Idees per regalar...

Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: galarina » dj. nov. 11, 2010 2:28 pm

Sesita ha escrit:
esquimal ha escrit:
Sesita ha escrit: Alguna estava fent un cobertor pels llibres... com ho feu? heu tret el tutorial d'algún puesto?? es molt difícil?


Aquest és el link amb el que m'he basat. http://nuria-madurell.blogspot.com/2010 ... breta.html


Gràcies! vaig a fer una ullada!! :ok:


Jo vaig fer una funda pels carnets de salut dels nens encara més senzilla. Amb un cosit i girat i voilà! Talles dues robes, (una per fora i una per dins) de la mida del llibre, llibreta o el que sigui que vols forrar, deixant una mica més de tros pel marge de costura (normalment es deixa 0'5cm per banda), i comptant que hi haurà dues solapes que doblaràs endins (pensar de quan les vols fer)i després les poses dret amb dret i darrera la buata. Fas una costura a màquina per tot el volt deixant un tros obert per girar. Ho gires tot, cuses l'obertura que has deixat amb punt invisible a mà i després fas un repunt per tot el volt amb la màquina per aplanar costures i que quedi més pòlit. I ja només et queda doblegar les dues solapes i cosir-les amb punt invisible. I ja està! :ok:
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Sesita » dv. nov. 12, 2010 9:51 am

Gràcies galarina!
La veritat es que estic molt peix en tot això i ho trobo molt complicat...tampoc tinc màquina de cosir, així que si vull fer alguna creació haurà de ser feta a mà (que tampoc tinc gaire idea... jejej)- haviam si m'animo a fer alguna coseta. :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: esquimal » dv. nov. 12, 2010 11:51 am

Ei Sesita que jo no tinc màquina i ho faig TOT a mà! Amb un parell d'horetes vaig fer la funda. :ok: El que passa és que ara l'estic decorant una mica i m'està portant més temps.
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Sesita » dv. nov. 12, 2010 1:40 pm

esquimal ha escrit:Ei Sesita que jo no tinc màquina i ho faig TOT a mà! Amb un parell d'horetes vaig fer la funda. :ok: El que passa és que ara l'estic decorant una mica i m'està portant més temps.


Un parell d'hores?? mare meva! i jo que dubtava si em donaria temps acabarla abans de nadal... :-D

Ho miraré més detingudament i m'estudiare els materials que es necessiten. Si m'animo, ja us ho diré! Si t'animes penja fotos... :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: esquimal » dc. nov. 17, 2010 8:34 am

Ja està! Al final ho he tancat com una bosseta, així si vol hi podrà guardar les pastilles, fotos i inclús un llibre. La part de darrera està tota brodada però com que amb la foto no s'apreciava no ho he posat. Espero que us agradi. I ara em toca fer 3 regals més. >.-<: >.-<: A veure si penjeu les vostres creacions, que aquest post està molt mort. Ah! he esborrat la cara de la foto pq internet està ple de sonats i mai se sap. :ok:
f.jpg
ff.jpg
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Sesita » dc. nov. 17, 2010 11:39 am

Que xuli!! t'ha quedat molt bé! >.-<: LA foto l'has fet en roba tb?

Jo al final m'he animat a fer un "guarda pijamas" que he copiat d'aquí: http://www.manosmaravillosas.com/index. ... hesivo_123 . Ja el penjaré quan l'acabi.

PEr cert, les que teniu màquina de cosir, fan molta fressa? Poder demano una als reis, pero no hi entenc gaire...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: esquimal » dc. nov. 17, 2010 2:04 pm

Ostres Sesita est'a molt bé això del guarda pijames, em sembla que me'n faré un, que sempre el tinc sobre el llit de branes. :-D Vull veure fotos eh!. Per cert la foto que vaig posar és normal, així la podrà anar renovant.
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Ginger » dc. nov. 17, 2010 2:39 pm

Sesita ha escrit:Que xuli!! t'ha quedat molt bé! >.-<: LA foto l'has fet en roba tb?

Jo al final m'he animat a fer un "guarda pijamas" que he copiat d'aquí: http://www.manosmaravillosas.com/index. ... hesivo_123 . Ja el penjaré quan l'acabi.

PEr cert, les que teniu màquina de cosir, fan molta fressa? Poder demano una als reis, pero no hi entenc gaire...


Bona idea, el guarda-pijames, sí! ;-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Juliett » dc. nov. 17, 2010 3:44 pm

Irina ha escrit:Hola!

Tinc preparat un post per publicar al meu blog sobre aixo, pero encara no ho he fet erque em falta una mica de temps.

Pero la idea te la dono igual i et deixo una foto del que he fet (i es pot fer molt mes maco, eh...ho vaig fer una mica de pressa...)

Es tracta d'agafar una recepta, ja pot ser nadalenca o una que t'agradi... de galetes, d'un pa de pessic...en el meu cas he agafat una de pa.

Poses els ingredients secs dintre d'un pot de vidre i els poses per capes. Ja veus que has d'intentar trobar una recepta on els ingredients tinguin colors o textures diferents. Les tipiques cookies amb trocets de xocolata... o alguna cosa amb panses...
Tambe hauras de trobar un pot que s'adapti a les mesures. Jo el vaig comprar a IKEA.

En una tarjeta, escrius la recepta i els ingredients que s'hi han d'afegir (els ous, liquids...), i la tarja la pots fer ben maca si tens trac,a fent scrapbook.

Be, no m'enrotllo mes i t'ensenyo la foto que s'entendra millor...

i et passo un parell d'enllac,os on et donen diferents receptes (a part de que veuras mes fotos)
espero que us agradi!

http://domania.us/quietstormcml/GiftJars/index.html

http://www.taste.com.au/recipes/22549/a ... s+in+a+jar

http://www.allfreecrafts.com/giftinajar ... html#books

http://allrecipes.com/Recipe/Cowboy-Coo ... etail.aspx

http://christmas.organizedhome.com/gift ... s-in-a-jar



M'ha encantant la idea per fer-li a la meva cunyada! que és una cuinetes! jejejej quina gràcia! m'encanta!! gràcies mil!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Anitta » dj. nov. 18, 2010 10:25 am

pigadeta, ets el meu idol, alucino amb les preciositats que fas!!
Imatge
Imatge
gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: gemmaurrea » dj. nov. 18, 2010 11:45 am

Doncs jo aquest any he decidit fer-los tots. La crisi apreta!!

He fet (per si li dono idees a algú)
.- Uns davantals amb teles personalitzades (al meus nebots que són molt indepes i del barça els davantals són fets amb una senyera i un altre amb una bandera del baça, al meu cunyat que és un forofo de les motos, he trobat a Ribes i Casals un retall super bé de preu amb tot de vespes que m'ha anat de perles)

.- He fet Boc and rolls personalitzats (això ho vaig treure del fòrum de patchwork, allí hi ha les instruccions de com fer-los)

.- A ma germana li vull cosir un estoig joier amb roba de vellut negre i algun detall de color platejat, però aquest encara me l'haig de currar, no sé ben bé com fer-lo, quan m'inspiri us penjo una foto o el link d'on tregui la idea

.- Al meu germà que é un boig dels vins i dels ordinadors li he preparat en una caixa de fusta de vins tot de cactus d'aquests que "es mengenn" els radiacions dels ordinadors i entre els cactus, recobrint la terra hi ha tot de taps de vi, i ha quedat xulo (penjaré fotos)

.- als altres nebots adolescents que em fotrien el davantal pel cap, els estic fent uns guants de mitja, d'aquests molt senzills que són com un tros de màniga amb un forat per treure el dit gros (si em dona temps i em sobra llana, els faré també un barret)

de moment aquests... em falten els pares que segurament acabaré enviant-los a veure algun espectacle al teatre
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Ítaca » dj. nov. 18, 2010 12:10 pm

Ostres, quina productivitat gemma! Molt bé! :ok:

Jo segueixo out... sense fer res i sense trobar res q m'acabi de convèncer. Sols estic fent un bolset de feltre per la meva nena (pel caga Tió) i estic intentant fer també algun amigurimi per ella... Ara, pels grans res de res... Suposo q acabaré comprant q el temps vola i tinc ben poques hores lliures al dia per fer res :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
makuita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:00 am
Ubicació: Malgrat de Mar

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: makuita » dj. nov. 18, 2010 8:06 pm

Ostras gemma JEJEJEJEJE que bien te lo montas ehh !!!

pues yo la verdad que a mis amigas para los nenes les he echo una bolsita de la merienda , a mi cuñada que me ha tocado en el amigo invisible pues la verdad que no tengo ni edea....havia pensado en una bolsa para el pan o una bolsa para guardar las bolsas.....ademas de comprarle su regalo..!!!

tambien como tengo intencion de invitar a la family para fiestas pues le regalare a las mujeres eso una bolsa para la compra.....y a los hombre posss de momento ni idea.... a PAU ya le he echo el calendario de adviento....en fin que mas liada que estoy....

que tengo mi casita abandonada con tanta costura.....!!!!!

por cierto quiero poner fotos y no me deja dice que es muy grande
Avatar de l’usuari
lapintada
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 12:23 pm
Ubicació: mozart 3, barcelona
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: lapintada » dt. nov. 23, 2010 1:10 pm

...què tal regalar un val per un taller...?

aquí teniu la info:

A La Pintada et proposem un taller de 3 hores (una sola sessió) per aprendre a fer un petit mitjó de nadal.

No cal que portis el material ni que siguis expert/a en labors. Només has de reservar dia i hora, i en un matí o una tarda aprendràs a teixir un mitjonet que resulta ideal per ficar-hi regals petits com bijuteria, caramels, entrades, diners...

Horaris: d’11 a 14 o de 17 a 20 h. (de dilluns tarda a dissabtes migdia).
Preu: 20€ si véns sol/a. Si sou dos, 17€ per cap.
Reserveu dia trucant al 933681617 o per email a info@lapintada.net

També oferim un pack regal, que inclou:

* un val per a fer el taller +
* llana i ganxet +
* 1 mitjonet de mostra

tot per 27€

Imatge

Si simplement en vols comprar algun, els trobaràs a la botiga del C/ Mozart 3.

http://www.lapintadabcn.com/2010/11/taller-pre-nadalenc/
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Sesita » dc. des. 01, 2010 10:22 pm

JA tinc acabat el guarda pijames! Haig de dir que no tinc tant nivell com vosaltres, però per ser la primera vegada que faig algo, estic bastant orgullosa.. neu:-D
Fitxers adjunts
IMG_1410.JPG
IMG_1413.JPG
IMG_1411.JPG
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 02, 2010 7:20 am

Ja pots estar-ne orgullosa Sesita, que t'ha quedat molt bé!!! xx:-D
gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: gemmaurrea » dj. des. 02, 2010 7:46 am

Estan genials Sesita!!!!
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: mamlaboni » dv. des. 03, 2010 7:49 pm

Que maco sesita. La meva filla fliparia amb el Pocoyó. A veure si m'animo a fer-ne una.


Itac@ veig que tu fas cosetes de feltre. Heu vist aquests ratolinets i agulles que fan en aquesta web? potser agafeu alguna idea.

http://mil-delicias.blogspot.com/search ... P%C3%A9rez
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: Sesita » dg. des. 05, 2010 7:22 pm

Gràcies pels piropillos... xx:-D El meu nen està encantat amb el pocoyó, els globus i demés... haviam el que li dura jejeje
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

Re: Idees per regalar...

EntradaAutor: kitiara » dv. des. 10, 2010 11:41 am

Pues yo sigo dando vueltas y vueltas y vueltas, a ver que se me ocurre hacer que sea baratillo!!!

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::