Aigua pels biberons

Més qüestions.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Aigua pels biberons

EntradaAutor: charito » dc. abr. 20, 2011 8:24 pm

Arrel del post de l'aigua Bezoya m'ha vingut un dubte, be, ja el tenia, pero m'hi ha fet pensar mes.

Nosaltres vam començar a comprar aigua embotellada arrel d'haver de preparar els bibes del Quim, sino els papis bevem de l'aixeta. Vosaltres com ho feu? Creieu que ja li puc donar l'aigua de l'aixeta o millor que no?

Per una banda deu tenir porqueries, pero per l'altra m'han dit que l'aigua embotellada tampoc es cap meravella... ?-)
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: Aigua pels biberons

EntradaAutor: emanens » dc. abr. 20, 2011 8:25 pm

Jo li dono de l'aixeta pero filtrada per la jerra BRITA
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
dym
:: dofí
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dc. abr. 20, 2011 9:01 pm

Roser, nosaltres pel peque li donem font vella, pero nosaltres bebem de la brita... :ok:
Imatge

Imatge
Dana81
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

EntradaAutor: Dana81 » dc. abr. 20, 2011 9:02 pm

Hola Roser, si pots dona-li d'ampolla. La de l'aixeta, si no es filtra, a més d'altres aditius, pot contenir restes de plom de les canyeries i no és bo pels nens (per temes de salud i conductuals...). Si no com diu l'emamems, amb una Brita la filtres i llestos! :ok:

Per cert, jo al meu li feia amb Font Vella i ara amb Bezoya que a mi m'agrada més....
Mama del 2008, 2011 i 2015
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dc. abr. 20, 2011 9:03 pm

Biberons no n'he fet mai, però jo per preparar les farinetes de cereals faig servir aigua d'ampolla, però ja no miro la marca, al començament, curiosament, feia servir Bezoya, després he anat variant de marca, sense casar-me amb ningú. Sé que hi ha una manera d'analitzar la porqueria que porten les aigües envasades, però ara mateix no me'n recordo (els ho van mirar al meu home a la feina, si t'interessa molt, m'ho dius, que li preguntaria, a risc que se m'enfadi perquè a vegades no retinc el que m'explica jiji ;-) ). No li donem de l'aixeta perquè té molta calç, però a l'escola bressol els la donen de l'aixeta i és tractada amb osmosis. A la nena, per beure, també sempre d'ampolla. Nosaltres bebem aigua de l'aixeta passada per la BRITA, també.
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dc. abr. 20, 2011 9:33 pm

què passa amb l'aigua bezoya?
nosaltres sempre fem servir aigua embotellada perquè no se d'on sou vosaltres, però jo de Barcelona, i almenys la meva zona, l'aigua de l'aixeta és imbebible! dolentissima! no tinc cap marca preferida, diria qeu variem força, de fet no m'hi ha fixat en la marca, semprecompra l'aigua el meu marit.
Suposo que tot depen de quina qualitat d'aigua teniu,jo per descomptat que la de l'aixeta no li dono però tampoc nosaltres.
Imatge

Imatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dc. abr. 20, 2011 9:37 pm

A casa sempre consumim aigua mineral no ens agrada de l'aixeta. Fem servir o Font Vella o Ribes. Nosaltres rebem l'aigua directament del riu Besós i no és per res però a mi hem fa mania... jejeje :ufs:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
neus10
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dc. abr. 20, 2011 11:45 pm

Bones!
Nosaltres li donem normalment Ribes i per nosaltres Brita.
Imatge

Imatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 21, 2011 6:44 am

Jo tinc a l'aixeta instal·lat un filtre Brita i li dono d'allà.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. abr. 21, 2011 7:33 am

Nosaltres sempre hem fet aigua envasada i també he anat alternant de marques.
No se on vaig llegir que com que totes tenen composicions minerals diferents es bo que es vagi alternant per tal que vagin rebent diferents quantitats i diverses.

A part, si un dia marxes fora i has de comprar una marca qualsevol d'aigua (inclós a l'estranger) va molt bé per que així no s'acostumen a un gust, etc.

A mi la Bezoya personalment no m'agrada gaire per que li trobo "gust" raro.
La Lia ja és tota una princesa!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. abr. 21, 2011 8:02 am

Gracies maques!!!

I aixo de la Brita com funciona??? Realment filtra? I val molt cara? Igual ens convindria tambè a nosaltres.

Petazetas, bona idea aixo d'anar canviant per la composició, ho faré.
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dj. abr. 21, 2011 8:25 am

nosaltres fem embotellada font vella quasi sempre, tot i que ara al ser més gran variem de marca i li agrada igual, pero bezoya no perqué a mi no m'agrada el gust que té!
dym
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dj. abr. 21, 2011 9:27 am

Roser, nosaltres la vem comprar al CArrefour per 26€, i el filtre dura per un mes. El pack que vem agafar venia amb 4 filtres, aixi que fins d'aqui a 4 mesos no cal que em preocupi... jejej. La veritat es que es nota, no es com l'aigua d'ampolla, pero es bona!
Imatge

Imatge
criscris
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 8:25 am

EntradaAutor: criscris » dj. abr. 21, 2011 10:23 am

LidiaG, m'he sentit molt identificada amb tu! A mi em passa igual amb l'aigua i l'osmotic..M'explica que la fa analitzar i els parametres i patatim patatam....i desconnecto! jajaj!
Jo, tot i tenir l'osmotic, no me'n fio, i mira, quan anem al carrefour a fer compra gran ( 60€ o més) aprofitem per a comprar 4 o 5 garrafes d'Aquarel ( que és la més economica i m'han dit que té poc sodi i això és bó) i ens ho porten a casa gratis.
MARC I JOAN
Imatge
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dj. abr. 21, 2011 10:27 am

Nosaltres feiem aigua embotellada pels 4, compràvem una més bona per elles i baixa en sodi, sobretot Font Vella, i una de més barata per nosaltres, del Dia o així. Fa un temps vam començar a comprar una del Aldi baixa en sodi molt barata i la feiem per tots, perquè era un lio :-D
I ara hem comprat la Brita, tb com la Dym, 25€ al Carrefour, amb 4 filtres. I tb penso que es nota la diferència, però és que estàvem gastant una quantita d'aigua embotellada que ens sembla tonteria. Per les nenes la embotellada, ja que ens aconsellen encara que sigui baixa en sodi... no sé fins quan ho hem de tenir en compte...
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

EntradaAutor: juliet » dj. abr. 21, 2011 11:27 am

Rose a. nosaltres per la Júlia vem comprar la Brita, bé, al començament feiem servir embotellades, però la pediatra ens va dir que tenint un descalcificador era suficient.
Vem fer els comptes a veure que sortia millor i realment t'estalvies força, apart del fet que no has d'anar carregat amb les ampolles d'aigua!!
Imatge
Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 21, 2011 11:49 am

Per l'Arnau fem servir Font Vella o Aquarel i nosaltres la de la Brita.
criscris
Entrades: 113
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 8:25 am

EntradaAutor: criscris » dj. abr. 21, 2011 12:18 pm

Ordenant paperassa del despatx m'ha sortit el "folleto" que et donen a l'hospital quan marxes sobre la preparació dels biberons.
I pel que fa a l'aigua hi diu: "Prepareu els biberons amb aigua embotellada de mineralització dèbil o amb aigua de l'aixeta bullida durant 2 minuts. Es pot deixar l'aigua preparada per a tots els biberons del dia i guardar-las a la nevera duant un màxim de 24 hores".
MARC I JOAN
Imatge
Naylacris
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 21, 2011 2:59 pm

Yo no tengo la jarra Brita tengo el On Tap es un filtro que se coloca en el grifo de casa y filtra el agua, el recambio se compra en carrefour, leroymerlin... cuesta unos 21 euros lo que son los filtros de recambio la primera vez unos 50 euros con el aparato, yo lo encuentro más comodo que la jarra, te dejo el link;

http://www.brita.es/brita/pages/cms/pag ... &id=229100
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::