Noves limitacions d'accès als fòrums.

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: Toni » dj. feb. 25, 2010 8:24 am

ABRIL77 ha escrit:Per cert Toni no es poden sumar les entrades del guia Nupcial. Docns jo no se quants missatges em queden per arribar a 100. zz:-)



doncs no..
no es poden sumar els de GuiaNupcial.
i portat bé! aquí no es permet fer missatges sense contingut per arribar als 100 missatges :love: :love: :love: :ok:
cancarbou
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dv. juny 26, 2009 7:37 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: cancarbou » dj. feb. 25, 2010 6:54 pm

Ginger ha escrit:[album][/album]

Hola a totes i a tots!
Jo ja havia participat al Mercadillo, però ara no trobo l'accés dins la pàgina, el cas és que estic buscant un llibre:

Fréderic Leboyer. "Xantala: un art tradicional, el Massatge dels Infants"

Algú sap on el puc trobar?
Algú el té i se'l vol vendre?

Gràcies!

L'Arlet avui fa un mes!! :-)(-:


hola ginger! jo tinc aquest llibrr i de fet no el faig servir. si vols te'l regalo. no em costa res. si t'interessa ja me'n diràs alguna cosa.
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: puçeta » ds. juny 26, 2010 6:08 pm

Ho trovo molt bé. Per seguretat. A veure si arrivo algun dia als 100 missatges...
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackDalia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:30 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: BlackDalia » ds. jul. 03, 2010 11:53 am

Ara ja se el que toca.. participar molt en el forum per poder arribar als 100 missatges!!! :miko: :miko: :miko:
Imatge

Imatge
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: puçeta » ds. ago. 14, 2010 4:00 am

Voldria compartir amb totes vosaltres que ja he arribat als 100!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: Akira » dt. nov. 30, 2010 5:15 pm

Hola a tots/es!!

Jo encara no hi he arribat però espero fer-ho aviat!!!! això es fa molt llarg!!! snif snif!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
porterofutbol
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 7:58 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: porterofutbol » dv. des. 17, 2010 5:28 pm

Me parece muy bien, las limitaciones.
Me estaba comiendo el coco, pues soy relativamente nueva, y no conseguía saber porqué en diversos temas no podía poner un tema mío, ó contestar, o ver fotos..ó.....
Llevo media hora, trasteando por aquí y ahora sé qué he de hacer. Pero, 100? exactamente?
¿cómo se puede hacer para llegar a esta cifra...?
Podéis contestar en catalán, perfectamente lo leo y entiendo. Gracias.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: edae » dv. des. 17, 2010 5:47 pm

Participant!!
Ja veuràs que a la que t'enganxis a un tema (buscant un embaras, o si ja tens fills, dins els mesos que han nascut) aviat aviat arribaràs als 100 i els passaràs de llarg ràpidament!

Benvinguda! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: Ninetaa » dg. gen. 23, 2011 11:06 pm

Doncs no sé que dir-vos la veritat, trobo bé les restriccions per tal d'oferir major seguretat i privacitat, pero aquest foro tampoc té un moviment tant voluminos de missatges i conto que arribar als 100 es molt complicat, aixó sense comptar que en la majoria de post hi ha fotos, i sense veure-les es molt dificil incorporar-te a la conversació, i per una altra part, els post amb més moviment normalment els porten grups de usuaries més veteranes i per tant més consolidats que parlen de temes concrets en els que també es molt dificil de participar... en el meu cas, porto gairebé un mes enregistrada i entro cada dia i per fer més missatges i poder veure al fí algun dia el que realment m''interesa m'haig de passejar per post que no em corresponen o que no m'interesen.
Ja sé que son les normes, pero us volia donar el meu punt de vista, opino que potser s'hauria de replantejar la forma de mantenir la privacitat.
De totes maneres us felicito per mantenir aquests forums que ens proporcionen tanta ajuda i informació (tant aqui com a guia nupcial). :ok:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: mima2008 » dg. gen. 30, 2011 5:04 pm

Ninetaa, totalment d'acord amb tu!
Imatge
porterofutbol
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 7:58 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: porterofutbol » dc. feb. 02, 2011 10:29 pm

Hola, voy leyendo opiniones diversas, y hay gustos para todo.
Pero se entiende perfectamente que hay que ser consecuentes con las normas del foro y más tratándose de un foro de niños....no es un foro cualquiera....
Avatar de l’usuari
mica77
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:25 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: mica77 » dl. feb. 14, 2011 1:11 pm

Vaja...ara ja ho sé
gràcies per la info!
osita
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 11:51 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: osita » dj. juny 02, 2011 4:19 pm

Vaja, ara feia temps que no em conectava i no sabia això de les restriccions. Jo he participat en el "mercadillo" però fa temps i ara no puc entrar-hi.
Doncs res, haurem de participar més al fòrum i així arribar als 100.
adaflai
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: adaflai » dj. jul. 26, 2012 10:19 pm

Sé q és a fi d bé pero trobo q 100 missatges són molts. Considero q participo al forum amb missatges q puguin aportar alguna cosa i a vegades pensant en arribar als cent x veure/penjar imatges he tingut la temptació d dir tonteries...
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: Toni » dv. jul. 27, 2012 12:21 pm

adaflai ha escrit:Sé q és a fi d bé pero trobo q 100 missatges són molts. Considero q participo al forum amb missatges q puguin aportar alguna cosa i a vegades pensant en arribar als cent x veure/penjar imatges he tingut la temptació d dir tonteries...


Et recordo que això és un fòrum, no un mòbil... . és molt desagradable llegir el text amb aquestes abreviacions... x d q.. gràcies <:-)

Ah, no es poden dir tonteries, en tot cas s'han de dir bajanades, he,he.... ;-)))

I fòrum i però porten accent !! És que tinc un corrector ortogràfic: http://www.softcatala.org/wiki/Correcto ... r%C3%A0fic

||*||
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: eternitat » dj. ago. 02, 2012 6:18 am

Hola,
ja ho vaig dir fa uns dies (quan encara no arribava als 100 i quan tampoc sabia que això donava privilegis). Penso que 100 missatges són pocs. Jo soc membre actiu del fòrum desde fa 2 mesos (bé anteriorment havia estat registrada diverses vegades sense escriure mai). La veritat és que m'he enganxat al SP, tinc fins i tot un accés directe a l'escriptori del mòbil. He intentat fer aportacions útils i amb 2 mesos he arribat als 100. Crec que hauria de ser més difícil (també entenc que enganxar-se tant a un fòrum potser no és del tot normal, jeje)
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: roxer » dj. gen. 24, 2013 3:38 pm

ABRIL77 ha escrit:Per cert Toni no es poden sumar les entrades del guia Nupcial. Docns jo no se quants missatges em queden per arribar a 100. zz:-)



aixó sería magnific.. perque vaig estar registrada ahi fa uns anys... (quan em vaig casar) i amb aquest forums que mai se que escriure, trigaré mes o menys 10 anys per arrivar als 100 missatges, aixo, o faig amb l'altre usuaria que cortava els missatges (que a alguns altres forums no es pot fer perque es considera flood)

es el vostre forum, pero mai havia estat a un forum que restringesi la visualització de imatges (per example de un cotxet!!) jo soc moderadora a un forum de musica bastant gran, he sigut admin de 3 forums petits de musica i disseny i mai havia possat una norma com aquesta.

i no m'en enregistrat al forum per xafardejar fotos de ningú ?-)
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
Avatar de l’usuari
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: Luni57 » dv. maig 10, 2013 8:52 am

Toni, ja m'ha passat varies vegades de voler entrar en una tema i em surt aquest missatge
No teniu autorització per llegir aquest fòrum.
No hi ha problema si no ho puc llegir, però tinc curiositat de per què em passa això.

Gràcies!! :content:
Imatge

Imatge


Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: eternitat » dv. maig 10, 2013 9:31 am

roxer ha escrit:es el vostre forum, pero mai havia estat a un forum que restringesi la visualització de imatges (per example de un cotxet!!) jo soc moderadora a un forum de musica bastant gran, he sigut admin de 3 forums petits de musica i disseny i mai havia possat una norma com aquesta.

i no m'en enregistrat al forum per xafardejar fotos de ningú ?-)



A mi m'és igual que es restrigeixi o no la visualització de fotos perquè no penjo mai una foto del meu fill a cap lloc d'internet, ni forums, ni xarxes socials, ni al meu propi blog. Però entenc i em sembla perfecte que es limiti la visualització d'imatges ja que molta gent que participa en aquest forum hi penja fotografies dels seus fills i crec que és una manera de protegir als petits. De fet, ja ho vaig dir una vegada, penso que 100 missatges són molt pocs, jo els vaig fer amb molt poc temps i sense fer ús de missatges sense contingut, sinó opinant i oferint/cercant ajuda.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
GironinaNovata
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: ds. abr. 20, 2013 5:07 pm
Ubicació: Girona

Re: Noves limitacions d'accès als fòrums.

EntradaAutor: GironinaNovata » dv. maig 10, 2013 10:26 am

Doncs jo no ho trobo lògic! Jo tampoc tinc pensat penjar fotos meves o del meu fill a Internet pero per culpa daquesta norma (que tampoc dona seguretat dino que tan sols limita a qui vol fer mal us ha destar viciat...) doncs no puc veure quan diuen jo tinc aquesta banyera (foto) i em va anar molt bé...
Sincerament crec que seria més practic i segur que les usuàries poguessin fer temes privats convidant als usuaris que vulguin i així ja testalviaries grup de face com he vist que acaba passant i seria molt més segur per tema anti-tafaner que 100missatges enviats

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::