Perduda amb noms de nen !!!
Re: Perduda amb noms de nen !!!
Vampirets, com t'agradaria que fossin els noms: curts/llargs, moderns/tradicionals.
A mi m'agraden tradicionals i m'és idiferent si són curts o llargs.
Exemple: Marcel,Marc, Miquel, David, Jordi, Albert,Joan, Gerard, Carles, Enric, Dídac, Pere, Llorenç.
En el meu cas si és nen li posarem Enric i si és nena Cristina, totalment tradicionals ja veus! je je je
A mi m'agraden tradicionals i m'és idiferent si són curts o llargs.
Exemple: Marcel,Marc, Miquel, David, Jordi, Albert,Joan, Gerard, Carles, Enric, Dídac, Pere, Llorenç.
En el meu cas si és nen li posarem Enric i si és nena Cristina, totalment tradicionals ja veus! je je je
Aquest llistats que feu me n'aniran molt bé
. Perquè si pel primer ja em vacostar decidir-me,quan penso amb el segon... ja m'atabalo!!!
Nosaltres ja hem triat el nom de nen... encara no estem ni
, però ja ens ha costat decidir-nos per un que ens agardi als dos!!! De nena ens ha estat més fàcil... ens n'agradaven molt, però de nen... portem més d'un any i mig i per fi, fa unes setmanes ens vam decidir! GABRIEL!! així tot sencer... i si l'hem d'abreviar li direm GABI!
, però ja ens ha costat decidir-nos per un que ens agardi als dos!!! De nena ens ha estat més fàcil... ens n'agradaven molt, però de nen... portem més d'un any i mig i per fi, fa unes setmanes ens vam decidir! GABRIEL!! així tot sencer... i si l'hem d'abreviar li direm GABI!- Airun_Tarragona
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 9:34 pm
A mi m'agraden Arnau i Roger, jejejej
Però també em semblen molt macos : Guillem, Marc, Albert, Jordi, Ricard i Adrià.
Però també em semblen molt macos : Guillem, Marc, Albert, Jordi, Ricard i Adrià.
A nosaltres amb nen ens va costar mñes decidir-nos, per nena Alma. I per nen com ens agradan molt els noms vascos, el q té mñes punts es Unai.
Nosaltres no ens posàvem d'acord amb els noms de
, al final ja ho hem decidit i com més hi penso més m'agrada, si és un nen es dirà Adrià 
, al final ja ho hem decidit i com més hi penso més m'agrada, si és un nen es dirà Adrià 
Doncs a mi m'agrada molt Arnau, però no hi ha consens.... Martí és un altre que ens agrada bastant als dos, suposo que anirà per aqui si és nen...
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
nosaltres encara no estem d'acord, però de moment hi ha tres que van repetint-se... Dos comencen a ser molt comuns, i no és que vulgui ser original, no, però tampoc m'agradaria que a la classe hi hagués un munt amb el mateix nom (son, precisament, ARNAU i MARTÍ). L'altre és el nostre comodí: QUIM.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ClaraO, m'agraden curts i molt catalans, tan per nen com per nena! Però que tampoc siguin molt extravagants...
Veig per aquí que algunes esteu entre Arnau i Martí, m'ha fet molta gràcia perquè els meus cosins (germans entre ells), se'n diuen. I Roger, que també ha sortit bastant, també el tinc a prop a la família! I això que m'agraden, però és clar, queden descartats.
Veig per aquí que algunes esteu entre Arnau i Martí, m'ha fet molta gràcia perquè els meus cosins (germans entre ells), se'n diuen. I Roger, que també ha sortit bastant, també el tinc a prop a la família! I això que m'agraden, però és clar, queden descartats.
- petit@_somni
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm
Jo sempre he tingut clar que el dia k tingues un nen es diria Marc, però ara n'hi ha tants!! tot i que té moltes possibilitats de dir-s'ho, també ens agrada Kai, Xavi, Nil, Gael, Eduard, Adam, ...Aiii k dificil serà decidir!!

Nosaltres si és un nen, que sortirem de dubtes dilluns (bé, això espero) es dirà Julen! és un nom euskera, perquè el meu home és vasc! 

m'encanta Julen!!!

Julen? no ho havia sentit mai... però m'agrada!
adrimama, fa uns anys Julen era famós pel futbolista! Però és l'únic que "conec" que es diu així.
Hola noies! Jo sempre he tingut clar el nom de nena, però d nen ens costa més. Ns agraden NIL, POL, ERIC, però ens decidim dl tot. A mi m'encanta ROC. Però al meu marit no li agrada...
Hola noies,
Nosaltres portem bessons i un d'ells és un nen, li direm David, ens agraden els noms tradicionals i també miràvem que fossin iguals en castellà i en català.
Nosaltres portem bessons i un d'ells és un nen, li direm David, ens agraden els noms tradicionals i també miràvem que fossin iguals en castellà i en català.
soleilua ha escrit:m'encanta Julen!!!![]()

adrimama ha escrit:Julen? no ho havia sentit mai... però m'agrada!

Vampirets ha escrit:adrimama, fa uns anys Julen era famós pel futbolista! Però és l'únic que "conec" que es diu així.
Si, en Julen Guerrero!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |