Dormirlos al pit?¿?

Els hàbits de dormir.
Sandreta
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dv. set. 07, 2007 8:15 am

Sibil·la ha escrit:cap als 6 mesos, crec, es va començar a posar de vegades panxa avall. llavors va agafar un enconstipat brutal i jo mateixa l'hi posava pq respirava i descansava molt millor
ara és la postura que més li agrada

Es que als 3 la nostra ja es girava panxa terra i li vam comnentar a la pediatra i ens va di que la giressim pero lo del sindrome de la mort subita... i clar per les nits dormo amb un ull obert i l'altre tancat... controlanla! pero es que la postura que mes li agrada...
Imatge
Imatge
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dv. set. 07, 2007 12:10 pm

La meu nena no se sap donar la volta encara... si la poso de costat, només se sap posar sola de panxa amunt o cap a l'altre costat. Però bocaterrosa, no. Creieu q ja ho hauria de saber fer??? És q l'altre dia la vaig posar de bocaterrosa i no li va agradar gens...
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. set. 07, 2007 2:18 pm

LA MEVA PATUFA LA ITENTO POSAR, PERO NOMÈS FA QUE AIXECAR EL CAP I LES CAMES I ELS BRAÇOS ENLAIRE, :-D :-D :-D :-D :-D
SEMBA UNA ARTISTA DE CIRC...........
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. set. 07, 2007 4:34 pm

EL MEU D'ENTRADA NO HO FA, BOCA TERROSSA ELL SOLET NO, PANXA AMUNT SI, PERO BOCA TERROSSA HO HA FET ALGUNA VEGADA DE XIRIPA, SABEU COM (EM FA MOLTA GRACIA), ES POSA DE COSTADET AL LLIT BUSCANT LA TETA.... I SI NO LA TROBA JA COMENÇA A LLEPAR EL LLENÇOL A FER FORÇÁ I AL FINAL ES TOMBA... SI ES QUAN LA GANA APRETA... JEJEJE... VAYA TELA...
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dv. set. 07, 2007 5:32 pm

:-D
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dl. set. 10, 2007 11:47 am

A nosaltres ens costa molt que s'adormi solet. L'hem de dormir en braços o bé anar-li posant el xumet perquè cada vegada que li cau comença a plorar.

A la nit quan es desperta me'l poso al llit i moltes vegades ens quedem adormits tots dos. Si el vull posar al seu moisès ho he de fer quan estigui ben adormit, si no, es desperta, es desvetlla, comença a rondinar i no hi ha manera d'adormir-lo en una o dues hores. Volem que es vagi acostumant a adormir-se tot sol, perquè quan està al llit amb nosaltres es desperta moltes vegades però no hi ha manera!!! Si aconseguim que s'adormi al moisès, li costa més de despertar-se, només es desperta una o dues vegades a la nit!

Espero que com dieu, no s'acostumi, aviat volem provar de canviar-lo a la seva habitació.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dl. set. 10, 2007 2:12 pm

Això de dormir bé... ÉS UNA LOTERIA!!!!
Liula
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dv. set. 14, 2007 9:12 am

Ells ho van provant tot, oi? Heidi, jo no havia caigut en això de que era millor posar-los al llit desperts perquè sapiguessin com hi han arribat, però realment a mi el que em molesta no és adormir-me al sofà i trobar-me després en un altre lloc sinó que em despertin al sofà... així que quan tot prenent el pit es queda adormit profundament prefereixo posar-lo directament al moisès, normalment obre un ull, li poso el xumet i s'adorm... però de vegades també tinc la sensació quan vaig amunt o avall a veure la familia, que si s'adorm deu flipar quan passa d'estar amb uns avis i de cop es desperta i veu la cara de l'àvia (la meva sogra) despertant-lo....... (és per posar-hi dramatisme, en realitat va el tio i li fa uns somriures!!!! i va ella i em diu que a ella sí que li riu... i a mi, no te jode, però quan hi ha altra gent els riu als altres, clar!!)

El que em va bé és també això de no obligar-lo a dormir, quan té ganes de juerga el poso al llitet si ha de dormir i li dic que vagi mirant el nino i que li expliqui cosetes... i que quan tingui son que s'adormi, i em dóna la sensació que si no veu que està "obligat" a adormir-se no tarda tant en fer-ho.... no sé, això és un món!!!!!!!!!!
:-)(-:

Hem alletat 19 mesos!
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dv. set. 14, 2007 9:20 am

Això q dius, Anna, ho he fet més d'un cop. La qüestió és tenir calma. Pq quan m'esvero, llavors sí q no dorm ni a la de 3...
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » ds. set. 29, 2007 8:38 pm

Nosaltres o dormim al pit o passejant-la als bracos
He intentat posar-la al llit i llegir-li un conte i dona la sensacio que m'escolta i aguanta amb paciencia que acabi perque llavors l'agafi i la bressoli.. si no res de res...
Si hi ha el apre s'agraeix i si anem amb cotxet i s'adorm durant el dia tambe m'estalvia esquena.
Diuen que algun dia dormiran solets... ara per ara m'agrada que s'adormi als meus bracos o al meu pit... i encara que el seu pare es queixa de que ja pesa molt jo se que li cau la baba

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::