Mirall segur per als peques

Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Mirall segur per als peques

EntradaAutor: currita » dj. maig 12, 2011 11:22 pm

Hola noies,
no se si alguna em podrà ajudar o donar alguna idea amb aixó.
Vam demanar de regal pel Martí un mirall per la seva habitació perquè es pogues veure i possar-lo a la seva alçada per jugar. El cas es que es un mirall molt gran de 60x75 i les vores van pintades de color blau però no té marc.
Voldria fer-li algun marc que fos segur perquè ell no es pogués fer mal. De quin material el podria fer? El podria fer jo o pot ser el porto a una botiga de marcs i que facin un de fusta? Teniu alguna idea?
Agraida de qualsevol comentari <:-)
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: muc » dv. maig 13, 2011 1:41 pm

Hola currita,
jo preguntaria a una botiga de marcs a veure què et diuen. Potser tenen algún tipus de marc arrodonit i que encaixi bé amb el que busques. Si no, per fer-ho tu.. o ets molt manetes amb la fusta (i tens molt de temps per a fer un marc) o buscaria més aviat alguna espècie de muntura de plàstic o goma per envoltar i encaixar-la el mirall. Potser no quedarà tan maco, però serà més original i econòmic!

Des d'Alemanya,
muc
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: currita » dv. maig 13, 2011 3:26 pm

Gràcies muc, pot ser m'animo a inventar-me alguna coseta amb algun material que no sigui fusta, trobo que seria més complicat. I imagino que sortirà més baratet que no portar-lo a una botiga de marcs. I com tu dius més original :ok: Aviam que trobo i que puc fer!!!
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: tombarella » ds. maig 14, 2011 11:07 am

Currita, se m'acaba d'acudir... potser és una animalada... però també pot ser original... I si ho proves amb els "xurros" d'escuma de piscina? Tipus això: http://www.decathlon.es/material-aprend ... 34247.html

N'hi ha de colors, és tovet i pot quedar divertit... Això sí, discret no ho és pas! ;-)))
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: currita » dg. maig 15, 2011 9:24 pm

Siiii tombarella, no t'ho creuràs però vaig pensar exactament en aixó dels xurros quan deia que faria alguna cosa amb algun material que no sigui fusta :ok: Aquesta setmana la tinc complicada, però la setmana vinent em posso. Ja us ensenyaré com queda!!! Encara no se com faré les cantonades... però ja pensaré!
Gràcies per dir-me que ho tenen al decathlon perquè no sabia on comprar el xurros!
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: tombarella » dg. maig 15, 2011 10:53 pm

Hehe! Currita, segur que et queda molt divertit! Et vaig posar l'enllaç del decathlon, però també ho he vist a moltes botigues tipus basar. Suposo que no deu variar molt el preu, no ho sé.


Mmmmm... les cantonades... sí..., és més complicat... Potser podries provar-ho amb esferes del mateix material (l'altre dia en vaig veure a l'abacus). O amb boles de porexpan, que pots pintar com més us agradi... Seguiré donant-hi voltes... :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: raqrodser » dl. maig 16, 2011 5:38 pm

Eii, currita, si que et pot quedar xulo amb els xurros! També n'he vist en els tot a 100, ara que ve l'estiu tenen moltes coses per la platja.
I a l'abacus tenen xurrets petits del mateix material (d'uns 3 cm, diria). Enganxats un al costat de l'altre, combinant colors també pot quedar bé :ok:
L'altre dia quan vaig veure el post, vaig pensar de donar-te una altra idea, però per algun motiu (la nena, segurament) vaig haver de deixar l'ordinador i no em va donar temps. Jo pensava en la goma eva. Fent figuretes (animals, flors, pilotes...) o simplement quadrets de colors també podria quedar bé. Mira aquest, per exemple: http://www.artesanum.com/artesania-blan ... 11682.html
Si poses al google imatges "espejo goma eva" te'n surten alguns.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: currita » dc. maig 18, 2011 12:44 pm

raqrodser moltes gràcies!!! No coneixia aquest material. He mirat per internet, i potser ho combino amb els xurros. Ho trobo molt maco. Sabeu on el podria comprar? Es com un foam més finet, no?
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. maig 28, 2011 6:49 pm

El mirall (sense marc) el pots mirar a "general bolsera" o algun lloc per l'estil. Sön els que s'utilitzen en algunes escoles perquè els més petits manipulin. N'hi ha que no es trenquen, així, a més del marc, t'assegures que donant-li un cop no hi hagui cap accident. El que no sé és si la mida que esmentes existeix amb aquest tipus de mirall.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Mirall segur per als peques

EntradaAutor: currita » dg. maig 29, 2011 9:17 pm

gràcies princesa_ballarina, el cas es que el mirall ja el tenim perquè va ser un regal i per aixó volia fer un marc per més seguretat!! Igualment està bé aixó dels miralls que no es trenquen, no en tenia ni idea :ok:

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::