Atxiimm!!

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

Atxiimm!!

EntradaAutor: Gisela010 » dj. maig 19, 2011 9:57 am

La mare ós està menjant tranquil·lament mentre el seu petit està descansant. Però, de sobte, la cria de panda esternuda...com creieu que serà el soroll que farà?

Podeu veure el vídeo aquí sota:

http://www.youtube.com/watch?v=TCG-29RzNZQ
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: nunus » dj. maig 19, 2011 10:40 am

Jajaja... aquest video m'encanta! :-D :love:
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: glorieta » dj. maig 19, 2011 10:47 am

Si es que m'he espantat jo i tot!!! jejeje
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: Helia » dj. maig 19, 2011 11:48 am

:-D :-D :-D que bo!!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Vivoneta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: Vivoneta » dj. maig 19, 2011 12:45 pm

Sí, es divertidíssim!!!!!!!!!!! >.-<: :-D
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: mireiafor » dj. maig 19, 2011 1:01 pm

Peaso estornut!!!!! La mamà Panda ha trigat una miqueta en tornar-se a relaxar i tot!!!

:-D :-D :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: aral » dj. maig 19, 2011 1:27 pm

Molt bo!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: Autumn » dj. maig 19, 2011 2:07 pm

Jajajaja
fa molta gràcia com s'espanta la mare :D
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mitxi1982
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 11:03 am

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: mitxi1982 » dj. maig 19, 2011 2:52 pm

>.-<: >.-<: >.-<: bonissim!!! jolin quin sustu pobra!! a veure si se li posa malament el menjar i tot!! :ok:
Avatar de l’usuari
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: lluneta81 » dj. maig 19, 2011 3:28 pm

Ostres tant petit i aquest esternut,semblava que fos la mare no la cria!Jo també m'he espantat, no m'ho esperava tant,Jejeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: Atxiimm!!

EntradaAutor: Ixena » dj. maig 19, 2011 10:42 pm

Quin riure!!! :-D :-D :-D :-D
Jo l'he mirat amb el petit i s'ha pixat de riure! Me l'ha fet mirar potser 20 vegades seguides! :b-))) :b-)))
Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::