Cereals NO "industrials"

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dv. ago. 24, 2007 8:24 pm

Jo avui li he fet caldo de peix amb tapioca i no li ha agradat gens ni mica.
Ho he tastat. El caldo era bo però la tapioca queda molt gelatinosa i fins i tot a mi m'ha fet angúnia.
Demà li faré el caldo amb sèmola de blat, a veure si era el caldo o la tapioca que no li ha agradat
Avatar de l’usuari
cocosong
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dv. ago. 24, 2007 11:19 pm

Clara, ja comences amb l'AC? Que és per quan estiguis treballant?
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » ds. ago. 25, 2007 9:14 am

Per cert, a mi el pediatra em va dir q l'arròs va bé. Per les diarrees, aigua d'arròs.

:ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. ago. 25, 2007 3:11 pm

si que començo, si. poc a poc.
però sembla que li agrada menjar! ahir li vaig donar platan i li encanta.
Dilluns començo a la feina i és per si no em puc treure massa llet o no vol bibes...
com a minim no li dono llet que no sigui meva. fa pena... però d'altre banda fa il.lusió començarli a donar a probar coses noves.
Aquest matí blat de moro triturat amb una mica de platan. estava bo! i sembla que li agrada >.-<:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. ago. 26, 2007 10:52 am

TINC UN DUBTE....
A NALTRUS ENS VA DIR LA INFERMERA INTRODUÏR DUES CULLERADETES DE CEREALS AL BIBI ÚLTIM ABANS DE DORMIR..
ENS VA DONAR UNES MOSTRES DELS INDUSTRIALS...

PERÒ JO PREFERIRIA ALGUNA COSA MÉS NATURAL...

MMMM...ALGUNA SUGGERÈNCIA?

LA TAPIOCA ?
LA SÈMOLA?

O ÉS MASSA PETIT?
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dg. ago. 26, 2007 9:12 pm

Natrix, per posar al bibi no sé. Però els cereals "no industrials" són naturals, com l'arròs, com la pasta. Vull dir que no els pots pas utilitzar tal com venen. Els has de coure (bullir abans). Amb caldo o amb llet.
Així que com que jo no ho he fet no et sabria pas aconsellar.

Jo és que m'ho vaig plantejar però no vaig pensar-hi més. Només pensava que com que els havies de bullir amb la llet, no sabia si la llet en pols es podia bullir.

Doncs això, a veure si algú et pot ajudar ?-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. ago. 26, 2007 9:14 pm

Natrix, jo li donc dels ecològics. A mi, personalment, no m'agrada la idea que mengi cerals "de marca" que van ensucrats i amb aroma a vainilla.
Per tant he comprat cereals ecològics.
Blat de moro precuinat.
Flocs de Quinoa
Tapioca
Semola d'arros.

De moment hem tastat els dos primers. Barrejats i per separat. Els bullo minuts. Jo faig tres cullerades soperes i 200 ml d'aigua. potser li colo una mica d'aigua, però si ho deixes refredar espesseix. això ja ho aniràs veient com li agraden més.
Fins i tot els hi he barrejat amb plàtan.
M'han dit que puc colar tota l'aigua i posar-li amb llet d'ametlles, però poc a poc. començo pels cereals...
Suposo que els pots barrejar amb la llet de fòrmula igualment.
A mi m'agraden, i a la Cloe amb plàtan molt i molt... no ha aprés a tragar gaire però es llepa les mans!
Jo m'estimo més fer-ho aixì. Va tastant gustos més "reals" i distingint sabors.
Avatar de l’usuari
abril07
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

EntradaAutor: abril07 » dl. ago. 27, 2007 7:28 am

hola noies, jo també he estat rumiant tot això dels cereals, i ahir vaig anar a una herbolisteria i vaig comprar cereals per començar d'aquí a un mes. Els que vaig comprar jo també són com els de la Bruna d'agricultura ecològica , però són instantanis, com els industrials. No s'ha de bullir res, es poden fer pels bb o en papilles, i es poden barrejar en llet artificial, materna, ala caldos, a la verdura i a la fruita, De moment no els he provat ja us ho diré quan ho faci. La marca es diu BIOCRECIMIENTO (PAPILLAS INSTANTANEAS BIOLOGICAS), i vaig comprar la d'arròs i la de quinoa que les 2 són sense gluten. però hi ha altres marques.
ImatgeImatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 27, 2007 8:01 am

jo també els vaig veure! però he llegit "porahi" que si ho mires bé també porten sucre afegit...
així que, com sempre, he triat el camí més complicat.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. ago. 27, 2007 9:17 am

MMMMMMMMMMMM...............
I ON ELS HAS COMPRAT BRUNA?

I DE PREU que TAL?

SHAN DE BULLIR TB OI?

MERCI WAPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. ago. 27, 2007 10:10 am

prenc nota de tot això!!!

natrix, ara que ho recordo, quan vaig començar amb cereals els posava a la fruita per així tenir la resta de tomes teta, però li pots fer cereals amb aigua també, no té perquè ser llet
Com que no sé si la llet de fòrmula es pot fer bullir, els pots fer com diu la Bruna


per cert, l'endemà vaig fer-li el caldo de peix amb sèmola de blat i li va encantar, així és que la textura gelatinosa de la tapioca era el que li desagradava. Fora, doncs
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 28, 2007 8:14 am

Natrix, els vaig comprar en una herboristeria. Una bossa de blat de moro precuit i una de flocs de quinoa. No sé... no arribaven als tres euros. em sembla que el rendiment serà més alt que una capsa de cereals de marca, però no sé...
jo és que he descobert que a la cloe li agrada la fruita molt, i li poso amb fruita, però només el cap de setmana. entre setmana teta i prou.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 28, 2007 8:30 am

MERCI WAPA!

MIRARÉ SI HO TROBO PER BANYOLES, SINO BAIXARÉ A GIRONA UNA ESTONA DAKESTES...!
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dt. set. 25, 2007 2:41 pm

Amunt!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 25, 2007 3:48 pm

ahir vaig veure al mercadona sèmola de blat de moro...
jo he deixat de donar-li cereals... pobre al final la tornaré boja! però entre setmana vaig de cul i li dono només pit i el cap de setmana pit i a les 12 ja les dues cullerades de verdureta... és que es lleva molt tard... i si no se m'ajunta tot!
Avatar de l’usuari
cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dg. set. 30, 2007 9:42 pm

Ostres noies em va suepr be perque totes aneu molt avancades i abans de que em comenci a atavalar amb preguntes ja llegeixo les vostres respostes... no se que faria sense vosaltres....
Nosaltres anem molt a poc a poc aixi que encara no he buscat els cereals pero si que tinc clar que els vull no industrials... ja us ho explicare.
Aqui es menja molta farina de blat de moro (POLENTA) aixi que no hi ha problema, li fare sense sal i ja esta... potser per nadal
Avatar de l’usuari
cocosong
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dj. oct. 04, 2007 11:07 pm

Jo vaig més perduda amb això dels cereals ... pero bueno, com que encara no hem de començar... Es que si m'he de treure llet per la presa del matí i després també per la del vespre acabaré tonta tan munyir, no? En fi, que vaig demanar mostres a la casa El granero integral que té papilles de cereals ecològiques i no porten sucre. Ja les he provat jo i estàn prou bones.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. oct. 05, 2007 10:00 am

jo ahir vaig compra una de biocrecimiento (biològica i ecològica) i està bonissima! a més a la Cloe li encanta!
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. oct. 05, 2007 10:05 am

yo ya me estoy preparando y esto me interesa,todavia no hemos empezado ni on la fruta pero bueno hay que prepararse,entonces no los mezclais con la leche y se los poneis en el bibi?se lo dais a cuchara?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Sandreta
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dv. oct. 05, 2007 11:56 am

Bruna ha escrit:jo ahir vaig compra una de biocrecimiento (biològica i ecològica) i està bonissima! a més a la Cloe li encanta!


On la vas comprar?¿ et va costar molt?
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::