Necessiteu ensenyar-los a dormir?
Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?
Hola!
Crissie reina, doncs estic moooolt contenta!!! Us explico com va anar ahir a la nit!
Dp del bibe a la seva habitació, es moria de son pq no volia més, així q li vaig donar la seva pipa i el doudou i al llit. LA tia nos'aguantava els pets, però va ser ficar-la allà, aixecar-se, mirar-me i riure. La vaig estirar uns quants cops ja q es tornava a aixecar, fins q es va enfadar i va plorar...Vam estar uns 15 minuts agafant-deixant i ella mig plorant, més de rabieta q no pas plor,eh? Fins q al final, es va calmar i va estar desperta, agafant la soneta, al seu llit, estirada, i sense rondinar...uns 15 minutets més, fins q es va adormir del tot. De tant e tant, es girava, em mirava, i es toranva a girar, com si li donés seguretat el veure'm allà...
No m'ho creia!!!!!!!!
A les 0.30 la vaig sentir i quan arribo estava dreta agafada a la barana...però li vaig donar aigua, la vaig agafar, pipa i doudou de nou, i al llit, i no va dir ni mu!!!!!!!!!!! La vaig acariciar una miqueta, i uns minutets allà per "verificar" q si s'adormia, i perfecte! A les 4.30 l'he sentit, però estava adormida i he aprofitat per posar-li la pipa "por si acaso" jeje. i a les 7.15 ja xerrava, hem fet bibe, i en posició de fer rotet, s'ha tornat a clapar fins les 8.45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Feia mesos q no dormia dp del bibe fins a quarts de 9!!! Bé, q dormi dp del bibe a las 7 i pico ja no ho feia últimament....
I la migdi d'avui li ha costat uns 20 minutets, pq la tia es posa dreta, em mira, i riu, es mou moltíssim, xerra...i al final ha caigut. Estic contenta pq és el 2n dia!!! Ja tinc ganes q arribi el dia q la pugui deixar soleta i s'adormi....tot i q crec q trigarà,oi???
Crissie reina, doncs estic moooolt contenta!!! Us explico com va anar ahir a la nit!
Dp del bibe a la seva habitació, es moria de son pq no volia més, així q li vaig donar la seva pipa i el doudou i al llit. LA tia nos'aguantava els pets, però va ser ficar-la allà, aixecar-se, mirar-me i riure. La vaig estirar uns quants cops ja q es tornava a aixecar, fins q es va enfadar i va plorar...Vam estar uns 15 minuts agafant-deixant i ella mig plorant, més de rabieta q no pas plor,eh? Fins q al final, es va calmar i va estar desperta, agafant la soneta, al seu llit, estirada, i sense rondinar...uns 15 minutets més, fins q es va adormir del tot. De tant e tant, es girava, em mirava, i es toranva a girar, com si li donés seguretat el veure'm allà...
No m'ho creia!!!!!!!!A les 0.30 la vaig sentir i quan arribo estava dreta agafada a la barana...però li vaig donar aigua, la vaig agafar, pipa i doudou de nou, i al llit, i no va dir ni mu!!!!!!!!!!! La vaig acariciar una miqueta, i uns minutets allà per "verificar" q si s'adormia, i perfecte! A les 4.30 l'he sentit, però estava adormida i he aprofitat per posar-li la pipa "por si acaso" jeje. i a les 7.15 ja xerrava, hem fet bibe, i en posició de fer rotet, s'ha tornat a clapar fins les 8.45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Feia mesos q no dormia dp del bibe fins a quarts de 9!!! Bé, q dormi dp del bibe a las 7 i pico ja no ho feia últimament....
I la migdi d'avui li ha costat uns 20 minutets, pq la tia es posa dreta, em mira, i riu, es mou moltíssim, xerra...i al final ha caigut. Estic contenta pq és el 2n dia!!! Ja tinc ganes q arribi el dia q la pugui deixar soleta i s'adormi....tot i q crec q trigarà,oi???
crissie, doncs el meu nen té 7 mesos i mig, i acabo de descobrir que hi ha la famosa "nit del tirón", la vam experimentar la nit de diumenge a dilluns, ara, no sé que ho va fer, ni com ho vam fer ni res, vam fer el mateix de sempre, he estat donant-li voltes i no sé què pot ser....aquesta nit ja ha sigut amb 3 despertars també, bueno, el de les 6'45 ja no ha sigut només microdespertar, el tiu ja cantava i reia i s'ha acabat la son, aixó si, l'he portat al meu llit mentre jo em dutxava i vestia i quan me n'he adonat estava clapat! i ha dormit fins les 9'30 que l'he despertat per esmorzar, i després s'ha fotut una migdiada de 10'45 a 12'15, amb un despertat al mig que hi he sigut a temps i s'hi ha girat....
les migdiades fora de casa les portem fatal, no sé com muntar-ho
les migdiades fora de casa les portem fatal, no sé com muntar-ho
Ostres SOneta! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!
i no vegis les migdiades d'avui eh! molt bé!!!
i no vegis les migdiades d'avui eh! molt bé!!!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Buenas...
sembla que aneu millorant, no? que be! (aprofiteu que canviara!!!!
)
Soneta, m'agrada el teu nick!he he... la soneta que tinc ara, no vegis... me'n vaig de pet al llit despres d'escriure aixo!
aixo que dius que no saps de que ve un bon canvi que be sobtat... a mi tambe m'ha passat, comences a pensar que es el que ha pogut canviar durant el dia, si ha fet una migdiada mes llarga o l'ha fet mes dora... una passejada caminant... i tambe m'ho pregunto quan hi ha males nits, pero crec que es mes facil trobar el per que amb aquestes.
Nosaltres anem una nit si l'altre no... abans d'ahir va dormir del tiron, de 9 a 7, i durant el dia va comencar a tenir febre, diarrea i galtes vermelles. tornem amb aquests queixals que no acaben de sortir. A la nit es va despertar 3 cops, i avui durant el dia ha estat millor, tot i que no ha fet migdiada i ahir tampoc...
Hem comenc,at a portar-la a la llar d'infants, un cop per setmana, i el primer dia nomes hi va anar dues hores. Avui s'hi ha estat tres hores i encara no l'hem deixat alla per fer la migdiada. S'ho ha passat tan be que quan hem entrat al cotxe ella no s'hi volia seure! s'ha posat a plorar i cridar i que volia "els neeeeens"... aixi que la portarem dos dies per setmana (dilluns i dimecres) i la propera vegada la deixarem per fer migdiada, a veure com va. Estic a l'expectativa de com aniran les nits...!
apa, bona nit i espero que seguiu amb bona linia!!!
sembla que aneu millorant, no? que be! (aprofiteu que canviara!!!!
)Soneta, m'agrada el teu nick!he he... la soneta que tinc ara, no vegis... me'n vaig de pet al llit despres d'escriure aixo!
aixo que dius que no saps de que ve un bon canvi que be sobtat... a mi tambe m'ha passat, comences a pensar que es el que ha pogut canviar durant el dia, si ha fet una migdiada mes llarga o l'ha fet mes dora... una passejada caminant... i tambe m'ho pregunto quan hi ha males nits, pero crec que es mes facil trobar el per que amb aquestes.
Nosaltres anem una nit si l'altre no... abans d'ahir va dormir del tiron, de 9 a 7, i durant el dia va comencar a tenir febre, diarrea i galtes vermelles. tornem amb aquests queixals que no acaben de sortir. A la nit es va despertar 3 cops, i avui durant el dia ha estat millor, tot i que no ha fet migdiada i ahir tampoc...
Hem comenc,at a portar-la a la llar d'infants, un cop per setmana, i el primer dia nomes hi va anar dues hores. Avui s'hi ha estat tres hores i encara no l'hem deixat alla per fer la migdiada. S'ho ha passat tan be que quan hem entrat al cotxe ella no s'hi volia seure! s'ha posat a plorar i cridar i que volia "els neeeeens"... aixi que la portarem dos dies per setmana (dilluns i dimecres) i la propera vegada la deixarem per fer migdiada, a veure com va. Estic a l'expectativa de com aniran les nits...!
apa, bona nit i espero que seguiu amb bona linia!!!
Doncs no millorem, aquesta nit ha anat a pitjor, tan bé que anavem....no sé si és perquè a la tarda no va fer casi migdiada segons el meu home o si són les dents de baix o què però fatal, va anar a dormir bé com sempre però a la 1 s'ha despertat, li he posat el xumet i s'ha adormit, però després s'ha despertat a la 1'45, i a partir d'aqui cada 15-20min.fins les 3'30, entre aquests intervals li he donat el xarop per les dents, li he fet carícies per calmar-lo, l'he agafat i deixat, l'hi he donat aigua, bibi, xumets...és que no em quedava res per fer i ja pensava que no dormiriem quan de cop a les 3'30 s'ha clapat tot remugant i fins les 8'30 no s'ha despertat.
Dóncs nosaltres hem passat una nit boníssima! només 1 despertar a les 4h del matí, 20 minutets per tornar-se a dormir i fins les 8h que s'ha despertat sense plorar, la veia desde la càmara amb els ulls com plats i menjant-se els punyets, pobre, tenia una ganaaaaaa, no m'ha demanat teta en tota la nit. Aixxxx, m'ha sentat tan be dormir tant. Ara està al seu moisés fent la migdiada, aviat farà 2 hores que dorm, impensable fa només uns dies.
hola marones!
Nosaltres molt bé!!! Des del 3r dia q fem l'agafar-deixar q la Nahia no plora al posar-la al bressol!!! AIxò si, durant el dia ( matisiesta i migdiada ) li costa lo seu adormir-se,eh? Apallissa el llit q és un gust, no sé com es pot moure tantíssim!!!! jeje, l'haig d'anar posant bé, pq es posa a xerrar, em mira, em diu q no amb el dit...però no diu ni pio quan la poso, estic moooolt contenta!!!! I a la nit, és un "gustasu", pq és posar-la al llit, i amb la seva pipa i el doudou cau al segon!!!!
I les nits....doncs a veure, encara no ha tornat a fer allò q feia quan tenia 6 mesos, q és dormir del tirón, pèrò tot arriba...( o això espero!). Portem unes nits q es desperta un parell de cops, plora i quan hi vaig ja està dreta, però res, li dono aigua i de nou al llit amb el seu pack de p+d i ale, cau de seguida. Com té una pala q es està trencat, jo crec q fins q no surti del tot, no deixarà de queixar-se, pq algun microdespertar és plor, li poso la pipa, i es calma. I res, dp del bibe de les 7.30 ( porta uns dies q és un rellotge la tia, ja podria allargar, ja...jeje), q s'adorm dp una horeta més, o 45 minutets, estic molt contenta!!!
Nosaltres molt bé!!! Des del 3r dia q fem l'agafar-deixar q la Nahia no plora al posar-la al bressol!!! AIxò si, durant el dia ( matisiesta i migdiada ) li costa lo seu adormir-se,eh? Apallissa el llit q és un gust, no sé com es pot moure tantíssim!!!! jeje, l'haig d'anar posant bé, pq es posa a xerrar, em mira, em diu q no amb el dit...però no diu ni pio quan la poso, estic moooolt contenta!!!! I a la nit, és un "gustasu", pq és posar-la al llit, i amb la seva pipa i el doudou cau al segon!!!!
I les nits....doncs a veure, encara no ha tornat a fer allò q feia quan tenia 6 mesos, q és dormir del tirón, pèrò tot arriba...( o això espero!). Portem unes nits q es desperta un parell de cops, plora i quan hi vaig ja està dreta, però res, li dono aigua i de nou al llit amb el seu pack de p+d i ale, cau de seguida. Com té una pala q es està trencat, jo crec q fins q no surti del tot, no deixarà de queixar-se, pq algun microdespertar és plor, li poso la pipa, i es calma. I res, dp del bibe de les 7.30 ( porta uns dies q és un rellotge la tia, ja podria allargar, ja...jeje), q s'adorm dp una horeta més, o 45 minutets, estic molt contenta!!!
Hola! doncs avui el Xavi s'ha despertat cada hora!!!!!!!!!!
no podia ser tan bo i tan seguit...estic molida tu!!ell porta casi 3 h de siesta..no m'extranya....i jo sóc tan burra que m'he posat a fer coses, i quan acababa pensava..uix ja no dormo pq es despertarà en res....i així fins ara, que encara no s'ha despertat!JAJAJAJA!!en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 
no podia ser tan bo i tan seguit...estic molida tu!!ell porta casi 3 h de siesta..no m'extranya....i jo sóc tan burra que m'he posat a fer coses, i quan acababa pensava..uix ja no dormo pq es despertarà en res....i així fins ara, que encara no s'ha despertat!JAJAJAJA!!en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
uffffff, cada hora, deus estar feta caldo!!! A mes quan porten dos nits que dormen millor i després et fan això t'entra de tot, aixxx, és que el cos de seguida s'acostuma a les coses bones. Sort per aquesta nit.
doncs nosaltres altre cop fatal, quan tornara una nit sencera, o almenys amb un despertar ja em conformo, avui ha sigut com ahir però ahir plorava molt i avui només gemegava i ens esperavem a anar-hi però anava a més i només hi anavem i encara estava dormit i era posar-li el xumet i ja girava el cap i s'adormia pero també ha sigut de les 0'30 fins les 4 i després a les 8 dret
crissie em solidaritzo amb tu, estic feta caldo
crissie em solidaritzo amb tu, estic feta caldo
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo de veritat... crec que nomes son il.lusions optiques... oasis dins la realitat... els nens que de veritat son mal dormidors (no que passen una mala temporada i tal, sino els nens que en un, dos, tres anys, no dormen seguit) ho son fins que es fan mes grans! Nosaltres hem passat a tenir pocs despertars, pero entre 4.30 i 5.30 esta desperta cada dia!!!! aixi que si nosaltrs no anem a dormir abans de les 10, passem el dia com zombies... pero tot i aixi hem millorat, ara almenys fa forces nits d'una tirada! pero noies, us entenc perfectament... es durissim despertar-se 10 i 12 cops cada nit... i esta clar que qui no passa per aixo (i no una nit, sino mesos sencers) no ho pot entendre 
ANIMS A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!

ANIMS A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!
Jo també us entenc a la perfecció.
Nosaltres també som dels que no hem dormit be mai!!!
Avui sols s'ha despertat un cop i he al•lucinat
No ens hem vist capaços d'aplicar cap mètode.... sols molta paciència i més paciència!!!
I sort del pit i el collit... si no ara mateix estaria majareta
Cada dia quan em llevo pel matí al•lucino de la bona cara que faig encara
.... això sí.... vaig badallant tot el dia

Nosaltres també som dels que no hem dormit be mai!!!
Avui sols s'ha despertat un cop i he al•lucinat
No ens hem vist capaços d'aplicar cap mètode.... sols molta paciència i més paciència!!!
I sort del pit i el collit... si no ara mateix estaria majareta
Cada dia quan em llevo pel matí al•lucino de la bona cara que faig encara
.... això sí.... vaig badallant tot el dia

Hola noies!!
Sóc veïna de maig de la Crissie i entro aquí perquè JA NO PUC MÉS!!!!!!! Porto nou mesos sense dormir bé i cada dia sóc pitjor persona... i no em mola!!!!!! Avui hem 'recuperat' el mètode pare i en una setmana vull deixar el pit a la nit... i fer l'agafar-deixar. Ara mateix no em veig amb cor de res i estic que m'enfilo per les parets, perquè la bandarra es desperta un cop a la nit, però triga DUES P... HORES a adormir-se de nou i jo em desespero. I quan triga poc a adormirs-e (poc és mitja hora), es desperta cada dues hores, com ahir!!!!!
Bé, vinc aquí, rotllo sectari i per dir ben alt: jo tampoc dormo bé i em fot.
Sóc veïna de maig de la Crissie i entro aquí perquè JA NO PUC MÉS!!!!!!! Porto nou mesos sense dormir bé i cada dia sóc pitjor persona... i no em mola!!!!!! Avui hem 'recuperat' el mètode pare i en una setmana vull deixar el pit a la nit... i fer l'agafar-deixar. Ara mateix no em veig amb cor de res i estic que m'enfilo per les parets, perquè la bandarra es desperta un cop a la nit, però triga DUES P... HORES a adormir-se de nou i jo em desespero. I quan triga poc a adormirs-e (poc és mitja hora), es desperta cada dues hores, com ahir!!!!!

- tolinso
LídiaG ha escrit:Hola noies!!
BENVINGUDA AL CLUB!!!!!
potser us anira be el que dius de deixar el pit a la nit! a nosaltres va ser el que ens van recomanar quan la Julia tenia mes o menys l'edat de la teva i va anar be. El pit (o bibero) era cosa de "dia", i per tant, sempre fora de l'habitacio i que ho associes amb una activitat diurna. Va funcionar per millorar, en aquell moment! espero que us funcioni
- tolinso
nosaltres per variar, una de freda i una de calenta! tornem a portar uns dies dolentots, i a mes amb atacs de "por" de la Julia, cridant mama mama mama amb por!!! esta en una epoca de moltissima mamitis, mai havia estat tan emmarada, i es fa tot encara molt mes dur! pero en fi.... tornarem a millorar aviat, espero 

Aixxx noies, nosaltres que anavem tan be hem tingut dos nits que tela marinera. Hem vist totes les hores del rellotge i algunes mitges hores també, avui s'ha despertat cada hora, hora 30 però a les 4h he trigat 2 hores a dormir-la!!!! estic que m'enfilo per les parets, cansada, morta de son, agobiada i pensant que alguna cosa no faig be perquè aquesta nena es desperti tantíssimes vegades a la nit. L'única cosa que em consola és que almenys a ella se la veu feliç i riallera però jo estic d'un humor de gossos. Pot ser ha sigut que l'he posat al seu bressol gran i ha notat molt el canvi, no se, s'adorm super be i molt tranquileta sense rondinar però després cada cop que es desperta plora perquè hi anem. En fin, suposo que són 2 passos endavant i 4 endarrera. Ara tampoc em demana pit a la nit, fem l'última toma a les 00h i fins les 8h o les 9h,cosa que els meus mugrons han agraït moltíssim, perquè ella no mama del tot be i quan fa servir el pit de xumet veig les estrelles, cap allà a les 4-5h li dono una miqueta d'aigua i sembla que li agrada. Jo quan algú es queixa de que el seu fill es desperta 1 cop a la nit el mataria!!!!! però si jo em conformo amb dormir 3 hores seguides...
Hola boniques!!!
nosaltres anem fent...ara estem tots dos encostipats i tornem a dormir junts aquests dies...
Per posar-lo a dormir, ho fa el meu home....abans era impossible que ho pogués fer ell, i ara amb aquest mètode, ´ñes amb mi amb qui li costa dormir!!Ara el Crisso el posa al llt i en menys de 5 minuts s'adorm
Durant la nit, la cosa va molt millor!!es segueix despertant, però almenys ara dormo 3 hores seguides!!!per mi és una triomfada!!!!!!!!!!
GLORIA com t'entenc quan dius que quan alguna mami es queixa pq el seu petit es desperta un o dos cops a la nit en diries una de grossa
TOLINSO així que la Julia té terrors???aix...tot són etapes eh!jajajaja!!a veure quan comencem etapes més descansades (a la nit)
LIDIA guapa...tots els meus ànims i el meu suport...saps que t'entenc, et comprenc...pe`ro no et puc ajudar!ojalà pogués!!!!prent-ho amb calma i sobretot intenta-ho compartir amb el Lidio!

nosaltres anem fent...ara estem tots dos encostipats i tornem a dormir junts aquests dies...
Per posar-lo a dormir, ho fa el meu home....abans era impossible que ho pogués fer ell, i ara amb aquest mètode, ´ñes amb mi amb qui li costa dormir!!Ara el Crisso el posa al llt i en menys de 5 minuts s'adorm
Durant la nit, la cosa va molt millor!!es segueix despertant, però almenys ara dormo 3 hores seguides!!!per mi és una triomfada!!!!!!!!!!
GLORIA com t'entenc quan dius que quan alguna mami es queixa pq el seu petit es desperta un o dos cops a la nit en diries una de grossa
TOLINSO així que la Julia té terrors???aix...tot són etapes eh!jajajaja!!a veure quan comencem etapes més descansades (a la nit)
LIDIA guapa...tots els meus ànims i el meu suport...saps que t'entenc, et comprenc...pe`ro no et puc ajudar!ojalà pogués!!!!prent-ho amb calma i sobretot intenta-ho compartir amb el Lidio!

Hola noies!
Com van dormint aquests petits? Jo avui m'he traslladat a l'habitació de la Martina, m'he posat un matalàs a terra i a dormir! la nit anterior es va tornar a despertar cada hora i fer tants passejos és horrorós. Dóncs no se si ha sigut això o casualitat però hem dormit força be. De 9:30 a 1:30, una hora i mitja per fer-la dormir (uffff), de 3 a 6:30 que s'ha despertat perquè tenia caca, i fins les 9h. Tenint en compte les nits terribles que portavem no està gens malament. Ahhh, i està clar que em feia servir de xumet cada hora perquè segueix sense demanar-me teti fins el matí ( a les 23:30h l'agafo dormideta i fem l'última toma fins les 8 o les 9h)
Com van dormint aquests petits? Jo avui m'he traslladat a l'habitació de la Martina, m'he posat un matalàs a terra i a dormir! la nit anterior es va tornar a despertar cada hora i fer tants passejos és horrorós. Dóncs no se si ha sigut això o casualitat però hem dormit força be. De 9:30 a 1:30, una hora i mitja per fer-la dormir (uffff), de 3 a 6:30 que s'ha despertat perquè tenia caca, i fins les 9h. Tenint en compte les nits terribles que portavem no està gens malament. Ahhh, i està clar que em feia servir de xumet cada hora perquè segueix sense demanar-me teti fins el matí ( a les 23:30h l'agafo dormideta i fem l'última toma fins les 8 o les 9h)
Molt bé GLORIA per aquesta nit!! a veure si dura!
Jo aquesta nit no he domrit ni 3 hores en total....Està amb molts mocs i tos, i clar, hem fet un parènteso amb la "tècnica"....Hem tornat a fer collit...i pfff....S'ha desperttat a les 5 del matí i ja no ha tornat a dormir fins les 14.30 del migdia...i jo que em pensava que dormiria una migdiada brutal....només 1,5h!!pff...pobrissó..està super irritable, super encostipat...si demà seguim així el portaré al metge
Jo aquesta nit no he domrit ni 3 hores en total....Està amb molts mocs i tos, i clar, hem fet un parènteso amb la "tècnica"....Hem tornat a fer collit...i pfff....S'ha desperttat a les 5 del matí i ja no ha tornat a dormir fins les 14.30 del migdia...i jo que em pensava que dormiria una migdiada brutal....només 1,5h!!pff...pobrissó..està super irritable, super encostipat...si demà seguim així el portaré al metge

Bon dia noies...és un dir
... per que portem 2 nits sense dormir
El petit està molt constipat i li costa molt respirar, té una tos molt lletja que no el deixa conciliar el son...... i es clar.....TOTA LA NIT ENGANTXAT A LA TETA..... uffff....
Espero que aquesta nit millori.....
... per que portem 2 nits sense dormirEl petit està molt constipat i li costa molt respirar, té una tos molt lletja que no el deixa conciliar el son...... i es clar.....TOTA LA NIT ENGANTXAT A LA TETA..... uffff....
Espero que aquesta nit millori.....

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |