No suporto...

Temes off-bebes, parts, embarassos..
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

No suporto...

EntradaAutor: Momo » dt. maig 10, 2011 3:04 pm

Hola, hi ha situacions a la vida que fan molta ràbia i em posen de mala llet. Són coses "il·lògiques" dels sers humans, normalment, però de vegades s'hi poden incloure els inhumans. :ok:
Estaria bé tenir un lloc on desfogar-te. Començo jo:

- No suporto... a les persones que, tot i portar el paraigües plegat a la ma, no s'aparten de sota els balcons per deixar-te passar si tu no en portes. Encara que vagis amb el cotxet i el nen de la mà. :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 10, 2011 3:13 pm

Ufff, hi ha unes quantes coses que no suporto...

No suporto quan estant embarassada entrava a l'autobus, metro, etc i tothom feia com si estigués llegint, dormint, o embobat mirant ves a saber què... I igual quan li fan a una persona gran. I ara no suporto entrar a l'autobus i que no em deixin lloc per posar el cotxet, i que hagi d'anar suplicant un espai!!

Aquesta és una, ja me n'aniran sortint!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: No suporto...

EntradaAutor: edae » dt. maig 10, 2011 3:15 pm

No suporto la gent que no recull les caques dels seus gossos!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m I encara pitjor, els que els deixen cagar a les sorreres dels parcs infantils!! :-o00m :-o00m :-o00m

Merci Momo per aquest post! :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: fox » dt. maig 10, 2011 3:17 pm

he he... hi ha moltes coses... de moment:


No suporto la gent porca que no recull les caques del seu gos, cada mati el cami que faig cap a l'escola es increible com haig d'anar fent zig-zag per esquivar-les.

||*|| (que xula aquesta emoticona!!!!!) ||*||
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: fox » dt. maig 10, 2011 3:18 pm

Ostres edae pensant el mateix a la mateixa hora, que fort!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 10, 2011 3:19 pm

Doncs jo no suporto la gent que en el super vol passar davant teu per que porta només una cosa i tu en portes dues.
I ves per on que sempre son iaies jubilades que tenen tot el punyetero dia lliure... :sogra:
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: No suporto...

EntradaAutor: edae » dt. maig 10, 2011 3:22 pm

Petazetas Que són les mateixes que a les 6 del matí ja fan cua per anar a fer anàlisis i tu que has d'anar a treballar a les 9 t'hi presentes a l'hora que comencen i arribes tard!!

Fox ;-))) ;-))) ;-))) És que fa moooolta ràbia les maleides caques!!

Momo aquest post treurà fum aviat!! o-o:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 10, 2011 3:40 pm

Osti les sorreres del parc infantil, l'altre dia vaig haver de netejar la sabata de la Lia per culpa d'un d'aquests "regalets"...
me cag...n tot!

So marranoooooooooooooooosssss

Edae, has clavat lo de l'anàlisis... i les que dissabte van a la perruqueria a veure si la poden agafar mentre la perruquera t'està rentant el cap a tu... però si tenen TOTS els dies d'entre setmana!

Aix...
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: soleilua » dt. maig 10, 2011 3:44 pm

ara jo....

· No suporto a la gent que es cola a les cues, sobretot les iaies que tenen molta pressa, i com que les coneixen de tota la vida, les dependentes fan la vista grossa...

· No suporto els cotxes que no paren als passos de vianants i a sobre et saluden amb la mà com dient perdó...

· No suporto quan estic parlant amb algú que de cop tregui un altre tema, com si jo estigués parlant amb una paret...


ufff... ara en fred només se m'acudeixen aquestes, però estic segura que aquest post causarà furor i hi vindré és d'una vegada!!

Lo dels anàlisis és bestial... jo crec que dormen a la porta!! A l'Hospital on vaig jo començaven a les 7.30, i hvaia anat a les 7 alguna vegada i ja tenia gent (iaies...) davant!!!!
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: nurdeu » dt. maig 10, 2011 3:48 pm

Les iaies se n'enduen unes quantes, ehhh

Ara també he pensat que no suporto que els cotxes aparcats en bateria no ocupin només el seu lloc sinó que n'ocupin com a mínim dos!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: No suporto...

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 10, 2011 3:54 pm

- No suporto a la gent q quan va sentada al tren es posa tota ampla ocupant part del treu seient
- No suporto q la gent m'empenyi per sortir del tren
- No suporto q es colin amb mi quan marco el bitllet
- No suporto la gent q menja xiclet i fa soroll (i jo sempre en menjo, eh?)
- No suporto la gent q fa petar els dits
- No suporto la gent q els dilluns al matí (sobretot passa els dilluns...) fa pudor a barbacoa del dia anterior
- No suporto l'olor a llit dels homes (és aquella olor d'aquells homes q s'aixequen, es vesteixen i marxen de casa SENSE RENTAR-SE)
- No suporto estar esperant el tren, aturada a l'andana i sense moure'm, i vingui algú i m'empenyi per entrar primer al vagó...
Com veieu estic ben entretinguda cada dia al tren!
.... no acabaria mai!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: soleilua » dt. maig 10, 2011 4:00 pm

Itac@ ha escrit:- No suporto la gent q els dilluns al matí (sobretot passa els dilluns...) fa pudor a barbacoa del dia anterior
- No suporto l'olor a llit dels homes (és aquella olor d'aquells homes q s'aixequen, es vesteixen i marxen de casa SENSE RENTAR-SE)


que bona Itac@!!! jajajajjajajja!!! la de la barbacoa boníssimaaa!!! jajajaj ;-))) ;-)))
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: No suporto...

EntradaAutor: edae » dt. maig 10, 2011 4:07 pm

Això és adictiu!!!

No suporto la gent que no posa intermitents
No suporto la gent que no sap fer places rotondes!! Amb lo que agilitzen el trànzit si es fan bé!!
No suporto la gent que aparca ocupant 2 places (els mataria!!!!)
No suporto que plogui els dies de mercat!! Les iaies ja són perilloses de per sí amb un carro, si porten un carro i un paraigües és la guerra!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: NyiNyi » dt. maig 10, 2011 4:14 pm

jajaja boníssim el post!!

Aquí van les que em passen pel cap!

* No suporto la gent que tira "gargalls" al terra, i menys de bon matí. Em fa molt fàstic!!!!!
* No suporto la gent que tira tot el que li fa nosa de les mans al terra i per no comentar els que buiden el cendrer del cotxe...
* No suporto entrar als wc públics i trobarme'ls fets una mmmmm
* No suporto la gent (sobretot dones grans) que van caminant xino-xano per la borera acupant-la tota i no s'aparten per deixar-te passar (quan tú tens pressa clar!)
* No suporto la gent que es pensa que per anar depressa amb el cotxe són els millors conductors del món, i que adelantin encara que es juguin la seva vida i la dels demés! i més encara, quan tenen davant seu una cua quilomètrica! (això amb l'eix Vic-Girona estic cansada de veure-ho!!!!)
* No suporto que a la platja em possin la tovallola a un milimetre de la meva!!!! i més quan hi ha molt de lloc :-((

Iiiiiiiiii mils més! però avui ja m'he desfogat! :r)
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: Violeta » dt. maig 10, 2011 4:17 pm

Bufff....aquest post m'encanta!!! No deixaria mai d'escriure-hi!!

Va, una calenteta calenteta d'avui mateix:

No suporto els comercials que, al migdia, truquen porta per porta per vendre coses, truquen al timbre i milèssimes de segon després piquen amb el puny a la porta, i quan obres estan xerrant amb el veí del costat i no et foten ni cas... :sogra: i tot això quan li estàs donant de menjar al nen, que justament aquell dia està marranot, marranot...LA PORTA ALS NASSOS LI HE FOTUT!!! HOMBRE!!! :sogra: :oink: :dimoni: :lluita:: :-eh_:: :-((

Bieeeeen, m'he desfogat!!

Estic amb la Itac@: no suporto les persones que, a PRIMERA hora del matí, fan pudor de suat d'aquella de fa més d'un dia, suat sobre suat, ja podrit...m'he passat no? però és que es notaaaa!!!! :-D :-D
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: No suporto...

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 10, 2011 4:19 pm

No suporto els grupets que s'aturen al final d'una escala mecànica posant en perill a tot el que puja :lluita::
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: MONN » dt. maig 10, 2011 4:19 pm

No soporto els amos de gossos que no els porten lligats i quan et creues amb ells et diuen 'no fa res, tranquila'. Jo tampoc mossego fins que m'emprenyo! No fa res fins que fa.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: No suporto...

EntradaAutor: edae » dt. maig 10, 2011 4:20 pm

Violeta ha escrit:Estic amb la Itac@: no suporto les persones que, a PRIMERA hora del matí, fan pudor de suat d'aquella de fa més d'un dia, suat sobre suat, ja podrit...m'he passat no? però és que es notaaaa!!!! :-D :-D

ecs!!! Aquests són els que es pensen que la roba no cal rentar-la, ventilant-la n'hi ha prou. Doncs no, n'hi ha prou marranos!! :-(( :-(( :-(( :-((
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: No suporto...

EntradaAutor: ametista » dt. maig 10, 2011 4:22 pm

:-D :-D que bona la de la barbacoa! :-D

i que bo el post :ok:

doncs jo m'uneixo al tema de les caques, cada matí per portar el peque a la llar hem de fer carrera de obstáculos :ufs:

i afegeixo que NO SUPORTO la penya que va fumant pel carrer amb el cigarret a la mà i van amb el braç estirat cap avall (m'explico?) que queda justament a l'alçada de la cara del meu fill...i ens veuen i no aixequen o aparten la mà ni res, eh? :ufs: :ufs: qualsevol dia me'l cremen :-((
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: No suporto...

EntradaAutor: Magic » dt. maig 10, 2011 4:25 pm

NyiNyi ha escrit:* No suporto la gent que tira "gargalls" al terra, i menys de bon matí. Em fa molt fàstic!!!!!


buff! això es fastigós! com dius tu, de bon matí, q tens el cafè amb llet al coll encara! quin fàstic...

Jo no suporto que la gent, a les 8 del matí, al metro, fagi olor de suat! no ho puc entendre... a les 8 del vespre, tindria un passe, pero al matí?!?! no se... una mica d'hgiene q no estem sols al món... i menys al metro a les 8 del matí...
Tampoc suporto, com ja heu dit, que la gent no cedeixi el seient a les embarassades...
I em reitero amb les iaies i les cues al súper... que coi fan tot el dia?! miren noveles a antena3??!
I les cues a la Caixa?! Marededeusenyor!!!!!!!!!!!!! quan havia d'anar a cobrer algun xec... us juro q m'enportava un llibre i tot! per passar l'estona... "nena, mira'm que hi ha aqui, i treu 30 euros i posa'ls a l'altra llibreta".
i parlant de Caixes i bancs... no suporto que NOMÉS es puguin pagar els rebuts per finestreta els dimarts i dijous de 8:30 a 10:30... pero vamos... és com si el metge et digués "ho sento, pero els mals de coll nomes els mirem els dies imparells". perdó per si algu de vosaltres treballa a la Banca...!

apa, ja m'he desfogat!
molt bo aquest post!!!!!
Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::