Per les que teniu gats!!

Temes off-bebes, parts, embarassos..
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Per les que teniu gats!!

EntradaAutor: angelina » dt. des. 07, 2010 4:59 pm

Pobret que atrotinat! d'on l'heu adoptat?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Penny
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dt. des. 07, 2010 5:21 pm

angelina ha escrit:Pobret que atrotinat! d'on l'heu adoptat?

ains, angelina... de casa un familiar :-:) però mira... no m'hi vull fer mala sang perquè les coses a la vida de vegades són molt complicades i no vull jutjar... la qüestió és que ara el nostre mixu serà el rei de la casa :globus:

Ja s'ha llevat de la migdiada i ara remena per aquí :-D
Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. des. 07, 2010 5:38 pm

Es que els gatons peluts necessiten molta atenció. potser tenien alres besties i mira alguna esbatussada!!! Jo tenia una gata (quan viviem a pagès) que per molt que la cuidés quan anava alta la pobre semrpe estava feta un nyap plena de ferides i bruta..... ara a la que es quedava plena i tenia els nens es posava més guapa!!! aixi que ja saps en poc de temps i tranquilitat es posarà al 100%!!!

Ja té nom o li heu de donar vosaltres?
Quina enveja! desitjo tenir casa amb jardi per poder tornar a tenir-ne! :camio:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dt. des. 07, 2010 6:29 pm

Penny, no et preocupis, en quatre dies estara com nou, si veu que us l'estimeu i quan ell se senti mes segur tornarà a jugar i dormirà per tot arreu, el pobre ara està estressat!!! \o.o/
Pel que fa a jugar...el meu juga mes amb una pilota vella de tennis que amb res del que li varem comprar, inclús amb una bola feta amb paper de plata s'ho passa mes bé, tant de gasto per res. :gat:
Imatge

Imatge
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dc. des. 08, 2010 10:54 am

peny, no us preocupeu perquè vagi a la seva i dormi al sorral.. és veritat, està estressat, deu tenir por, és un lloc nou... però de ben segur que amb quatre dies ja campa com si sempre hagués estat casa seva! i si vosaltres el mimeu i el cuideu ja veureu lo agraïts que són!

a veure si pots penjar una foteta, que em fa gràcia veure'l!!
Penny

EntradaAutor: Penny » dc. des. 08, 2010 5:14 pm

Hola maques!!

Doncs avui el mininu està molt millor, més animat, més sociable... Ja gairebé no dorm al sorral, volta per tot el pis, es deixa raspallar el pèl (i ronca quan l'hi faig :love: ), reposa amb nosaltres al sofà... Jugar no juga gaire, però ahir ja ensumava la piloteta neujor:-)

El gat ja tenia un nom, que no ens agradava gaire. Però al final ens ha sabut greu canviar-l'hi i s'ha quedat en MIXU neu:-D (original, eeeh? haha).

Quan li faci una foto decent la penjo, i tant!!!

gràcies pels vostres ànims i consells, noies :ok:
Imatge
Maduixeta
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

EntradaAutor: Maduixeta » dc. des. 08, 2010 5:59 pm

Penny ha escrit:Hola noies! moltes gràcies per les respostes i els consells! de moment no ha fet res del que més m'amoïnava: ni fa pipi fora de la caixa ni sembla que tingui fred :ok:

És més bo, més guapo... és un tros de pa! Avui hem anat al veterinari i s'ho ha deixat fer tot. És com un peluix, de debò :love:
Estic amoïnada perquè ens ha arribat a casa fet un "cristo": brut com una guilla, amb nusos al pèl, amb caspa (!!), feridetes a la pell que la vete diu que potser és que va tenir puces i es rascava, sense vacunar, els bigotis d'un costat més curts que de l'altre (¿?)... buf... un greu i una peneta... Aviam si amb el temps el recuperem, perquè de debò que és un amor de gat.

També em preocupa que ha agafat el costum, des d'ahir que va arribar, de dormir dins el sorral!! diu la veterinària que això és que està estressat, que ja li passarà quan agafi més confiança. A estones també dorm dins el transportin. I ahir al vespre vam estar els dos pesant figues juntets al sofà :love: Però ara mateix, per exemple, està dins el sorral...

Tampoc no vol jugar amb cap joguina... les ensuma, però no fa res, no ens fa ni cas quan hi volem jugar. Està molt apàtic.

En fi, suposo que mica en mica ens anirà agafant confiança, de moment el deixem fer tranquil.

Ah, Maduixeta!! dius que fregues amb lleixiu? he llegit en diversos llocs que l'olor del lleixiu els encanta i els estimula a fer pipi, potser per això per més que freguis ella hi torna!!

fins aviat!!!

Ostres Penny, i jo pensant que amb lleixiu ben desinfectat no hi tornaria doncs potser si que és per aiò, deixarè lel lleixiu i probarè amoniac.
Moltes gràcies.

çFelicitats per el nou membre de la familia, ja veuràs que amb una mica de temps s'acostumarà, són molt territorials i fins que no agafi confiança...
I lo del sorral és normal si està estrssat, però no et preocupis això canviarà.
Ja veuràs que amb quatre die s'haurà fet el rei de la casa, aquestes dues baldufes meves són les ''dueñas y señoras '' de tota la casa, fan tanta companyia i es fan estimar tant :globus: :globus: :globus:
Mandala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dc. des. 08, 2010 6:29 pm

Bona tarda Penny,

Ja veig que el vostre gatet està molt millor! Nosaltres també en tenim dos i n’estem encantats. Com tu dius semblen pelutxos.

Ostres sivi, quina gràcia amb això que comentes del paper de plata! A nosaltres ens passa el mateix! Al principi els compràvem joguines però després veus que amb qualsevol cosa com una caixa s’ho passen genial.
Penny

EntradaAutor: Penny » dc. des. 08, 2010 6:42 pm

Maduixeta ha escrit:Ostres Penny, i jo pensant que amb lleixiu ben desinfectat no hi tornaria doncs potser si que és per aiò, deixarè lel lleixiu i probarè amoniac.

Amb l'amoniac em sembla que passa el mateix, els atrau!! (això he llegit per Internet). Pots provar algun netejador amb olor de cítrics, o amb vinagre es veu que també va bé... Ja m'ho explicaràs, eh? que segur que m'hi acabo trobant neujor:-)

Tema joguines, de moment ni cas... Però ara li hem deixat una mica de menjar amagat dalt d'un moble (li hem arranjat un caminet-escala perquè hi arribi). Aviam si així s'espavila una micona i s'ho passa bé! :ok:

bona nit, maques!!!
Imatge
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. des. 09, 2010 12:15 pm

jo tinc una de les gates que no hi ha manera.,... he provat de tot... llexiu, amoníac, vinagre, llimona... i res... és un problema de conducta.. és gelosa, i té gelos dels altres tres gats que tenim i per cridar l'atenció és pixa pels racons... no hi podem fer res... només al arribar a casa, agafar la fregona i anar netejant... el dia que tinguem una criatura ja veurem què fem!
Shimmy
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 5:53 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

EntradaAutor: Shimmy » dj. des. 09, 2010 2:22 pm

Felicitats Penny per el nou membre de la familia!!!
Ja veuràs com en 4 dies està com un torete!! :ok: :ok:
disseny i comunicació gràfica___http://elegraphika.blogspot.com

Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » dj. des. 09, 2010 2:54 pm

Us penjo una foto del meu MIXU, el nom també es força original,no? neujor:-) ja ja ja!!!!! neujor:-)
Quan el varem adoptar, fa cosa d'un any i mig, estava fet una llàstima i ara està fet un "paltruc", pesa 7.200gr i no està gras, es de raça gran i el veterinari diu que està perfecte de salut.
Quan el varem adoptar pesava 5kg i estaba molt llastimos. :gat:
Ja veuras que en quatre dies recuperes el teu mixo i acabarà siguent el rei de la casa.
La meva germana també te un gat que es pixa per tot arreu per gelos, i fa servir un esprai que li va donar el veterinari que fa que no sentin la seva pudor, però no li fa gaire efecte, ha de tenir el sofà tapat amb un plàstic perqué se li pixava a sobre!!!
Heu de tenir pasciència!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Shimmy
Contacta:

EntradaAutor: Shimmy » dj. des. 09, 2010 3:07 pm

Que guapo sivi!! :love:

Imatge
Penny

EntradaAutor: Penny » dj. des. 09, 2010 4:15 pm

ooohh és guapíssim!!!!! :love:
set quilos i pico????? el nostre en fa 3,5 i ja em semblava molt! xxo.0.o el que ens espera!

Avui estic una mica trista perquè porta tot el dia sol a casa... tinc unes ganes de plegar... :camio:

Per cert! ja ha trobat una joguina super divertida! ajjaja UN MITJÓ!!! neujor:-)

Una pregunta: algun cop els heu portat a una perruqueria felina? sabeu si és gaire car? no seria per tallar.. només seria "rentar i marcar" neujor:-) és que potser no me'n surto, de desfer els nusos...
Imatge
Shimmy
Contacta:

EntradaAutor: Shimmy » dj. des. 09, 2010 4:21 pm

jajajaj.. Penny, et passa com a mi al principi de tenir la Vespa, només volia plegar per anar a casa i jugar amb ella!! Fins que vaig descobrir que es passava tota l'estona que estava sola dormint!

Lo de la pelu.. no sabia ni que existien, així que no et puc ajudar gaire en això!! :ufs:

Imatge
sivi

EntradaAutor: sivi » dj. des. 09, 2010 4:49 pm

La meva germana te dos perses i els du a la peluqueria de tant en tant, no se que val, pregunta-ho avanç, tot depend del lloc suposo.
Si el vas respallant de tant en tant amb cura segur que el deixes com nou.
La Shimmy te raó, quan els amos no i son els gats practicament dormen tota l'estona, nosaltres quan anem a veure els meus sogres, marxem dissabte tarda i tornem diumenge a mitja tarda i el tio ni anar al water, es menja tot el que li posem de menjar i a dormir!!!! el llit està que treu fum quan arrivem, llavors te una marxa el noi...tu no et preocupis que segur que dorm!!! :gat:
Imatge

Imatge
Maduixeta

EntradaAutor: Maduixeta » dv. des. 10, 2010 11:51 am

sivi ha escrit:Us penjo una foto del meu MIXU, el nom també es força original,no? neujor:-) ja ja ja!!!!! neujor:-)
Quan el varem adoptar, fa cosa d'un any i mig, estava fet una llàstima i ara està fet un "paltruc", pesa 7.200gr i no està gras, es de raça gran i el veterinari diu que està perfecte de salut.
Quan el varem adoptar pesava 5kg i estaba molt llastimos. :gat:
Ja veuras que en quatre dies recuperes el teu mixo i acabarà siguent el rei de la casa.
La meva germana també te un gat que es pixa per tot arreu per gelos, i fa servir un esprai que li va donar el veterinari que fa que no sentin la seva pudor, però no li fa gaire efecte, ha de tenir el sofà tapat amb un plàstic perqué se li pixava a sobre!!!
Heu de tenir pasciència!!

Sivi està guapíssim!
Jo al final he optat per la opció més fàcil perquè ja no s'havia que fer, com que només ho fa als testos, he tret totes les plantes i les he pujat al pis de dalt a l'habitació que no fem servir. a veure si d'aquí uns dies ja se li ha passat.
Maduixeta

EntradaAutor: Maduixeta » dv. des. 10, 2010 12:00 pm

Penny ha escrit:ooohh és guapíssim!!!!! :love:
set quilos i pico????? el nostre en fa 3,5 i ja em semblava molt! xxo.0.o el que ens espera!

Avui estic una mica trista perquè porta tot el dia sol a casa... tinc unes ganes de plegar... :camio:

Per cert! ja ha trobat una joguina super divertida! ajjaja UN MITJÓ!!! neujor:-)

Una pregunta: algun cop els heu portat a una perruqueria felina? sabeu si és gaire car? no seria per tallar.. només seria "rentar i marcar" neujor:-) és que potser no me'n surto, de desfer els nusos...

Penny no et preocupis a mi també em passava al principi però es veritat les meves dormen quasi tot el dia. Aquesta setmana que tinc vacances i estic a casa t'ho puc assegurar, aquest matí han estat jugant amb mentres jo feia neteja les he deixat sortir a la terrassa amb el solet i quan les he fet entrar perquè feia fred s'han posat al seu llitet i ara mateix porten més d'una hora dormint les dues.
No has pensat en donar-li un germanet/a, perquè no estigui solet. nosaltres quan les vam adoptar només en voliem una però com que les gates de la meva mare i la de la meva sogra es vàren posar d'acord i van parir amb 9 dies de diferencia amb decidir agafar una de cada casa, ens semblava que així no estarien tantes hores soles.

Els primers dies feien gràcia, es mataven no es podien ni veure però a l'hora de dormir ho feien abraçades, era per riure. despr+es d'uns 4-5 dies ja va estar i fins ara que sempre estan juntes.
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dv. des. 10, 2010 6:10 pm

Hola noies!

He vist el vostre post i us recomano una web on trobareu molta informació sobre gats: http://www.fabcats.org/gemfe/articulos.html
Està en castellà, però val molt la pena pq està feta per un grup de veterinaris que es dediquen a la medicina felina. Jo sóc veterinària i acostumo a llegir les actualitzacions que fan. Per cert, ja que ho comenteu, no s'ha de fer servir ni lleixiu ni amoniac. Com ja veureu a l'article corresponent, es sol recomanar un detergent enzimàtic o biològic. Espero que us serveixi d'ajuda! Sort amb les vostres criatures humanes i animals!
Penny

EntradaAutor: Penny » dv. des. 10, 2010 10:42 pm

Gràcies per l'enllaç, Moxae :ok:

Noies, us he de dir que el meu mixu ja és un gat content al 100% :globus: Quan arribem als vespres se'ns tira a sobre, ens asseiem al sofà i ens puja al damunt, s'arrupeix al nostre costat, es deixa fer (i ens fa!!) mimitus :love: Després juguem una estona i s'ho passa bomba jiji També li agafen "neures" i es posa a córrer amunt i avall del passadís, puja als mobles, fa riure molt neujor:-)

I és tan bo! Hem decidit no deixar-lo entrar a la cuina, i el tio ho ha entès i s'espera ajagut a la porta i ens va mirant mentre cuinem. De tant en tant hi fica una poteta i li fem "eeeep!" i s'enretira de seguida. Fa molta bondat :ok:

Vaja, que estem molt contents neukiss-)

De moment no adoptarem cap més gat perquè no hi cabríem... però si algun dia ens canviem de casa, i tant que ho farem!!!

bona nit!!
Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::