LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 08, 2011 9:11 pm

Per mi perfecte, em sembla una molt bona idea. :ok:
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 08, 2011 10:26 pm

Sona molt bé!! Jo també sóc al Goodreads, però només l'utilitzo per triar què llegir, ara veig que no li trec tot el suc!
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: nunus » dt. feb. 08, 2011 10:33 pm

Noies, pinta bé, aquest projecte de fòrum-taller de lectura. :ok: Espero poder-hi participar... Jo també penso que millor triar un o dos llibres per mes i qui pugui que s'apunti.
Momo, me'n vaig a veure això del Good Reads!! :motu::

Jo ara m'he acabat A Thousand Splendid Suns (Mil sols esplèndids) i GENIAL. M'ha encantat. Ja sé que ja l'heu recomanat (de fet el vaig treure d'aquí :content: ), però és que em va enganxar des de la pàgina 1. Preciós.

Ara m'han deixat The Kite Runner (El caçador d'estels), també de Hosseini, i ja tinc ganes de llegir-me'l.
Primer, però, toca Sunset Park, de Paul Auster. :ok: Apa, vaig a començar-lo!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: ametista » dt. feb. 08, 2011 10:36 pm

Momooooo! em sembla estupeeeendu!!!!!!!!!!!!! >.-<:
sí, digue-li al Toni! :ok: pot crear un subfòrum junt amb els de series de TV i programes!!
el que potser estaria bé és que als temes nous quedés clar que són del club de lectura (no sé si ja ho havies pensat) o sigui anomenar-los club de lectura: enquestes mensuals o club de lectura mes de febrer: "La Hija de la Fortuna", per exemple, i així no dóna lloc a confusions, no?
jo també puc editar el títol d'aquest fil perquè quedi clar que aquí van les recomanacions!! (perquè la gent no comenci a obrir fils independents per recomanar llibres, com passava amb les pelis :ufs: )

ah, jo també voto per un sol llibre al mes que així coincidim totes i és millor per comentar :love: i si algun mes no et motiva el llibre t'esperes al mes següent i ja està! (jo m'estic animant aquí com si últimament tingués molt temps per llegir..........però és que en tinc ganes, eh? :r) )

Momo si te n'encarregues tu ho faràs genial!!! >.-<: >.-<:

per cert, m'està picant la mosca organiza-todo i estic pensant de posar una recopilació de tots els llibres que es van recomanant en aquest fil a la primera entrada, per tenir-los tots junts en una llista, que potser també serviran d'inspiració algun mes com a lectura del taller, no? ...en quant tingui una estoneta m'hi poso :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Momo » dt. feb. 08, 2011 11:08 pm

Que bé! Quin ambient!
Jo quan ho vau proposar vaig pensar: "que guai, llàstima que no tindré temps per seguir-lo" però m'estic animant molt i tinc moltes ganes de llegir bons llibres i sobretot descobrir coses noves que potser no llegiria per iniciativa propia. :ok:
Demà mateix li faig un MP al Toni fent la petició.
Ametista, tens raó, ja ho havia pensat que hauria de quedar clar que el post és del club de lectura.
Quina feinada organitzar i llistar totes les recomanacions! Segur que quedarà genial!
Avatar de l’usuari
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

Re: LLIBRES

EntradaAutor: perla » dc. feb. 09, 2011 6:20 am

Ostres nenes que bé!!! a veure a mi m'interessa, vull dir que ho intentaré, però potser no sempre podré acabar-me els llibres a temps, hi ha setmanes que vaig motl de vòlit i la meva hora de lectura habitual era al vespre però ara m'he quedat embarassada i tinc taaaaaaaaaanta son que no sé si aguantaré amb els ulls oberts gaire estona després de posar la nena a dormir, però ho intentaré!! :ok: :ok:
Imatge
Imatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: LLIBRES

EntradaAutor: *lourdes* » dc. feb. 09, 2011 7:49 am

Ep noies!!!! una altre q s'apunto, l`'únic problema q hi trobo és q tinc un munt de llibres per llegir!!!!!! però ja miraré de convinar-m'ho i sinó cada mes, algun m'hi afegiré!!!!

Ho trobo genial :ok:
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 09, 2011 8:50 am

Momo a mi em passa igual, no sé si tindré temps però estic emocionadaaaaaa :r) :r) :r)

perla doncs es tractarà de no proposar súper totxos :r) com que totes estem més o menys igual (amb poc temps) hauríem de proposar llibres d'una mida decent per llegir en un mes! :ok:

lourdes doncs és fàcil, haurem de proposar per llegir algun dels llibres que tens pendents! :-D (o tenim, que potser a totes ens passa...) així matem dos ocells d'un tret :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: catalanna » dc. feb. 09, 2011 9:26 am

Hola noies!! sí, sí, jo també estic igual, amb poc temps!! A més, ja participo en un club de lectura en italià! Tot i que els llibres els proposa la profe i no acabem de coincidir amb el gust, i això fa que de vegades se'm facin eterns! La idea sona genial! Cada mes podem proposar un llibre una (i aprofitar per proposar els que tenim pendents, jeje) i així descobrirem llibres que d'altra manera no haguéssim agafat! Ja en tinc ganes!!!!!!!!
Per cert Momo, sóc súper fan de l'Isabell Allende (crec que m'he llegit tots els seus llibres!) i m'encanta Hija de la fortuna!!! Ara estic acabant la isla bajo el mar, i també molt bé, tot i que no m'ha enganxat com els altres!
Una altra proposta: no sé vosaltres però jo tinc milions de llibres a casa en tots els idiomes :p-) Proposo que, les que vivim a prop, ens els intercanviem paral·lelament al club de lectura. Jo, per exemple, sóc de Barcelona city. Què us sembla?
Bon dimecres!!!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Momo » dc. feb. 09, 2011 10:51 am

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 09, 2011 10:57 am

>.-<: >.-<: >.-<:

que bé!!!!!!! :ok: :ok:
vaig a editar el títol d'aquest
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Raqueleta » dc. feb. 09, 2011 12:17 pm

No m'havia passat mai per aquest post tot i que des de sempre sóc una àvida lectora. Imagineu, ara m'he canviat de pis i estic preocupada perquè no sé on cau la biblioteca del barri, tan a prop que tenia la biblio al pis vell neujor:-)
Ja he passat pel post del Club de Lectura, us veig molt engrescades, espero que realment es faci, m'ha fet recordar el Club de Lectura en el que participava i ho trobo molt a faltar. De fet, el que més em reca de la maternitat és que ja gairebé no llegeixo...
Em sembla genial la idea de buscar llibres que no siguin totxos, que totes estem apurades de temps, i jo crec que ha de ser un sol llibre per mes, que si hi ha massa diversitat i entre que no sempre totes podran participar potser hi haurà cops que no hi haurà massa gent per a opinar i no serà tan interessant. I la gràcia està en descobrir llibres que per tu mateixa no hauries triat, no?, descobrir nous autors, nous estils, nous gèneres... i uns mesos ens agradarà més i d'altres menys.

Però vaja, és un post de recomanacions, així que us recomano un llibre que vaig llegir fa un temps i em va agradar molt (i el proposaré per al Club de Lectura també): "Su mano sobre mi frente", de Nafisa Haji.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: catalanna » dc. feb. 09, 2011 4:31 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Juliett » dg. feb. 13, 2011 9:16 am

GUapisss sóc aquí! ai per favor! que he estat malalta i no us atrapo!
Que guai no? ja està creat? vaig a mirar!
Genial!
Sou unes cracks!
A mi tot em sembla perfecte!
:***:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dg. feb. 13, 2011 6:05 pm

eeeei, ja he començat la recopilació de recomanacions però....porto 3 pàgines del post i ja hi ha més de 100 llibres!!! :-:) :-:) :-:) >.-<: (no us penseu que m'hi mato gaire, no tinc temps... estic fent copiar y pegar a un excel -que m'ho ordena per ordre alfabètic de l'autor i ja de passada ho numero- i després faré copiar y pegar aquí :love: )

pensava editar la meva primera entrada però veient com serà la llista no hi cabrà....o sigui que ho posaré per aquí i a la primera entrada hi posaré un enllaç, d'acord? :ok: :ok:

en breu...llista!! >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: xikaaa » dj. feb. 17, 2011 8:44 pm

jo ara m'estic llegint: "dejame entrar" es d'aquesta noia que es vampira... m'he portat una decepció, estic desitjant acabar.lo per tal de ficarme de nou amb la caiguda dels gegants que el vaig deixar a mitges perque se m'estava fent pessadet.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Laure » dj. feb. 17, 2011 9:02 pm

ametista ha escrit:eeeei, ja he començat la recopilació de recomanacions però....porto 3 pàgines del post i ja hi ha més de 100 llibres!!! :-:) :-:) :-:) >.-<: (no us penseu que m'hi mato gaire, no tinc temps... estic fent copiar y pegar a un excel -que m'ho ordena per ordre alfabètic de l'autor i ja de passada ho numero- i després faré copiar y pegar aquí :love: )

pensava editar la meva primera entrada però veient com serà la llista no hi cabrà....o sigui que ho posaré per aquí i a la primera entrada hi posaré un enllaç, d'acord? :ok: :ok:

en breu...llista!! >.-<: >.-<:


quina currada!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dl. març 14, 2011 11:39 pm

NOTÍCIES NOTÍCIES!!! :p-) :p-)
a finals d’aquest mes de març sortirà la sisena part dels fills de la terra!!! >.-<: >.-<:
es dirà “La terra de les coves pintades” i passa a la península ibérica, la Jean M. Auel ha estat documentant-se a Atapuerca, Altamira, a l'Abric Romaní de Capellades i a unes coves de Guipúzcoa....la mala notícia és que ja és l’últim de la sèrie....ooooooh!!!!!!!!! Imatge
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: neuetes » dt. març 15, 2011 5:48 pm

ametista ha escrit:NOTÍCIES NOTÍCIES!!! :p-) :p-)
a finals d’aquest mes de març sortirà la sisena part dels fills de la terra!!! >.-<: >.-<:
es dirà “La terra de les coves pintades” i passa a la península ibérica, la Jean M. Auel ha estat documentant-se a Atapuerca, Altamira, a l'Abric Romaní de Capellades i a unes coves de Guipúzcoa....la mala notícia és que ja és l’últim de la sèrie....ooooooh!!!!!!!!! Imatge


Osti, no en tenia n'hi idea d'aquests llibres!! em pots fer una breu sinopsis de la temàtica d'aquesta saga??
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: bipa » dt. març 15, 2011 7:51 pm

Hola noies, una mes que s'apunta a aquest post.... me l'havia perdut.... Ametista espero la llista >.-<: >.-<: que porto unes setmanes de baixa i estic devorant llibres i suposo que d'aqui a uns mesos tornaré a tenir temps.... els meus tops (molts ja estan dits...).

- La triologia de Stig Larsson i per culpa seva molta novel·la sueca: Asa Larsson (no m'agraden tant ja que no acaba de definir bé els personatges), Camilla Lackberg (millor)

- La dama de blanc li guardo mooolt de carinyu !!!

- La Maternitat d'Elna vaig cometre l'error de llegir-lo al final del primer embaras i vaig fer un dramon, vaig passar-ho malament però em va encantar.

- Les del Clan de l'os Cavernari els vaig començar a llegir de molt joveneta i no recordo a quin em vaig quedar... hauré de revisar-ho per que segur que me'n falten alguns...

- Margarite Yourcenar i novel·la històrica de Alexandre el Magne i Grècia també m'agraden molt.

El que no m'ha agradat tant és l'Ombra del vent (i el vaig llegir molt al començament abans del boom per tant no tenia expectatives) però és divertit llegir despres "El misterio de la cripta embrujada" d'Eduardo Mendoza per veure les similituds...

I d'Eduardo Mendoza per riure molt i passar l'estona "Sin noticias de Gurb" bonissim !!!

La darrera lectura que m'ha impactat: "El secret del meu turbant" d'una noia afganesa que s'ha de fer passar per noi per tirar la familia endavant escrit per ella (Nadia Gulham) i una catalana (Agnes Rotger). Suposo que com que també estic al final del segon embaras i sensiblona també m'ha fet plorar molt... també em va agradar "L'últim patriarca" de Najat El Hachmi.

També m'agrada molt viatjar i sempre intento emportar-me llibres relacionats amb el destí.... però això ja seria un capitol a banda...

Això el que em ve al cap... si me'n venen més ja els posaré !!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::