunes coses, als tot a 100 tenen moltes tonterietes per posar-hi: xiulets de plàstic, titelles de dit, llapissos, enganxines (tipus gomet però amb dibuixos). Jo també pensava posar-hi: algun palito de pa, formatgets tipus caserio, un paperet amb imatges i una poesia (per exemple el 24 hi haurà un tió amb la seva cançó)...
Si teniu més idees, digueu, que encara em falta omplir-ne alguns :love:
Imatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: GLG » dv. nov. 26, 2010 10:56 am

Mes idees per posar al calendari: avui en una pastisseria he vist galetetes per penjar a l'arbre, en forma de campana, arbre, estel de Nadal, i el típic níno de gingebre com el que surt a Shreck.

Jo en compreré unes cuantes, així no només menja xocolata.
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: fox » dv. nov. 26, 2010 11:54 pm

Ostres que xulo!!! Aquest any encara no m'animare pero el que ve segur. M'ha encantat el que es fa amb caixes de llumins.

Quan els acabeu poseu fotos!!! :ok:
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: neustp » ds. nov. 27, 2010 1:02 am

GLG, també havia pensat posar alguna galeta, algun palito de pa, etc. També se'm va acudir fer un puzzle senzillet de 4 peces amb cartró-pluma (això encara ho tinc pendent).
El nostre calendari ja l'anem acabant, ens queda penjar els últims sobrets, però com que ho fan els nens, esperarem a dilluns i dimarts pq així just quan estigui acabat, ja puguin començar a tenir sorpresetes! Així no caldrà esperar...
Quan el tinguem del tot acabat penjarem les fotos!
Imatge
Avatar de l’usuari
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: bufOna » ds. nov. 27, 2010 11:32 am

Ei!
oBRO EL POst i no dic res més....
Ho sento però és que aquesta setmana i fins a mitjans de la que ve vaig de cul per la feina...

Les idees que heu anat donant estan molt bé totes!

A veure si pel pont puc fer un mega sprint i fer un calendari ben xulo encara que ja sigui començat...

i les que si que heu pogut fer-lo a temps... penjeu fotos i així podem admirar la vostra obra!!!!

:ok: :ok:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: neustp » dc. des. 01, 2010 8:28 pm

Aquí teniu el resultat dels nostres calendaris!
Com veieu, són molt senzillets, però s'ho van passar pipa fent-los!!! (i jo també, tot s'ha de dir... ) neu:-D

El de l'Ot:
O.JPG

I el d'en Biel:
B.JPG


Per cert, que si voleu veure tot el procés, us podeu passar pel nostre blog!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: raqrodser » dj. des. 02, 2010 7:47 am

Ohhh!! Neus, m'han encantat les fotos dels calendaris, però quan he anat al teu blog.... QUINA PASSADA!!! :love: :love: :love: Què bé que s'ho han passat l'Ot i el Biel!! M'he rigut tant amb els comentaris!! Aiii, quines ganes de fer cosetes així amb l'Ona, quan sigui més gran!! De moment, només puc gaudir de fer manualitats amb els 23 bitxos que tinc a la classe quan toca plàstica, però no es el mateix! És tant estressant, que no gaudeixo gens i acabo per odiar la festa de nadal!

Ahh, jo tinc pensat un calendari d'advent fet amb feltre. Aquest any ja no arribo a temps, però l'Ona tampoc no se n'assabenta de res. Pel Nadal següent espero tenir-lo enllestit! :ok: Vaig copiar la idea d'una revista, i no tinc cap foto, però us el descric una mica: és un pare noel a dalt de tot, penjat cap per avall i aguantant amb les mans una serie d'estrelles, que van baixant del 24 a l'1. Tot és de feltre i les estrelles verdes i vermelles (amb el numero cosit a sobre, del color invers), obertes per la punta de dalt (com si fossin sobres). Hi posaré una mica de velcro a la part de dalt de les estrelles per tancar-les. El tamany total, es clar, és força gran. I tot cosit! Així que, imagineu el que puc trigar a fer-lo, jo que no tinc màquina de cosir!!!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: GLG » dj. des. 02, 2010 8:06 pm

Vale, lo prometido es deuda! Però no us en rieu del meu calendari, que m'ha costat un gueb fer-lo.... :gat: :gat: :gat: :gat:
100_4698.JPG
Em vaig dedicar a fer cubs, vaja rectangles, amb cartolina de colors.
100_4698.JPG
Em vaig dedicar a fer cubs, vaja rectangles, amb cartolina de colors.



Que us sembla!!! Penseu que no soc gaire manetes, i m'ho he currat mooooooolt.
Fitxers adjunts
100_4699.JPG
Els vaig posar dins d'una caixa de cartró oberta per davant a mode de finestre
100_4700.JPG
Els vaig enganxar dins i vaig folrar la caixa amb paper, i amb corda per tancar-la
100_4701.JPG
100_4702.JPG
cada capseta amb el seu número de dia
Avatar de l’usuari
SILVIA82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: SILVIA82 » dv. des. 03, 2010 12:05 pm

ostres GLG per no ser gaire manetes...t'ho has currat moltissím!!! bufffff 24 caixetes..i fetes per tu..vaia tela!!! jeje

m'agrada molt..molt maco i currat..

no s'emocionen els vostres nens i en volen obrir mes?? jeje jo he de vigilar pq ho faria..i he optat per no posar res nomès al que ha d'obrir aquell dia..li dic que estan buits, i al dematí ja s'hi trobarà alguna cosa...
Imatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: bufOna » dv. des. 03, 2010 12:08 pm

qUINA currada GLG!!!!!!

T'ha quedat de conya!!!

Jo m'hi poso aquest capdesetmana... a veure que surt!!!!!!

\o.o/ neujor:-) \o.o/
Imatge Imatge Imatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: GLG » dv. des. 03, 2010 12:56 pm

Aix, nenes, gràcies! El cert es que si ha estat una currada, però m'ha fet molta il·lusió preparar-lo.

Jo sí he omplert totes les caselles, i ahir ja em va demanar d'obrir dos... li he explicat que no pot ser, si no no funciona!

Jo hi he posat xocolatines, lacasitos, un ou kinder, enganxines, un collaret, una polsera...... i el darrer dia, el 25, extra! Xocolata i un nino de nadal.
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: neustp » dv. des. 03, 2010 8:32 pm

GLG que xulo!!! i quina currada anar retallant les capsetes!!!

SILVIA82 ha escrit:no s'emocionen els vostres nens i en volen obrir mes?? jeje jo he de vigilar pq ho faria..i he optat per no posar res nomès al que ha d'obrir aquell dia..li dic que estan buits, i al dematí ja s'hi trobarà alguna cosa..

Silvia, jo faig igual, cada dia posem la sorpresa, sinó ja no quedaria res! jajaja!

raqrodser ha escrit:Ahh, jo tinc pensat un calendari d'advent fet amb feltre. Aquest any ja no arribo a temps, però l'Ona tampoc no se n'assabenta de res. Pel Nadal següent espero tenir-lo enllestit! :ok: Vaig copiar la idea d'una revista, i no tinc cap foto, però us el descric una mica: és un pare noel a dalt de tot, penjat cap per avall i aguantant amb les mans una serie d'estrelles, que van baixant del 24 a l'1. Tot és de feltre i les estrelles verdes i vermelles (amb el numero cosit a sobre, del color invers), obertes per la punta de dalt (com si fossin sobres). Hi posaré una mica de velcro a la part de dalt de les estrelles per tancar-les. El tamany total, es clar, és força gran. I tot cosit! Així que, imagineu el que puc trigar a fer-lo, jo que no tinc màquina de cosir!!!

Raqrodser, té molt bona pinta aquest calendari... però quina feinada no? I sense màquina de cosir! Si l'hagués de fer jo, ja m'hi podria posar ara, per tenir-lo per nadal de l'any vinent!!!!

bufOna ha escrit:Jo m'hi poso aquest capdesetmana... a veure que surt!!!!!!

bufOna, volem fotos del resultat!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: bufOna » dg. des. 05, 2010 5:54 pm

Eiii!!!

Al final l'he fet!!!

Vaig agafar una idea d'internet i l'he copiat més o menys...

L'he fet tot amb feltre de diferents colors i els numeros amb aquella pintura que queda amb relleu... Les butxaquetes m'han quedat molt petitones... però així hi cabrà menys porquerietes neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ara s'està assecant i demà ja el poderem penjar i estrenar!!!

Més val tard que mai!!!!
Fitxers adjunts
Caledari_advent_2010.jpg
Imatge Imatge Imatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: GLG » dg. des. 05, 2010 8:24 pm

Que xulo!!! Agafo idees per l'any vinent neu:-D
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Fer un calendari d'advent

EntradaAutor: aixamb » dl. des. 06, 2010 10:32 pm

Quines idees taaant xules!!! L'altre dia li vaig dir al meu marit que aquest any no, però el vinent, que la peque ja disfrutarà els nadals en volia fer un!!
Imatge

Imatge

Torna a “Estacionals”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::