Atxiimm!!
Atxiimm!!
La mare ós està menjant tranquil·lament mentre el seu petit està descansant. Però, de sobte, la cria de panda esternuda...com creieu que serà el soroll que farà?
Podeu veure el vídeo aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=TCG-29RzNZQ
Podeu veure el vídeo aquí sota:
http://www.youtube.com/watch?v=TCG-29RzNZQ
Re: Atxiimm!!
Jajaja... aquest video m'encanta!


Re: Atxiimm!!
Si es que m'he espantat jo i tot!!! jejeje

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Atxiimm!!
Sí, es divertidíssim!!!!!!!!!!!


Re: Atxiimm!!
Peaso estornut!!!!! La mamà Panda ha trigat una miqueta en tornar-se a relaxar i tot!!!


Re: Atxiimm!!
bonissim!!! jolin quin sustu pobra!! a veure si se li posa malament el menjar i tot!! Re: Atxiimm!!
Ostres tant petit i aquest esternut,semblava que fos la mare no la cria!Jo també m'he espantat, no m'ho esperava tant,Jejeje
Re: Atxiimm!!
Quin riure!!!
Jo l'he mirat amb el petit i s'ha pixat de riure! Me l'ha fet mirar potser 20 vegades seguides!

Jo l'he mirat amb el petit i s'ha pixat de riure! Me l'ha fet mirar potser 20 vegades seguides!

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










































