Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
DAAR
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dj. des. 04, 2008 5:44 pm

Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: DAAR » dt. nov. 23, 2010 9:17 am

Bon dia mamis ,

dissabte celebrem el primer anyet d'en Pol i farem una petita festa a casa i m'agradaria fer canapes pero no tinc ni idea de que fer , he estat mirant però no trobo res que m'acabi d'agrada hem podeu ajudar?? ?-) ?-)
gràcies :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: Ítaca » dt. nov. 23, 2010 9:28 am

Jo algun cop he fet "canapès" amb pa bimbo...

Agafes una llesca, li treus el costat i amb un "rodet" (rodillo) li passes per sobre fins deixar-la ben primeta. Quan ja ho tinguis, iguales arregles una mica els costat amb el ganivet pq et quedi més o menys un quadrat, i poses sobre la llesca pernil dolç i philadelphia, o sobrassada i tranchete, o paté... coses així. Aleshores ho enrotlles tots (com si fos un braç de gitano), i si ho vols congelar, emboliques el rotllo amb paper film i al congelador. `
Ho talles tot a rodanxes d'1 dit més o menys, i ja està. Queda molt bó.

També vaig fer unes galetetes de formatge, però no tinc la recepta a mà...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
RA26
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 31, 2008 10:34 am

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: RA26 » dt. nov. 23, 2010 10:14 am

Un molt rapid, calent i molt bo
Torradeta + ceba confitada ( en venen de ja feta) una llesca de formatge, pot ser de cabra, o el que us agradi, i que es desfagi una mica, i li dones un cop de calor al forn, just que es desfagi el formatge i el gratini.

Pots fer una crema de carbasso o de porros, posar-ho dins de gotes petits ( de xupito) amb un cruixent de formatge( en una plata de forn, hi estires un paper d'aquest que poden anar al fort, i poses una capa de formatge ratllat " nosaltres ho fem de permesar ratllat " i el gratines, que no set cremi, sino donara un gust molt dolent
Avatar de l’usuari
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: Sesita » dt. nov. 23, 2010 11:17 am

Si no tens gaire temps de cuinar, a la sirena hi han pastetes dolces, salades, mini pizzes, mini hamburgueses, etc. Surten molt bé de preu i està bastant bé. Es fan al forn i llestos!
Els rotllets que diu la itac@, jo els havia fet amb philadelphia i salmó fumat... uummmm :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: Merche83 » dt. nov. 23, 2010 12:27 pm

Jo per aquestes coses sempre compro plaques de hojaldre i les vaig tallant a cuadredets, els hi fico pate, pernil dolç+formatge,sobrasada, anxoves... i les tanco una miqueta d'orega per sobre i al forn fins que vegis que esta feta. Tmb faig algunes més petites amb una oliveta a sobre o amb una ametlla
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: muc » dt. març 01, 2011 10:01 am

Itac@ ha escrit:Jo algun cop he fet "canapès" amb pa bimbo...

Agafes una llesca, li treus el costat i amb un "rodet" (rodillo) li passes per sobre fins deixar-la ben primeta. Quan ja ho tinguis, iguales arregles una mica els costat amb el ganivet pq et quedi més o menys un quadrat, i poses sobre la llesca pernil dolç i philadelphia, o sobrassada i tranchete, o paté... coses així. Aleshores ho enrotlles tots (com si fos un braç de gitano), i si ho vols congelar, emboliques el rotllo amb paper film i al congelador. `
Ho talles tot a rodanxes d'1 dit més o menys, i ja està. Queda molt bó.

També vaig fer unes galetetes de formatge, però no tinc la recepta a mà...


Itac@, quina bona idea!!! Buscant receptes de coses fàcils per aquí he trobat aquest fil... Ho provaré un dia d'aquests! Gràcies!
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: galarina » dg. abr. 24, 2011 10:03 pm

http://lesreceptesdesthilari.blogspot.com/ akí hi ha moltes receptes molt vistoses, i moltes no són complicades de fer. neujor:-)
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

Re: Canapes per festa de cumple-1r anyet!!

EntradaAutor: Dayla » ds. jul. 16, 2011 7:39 pm

Les pastes de full de la sirena estan molt bones!!! Tenen unes de més senzilles tipus napolitana petites, de formatge amb pernil, tonyina o sobrassada, i unes altres que estan en una capsa que son més gourmet, també estàn molt bones encara que son més cares... A per cert tambè les tenen dolces....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::