Necessiteu ensenyar-los a dormir?
Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?
Juliett, jo porto dient això dos anys i no em funciona
, pot ser hauria de provar de dir que dormo perfecte

, pot ser hauria de provar de dir que dormo perfecte

Aisss
Aquesta nit s'ha despertat a les 4:45 i fins les 5:15 hem fet teta, per sort s'ha adormit de seguida..
Això si es desperta però a l'hora de posar-lo a dormir no diu ni mu.
Que li deurà passar?
Aquesta nit s'ha despertat a les 4:45 i fins les 5:15 hem fet teta, per sort s'ha adormit de seguida..
Això si es desperta però a l'hora de posar-lo a dormir no diu ni mu.
Que li deurà passar?
Juliett ha escrit:J
No us passa que quan diueu uiii aquesta nit ha dormit perfecte, la propera és tot el contrari? jo estic per contestar quan em demanim, que dorm fatal! XDDD
Siiiisisisiiisisisisisiiiii!!!!
jo tinc una teoria: no poden existir dues bones nits juntes!
és la única llei, o patró, que trobo que es compleix!! 
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
LídiaG ha escrit:Juliett ha escrit:J
No us passa que quan diueu uiii aquesta nit ha dormit perfecte, la propera és tot el contrari? jo estic per contestar quan em demanim, que dorm fatal! XDDD
Siiiisisisiiisisisisisiiiii!!!!jo tinc una teoria: no poden existir dues bones nits juntes!
és la única llei, o patró, que trobo que es compleix!!
jajajaja! quanta rao que teniu

Noies, nosaltres anem molt be desde que apliquem el mètode de la Tracy. Portem 12 dies molt bons, només 1-2 microdespertars que es solucionen amb el xumet i un shshshshs, exceptuant un dia que li feia mal la panxona i es va despertar molts cops. A mes segueix aguantant tota la nit sense menjar, si a vegades es desperta una mica mes li dono aigua i ja en te prou, no em demana pit, estic al·lucinada. Per no dir que quan comença a tenir son ella comença a rondinar una miqueta, l'agafo, fem el ritual d'anar a dormir i la poso al seu llitet, li poso el xumet i ella mateixa es gira per agafar el seu nino. Pot ser d'aquí uns dies us haig de dir una altra cosa però de moment la cosa funciona, a mi se m'havia oblidat que eren dormir mes de 2 hores seguides.
Hola
Fa molts mesos, quan estava embarassada, vaig descobrir aquest post... i vaig decidir que si un dia em trobava amb problemes vindria aqui (un cop vistes totes les opcions: Estivill, Jové i Tracy).
Doncs començo a tenir problemes amb la son. Però no em mal interpreteu, no pretenc que dormi tota la nit del tiron ni res irreal, es super petit. No sé com fer-lo dormir de dia! Fem pit, i mentre a la nit funciona(es desperta 2-3-4 vegades) i s'adorm força depresa, durant el dia no hi manera que s'adormi i faci migdiades com deu mana... no dorm més de 45 minuts seguits! Hi ha dies que amb prou feines dorm més de 2 hores (a intervals) i després tenim uns drames perquè té una son que espanta però no es sap dormir... ni amb pit ni amb res! No estic parlant dels vespres... l'hora crítica pot ser a les 12 del migdia o les 4 de la tarda!
Els dies són caòtics... un dia quasi no dorm, i el següent no para de dormir (suposo que per compensar) i per tant a la nit no té prou són i ens té amb dansa...
Així que ja tinc el llibre de la Tracy (la Guia), em va arribar dilluns. L'he estat fullejant i parla de la rutina EASY i de la tècnica del deixar/agafar. La Tracy parla dels senyals o indicis de son, d'observar el nen.... i de moment començaré amb això (els metodes els deixo per més endavant) Des d'ahir que m'estic fent una llista de les hores amb que menja, juga, i dorm per veure si segueix un patró o no... i també les estones que trigo a fer-lo dormir. Estic intentant estar més atenta a tots els seus gestos i portar-lo a dormir més aviat...
Les que feu pit... com els dormiu? També amb pit? us costa? Explique... necesito idees noves...
Les que heu aplicat el metode de la Tracy, quants dies us ha costat aplicar-lo?
Bé... m'uneixo al club
Fa molts mesos, quan estava embarassada, vaig descobrir aquest post... i vaig decidir que si un dia em trobava amb problemes vindria aqui (un cop vistes totes les opcions: Estivill, Jové i Tracy).
Doncs començo a tenir problemes amb la son. Però no em mal interpreteu, no pretenc que dormi tota la nit del tiron ni res irreal, es super petit. No sé com fer-lo dormir de dia! Fem pit, i mentre a la nit funciona(es desperta 2-3-4 vegades) i s'adorm força depresa, durant el dia no hi manera que s'adormi i faci migdiades com deu mana... no dorm més de 45 minuts seguits! Hi ha dies que amb prou feines dorm més de 2 hores (a intervals) i després tenim uns drames perquè té una son que espanta però no es sap dormir... ni amb pit ni amb res! No estic parlant dels vespres... l'hora crítica pot ser a les 12 del migdia o les 4 de la tarda!
Els dies són caòtics... un dia quasi no dorm, i el següent no para de dormir (suposo que per compensar) i per tant a la nit no té prou són i ens té amb dansa...
Així que ja tinc el llibre de la Tracy (la Guia), em va arribar dilluns. L'he estat fullejant i parla de la rutina EASY i de la tècnica del deixar/agafar. La Tracy parla dels senyals o indicis de son, d'observar el nen.... i de moment començaré amb això (els metodes els deixo per més endavant) Des d'ahir que m'estic fent una llista de les hores amb que menja, juga, i dorm per veure si segueix un patró o no... i també les estones que trigo a fer-lo dormir. Estic intentant estar més atenta a tots els seus gestos i portar-lo a dormir més aviat...
Les que feu pit... com els dormiu? També amb pit? us costa? Explique... necesito idees noves...
Les que heu aplicat el metode de la Tracy, quants dies us ha costat aplicar-lo?
Bé... m'uneixo al club
- tolinso
Ostres Nuri, m'agradaria animar-te pero el que et dire no t'ajudara gaire. La Julia dormia poquissim, tant de dia com de nit. De dies si estava de molta sort i s'adormia al pit (poques vegades), l'intentava posar al llitet i si estava de sort... dormia mitja horeta. O be directament me la quedava sobre meu, i llavors potser si que allargava fins l'hora... pero no gaire mes.
Noia.... amb la Julia el tema dormir sempre ha estat un horror, i es per aixo que dius, perque a part de que dormis poc, doncs ella tenia son, i sempre ha lluitat per no adormir-se! quan era un bebe i ara tambe!! ara quan te son, primer diu que te gana, despres que vol banyar-se, etc etc... una infinitat de coses per tal de no adormir-se...
a veure si algu amb alguna idea et pot ajudar... jo nomes et puc dir que, per la meva experiencia... quan son tan petits, dormen el que "necessiten" o el que "volen"... pero es dificil poder-los ensenyar res...
ANIMS!!!!! i benvinguda al post!! espero que et veiem poc per aqui.... jeje!!!

Noia.... amb la Julia el tema dormir sempre ha estat un horror, i es per aixo que dius, perque a part de que dormis poc, doncs ella tenia son, i sempre ha lluitat per no adormir-se! quan era un bebe i ara tambe!! ara quan te son, primer diu que te gana, despres que vol banyar-se, etc etc... una infinitat de coses per tal de no adormir-se...
a veure si algu amb alguna idea et pot ajudar... jo nomes et puc dir que, per la meva experiencia... quan son tan petits, dormen el que "necessiten" o el que "volen"... pero es dificil poder-los ensenyar res...
ANIMS!!!!! i benvinguda al post!! espero que et veiem poc per aqui.... jeje!!!
Nuri, en algun lloc vaig llegir que els nadons feien intervals de son de 45', que és el que fa el teu petit. Si et poses al costat i estàs atenta a quan fa el gest de despertar-se i l'acarones o li fas sentir que estàs allí, tornen a agafar-lo i dormen 45' més.
Jo ho vaig provar una temporada i era matemàtic. Prova-ho i ja ens ho explicaràs. Espero que et funcioni a tu també.

Jo ho vaig provar una temporada i era matemàtic. Prova-ho i ja ens ho explicaràs. Espero que et funcioni a tu també.
Nuri, el meu també feia moltes migdiades de 30 o 45 min màxim, però observant-lo molt i seguint el seu ritme va anar allargant i ara ja només em fa una migdiada al matí d'1 horeta i una a la tarda de 2 hores i a la nit de 9 a 8 (amb uns quants despertars eh...no sencera), el teu és més petit però pots anar-lo observant i amb paciència.... però també et dic que fan canvis, potser es passarà un més dormint bé i llavors vindrà alguna cosa (febre, dents, mal de panxa,...) i tornarà a dormir malament uns dies, i sant tornem-hi, almenys és el que ens passa a nosaltres, quan sembla que tot va bé, patapam, però bueno, no et desanimis i ho aconseguiras
Noies... em sembla que ja sé que passa. El meu bebe no deu ser molt bon dormidor i se li ha ajuntat la son amb la crisi dels 3 mesos.
Molts dels sintomes que té coincideixen: em rebutja el pit, mama poc, es distreu... i suposo que quan li ofereixo el pit per dormir no li senta bé... i fer-lo dormir costa tant.
Esperaré que passi la crisi i a veure com evoluciona la son...
Tot i així, he pres nota dels vostres consells... gràcies
Edito per dir que de moment no em aconseguit que vulgui el xumet... i suposo que per això no trobem cap manera consistent per adormir-lo... Em recepto paciència...
Molts dels sintomes que té coincideixen: em rebutja el pit, mama poc, es distreu... i suposo que quan li ofereixo el pit per dormir no li senta bé... i fer-lo dormir costa tant.
Esperaré que passi la crisi i a veure com evoluciona la son...
Tot i així, he pres nota dels vostres consells... gràcies
Edito per dir que de moment no em aconseguit que vulgui el xumet... i suposo que per això no trobem cap manera consistent per adormir-lo... Em recepto paciència...
Nosaltres anevem molt be i portem 4 dies horrorosos. Li van posar la prevenar i li va fer reacció, resultat, tot al traste, nits i migdiades. Avui sembla que la primera migdiada del matí ha tornat a la normalitat, a veure que passa amb la segona i amb la nit. En fin, paciènia....
Anims Nuri. La Martina només es dormia al pit o als braços, era deixar-la al moisés i plorar com una desesperada, al final es passava la nit al meu llit , jo amb un mal d'esquena horrorós i demanant pit cada hora. Desde que fem servir aquest mètode almenys el bressol ja no te punxes, no demana teta en tota la nit i te menys despertars, anavem molt be i només es despertava 1-2 cops, ara haurem de tornar començar...
Anims Nuri. La Martina només es dormia al pit o als braços, era deixar-la al moisés i plorar com una desesperada, al final es passava la nit al meu llit , jo amb un mal d'esquena horrorós i demanant pit cada hora. Desde que fem servir aquest mètode almenys el bressol ja no te punxes, no demana teta en tota la nit i te menys despertars, anavem molt be i només es despertava 1-2 cops, ara haurem de tornar començar...
Hola!!!
NURI la teva nena és encara superrrrrrrr petita...amb prou feines li ah donat temps d'adaptar-se al nou medi...és normal que tot sigui caòtic....Ja sé que és desesperant i que això no et consola...Quan va néixe rel Xavi i tenia poquetes setmanes i la gent em deia això que t'estic dient jo a tu, em feia molta ràbia
però és que és veritat, el que passa és que jo m'estalviar´çe de dir-te que d'aquí unes setmanes passarà, perquè potser no és així
El meu consell, és que si tens un bebé poc dormidor, no desesperis...i tingues un munt de paciència, que segur que ja la tens
Les fases de son dels nadons duren 45min, és per això que just en aquest moment se't desperta...intenta estar aprop d'ell i quan vegis que es comença a despertar, de seguida gronxa'l una miqueta o posa-li la mà a l'esquena o a la panxona i fes-li "shhhhhhhhhhh" molt suau...ja veuràs com es torna a adormir...en teoria poc a poc sabrà enllaçar les fases de son sense la teva ajuda; EL Xavi fa un mes que fa les mkigdiade seguides i farà 11 mesos...a les nits encara no ho hem aconseguit;
Lo del xumet...doncs igual...ell tampoc no l'ha volgut mai, i a vegades m'hauria agradat que es pogués consolar amb alguan cosa que no fos el meu pit, però noia no va ser així
I res, que després del rollo que t'he fotut...MOOOOOOOOOOOOOOOOLTS àNIMSSSSSSSSSSS!!!!
GLORIA quina pena eh!!!bé, molts ànims i ja veuràs ocm d'aquí no res torneu a agafar el ritme
NOsaltres eguim igual...molts despertar durant la nit...i cada evgada es desperta més d'hora al amtí...Per sort les migdiades ja les tenim dominades: ara només en fem una i sol durant entre 2 i 3h, lo qual per mi és com estar al cel
NURI la teva nena és encara superrrrrrrr petita...amb prou feines li ah donat temps d'adaptar-se al nou medi...és normal que tot sigui caòtic....Ja sé que és desesperant i que això no et consola...Quan va néixe rel Xavi i tenia poquetes setmanes i la gent em deia això que t'estic dient jo a tu, em feia molta ràbia
però és que és veritat, el que passa és que jo m'estalviar´çe de dir-te que d'aquí unes setmanes passarà, perquè potser no és així El meu consell, és que si tens un bebé poc dormidor, no desesperis...i tingues un munt de paciència, que segur que ja la tens
Les fases de son dels nadons duren 45min, és per això que just en aquest moment se't desperta...intenta estar aprop d'ell i quan vegis que es comença a despertar, de seguida gronxa'l una miqueta o posa-li la mà a l'esquena o a la panxona i fes-li "shhhhhhhhhhh" molt suau...ja veuràs com es torna a adormir...en teoria poc a poc sabrà enllaçar les fases de son sense la teva ajuda; EL Xavi fa un mes que fa les mkigdiade seguides i farà 11 mesos...a les nits encara no ho hem aconseguit;
Lo del xumet...doncs igual...ell tampoc no l'ha volgut mai, i a vegades m'hauria agradat que es pogués consolar amb alguan cosa que no fos el meu pit, però noia no va ser així
I res, que després del rollo que t'he fotut...MOOOOOOOOOOOOOOOOLTS àNIMSSSSSSSSSSS!!!!
GLORIA quina pena eh!!!bé, molts ànims i ja veuràs ocm d'aquí no res torneu a agafar el ritme
NOsaltres eguim igual...molts despertar durant la nit...i cada evgada es desperta més d'hora al amtí...Per sort les migdiades ja les tenim dominades: ara només en fem una i sol durant entre 2 i 3h, lo qual per mi és com estar al cel

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Gràcies Crissie, a veure si és veritat
.
Nuri, la Martina no va agafar el xumet fins els 3 mesos, i només el vol per anar a dormir. Al principi feia unes arcades terribles així que vaig desistir de donar-li. Cap allà als 3 mesos desesperada de donar voltes amunt i avall pel passadís una nit li vaig apropar a la boca, va fer un fàstic, li vaig tornar a apropar i tachan! va començar a xumar. Ja veus que aquests peques canvien d'un dia per l'altre.
Nuri, la Martina no va agafar el xumet fins els 3 mesos, i només el vol per anar a dormir. Al principi feia unes arcades terribles així que vaig desistir de donar-li. Cap allà als 3 mesos desesperada de donar voltes amunt i avall pel passadís una nit li vaig apropar a la boca, va fer un fàstic, li vaig tornar a apropar i tachan! va començar a xumar. Ja veus que aquests peques canvien d'un dia per l'altre.
Hola, com porteu el canvi d'hora? Nosaltres fatal. A la nit no vol anar a dormir i al matí no hi ha qui l'aixequi: l'hem de despertar i ens porta un mal humor. Avui ha estat terrible i m'ha agafat una rabieta, que no podia consolar-lo de cap manera i no sabia que fer... suposo que anirà passant la setmana i anirem millorant. Alguna idea?
Aquests que programen els canvis d'hora no deuen tenir fills :)
Aquests que programen els canvis d'hora no deuen tenir fills :)
ostres Ewawin, quin rollo! nosaltres amb la Martina no hem notat res diferent, ella mateixa sembla que s'hagi regulat. Es lleva una mica mes tard al matí però ja ens ha anat be, que a les 7h estava ja de juerga, i a la nit va igual, cap allà a les 21h.
Nenes, avui ha dormit tota la nit del tirón!!!! de 21:30 a 8:15h!, aixxx, que no m'ho puc creure. Igual demà torna a ser un desastre però avui "estoy que me salgo",jajaja.
Nenes, avui ha dormit tota la nit del tirón!!!! de 21:30 a 8:15h!, aixxx, que no m'ho puc creure. Igual demà torna a ser un desastre però avui "estoy que me salgo",jajaja.
- tolinso
ole Gloria
MOLT REBE!!!!!!!!!!
Jo que dormi 11h seguides no h he vist mai
La Julia de 21h a 5.30h i GRACIES
pero ens conformem eh!!!!! 
La Julia es desperta sempre de molt mal humor, sempre sempre... i tarda ben be mitja hora en estar mitjanament be.... jo crec que el que li passa es que encara te son.. pero no vol dormir
MOLT REBE!!!!!!!!!!Jo que dormi 11h seguides no h he vist mai
La Julia de 21h a 5.30h i GRACIES
pero ens conformem eh!!!!! 
La Julia es desperta sempre de molt mal humor, sempre sempre... i tarda ben be mitja hora en estar mitjanament be.... jo crec que el que li passa es que encara te son.. pero no vol dormir

nosaltres el canvi d'horari no l'hem notat gaire.
A l'anterior també ho va portar bé... va ser a la setmana seguent que es va desturutar
A veure si també ens passa ara.......
Gloria
això es una passada!! .... jo encara no ho he experimentat mai
generalment fa un màxim de 9h amb múltiples despertars.....
Ara sembla que comença a fer 10h, i continua despertant-se igualment, mínim 2 o 3 cops.
A l'anterior també ho va portar bé... va ser a la setmana seguent que es va desturutar
A veure si també ens passa ara.......
Gloria
això es una passada!! .... jo encara no ho he experimentat mai
generalment fa un màxim de 9h amb múltiples despertars.....
Ara sembla que comença a fer 10h, i continua despertant-se igualment, mínim 2 o 3 cops.
Doncs jo si que estic notant el canvi d'hora.... suposo perquè es més petit.
La nit del diluns es va despertar a les 3 i no es va adormir fins les 6.30!!!
Tenia unes ganes de jugar!!
Sort que avui ha recuperat i ha dormit tota la nit (amb despertars) perquè si no no sé pas que seria de nosaltres...
Bé espero que ja s'hagi començat a regular...
Estic aconseguint que s'adormi sense tants plors... però s'en resentirà la meva esquena.
Amb la crisi només vol que li dongui pit dreta i caminant... i algunes vegades al llit... però no en vol saber res del sofà.
Felicitats Gloria!!! Que duri!
La nit del diluns es va despertar a les 3 i no es va adormir fins les 6.30!!!
Sort que avui ha recuperat i ha dormit tota la nit (amb despertars) perquè si no no sé pas que seria de nosaltres...
Bé espero que ja s'hagi començat a regular...
Estic aconseguint que s'adormi sense tants plors... però s'en resentirà la meva esquena.
Amb la crisi només vol que li dongui pit dreta i caminant... i algunes vegades al llit... però no en vol saber res del sofà.
Felicitats Gloria!!! Que duri!
Noies... sempre m'he preguntat perquè aquest post està aquí.
que us sembla si li demano al Toni que el posi al seu lloc?
Així més noies al veuran... i almenys li farem la competencia a les estivilleres... Je,je... de bon rotllo!
que us sembla si li demano al Toni que el posi al seu lloc?
Així més noies al veuran... i almenys li farem la competencia a les estivilleres... Je,je... de bon rotllo!
Hola noies,
fa uns dies que m'interessa aquest post. No puc dir que anem malament, ja que amb la nena va ser un infern el tema del dormir, però ara que hem acabat amb la nena comencem amb el nen.
El meu és com el de la Nuri g, de fet totes dues som mares de gener. Sé que és petit, però no voldria haver d'esperar 4 anys perqué cada vegada que diem a dormir signifiqui 2 hores. De fet si compto 4 anys a una mitjana de 2 hores, ufffff.
Bé, només dir-vos que aniré llegint i seguint el post per si ens podem ajudar.
fa uns dies que m'interessa aquest post. No puc dir que anem malament, ja que amb la nena va ser un infern el tema del dormir, però ara que hem acabat amb la nena comencem amb el nen.
El meu és com el de la Nuri g, de fet totes dues som mares de gener. Sé que és petit, però no voldria haver d'esperar 4 anys perqué cada vegada que diem a dormir signifiqui 2 hores. De fet si compto 4 anys a una mitjana de 2 hores, ufffff.
Bé, només dir-vos que aniré llegint i seguint el post per si ens podem ajudar.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |