DIETA PER ENGREIXAR

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: irma » dt. feb. 08, 2011 1:31 pm

Hola!
Ja se que no és molt habitual però jo necessito guanyar uns quilets, doncs la Lactancia materna m'està deixant com un secall (jo sempre he estat primeta pero aviat ni se'm veurà).
M'he fet un anàlisi de sang per veure si estic bé de tot pero encara no tinc els resultats.
Algú o alguna coneix una dieta efectiva per engreixar? Jo pico entre hores (galetes, fruits secs, etc) i menjo bona quantitat de tot durant els àpats pero ni així....
Us agrairé els vostres consells :)
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: Psicoloca » dt. feb. 08, 2011 1:45 pm

Ostres quina sort, jo també era superprimeta i tot i que estic amb lactància no hi ha forma que perdi els kilos. Que faig per no perdre'ls? Prenc moltes vitamines i ferro i potser això fa que el que menjo no ho perdi... no ho sé, però ho pots provar...a veure que et diu la ginecòloga
Avatar de l’usuari
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

Re: DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: DEMETER » dt. feb. 08, 2011 4:04 pm

Irma, jo he estat sempre primai fins i tot havia anat a una nutricionista d'adolescent per intentar engreixar-me.
Potser algun truc que et pot funcionar és afegir una mica d'oli als àpats (amanides, bullides, etc) i acompanyar-ho amb pà.
Sé com `n'és de difícil i t'envio molts ànims!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

Re: DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: setneuf » dt. feb. 08, 2011 5:00 pm

La lactancia et fa aprimar?? pensava que era al reves... que si fas lactancia tardes una mica més ha aprimar-te.... doncs jo també sóc de constitució prima... així que ja em puc anar preparant... perquè ademés jo quan no dormo i faig vida ajetreada perdo molts kilos..

A mi el que em va bé per guanyar pes són les barritas energetiques que porten muesli, fruits secs, mel :ok:
Avatar de l’usuari
irma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:27 am

Re: DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: irma » dt. feb. 08, 2011 9:35 pm

Demeter jo també vaig anar a una endocrina per engreixar-me quan era adolescent....!!!!!
Abans de l'embaràs estava primeta pero ara estic massa prima i m'ho diu la gent q em coneix, em recorda a la meva època d'adolescent...
Si que costa guanyar pes, només es parla de les dietes per aprimar però és tant o més dificil engreixar-se quan tens constitució prima.
Setneuf, amb les dues nenes m'he aprima donant el pit pero aquest darrer cop és una passada! Suposo que no paro, amb les 2 hi ha molta feina!
Psicoloca, jo prenc Natalben lactancia i perdo pes... A veure que diuen els resultats de l'analítica....
Gràcies a les 3
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: xikaaa » dj. feb. 17, 2011 8:10 pm

mare meva que pogués... us tinc una miqueta d'enveja sana...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
devo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Re: DIETA PER ENGREIXAR

EntradaAutor: devo » dv. maig 13, 2011 11:28 am

Hola noies!

Jo també he estat sempre molt prima, i tot i que m'han quedat 2 quilets de cada embaràs m'hagués agradat que en quedés algun més. Just avui buscant he trobat una dieta per engreixar en un blog d'una nutricionista, i ella mateixa diu que "costa més engreixar una persona que aprimar-la". Jo crec que ho provaré uns dies.
http://www.xat.cat/?L=blogs.blog&article=3814

L'altra opció seria anar tenint embarassos, si em queden 2 quilets amb cada un... jajaja

Ah, jo d'adolescent vaig anar a la doctora de capçalera per engreixar-me, i l'únic que en vaig treure va ser que em tractés d'anorèxica :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::