EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. març 11, 2011 11:25 am

Bones,

D'aquí dos mesos se m'acaba el contracte de feina, i el més segur és que no em renovin, ja que estic en un pla ocupacional... així doncs quedaré lliure un temps. Ara vaig molt desbordada amb els nens, la feina, la casa, els papers del meu home (q és autònom i jo li faig les factures...)... i crec que farem números i intentaré estar un temps pels nens, la casa, la feina del meu home i per mi(sempre en últim lloc, com no, jeje). Bé, vaig al gra... sempre m'ha agradat molt el treball amb nens, però quan vaig haver de triar la carrera al final vaig acabar fent educació social, però sempre m'ha quedat el cuquet d'haver fet educació infantil, o jardí d'infància. Ara que porto cada dia l'Abril a la llar, sempre m'hi entreting una estona amb els pekes, sempre em vènen a dir cosetes i a mi m'encanta, em fa sentir bé, en resum que crec que és la meva vocació...
Ara ve la pregunta...m'agradaria ara que tindré temps lliure, intentar fer alguna cosa per treballar en una llar d'infants, però veig una mica perduda, no sé quina és la millor opció a la meva edat (30 anys)... alguna de vosaltres està estudiant ara per treballar en una llar, o s'hi ha posat de més gran? com ho heu fet? em podeu explicar una mica la vostra experiència? em fa molta il.lusió fer alguna cosa, pq ara estic en una d'aquells moments de la vida que et sembla que no has fet res per a tu i només per a tu... porto molts anys amb la parella i des que estem junts que totes les decissions han estat condicionades (els horaris m'havien de permetre estar amb ell, no estudiar lluny per ell, no he tingut carnet fins els 27 anys cosa que ha fet que depengués més dels altres,...), i després van arribar els nens....no és que m'arrepenteixi de res, però crec que haig de fer alguna cosa ja que la rutina et fica dins un espiral del que costa sortir i sino faig algu ara potser sí que d'aquí uns anys em sabrà greu....

Bé, gràcies per lleguir-me, crec que m'he esplaiat massa i m'he enrotllat una mica. Si algu em pot ajudar us ho agraïre molt. :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: catalanna » dv. març 11, 2011 11:58 am

Hola Prunaensucrada! Jo no sé si et serveixo: en tinc 27 i estic estudiant primària! El meu cas és una mica diferent, perquè jo ja treballo a primària des de fa anys, però amb una titulació de secundària, i ara m'he decidit a tornar a la uni. Pel que sé, sobre infantil, tens dues opcions: estudiar per ser Tècnica d'educació infantil, que crec que és un grau superior, i llavors pots treballar a llar d'infants (p0,p1 i p2) o fer el grau d'educació infantil (la carrera) per fer classe a P3,P4 i P5. De fet, havent estudiat educació social jo crec que et convalidarien moltes assignatures. Espero haver-te ajudat! Qualsevol dubte, ja saps!
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: marionaijan » dv. març 11, 2011 12:12 pm

Hola PRUNAENSUCRADA!

La meva experiència no és ben bé com la teva, però vaja, et puc donar alguna orientació. Jo ara tin 31 anys, un nen i on o una altra en camí. Vaig estudiar tard. no m'agradava gens, ho vaig deixar, no se'm donava bé, etc... Vaig fer altres coses, encara sense teir fills, fins que cap als 22 anys veia que allò que feia no m'omplia i el que volia era treballar amb nens. Jo havia estat monitora de menjador, esplais, etc... durant tota la meva juventut i era el món on em sentia més còmode i on creia que realment ho feia bé. Aixi que em vaig liar la manta al cap, em vaig treure la prova d'accés per a fer un cicle formatiu de grau superior d'Educació Infantil i ale, a tornar a estudiar. Ara sé que aquests també els fan a distància, quan jo ho vaig fer eren presencials, i a més a més treballava, o sigui que imagina't el ritme de vida... Però la veritat és que me'l vaig treure molt bé, era fàcil, la gent era més jove que jo, però m'ho vaig passar molt bé! Vaig treure molt bona nota. Clar, l'objectiu era fer Magisteri, però no d'Ed. Infantil, sinó d'Especial. Finalment vaig entrar a Ed.Especial i em vaig treure la carrera, tmb treballant. Llavors, vaig entrar a treballar de TEI (lloc de treball que genera la Gene a l'aula de P3, per gent que té el títol del Cicle Formatiu), i fins ara. Mira que tinc el Magisteri fet i refet, però llavors em van donar una plaça d'interina al costat de casa i ja em vaig liar a tenir fills per la comoditat de la proximitat. QUan neixi el segon, i la feina estigui una mica més estable, passaré a mestra (tot i que el que faig ara és de mestra en un 80%), o directament opos.
Així que ja veus, tot i ser "gran", crec que estàs en l'edat perfecte per fer allò que t'agrada i saps que ho faràs de gust i amb ganes i il·lusió. Amb fills la cosa es complica pq et demanen molt, però crec que amb una bona organització i ajuda t'ho pots treure perfectsíssimament!
Així que espero haver-te ajudat i animat! Ja em diràs que has decidit! :ok:
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dv. març 11, 2011 12:17 pm

Moltes gràcies noies, ara em miraré el que em dieu, sobretot lo de FPII per treballar amb p0 p1 i p2, q és el que més m'agrada >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: sivi » dv. març 11, 2011 3:01 pm

Hola prunaensucrada, jo t'explico el meu cas a veure si et serveix.
Jo estic estudiant a traves del IOC (institut obert de catalunya) grau superior en educació infantil.
Ho faig a distancia, sols tinc que anar a exament dos cops l'any (maig i gener).
Fins fa poc estudiava, treballava i m'ocupava del pis i dels nebots i m'ho anava treient be (feia tres assignatures per trimestre)
Ara estic a casa amb la petita d'un mes i mig, ja no treballo però continuo ocupan-me del pis. Els nebots son grans i ja no els cuido.
Fa dos anys que estudio i si tot va be al setembre començaré les practiques i el gener que be hauré acabat.
Per cert tinc 31 anys cap a 32.
Si vols mes informació avisa'm i t'explicaré el que vulguis.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: isa » dv. març 11, 2011 6:13 pm

Ei aquí una amb 28, la nena, i a la uni acabant Magisteri Llengua Anglesa. Quan vaig acabar el batxillerat no vaig voler seguir estudiant, més tard vaig ger el cicle de grau superior d'integració social, després vaig començar magisteri a la UB i ho vaig deixar a mitges per a treballar, comprar pis, tenir la nena....i ara abans de posar-nos a buscar el segon doncs he tornat a la uni per a acabar la carrera. Àaaanims, i si en tens ganes, que veig que sí, fes-ho!!! :globus:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: laura_28 » dv. març 11, 2011 7:22 pm

jo també m'ho plantejava, però noi sempre sento a dir que ja he fet tard i la veritat aixó no em motiva massa, i al fer-ho a distància em fa por que jo no sóc molt constant i potser no ho faria bé.

les que ho heu estudiat, es fa bé i no es troba avorrit? jo tinc el tècnic de grau superior d'analisi i control (quimica) i m'encanta pero es molt dificil troba feina i la veritat la canalla em torna boja....... amb 18 anys cuidava els meus 4 nebots, i tota la vida he estat envoltada de canalla.....

m'ho penso.........
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: sivi » dv. març 11, 2011 7:32 pm

Jo tampoc era gaire constant, i també tenia por d'aburrir-me, però com que les assignatures (unes mes que d'altres) són molt interessants no t'aburreixes i busques tempsper anar estudiant.
Jo feia 12 anys que no estudiava, i tenia el grau superior en Hosteleria (res a veure) però sempre m'han agradat molt els nens i quan va neixer la meva neboda vaig decidir estudiar per treballar amb infants.
Mai es tart per fer res, si un vol, pot.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Seira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1117
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:32 pm
Ubicació: Vic

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Seira » dv. març 11, 2011 8:17 pm

Tranquila que ets molt jove !!!!! jo també estudio i d´aquí 15 dien en faig 40, i no em veig pas gran........treballo 8 hores diaries en una escola, tinc dos bitxos de tres anys, maromo i pis i anem fent............això si, el dia comença per a mí a les 6 del matí.

Per cert hi ha un post on ja es parle de la prova dels 25, uni...........
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Little Moffin » dv. març 11, 2011 11:06 pm

Hola aviam si jo et puc ajudar explican-te la meva história...doncs jo vaig estudiar Disseny Gràfic, vaig estar treballant durant uns cinc anys,
però amb el tema de la crissis la feina no estava gaire bé, un dia vaig parlar amb una amiga que hem va aconsellar que provés treballar amb nens,
fent "pluriempleo", conservar la feina de Dissenyadora, i als mig dies, treballar com a Monitora de menjardor, així que ho vaig provar i hem va agradar
molt, doncs als 29 anys vaig possar-me a estudiar el Cicle Formatiu de Educació Infantil, i ara al juny l'acavo!!! >.-<: >.-<:
Jo et recomano que el facis! es bastant fàcil, i m'ho he passat molt bé i he apres moltes cosses, i ara....a buscar feina!! Ara cumpliré els 31, però
a valgut la pena.

:ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Takita » ds. març 12, 2011 12:02 am

Jo vaig obrir un post no fa gaire preguntant sobre els estudis d'educació infantil. La meva intenció és matricular-me a l'IOC i en tinc 38. Crec que mai és tard per aprendre ;-) .
Avatar de l’usuari
Queca 74
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dl. juny 08, 2009 1:46 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Queca 74 » ds. març 12, 2011 8:24 am

Holaa!!!
Abans de res, truca al Departament d'ensenyament. Quan he anat a apuntar la nena a la llar d'infants, em va dir la directora que en una inspecció, els hi van dir que amb el títol de treball social es podia treballar com a profe!!!! Potser amb educació social passa el mateix. Prova-ho i mooooooooooolta sort!!!!
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Iris » ds. març 12, 2011 10:12 am

Bon dia,

Jo tinc 33 anys i ara just d'aquí una setmana començo a estudiar per l'UNIR la carrera de mestre d'educació infantil (a distància). Tinc dues nenes petites i just després de setmana santa torno a la feina. En el meu cas, jo m'he passat mitja vida estudiant: he fet la carrera de mestre de primària, llicenciatura en psicopedagogia i logopèdia. També m'he tret oposicions a mestra i sóc funcionària. No obstant això ara començo a estudiar una carrera que si tot va bé acabaré en un any perquè em convaliden molta cosa.
No sé Prunaensucrada és un tema molt personal però si estàs animada jo si que estudiaria si t'agrada aquest ambit. Això sí, t'aconsello que siguent diplomada en educació social facis la carrera ja que un cop acabis et permet treballar amb nens de 0 a 6 anys, no només de llar d'infants sinó també parvulari i tant per tant que estudies t'obres un ventall més gran de possibilitats laborals.
Ànims i facis el que facis segur que està bé!
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Avatar de l’usuari
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » ds. març 12, 2011 3:31 pm

Moltes gràcies noies!!! ostres ja estava anìmada, però ara estic animadíssima!!! en tinc moltes ganes, crec que he nascut per això, i ho he anat posposant i no pot ser.... Ahi r em vaig estar mirant el programa del cicle formatiu d'ed. infantil, sembla molt interessant...

El que dieu d'estudiar a distància seria la millor opció, ja que quan no estan malalts per una cosa ho estan per un altre, i potser faltaria molt, en canvi des de casa, et montes tu l'horari.... però d'altre banda em fa por no ser constant...o aburrir-,me al no tenir classes on t'ho expliquen, q no se, em sembla que han de motivar més... les que ho heu fet o ho esteu fent a distància em podeu explicar com us ho munteu??

I per lo de la carrera, tinc una petita pega.... i és que he acabat la carrera però em falta.... el treball de final de carrera!!! ja sé, no té perdó, però em vaig quedar embarassada d'en Dídac i vaig anar dient "ara amb l'embaràs", "ara que estaré a casa", .... i llavors treballar, que si canvi de pis,...l'Abril.. i han anat passant els anys i res de res... em fa vergonya i tot dir-ho però és així, o sigui que tinc la carrera però no crec que em convalidin res pq no la tinc acabada del tot... i ja se que potser el millor és fer el projecte i dp el Cicle, però noies, sembla que ara em ve la pressa, i esperar un any més... uf!!! no sabeu si podria començar i fer alhora el projecte i llavors quan l'acabés em convalidarien del que em quedés per fer?? o si per altra banda, em poden convalidar coses sense tenir el títol (només per haver fet les assignatures), i després us any d'aquests ja faria el projecte (o no, tot depén de com m'ánessin les coses, jeje)??? aix no se... em podeu ajudar???

Merci,!!! m'heu fet entrar unes ganes bojes d'estudiar!!!! (ni que tingués 10 anys!! jejeje) >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Iris » ds. març 12, 2011 6:16 pm

Prunaensucrada,

Jo crec que alguna cosa t'han de convalidar tant si fas un cicle formatiu com la carrera de mestra. Hauries d'enviar un e-mail al centre on vols estudiar i suposo que et demanaran l'expedient acadèmic, entre altres coses.
Si estàs animada endavant! I pel que dius d'estudiar a distància, jo ho trobo molt pràctic ja que t'organitzes el temps a la teva manera... a vegades anant a classe a mi m'ha passat algun cop tenir la sensació que perds el temps. També depèn l'estona que tardis en anar a l'universitat (jo la tenia a una hora en cotxe i era una despesa de temps i energia considerable).
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: sivi » ds. març 12, 2011 8:57 pm

Jo que estudio a través del IOC, trovo que no t'abureixes d'estudiar, ja que son temes interessants.
Pel que fa a organització no es complicat. Si estudies pel IOC, ells et donen unes dates per presentar els treballs de fi de temari, jo me les apunto i vaig resumint el temari a mida que me'l vaig llegint. Faig els treballs sobre les dates previstes i sempre he tingut temps de tot.
T'acaves organitzant com pots, hi ha dies que no pots fer res i d'altres en canvi pots treballar-hi tot un matí per exemple.
Jo demanaria informació del curs a veure quan torna a haver-hi inscripcions i si hi ha la posibilitat de convalidar alguna assignatura. Envial's un correu a veure que et diuen, el no ja el tens,no?
Anims i prova-ho, sempre hi ets a temps de plegar si no t'agrada o no pots amb tot, però segur que no serà el teu cas si estas tant convençuda de fer-ho.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dl. març 14, 2011 11:43 am

Ei moltes gràcies!!

avui m'he estat mirant la pàgina del ioc, i m'he descarregat tot lo del fpgs d'ed. infantil, a casa m'ho miraré bé, i pel que he vist la matriculació pel segon semestre comença a mitjans de maig, just quan acabo de treballar!! suposo que puc començar en el segon semestre no? pq com que ho fas per lliure no hi ha assignatures de premer semestre o de segon no?? aix k guai!! i he vist que cada modil o crèdit val 35 euros, però no sé, quants mòduls tè cada assignatura? com va això, pq o pot ser raonablament bé de preu o pot ser caríssim.... aix tinc unes ganes de posar-m'hi!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: sivi » dl. març 14, 2011 12:15 pm

Si et matricules ara al maig, començaras al setembre. A l'estiu no hi ha les aules obertes.
Jo normalment he fet 3-4 moduls per semestre a 35 euros cadascun.
En total hi ha uns 17-18 moduls, pràctiques incloses si mal no recordo.
Faries examens a mitjans gener i llavors a mitjans maig.
Si t'animes, et puc dir mes o menys les assignatures per les que pots començar i t'enviaria (si vols) el material per començar a estudiar i adelantar feina.
Hi ha asignatures que tenen dos blocs (no els pots fer junts) i d'altres que sols es un bloc.
Si tens cap dubte avisa'm,ok?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
PRUNAENSUCRADA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 511
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
Ubicació: Porqueres

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PRUNAENSUCRADA » dl. març 14, 2011 12:26 pm

Ei Sivi, doncs està molt bé no?? si em vols enviar el que em dius perfecte, pq ho tinc molt decidit, i començaré ja a organitzar-me una mica de cares a la matricula i tot plegat. T'envio un privat amb la meva adreça electrònica. Moltes gràcies per tot!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
monseta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: monseta » dl. març 14, 2011 5:03 pm

Hola noies,

Aquí una altra que s'està plantejant posar-se a estudiar Educació infantil.

El meu cas és una mica diferent. Perquè ara mateix tinc feina del que vaig estudiar, amb un bon horari de reducció de jornada i amb el sou no per tirar cuets però tampoc em puc queixar. Però JA NO M'AGRADA! De fet ja fa molt temps que m'he desencantat, no em motiva gens treballar en la empresa privada on només volen objectius, beneficis i estic en una espiral d'on no sé com ensortir-me.

El meu plantejament potser és més a llarg plaç: treure'm primer el clicle superior amb calma i esperar a veure si la UOC acaba fent el Grau d'infantil, perquè fer-ho presencial ho tinc molt complicat amb la nena, la feina, la casa i plantejament d'augmentar la familia.

Però tinc molts dubtes, sobretot en com accedir al lloc de treball de mestre un cop has obtingut el títol, ja sigui el cicle o el grau. A veure si algú pot fer-me'n cinc cèntims de com funcionen les borses de treball, l'interinatge i finalment les oposicions.

PRUNAENSUCRADA, a veure si serem compis de curs!
Sivi, com funcionen les pràctiques: te les busquen, les busques, sòn retribuides, pots triar horaris, etc...

Gràcies i perdoneu el rotllo!
Imatge

Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::