DIETA DUKAN

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dg. gen. 23, 2011 8:36 am

Hola noies,

m'estic llegint el llibre de la Dieta Dukan. Dieta a base de proteines, us volia demanar a les que esteu fent la dieta o bé que la coneixeu, si em podeu fer 4 cèntims de la valoració de la dieta, les vostres opinions etc,

m'he de treure uns kiletrs de sobre i no hi ha manera, per una banda sembla que la dieta em pot anar bé, pero per altra em fa una mica de respecte (em fa por que es maltracti el cos, els ronyons puguin rebre, diu que pots agafar restrenyiment etc), estic indecisa i no se gaire com funciona,

opinions?????????
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: mariami » dg. gen. 23, 2011 8:59 am

Emanens,
en aquest post hi ha noies que la fan i la coneixen molt bé : viewtopic.php?f=25&t=14593
crec que elles et poden ajudar

Una abraçada :-()-)
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Julyet » dg. gen. 23, 2011 9:14 am

A no ser que t'hagis d'aprimar 20 o 30 kilos, jo no ho faria:

http://conselldietetic.blogspot.com/200 ... ietes.html

Personalment penso que cal valorar què pot tenir més riscos, el sobrepès o la dieta.

Jo una vegada em vaig aprimer 10 kilos simplement cuidant els hàbits i menjant "amb seny". En aquest bloc que et passo diu com.
Ah, segur que amb la teva nena aviat no pararàs quieta... ;).
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dg. gen. 23, 2011 9:19 am

Hola guapa!! si t'estàs llegint el llibre, veuràs que t'explica perquè no és dolenta pel cos aquesta dieta... Jo l'estic fent, avui fa 13 dies i he perdut 4,5kg.
No és molt diferent a dietes que havia fet abans, l'única diferència que hi trobo és que no es pot menjar fruita (que és el que trobo més a faltar d'un altre tipus de dieta...), i eliminar l'oli de la teva vida. A part d'això no veig per enlloc el que et pugui fer mal. Menges sa: vedella, bou, pollastre, indiot, conill, tot tipus de peix, marisc, ous, etc. i després a la segona fase incorpora la majoria de les verdures! t'obliga a beure 1,5-2 litres d'aigua al dia, pots beure llet desnatada, menjar els iogurts desnatats que vulguis...no sé... jo vaig estar fent una dieta al NatureHouse i l'única diferència que hi havia és que menjava fruita! De fet una noia que està per aquí, la burbu, està en ple procés de búsqueda d'embaràs i li va consultar a la ginecòloga i ella li va dir que si volia fer aquesta dieta quan es quedés embarassada no hi havia cap problema, que incorporé sun parell de peces de fruita i llestos!
Si no et sobren gaires kilos 3-4, jo et recomano que comencis directament amb la fase 2, o que com a molt facis la fase 1 2 dies... a mi me'n sobraven 13 i vaig fer la fase 1 durant 8 dies... he de reconeixer que els dos últims no vaig perdre res de res i vaig començar la dos on si m'ho he tornat a notar.

ufff... quin rollo t'he escrit! si necessites alguna altra cosa m'ho dius! De veritat que jo n'estic súper contenta! I com que et deixa menjar la quantitat que vols no passo gens de gana!!!!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dg. gen. 23, 2011 9:30 am

en relació al que explica el blog que diu la Jyliet només una cosa... aquesta dieta no es basa en preparats proteïnats... es basa en aliments rics en proteïnes i no és el mateix...
Jo tampoc me'n fio gaire de aquests preparats , però com et comento, l'única diferència amb altres dietes que he fet és la manca de fruita!
Per altra banda, i a favor del mètode Dukan, et diré que és una dieta formada per quatre dietes, que com diu la Jyliet és recomanable per a gent que ha de perdre molts kilos, però també pels que no n'han de perdre tants! També t'ensenya a menjar, i a la tercera fase, de consolidació (que és la més llarga: 10 dies per kilo perdut) ja incorpores els hidrats de carboni, els llegums... però t'ensenya com ho has de fer per no passar-te!
A més, una cosa que abans se m'ha oblidat: t'obliga a caminar 20-30 minuts al dia!
Ara tampoc em vull convertir en una defensora fèrrima d'en Dukan, però si molts metges la recomanen, no serà que estem evolucionant a un altre tipus de dieta?
Mira, aquest blog, a part de llibre, també m'ajuda molt:
http://www.yoseadelgazar.es/
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dg. gen. 23, 2011 10:17 am

soleilua ha escrit:Si no et sobren gaires kilos 3-4, jo et recomano que comencis directament amb la fase 2, o que com a molt facis la fase 1 2 dies... a mi me'n sobraven 13 i vaig fer la fase 1 durant 8 dies... he de reconeixer que els dos últims no vaig perdre res de res i vaig començar la dos on si m'ho he tornat a notar.

!


hola noies, ara em llegire els enllaços que m'heu posat gracies1

soleiula, perque dius que si he de perdre pocs kg vagi directe a la fase 2?

la unica cosa q em fa por de aquesta dieta és que es basa en només proteines, i la resta he llegit q el cos ho ha de treure de glucids i greix del cos, i que es formen cosos cetonics etc, em fa por que alteri el metabolisme del meu cos..que el forçi massa...nose..De fet nomes he començat a llegir el llibre fa poc.

Soleiula, vas tenir restrenyiment? és que diu q és probable, que cal prendre allo de avena
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dg. gen. 23, 2011 10:36 am

el salvado de avena és obligatori també, va bé pequè té fibra, però té un tou d'aventatges més...
sí, el restrenyiment és freqüent, però ho he sol·lucionat menjant iogurts activia desnatats, i el màxim de verdura els dies que puc menjar-ne!
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dg. gen. 23, 2011 10:39 am

soleilua ha escrit:el salvado de avena és obligatori també, va bé pequè té fibra, però té un tou d'aventatges més...
sí, el restrenyiment és freqüent, però ho he sol·lucionat menjant iogurts activia desnatats, i el màxim de verdura els dies que puc menjar-ne!

ok

És que jo mai mai havia patit de restrenyiment! només despres del part, per culpa de unes pastilles de ferro, i em va sortir sang uns dies (morenas), i ara ja ho tinc solucionat i clar no voldria espatllar res ara!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: noviachuky » dg. gen. 23, 2011 11:41 am

i la dieta dukan és molt cara? d'on l'heu tret?

gràcies reines!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dg. gen. 23, 2011 12:51 pm

No s'ha de pagar res... bé, els aliments que et compres, alguns són més cars que altres, però és gratis per dir-ho d'alguna manera...
Jo m'he llegit el llibre: No consigo adelgazar, del Dr. Pierre Dukan, el meu pare (que estem fent la dieta junts) s'ha comprat : El Método Dukan Ilustrado, que és molt més explicatiu i més nou. Vaig seguint el foro: www.yoseadelgazar.es, i www.dietadukan.es i a més em faré análisis pel meu compte amb el metge de capçalera per si em troba que estic baixa o alta d'alguna cosa!
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dg. gen. 23, 2011 1:42 pm

noviachuky ha escrit:i la dieta dukan és molt cara? d'on l'heu tret?

gràcies reines!


jo la he conegut perque m'he comprat el llibre, pero tot just estic començant a llegir-lo i mirant si la faré o no
Fitxers adjunts
9788492981007+.jpg
9788492981007+.jpg (7.3 KiB) Visualitzat 13556 cops
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: martuchi » dg. gen. 23, 2011 8:57 pm

i el salvado de avena on el compreu?
Jo també m'estic informant d'aquesta dieta, que es veu que per europa es "lo mas", potser em decideixo a fer-la, però he mirat a mercadona i a carrefour, i no n'he trobat, només ho venen als herbolaris?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dg. gen. 23, 2011 10:01 pm

Hola guapes!!!

Jo la vaig fer durant una setmana...Em va costar una barbaritat! Era un suplici per mi, pq no estic acostumada a tantes restriccions; pensava k no em costaria gens, pq tens un munt d'aliments per escollir, i pots menjar la quantitat k et vingui de gust, pero... va ser massa per mi; despres la vaig deixar de cop, k no es gens recomanable, segons diuen al llibre, pero es k em trobava fatal! Al segon dia de fer-la vaig començar a marejar-me quan anava a dormir, em sentia super fluixa i molt decaiguda; vaig anar al metge a la setmana d'haver-la començat, i em va recomanar k la deixes; em va enviar a fer analitica de sang, i el resultat va ser una anemia molt bestia, tot i k jo crec k no va ser per la dieta, sino k ja l'arrossegava i la dieta va potenciar-la o va fer k m'adones i la notes més.

Part possitiva (molt possitiva): Que en aquella setmana havia perdut 4 kilets, i m'ho notava moltissim! Sobretot a la panxa, k despres de parir s'ha kedat mes abultadeta, pobra!!! Estava molt mes plana i molt contenta; això si, a la k la vaig deixar, com per art de magia... chas! kilitos en su sitio! jajajaja

Una altra coseta... unes conegudes de ma germana l'han fet, ben feta, i van perdre un pilot de kilos; estan super contentes! VAn ser elles les k me la van recomanar...pero bueno, suposo k cada persona es com es, i a mi em va fallar molt la força de voluntat i un xic la salut... Ki sap si d'aki a un temps em torno a animar!!!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dg. gen. 23, 2011 10:02 pm

Jo el salvado de avena el vaig comprar a l'herbolari... no es gens car! I em vol sonar k al mercadona tambe l'he vist, pero ara no us voldria enganyar...
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dg. gen. 23, 2011 10:07 pm

ostres noies, ara estic més indecisa que al principi, veig que hi ha opinions de tot ajajaj xxo.0.o
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dl. gen. 24, 2011 3:57 pm

martuchi el salvado de avena l'he comprat a l'herbolari ni val no arriba a 2 euros el paquet de 250gr.

annita ostres que fort!! home, jo crec que la dieta et va accentuar la anèmia que ja devies arrossegar, perquè amb una setmana no pot ser que agafis una anèmia tant bèstia!! si em dius que ho portaves fent 2 mesos.... segurament debia ser això!!

emanems tu mateixa, has d'estar convençuda, jo avui he arribat als -5kg! només me'n queden 8!!! :love: :love: :love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: burbu » dl. gen. 24, 2011 4:42 pm

hola a totes!
jo estic a la 2ona fase i estic molt contenta. había de perdre 10 kg y ya porto 5 kg!! ueee!!
no paso gens de gana, pero como diu la soleilua, em falta la fruita.
i efectivament, vaig anar a la ginecóloga i li vaig dir quina dieta estaba fent i em va dir, que no había problema per continuar fent la dieta si em quedes embaraçada, aixó sí, afegint un parell de peces de fruita. o sigui, que si em quedo, continuaré fent-la, per vigilar-me una mica (o almenys ho intentaré...)

de totes formes, per fer cualsevol dieta, has d'estar molt concienciada
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dl. gen. 24, 2011 5:00 pm

burbu jo faré igual! si em quedo continuaré amb la dieta + la fruita... li consultaré a la meva doctora, però suposo que em dirà el mateix que a tu! així, durant l'embaràs no ens engreixarem més del que toca!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: soleilua » dt. gen. 25, 2011 12:25 pm

doncs de moment no... em regeixo bàsicament per les receptes del blog i del llibre...
però segur que algun dia d'aquests m'animo a provar-ne alguna de nova! quan ho faci ja ho penjaré! el que si que t'aconsello és fer moltes coses a la papillote! va genial, facilíssim i a més, saníssim... de fet em sembla que avui per dinar tinc un salmó a la papillote amb pebrot, cebeta i algo més... mmmm!!!!
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: burbu » dt. gen. 25, 2011 1:00 pm

quina gana soleilua!! ummm, al papillote facilissim i bonissim!
jo de moment nomes faig les receptes del llibre i de la web, pero no em dona temps de probar-ho tot!!
per cert, divendres nit, era l'aniversari de la meva iaia, i clar, amb tant picoteo i com em conec, per sopar, em vaig fer la hamburguesa big mac de la web!! ueee, bonísima!! jejeje
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::