Fringe - TV3

Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dg. oct. 31, 2010 9:32 pm

Ais... quin mono!!!! aquest dijous tornen a emetre als EUA, i divendres espero veure'l!!!! Aquesta 3a temporada és brutal!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. nov. 01, 2010 7:10 pm

quines ganes que arrivi dijous!!!!!!
*SPOILERS*
L'Olivia "bona" comença a tenir lapsus de memòria, la medicina que li van posar perquè tingués el mateixos records que l'altra Olivia i s'oblidés dels seus propis record va perdent efecte....també crec que el "clorexipan" que va pendre quan era petita tindrà un paper important....
*SPOILERS*

Pinta una tercera temporada molt emocionant :r) :r)

neuetes ha escrit:ja m'imagino un rescat a gran escala al final de la temporada per part del Peter i del Walter. Seria genial!!

:love: :love: :p-) :p-) :love: :love: :p-) :p-)
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 01, 2010 9:31 pm

juliet ha escrit:*SPOILERS*
L'Olivia "bona" comença a tenir lapsus de memòria, la medicina que li van posar perquè tingués el mateixos records que l'altra Olivia i s'oblidés dels seus propis record va perdent efecte....també crec que el "clorexipan" que va pendre quan era petita tindrà un paper important....
*SPOILERS*

*CONTINUO AMB L'SPOILER QUE HA POSAT LA JULIET*
Penso igual que tu. I el Walter alternatiu sospita alguna cosa i he llegit que el capítol que emetran aquest dijous, li comença a fer proves a la Olivia per descobrir perquè pot passar de dimensió en dimensió sense que li afecti...

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 01, 2010 11:02 pm

Hola noies, veig que esteu ben enganxades, eh? alguna més que la vagi veient per Tv3? que a la majoria no us puc ni llegir perquè aneu molt avançades, bandidas! jajaja.
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Momo » dt. nov. 02, 2010 7:47 am

Takita ha escrit:Hola noies, veig que esteu ben enganxades, eh? alguna més que la vagi veient per Tv3? que a la majoria no us puc ni llegir perquè aneu molt avançades, bandidas! jajaja.


Jo estic igual que tu, Takita. Em resisteixo a "fer trampes". Ja tinc ganes de que arribi dijous.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 02, 2010 8:04 am

Momo, què bé! així podrem anar comentat alguna coseta! Jo també tinc ganes ja que arribi dijous, es va quedar molt interessant, oi?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Momo » dt. nov. 02, 2010 8:32 am

Ara hi pensava i no me'n recordava de com havia acabat... i quan hi he caigut m'he emocionat! Jejejejeje
És quan apareix el Jonh... txan, txan, txan!
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Irina80 » dv. nov. 05, 2010 3:02 pm

Algú més està veient la 3a temporada??? vull comentar la jugada!!!!!!!!
ja hi ha el 5, acabat de treure del forn!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 05, 2010 3:06 pm

PRESENTE!!!

L'acabo de veure ara mateix i...

*SPOILER*

La Olivia comença a donar-se compte que és de l'altre costat. I tenia el presetiment que la seva neboda tindria un paper fundamental!!!. BRAVO!!!

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Momo » dv. nov. 05, 2010 4:36 pm

Que us va semblar el d'ahir a TV3? El Jonh és dolent o bo? Jo ja no sé res...
Tampoc entenc molt bé com és que el Peter sap tant de tot. Per més descabellat que sembli la cosa no fa mai cara de no entendre res.
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dg. nov. 07, 2010 7:08 pm

capítol 3.5....quines ganes de veure el 6!!
està molt emocionant...
*SPOILERS*
l'Olivia, després de les "trobades místiques" amb el Peter i l'experimentació que el secretari està fent amb ella, se n'ha adonat que és de l'altre dimensió.
La trucada que li fa a la seva neboda...a partir d'aquí suposo que començarà tot.....però queden molts capítols encara...
*SPOILERS*
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: Takita » dl. nov. 08, 2010 8:12 pm

Momo ha escrit:Que us va semblar el d'ahir a TV3? El Jonh és dolent o bo? Jo ja no sé res...
Tampoc entenc molt bé com és que el Peter sap tant de tot. Per més descabellat que sembli la cosa no fa mai cara de no entendre res.


No vaig poder veure el capítol de dijous fins ahir. El vaig trobar més light que els anteriors, però el Walter no deixa de sorpendre i sap que l'Olivia veu al John. De fet, pel que vaig entendre, el John és mort, però l'Olivia el "veu" a causa de l'experiment aquell que van fer a l'aigua.
El Peter és un tio ben misteriòs. Imagino que anirem sabent més cosetes d'ell conforme vagin passant capítols.
Ja tinc ganes que arribi dijous!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 12, 2010 8:55 pm

Toc, toc!!

Hi ha algú que hagi vist el capítol 3.6????

*SPOILER*

La falsa Olivia se li va notant cada vegada més que no és l'autèntica i posa "la pota" bastant sovint.
I la Olivia autèntica, que ja sap qui és en realitat, al final del capítol té una "trobada mística" amb el Peter i li fa veure que ha de marxar. Nenes, torna la Olivia!!! >.-<: >.-<: >.-<:
La cosa es complica perquè, a la nostra dimensió, en aquest capítol descobreixen un codi que correspon a diverses coordenades de diferents llocs del món, on estàn enterrades les peçes de la mateixa màquina que tenen a l'altra dimensió. I al final del capítol, la falsa Olivia, quan contacta amb l'altre costat les ordres són: "comença la fase dos". Ui, ui, ui... :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:

Tinc un presentiment, a veure que en penseu: Us en enrecordeu del capítol 2.1, quan la Olivia es desperta del coma que li provoca l'accident (després d'anar a veure el William Bell a l'altra dimensió) que es desperta cridant una frase que només la va sentir el Peter? Si recordeu, aquesta frase li va dir el William Bell, moments abans que creués i li va dir que li faria servei en un futur. Doncs jo crec que aquesta frase serà clau perque el Peter se'n doni compte que no està amb l'autèntica Olivia.

Que opineu?

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » ds. nov. 13, 2010 2:11 pm

neuetes, la cosa encara està més emocionant, eh??

*SPOILERS*
L'Olivia "dolenta" crec que al final també serà clau, s'està enamorant del Peter i sembla que no veu tan clara la solució de la destrucció de l'altre món, com diuen els Bishop "crear en comptes de destruir".
Jo penso que descobriran l'Olivia "dolenta" quan arrivi l'Olivia "bona", la clau potser està en el que dius, neutetes, la informació que té l'Olivia "bona" (el que va dir quan va "ressucitar")deu ser important per fer funcionar aquesta màquina que ha de destruir la dimensió dels "bons", i només la sap ella i el Peter.
De totes maneres crec que també l'altre Olivia acabarà sent una aliada...encara que de moment segueix les ordres del secretari (no la de matar el transformador aquest que va tirar per la finestra i que era perillós per la dimensió "bona", no crec que el matés perquè la podria desenmascarar (són "robots" que han de seguir les ordres)sino perquè comença a dubtar de la missió que té....
*SPOILERS*
ai! quines ganes que arrivi dijous!!!!
Com s'ho farà l'Olivia per tornar a la seva dimensió sense ajuda de ningú??
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 13, 2010 3:40 pm

*SPOILER*
M'agrada les idees que aportes, juliet, tenen sentit. Sobretot m'agrada la idea que la Olivia "falsa" es converteixi en aliada, però... tindrem pollo sentimental montat!!! :love: :love:
Quines ganes que passi la setmana!! >.-<: >.-<:
Per cert, crec que el taxista que ajuda la Olivia "bona" al primer capítol de la tercera temporada tindrà un paper important i l'ajudarà en la tornada a la nostra dimensió. Potser aquest taxista forma part o té contactes amb alguna cèl.lula de resistència contra els mètodes del "secretari" (recorda que la gent que està atrapada a l'ambar està viva i també cal recordar el capítol passat quan van treure aquell lladre de l'ambar, quan la divisió fringe va trobar el material, van dir que era "sofisticat", per tant, indicis d'organització clandestina) i potser la poden ajudar a constuir alguna màquina per creuar.
Un altra cosa, no crec que les fisures que apareixen a l'altra dimensió (i les hagin de tancar amb l'ambar) siguin per culpa del nostre Walter quan va anar a buscar el Peter, això crec que és la versió oficial. El Walternativo amaga moltes coses i res de bones. Perque, si aquell incident fos el causant també hi hauria fisures al nostres costat, no?

I segur que ens sorprendràn moltíssim, ja que la cosa s'està complicant. De moment, estàn mostrant totes les cartes, ens estàn donant pistes, i ja veuràs que d'aqui a dos o tres capítols, tot prendrà forma.I ÉS MOLT EMOCIONANT!! >.-<: :p-)

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dl. nov. 15, 2010 7:23 pm

neuetes ha escrit:Olivia "falsa" es converteixi en aliada, però... tindrem pollo sentimental montat!!!

sííí!!!encara més emoció!!!!

neuetes tu sí que estàs feta tota una experta en desxifrar el més mínim detall!!! >.-<:
*SPOILERS*
Jo també vaig tenir aquesta sensació amb el taxista, sobretot quan al final la porta a casa la seva mare i s'espera una estona a fora, mirant la casa, abans de marxar.
La idea d'una resistència aliada a l'altre dimensió crec que també la veurem, amb tot això de l'àmbar segur que hi ha més gent (apart dels bessons de l'altre capítol) que saben que la gent atrapada no està morta....em sorprendria molt si d'aquí els guionistes no en treguéssin suc!!
*SPOILERS*

Vinga, vinga, que estem a gairebé dimarts i ja queda poc per dijous :p-) :p-)
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 19, 2010 5:17 pm

Capítol 3x7. >.-<: >.-<: >.-<:

Un capítol molt dur, he plorat molt.

*SPOILER*

La Olivia ja sap qui és en realitat i queda amb el taxista perque l'ajudi. >.-<: >.-<: >.-<:
Aconsegueix arribar al laboratori del Walternativo i es posa al tanc per travessar a l'altre costat. Ho aconsegueix, va a parar a la nostra dimensió i la veu una dona de la neteja i li dona un missatge pel Peter abans que, de l'altra dimensió, la treguin del tanc. I la senyora de la neteja truca al Peter i li dóna el missatge que la Olivia està atrapada a l'altre costat!!!!!!!!!!! Però em sembla que el Broyles alternatiu l'ajudarà. ;-)

IMPRESIONANT!!

*SPOILER*
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dv. nov. 19, 2010 8:09 pm

Neuetes, he vist que la notificació de Fringe i ja m'he imaginat que series tu, m'he esperat fins a veure el capítol....
*SPOILERS*
Quin capítol més estressant!!quan el Broyles l'ha deixat anar a l'hospital (estava força clar que ho faria perquè salvaria la dona i el fill)he pensat que sí que per fi podria tornar a la seva dimensió...i just quan la dona de fer feines comença a fer pampallugues he pensat....mer...a!!tot el capítol patint per veure si podria tornar i al final el Walernatiu tocant els coll....s.Això sí, com a mínim el capítol et deixa amb la tranquil.litat que el Peter ja sap que l'Olivia que té al llit no és la seva Olivia.
M'ha fet gràcia lo del Ronald Reagan com a intèrpret de Casablanca, va ser la primera opció real que hi va haver en comptes del Humphrey Bogart, i aquí l'han utilitzada per marcar les diferències d'esdeveniments entre els dos mons paral.lels.
Jo crec que tan el Broyles com els seus dos companys l'ajudaran al final....
*SPOILERS*
Ja podrien fer capítols diaris que ara toca esperar dijous vinent i ja tornem amb les ànsies :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: juliet » dv. nov. 26, 2010 3:00 pm

neuetes ens hem quedat sense capítol fins el 2 de desembre :-(( :-((
Em sembla que la majoria de sèries americanes han fet un "paron" per "thanksgiving"....quina ràbia!!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Fringe - TV3

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 26, 2010 3:11 pm

Si, noia. Ara mateix ho acabo de veure. Que hi farem!!

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::