Bicicletes sense pedals

Gatejar, caminar, correr i saltar.

nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Bicicletes sense pedals

EntradaAutor: nuscka » dv. set. 10, 2010 9:31 am

Algú té una bicicleta sense pedals?
El meu fill gran té la de l'imaginarium, i li ha anat de conya per l'equilibri,
Pero ara en busco una de més petitona per que la faci servir el meu fill petit, que va com boig per tenir-ne una.
La voldriem de cara a Nadal, o pel seu aniversari,que farà dos anys.
Algú té experiència amb bicis d'aquestes pels més petits?
ImatgeImatge
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Bicicletes sense pedals

EntradaAutor: sandrajuli » dv. set. 10, 2010 10:02 am

també m'interessa!!
Imatge
hiolambda
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dv. set. 10, 2010 10:30 am

I a mi.
Li volem regalar pel nadal o pel seu aniversari també pels dos anys. Però primer mirarem les mides. de tota manera, com no la faria anar fins de cara a l'estiu, amb gairebé dos anys i mig ja hauria crescut una miqueta més per a arribar al terra. Ho haurem de mirar. Per internet vam veure la de l'Imaginarium i ens va agradar moltíssim, a més pots afegir els pedals, no?
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. set. 10, 2010 10:43 am

Jo no en vaig trobar, la majoria són a partir dels 3 anys, però igualment el Roger no hagués pogut anar-hi perquè per l'edat encara és difícil que aguanti bé l'equilibri en una bicicleta sense pedals.
Al Decathlon vem comprar la de la Júlia, la de 3 a 5 anys, que és la més petita que tenen, i pel Roger li vem comprar una moto d'aquestes de dos rodes. Els dos s'ho han passat pipa aquest estiu amb les "bicis"!!
L'estiu vinent, que el Roger estarà a punt de fer els 3, ja podrà fer servir la bicicleta de la Júlia i la Júlia la passarem a la del següent tamany.
Imatge
Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 10, 2010 2:21 pm

Hi ha una moto d'aquestes de dues rodes gruixudes que també per còrrer i mantenir l'equilibri que és més baixeta que les altres que és de la marca Chicco i imita la Ducatti Monster, el meu fill la fa servir des de l'any i vuit mesos més o menys (anava millor en moto que caminant :-D :-D )
Imatge

Imatge
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dt. nov. 02, 2010 8:03 am

pel les que busqueu bicis d'aprenentatge, a l'Slecker en tenen unes, que les venen per catàleg, a molt bon preu (menys de 50€).
I si encara no us heu decidit, aquesta setmana, el meu fill gran ha estrenat la bici de gran amb pedals, i ja sap ana-hi solet.
ImatgeImatge
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dc. gen. 19, 2011 10:56 am

Eiiii!
Al meu fill els reis dels avis li han portat una aquest any! La veig encara gran, no arriba be al terra, pero crec que a l'estiu ja li anirà bé!!

que tal la vostres experiencia!?
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dj. gen. 20, 2011 5:36 am

hola petit2010.
La nostre experiència és bonissima.
El meu fill gran no ha estat mai especialmet destre o àgil, i aquesta bici l'ha ajudat molt motriument. Va començar a fer-la servir una mica abans dels 3 anys, i abans dels 4 ja anava amb bici de gran, sense rodetes.
El petit en té una de més petitona, peró com que es baixet, encara li ve gran... tot i aixó ja intenta aixecar els peus, quan va depressa.
ImatgeImatge
Mandala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » ds. març 12, 2011 9:30 pm

Hola! Nosaltres per reis vam comprar aquesta bicicleta a la nostra petita. La poden fer servir els petits a partir dels 2 anys:
http://www.juguetocio.com/bicicleta-sin-pedales-too-too-con-freno-p-788.html
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dc. juny 08, 2011 2:27 pm

Hola!

L'altre dia, la meva filla de 2 anys i 4 mesos es va enamorar d'una bicicleta del decathlon, sense pedals. Li agrada molt anar amb la moto i crec que l'ha ajudat molt en el tema de l'equilibri. I segurament el pas següent és una bicicleta sense pedals, ja que trobo que una amb pedals i rodetes sí que serveix per potenciar el tema del pedaleig, però ho veig com un pas enrere en la qüestió de l'equilibri. Què en penseu?

Però em queden alguns dubtes...

- Frens: n'hi ha que no en tenen i ho veig una mica perillós, ja que s'embalen d'una manera que... :-:) Però... si tenen frens, els saben fer anar, a aquesta edat??? ?-)

- Bicicletes evolutives: N'hi ha que són evolutives i que al cap d'un temps els pots incorporar els pedals. A part de la de l'imaginarium, en sabeu de més models? Me'n recomaneu, si us plau? (a poder ser, que no siguin molt cares...) . Val la pena una bicileta evolutiva? O la diferència de preu és abusiva?

Moltes gràcies!!!! :love:
Imatge Imatge

||*||
nuscka

EntradaAutor: nuscka » dc. juny 08, 2011 3:18 pm

Ei! aqui la friki de les bicis sense pedals.
nosaltres en som fans.
Crec que ajuden molt amb l'equilibri, i que les motos no ho fan... de fet ,les motos s'aguanten soletes i aquestes bicis només s'aguanten si vas de pressa , igual que una bici normal.
tema quina és millor:
A mi , l'altre dia vaig veure la nova del decathlon, i em va agradar molt. No és gaire cara, el seient baixa molt, i té fre, que per més endavant és interesant.

La de l'imaginarium és un pelet més gran, i la ventatge és que li pots posar pedals. La opció barata val 70 euros la bici i 40 els pedals.
I si la compres al decathlon, la sense pedals et costa 40 i la petitra amb pedals per d'aqui un parell d'any val 70... o sigui que el preu és el mateix.

T'explico la nostre experiència amb aquestes bicis. El meu fill gran és una mica patosillo, i va come´çar a fer-la servir amb tres anys llargs. I amb 3 anys i 10 mesos ja va començar amb pedals sense rodetes. En aquest temps va apendre moltissim, va agafar molt de control, i el pas als pedals va ser automàic, jo no li vaig ensenyar res. Tot i que ja fa temps que sap anar amb pedals, de tant en tant encara prefereix la bici petita, i encara hi disfruta molt.
el peque és un animalot, i no li deixem la moto , perque se sent massa segur i es dedica a tirar-se per totes les rampes (ja l'hem hagut de cosir). En canvi amb la bici no se sent segur, i va més en compte (tot i que deu n'hi do a quina velocitat va). Ara ja comença a aixecar els peus, i comença a tenir força equilibri (té dos anys i dos mesos, peró és molt destre).

Jo entre aquestes dues (imaginarium i decathlon) no se quina recomanar-te... la ventatge de la de decathlon és que és molt menudeta, i la de imaginarium, és que desprès no necesites una altre bici per anar amb pedals, i que n'aprens amb una bici molt lleugera i que ja domines.

Preguntes pels frens... home... jo crec que són massa petits per frenar, els meus frenen amb els peus, i ja saben que hi ha una distància de seguretat!
A mi m'hauries de veure... de vegades vaig pels carrer amb el cotxet i les dues bicis penjades del manillar!

Jo, triis la que triis, penso que encertaràs!
ImatgeImatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dc. juny 08, 2011 4:12 pm

Moltes gràcies, nuscka, per la resposta!

Sobre això que dius de la moto, a veure, està clar que no és com la bicicleta, però sí que la considero un bon pas previ (la meva filla la va començar a fer servir abans dels 2 anys). Clar que s'aguanta sola, però és una manera de començar a dominar les baixades de rampes... que telaaaaa com s'hi llencen! :r)

La meva filla és àgil i hàbil, però té molt d'enteniment. A vegades massa i tot, de manera que és fàcil que agafi por. L'altre dia es va fumbre una bona patacada amb la moto i des d'aleshores que no sé si va amb massa prudència i tot. Per això tampoc vull córrer amb el tema bicicleta. Però com que és ella mateixa qui la demana, doncs això. ;-) Ho acabarem de meditar.

Gràcies!!! :ok:
Imatge Imatge

||*||
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. jul. 03, 2012 9:52 am

Nosaltres li volem regalar pel seu aniversari una bici (o un patinet...). A mi m'agraden moltíssim aquestes de fusta. L'altre dia va provar la de l'Eurekakids i tot i q li quedava un "pelet" alta, dins de 4 dies ja li anirà bé...

De fusta, em podeu recomanar alguna altra marca, a part d'aquestes de l'Eurekakids????
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 03, 2012 10:19 am

Heu vist aquesta de l'Abacus?
http://www.abacus.coop/AbacusPages/Prod ... cusCatalog)
Més barata no pot ser, però no sé si realment val la pena o no, realment recomaneu una d'aquestes abans de la típica amb rodetes?
Ella no té la moto típica de Chicco però a la guarde sí n'hi i li encanten però comprar-ne una ara, amb l'edat que té em sembla que no cal.
A part, té un tricicle però encara no sap pedalar.
No sé, la veig barata i es veu bé (la vaig veure a la botiga) però no sé si acabarà sent un trasto o no.
Tampoc sé l'alçada ni si arribarà amb els peus a terra, en tot cas hauríem d'anar amb ella a l'Abacus i que se la probés.
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. jul. 03, 2012 1:36 pm

No va el link... però jo el q faria és q la Clara la provés en directe...

Jo estava enamorada d'aquesta, http://www.eurekakids.net/es/juguete/ja ... oc=product però quan la Txell la va provar, vem veure clarament q li seria petita en dos dies, i la vem descartar possiblement per aquesta altra http://www.eurekakids.net/es/juguete/ja ... a/08503240
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. jul. 04, 2012 8:22 am

Ítaca ha escrit:No va el link... però jo el q faria és q la Clara la provés en directe...

Jo estava enamorada d'aquesta, http://www.eurekakids.net/es/juguete/ja ... oc=product però quan la Txell la va provar, vem veure clarament q li seria petita en dos dies, i la vem descartar possiblement per aquesta altra http://www.eurekakids.net/es/juguete/ja ... a/08503240

No sé per què no va el link, és aquesta:
ERP0912688_70_17160-CI_00_00.png

El preu no arriba als 30€. El que no sé són les mides.

Ítaca, la primera que has posat també l'havia mirat jo, és molt xula. Dius que vas veure què li quedaria petita aviat a la Txell, què medeix ella ara? És per tenir una idea, en cas de decidir-nos evidentment aniríem primer a la botiga amb la Clara a provar-la.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. jul. 04, 2012 8:55 am

Noies, a les botigues Drim també en tenen, i no pesen.
Imatge

Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dc. jul. 04, 2012 9:13 am

raqueleta, és xula també aquesta i està molt bé de preu, però les de fusta m'encanten!
Doncs la Txell ara deu fer uns 90-92 cm... la tipus "vespa" és a partir dels 2 anys i l'altra és a partir dels 3... La mateixa de noia de la botiga quan la va veure sentada ens va recomanar la més tipus bici :ok:

Ah, les dels decathlon q heu comentat abans veig q posa q és dels 2-4 anys... :-:) A mi m'interessa més una q sigui dels 3-5 o 6, q com a mínim l'aprofitarà més...

nius, vaig a xafardejar el catàleg del Drim :ok:
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. jul. 04, 2012 6:12 pm

Us he llegit, i m'agraden aquestes bicis. De fet, una amiga del Pol en té una des de fa un parell de setmanes, i ell hi va "bé" tot i la falta de pràctica.
Però clar, en quant a vehicles, tenim: la moto de rodes ampla, la bicicleta normal del Decathlon, hi va que se les pela, a part de bicis i tricicles varis de tres rodes. Podriem muntar un pàrking.
Quin sentit li veurieu a una bici sense pedals? jo també penso que pel que fa a l'equilibri, és una bona opció. I per treure rodetes, també. Però clar, la bici normal li van dur els Reis, i ràpid va aprendre a frenar, a embalar-se, i poc a poc, a fer força a les pujades. També dir que amb la moto hi va encantat, és potser més de trote, més tot-terreny per fer el cabra.

Un altre tipus de bicis d'aquestes http://www.petitbike.com/cast/naturalbikes.html

Itaca, la meva amiga en buscava una que, sobretot, no peses. Es va mirar les del decathlon, de l'abacus, imaginarium, i com que per ells era primordial que fos molt lleugera, la van comprar al Drim, que em sembla que era d'alumini.
Imatge

Imatge
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. jul. 04, 2012 6:30 pm

El meu pare que és molt aficcionat a les bicis fa més d'un any que té l'ull fixat en una bici sense pedals de la casa Monty. El fill d'uns coneguts l'estiu passat hi anava a tot drap! És a partir de 1,5 anys però m'ha semblat que en pau amb 1,5 anys encara era una mica petit i li he dit al meu pare que s'esperi per reis. Aquí la teniu amb les característiques i pes:

http://www.monty.com.es/Fichakamel2022011.html
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::