recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

Per a socpetitons i socpetitones
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Glauca2 » dc. març 30, 2011 10:52 pm

Lila, el del Cargol l'explico jo als nens de P3! Es super maco i la cançoneta els encanta! Miraré de trobar-li a la Júlia!
ImatgeImatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: gege » dc. març 30, 2011 11:08 pm

És tan maco el de què fa gust la lluna!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 05, 2011 1:39 pm

per nens i nenes de 2 anyets aproximadament, van molt bé per anar reforçant el vocabulari :ok:
la casa.jpg
la casa.jpg (3.91 KiB) Visualitzat 27476 cops

la ciutat.gif
la ciutat.gif (17.78 KiB) Visualitzat 27476 cops

el camp.gif
el camp.gif (18.9 KiB) Visualitzat 27476 cops


la col·leció es diu "Mirem" i hi ha més títols: les botigues, el cap de setmana...són llibres sense text, només hi ha imatges amb mooolts detalls que donen molt per anar anomenant, preguntant, assenyalant... :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Juliett » dv. abr. 08, 2011 9:35 am

ametista ha escrit:ja m'ho imaginava pel que havies dit però no el trobava enlloc, només aquest! ara que has dit que és de roba ja l'he trobat!!! (suposo) és aquest?

tat 2.jpg


el que he posat jo no és un conte per ensenyar-li als petits, és un recull pels pares per saber cançons i jocs (mà i manetes, arri arri tatanet...) ve amb un CD per saber les tonades...no sé en quina categoria l'hauria de posar aquest llibre :r) :r) suposo que aquí ja està bé perquè els destinataris són els petitons!

lila, em sembla bé el que dius! el que podem fer és posar un enllaç des d'aquell post cap aquí, perquè si algú se'l llegeix pugui venir cap aquí...i continuar llegint! :ok: ho fas tu? :ok: :ok:


El tat el vaig comprar l'altre dia a l'Imaginàrium , però brrrrrrrrrrrr no li agrada gaire!
ARa mateix els seus favorits són els que fan soroll!
En tenim 3, les joguines, la granja i la Natura.
http://www.llibres.cat/ca/llibres/les-j ... e-de-sons/
http://www.casadellibro.com/libro-la-na ... 0001400113

També en tenim un altre amb textures dels animals de la granja, el porquet, és àspre, el pollet és super suau, hi ha una cabreta que té barba, llavors hi ha un paisatge d'una granja on la gespa és com de vellut! li encanta! jejejeje

M'ho miraré millor desde casa i us diré els noms els editorials.

Ara em repassaré el post que li vull comprar un de cançons i jocs.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: lila » dv. abr. 08, 2011 9:15 pm

Avui he anat al FNAC per comprar un DVD i no m'he pogut estar de comprar aquests 3 llibres:

-aquests dos parlen de la MONA DE PASQUA i són especials per infants petitons
la mona ed.estrella polar.jpg
la mona ed.estrella polar.jpg (15.38 KiB) Visualitzat 27461 cops

la mona barcanova.jpg
la mona barcanova.jpg (25.34 KiB) Visualitzat 27461 cops


-aquest és de SANT JORDI i també m'ha encantat
sant jordi ed.estrella polar.jpg
sant jordi ed.estrella polar.jpg (26.69 KiB) Visualitzat 27461 cops


Tots 3 són de pàgines de cartró i cadascun m'ha costat 6 euros.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » ds. abr. 09, 2011 1:29 pm

Lila, quina bona pinta! miraré a veure si trobo aquesta tarda que baixem a Bcn el de Sant Jordi.
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Juliett » ds. abr. 09, 2011 4:06 pm

ohhhh quina gràcia aquests de la Mona i del Sant Jordi! :-)(-:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dl. abr. 11, 2011 8:20 pm

Ja tenim "El meu primer llibre de Sant Jordi"! m'agrada molt i segur que a l'Arnau també li agradarà (li donarem el dia de Sant Jordi). Per si us interessa, l'he comprat a l'Esclat-Bon Preu a 5,95€ menys el 5% de descompte que aquests dies estan fent en tots els llibres.
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: tombarella » dt. abr. 19, 2011 1:14 am

Quin post tan fantàstic!! I quins llibres més bonics! Me n'apunto uns quants de cara a aquest Sant Jordi! :ok:

Alguns dels que heu comentat també li agraden molt a la nostra filla. A més, hi ha col·leccions molt maques com les del Ton i la Rita: http://www.26lletres.cat/literatura/nar ... ciutat.php

Fa poc vam canviar-nos de pis, i també ens va anar molt bé un llibre d'una nena que canviava de casa: "La Laura canvia de casa". A la portada hi vam canviar el nom pel de la nostra filla. I ha estat tot un èxit!! http://sol-e.com/motor.php?id_seccion=1 ... 164&ensec=

El mateix hem fet amb llibres relacionats amb deixar el bolquer (ara estem amb això) i se'ls mira i remira. Li agrada especialment un que es diu "Què portes dins del bolquer?", de l'editorial Cruïlla, que té la gràcia de tenir solapes. http://www.abacus.coop/llibreria-infant ... 21712.html

I amb el que està ENGRESCADÍSSIMA és amb una revista a què està subscrita. La Piu-piu. Està pensada per a infants de 0 a 3 a anys i, tot i que aparentment pugui semblar no gran cosa, a ella li fa una il·lusió boja! I és que a casa tots en rebem. I ella se sent molt important, així! :ok: Té un apartat didàctic, en un quadernet central, que va molt bé per a pares i mares, ja que explica diferents maneres de "mirar" la revista en funció de l'edat de l'infant. http://www.pamsa.cat/pamsa/revista/Piu-Piu.html
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: yana.0 » dg. abr. 24, 2011 9:59 pm

Nosaltres aquest Sant Jordi hem comprar aquest llibre, i al nostre fill de 20 mesos li ha encantat, no el deixa ni un moment.

Imatge

Es un llibre sense text, les pagines es despleguen i hi ha varies imatges, a la part exterior del desplegable hi ha un munt d'imatges que has de buscar a la part gran. Tenen un munt de detalls i es passa hores mirant-se'l.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Irina80 » dl. abr. 25, 2011 9:08 am

Quin post més xulo!

Lila, jo vaig comprar els mateixos llibres al meu fill! el primer que has posat de "La mona", no, els altres dos sí. Resulta que tots 3 són de la mateixa il·lustradora!
Al meu fill li ha agradat especialment el de St Jordi, al final hi ha un a pàgina amb una mena de desplegable :D
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: tombarella » dl. abr. 25, 2011 11:23 am

El de la mona de pàsqua també el vam comprar! :ok: Clar que ens en vam firar un fotimer... Si és que quan es tracta de llibres i contes, perdem el nord! No tenim mesura! :r) :r) :r)

També vam comprar el de "Contes de la Bressola! http://www.bressola.cat/salapremsa.php?id=207 Porten un CD amb els contes, també. I els hem estat llegint i no només són per a criatures. La ironia que amaguen també fa que es dibuixi un somriure als llavis dels adults. :ok:


El projecte “Contes de La Bressola” neix amb la voluntat de recuperar la tradició oral d’explicar contes a la mainada i ho fa com a prolongació del projecte “Musiquetes per La Bressola” . L’Enric Larreula, reconegut escriptor de contes i llibres infantils president d'honor de la nostra entitat, ha seleccionat 6 cançons del Musiquetes per escriure un llibre amb 6 contes inèdits a partir de la tornada de les cançons.

Aquest llibre de contes incloura un CD gratuït on hi haurà els contes en àudio explicats per personatges de renom de la societat catalana com la Núria Feliu, la Mercè Pons, en Vicent Partal, na Gemma Sangerman, en Miquel Gelabert i un dels directors de la Bressola al nord, en Joel Manzanares, cadascú amb el seu accent ens explicarà un dels contes escrits per en Larreula.

Un projecte que neix a partir de les escoles, no pot deixar de banda el component pedagògic. Per això volen recordar-nos de la importància de l’aprenentatge però tanmateix també del joc: jocs infantils que s’han transmès de generació en generació, més enllà de la darrera joguina de torn, o al plató de qualsevol programa de televisió. Considerem que aquests contes, del segle XXI, encara ens poden ensenyar moltíssimes coses. I per això estem treballant en la creació d'un nou espai que esperem poder-vos presentar ben aviat: http://www.espaibressola.cat


Per cert, us animo a fer-vos socis i sòcies dels Amics de la Bressola. :ok:
Fitxers adjunts
f_1_1302185226.jpg
Contes de la Bressola
Imatge Imatge

||*||
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: aivlis » dt. abr. 26, 2011 12:43 pm

Holes, aquest és el llibre k vam comprar per sant Jordi el recomano moltissim!!! Ens ha agradat molt a tots. És molt interactiu perquè son pàgines amb un dibuix i el soroll corresponent...des d'animals, a una gota que cau, un petard, el tren...el baldufa s'ho passa teta...senyala el dibuix i nosaltres l'hi fem el soroll! Ës xulissim!
ara ja té uns quan sorolls preferits: l'atxum de l'estornut, l'ai ui del mal, i el seu i el meu preferits són uns cors que són els petons k fan MUAC!!! Ja va a buscar aquesta pàgina perquè jo l'hi faci el petó....K maku!!!!
Crec k l'hem encertat i molt!!!

Doc1.doc
(63.5 KiB) S’ha baixat 527 vegades
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: aivlis » dt. abr. 26, 2011 12:50 pm

Perdoneu, he intentat penjar la foto del llibre però dec haver fet alguna cosa malament i no surt.
El llibre es diu:
- EL LLIBRE DELS SOROLLS
Ed. CORIMBO
Soledad Bravi
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dt. abr. 26, 2011 3:27 pm

A l'Arnau li ha encantat "El meu primer llibre de Sant Jordi", la veritat és que és molt maco.

Recomaneu, recomaneu, m'encanten els llibres infantils! :love:

aivlis ha escrit:Perdoneu, he intentat penjar la foto del llibre però dec haver fet alguna cosa malament i no surt.


aivlis, és que fins que no portis 100 missatges al fòrum, no pots penjar ni veure fotos. Ja et queda poquet! ;-)
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: aivlis » dj. maig 26, 2011 12:10 pm

http://www.corimbo.es/cartro/ellibrodelosruidos.htm

He trobat l'enllaç del llibre dels sorolls que havia recomanat.....
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dj. maig 26, 2011 12:30 pm

més llibres: els minidiccionaris dels bebès els agraden molt, són d'una mida molt manejable per ells i els dibuixos són clars i graciosos :ok:
fruita.jpg
fruita.jpg (12.11 KiB) Visualitzat 27314 cops

animals.jpg
animals.jpg (14.17 KiB) Visualitzat 27314 cops

en poso un parell però n'hi ha molts: els colors, la granja, el cos humà, les hortalisses, els transports...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dj. maig 26, 2011 12:36 pm

una col·lecció amb les cançons tradicionals, són llibres petitets amb foradets per posar els ditets ;-)))
sol solet.jpg
sol solet.jpg (8.31 KiB) Visualitzat 27313 cops

cargol.jpg
cargol.jpg (2.79 KiB) Visualitzat 27313 cops

també hi ha: Plou i fa sol, El gegant del pi, El Joan petit...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dj. maig 26, 2011 12:38 pm

però els que més triomfen de totes totes són els que fan soroll!! :content:

bup-bup.jpg
bup-bup.jpg (5.14 KiB) Visualitzat 27313 cops

grrr.jpeg
grrr.jpeg (12.08 KiB) Visualitzat 27313 cops

cotxe.jpg
cotxe.jpg (25.11 KiB) Visualitzat 27313 cops
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Martina32 » dv. juny 10, 2011 9:23 pm

Quin post mes xulo!

Us deixo un parell que als nens els hi agrada molt, són per explicar ja que són de paper finet.
Fitxers adjunts
el peix irisat.bmp
el peix irisat.bmp (57.06 KiB) Visualitzat 24615 cops
qui vol un drac.jpg
qui vol un drac.jpg (10.37 KiB) Visualitzat 24615 cops

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::