idees per fer amb els nens de P3

MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

idees per fer amb els nens de P3

EntradaAutor: MIRJAN » dg. abr. 24, 2011 9:29 am

Hola,
No se si és aqui el lloc més adeqüat, sino ja m'ho direu.
resulta que aviat li toca a la meva filla que va a P3 ser la protagonista de la classe, i hi hem d'anar un dia els pares i fer alguna activitat per tots els nens. La idea és portar quelcom perquè puguin fer ells, tipus manualitat, explicar un conte, etc. Hem de fer primer la proposta la mestre i si li sembla bé, doncs endavant.
Com que ja portem tot el curs i cada setmana hi ha un protagonista, els pares han fet moltes coses: figuretes, fang amb el qeu els nens hi marquen la ma o el peu, pastissos, galetes, dibuixos, etc. Uf, i nosaltres que tenim imaginació zero!!!!! estic començant a pensar.
em podeu donar alguna idea sisplau? penseu sobretot que nosaltres podem portar material però qeu són vint i pico nens i que tenen entre 3 i 4 anys!
Gràcies per les vostres propostes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
vicky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 8:23 pm

Re: idees per fer amb els nens de P3

EntradaAutor: vicky » dg. abr. 24, 2011 11:58 am

I si feu alguna cosa relacionada amb la música? Alguna audicio musical i que facin algun instrument fàcil... pots de yogurt i fer maraques, o tubs de rotllos de paper de cuina i fer un pal de pluja, o ...
I si feu alguna dansa d'animació i els pinteu la cara? Són coses que no haureu de gastar gaires diners i els nens ho disfrutaran moltíssim.
Imatge
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: idees per fer amb els nens de P3

EntradaAutor: mamavi » dg. abr. 24, 2011 12:09 pm

fer un mural on tots hi pintin la mà o el peu?
o fer un mural amb un tema concret que volgueu tractar...no sé la muntanya, o la platja... podeu posar fotos o imatges que els agradin, escriure el nom dels objectes principals, ...
mira't aquest enllaç per veure si t'inspires
http://www.childtopia.com/index.php?mod ... infantiles
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: idees per fer amb els nens de P3

EntradaAutor: MIRJAN » dg. abr. 24, 2011 2:57 pm

Ei, moltes gràcies! miraré amb calma totes les vostres propostes! Per cert, l'escola és de Barcelona, al barri de sants, Institució Montserrat.
Si, la veritat és que això de ser el protagonista durant tota la setmana els agrada molt, són els protagonistres en totes les activitats, són els que surten cada matí a mirar quin temps fa i ho expliquen als altres, porten fotos de quan eren petitons, etc, i fins i tot tots els altres nens dibuixen al prota. A més a més un dia a la setmana hi anem els pares i fem l'activitat, i si te germans també hi poden anar. Si els germans també están a l'escola els van a buscar i passen la tarda fent l'activitat amb el seu germà/germana i els seus pares.
Crec que més endavant , a p4 o p5 el que han de fer els pares és anar a explicar-los de què treballen.
Ara no puc, pero més tard em miro amb detall el que heu dit.
si hi ha més propostes endavant!!!!
Imatge

Imatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: idees per fer amb els nens de P3

EntradaAutor: MIRJAN » dv. maig 06, 2011 8:05 pm

Noies, al final ferem maraques amb ampolles d'aigua, omplint-les de llenties, cigrons, macarrons, i les decorarem amb gomets.
La mestre ens va donar la idea, que es veu que encara no ha fet ningú i és ben senzill!!
De totes maneres gràcies per les vostres aportacions!!
Una abraçada
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: idees per fer amb els nens de P3

EntradaAutor: Irina » dv. maig 06, 2011 8:42 pm

ostres, m'apunto moltes de les propostes!


A l'escola de primaria on anira la meva filla els pares tambe estan molt involucrats i tambe fan aixo d'anar a la classe i explicar de que treballen, tenen un jardi on hi planten verdures i flors i de vegades van a visitar botiguers o altres llocs com el dentista,etc...
Encara falta dos anys perque comenci! temps al temps, pero m'agrada molt veure que fan els fills dels meus amics que ja hi van, s'ho passen molt be. L'altre dia hi va anar un pare fotograf que va parlar de fotografia i els va donar una camara d'usar i tirar a cada un. Tots anaven fent fotos :love: Ja m'hagues encantat anar a una escola aixi a mi!

Torna a “Amb nens”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::