Magdalenes!

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: kine » ds. maig 14, 2011 4:28 pm

Hola noies,

al final m'he decidit a fer les magdalenes integrals però amb aranyons i gotes de xocolata, són boníssimes!!!
Ara vull fer-ne unes de xocolta amb gerds a veure què tal són. Si son bones us poso la recepta.

Fins aviat, a per cert, m'encanta aquest post!
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: nunu » dj. maig 19, 2011 4:41 pm

ametista ha escrit:MAGDALENES DE XAVIER BARRIGA

125 gr d'ou (uns 3 ous M)
210 gr de farina
175 gr de sucre
190 gr d'oli
60 ml de llet
5 gr de llevat
pell de llimona, taronja...

- batre els ous amb el sucre fins que quedi una crema espumosa
- afegir els líquids i la pell de cítrics
- incorporar la farina amb el llevat, tamisats i batre 4 minuts
- deixar reposar la massa a la nevera durant una hora (jo no ho vaig fer)
- preescalfar el forn a 250ºC, omplir els motlles de paper fins a 3/4 de la seva capacitat i col·locar al forn, baixant-lo a 210ºC. Coure 14 minuts

i aquí el resultat:
X.Barriga.JPG


Holens!!!

Vaig a provar de fer magdalenes, tot i que com serà el primer cop segur que no em surten ni la meitat de bé que aquestes :-D , volia fer-vos una pregunteta, amb aquests ingredients quantes magdalenes surten més o menys... si dobleu la quantitat i es fan amb dos fornades serveix igual? perdoneu la meva ignorància eh!! :-:)

Gràcies i petonicuss!!
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: nunu » dj. maig 19, 2011 5:26 pm

Moltes gràcies Pitisu!!! :-()-)

Ja us diré el què... jejeje!
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 23, 2011 10:43 am

Hola a tothom!!

Ara que ja tinc els motllos de silicona, he decidit intentar fer magdalenes. Una companya de feina que sol fer bastants postres, m'ha comentat que són complicadetes de fer. De totes les receptes que hi ha al post, quina em recomanarieu fer com a primerenca????

Moltes gràcies per endavant!!! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 25, 2011 12:39 pm

Cap recomanació??? :p-) :p-)
Imatge
Imatge
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: nunu » dc. maig 25, 2011 3:37 pm

Holens!!!

Jo tampoc sóc cap experta, de fet només n'he fet un cop i va ser el cap de setmana passat, però van sortir boníssimes >.-<:

Jo vaig fer les de la recepta de Xavier Barriga que va posar l'ametista, però segur que les noies et podran dir si han provat més quina surt millor, encara que suposo que anirà a gustos :-:)

Ànims!!! jeje :-D
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: ametista » dc. maig 25, 2011 11:39 pm

hola metalhet!
la complicació de les magdalenes està en la tècnica més que en la recepta, qualsevol recepta de les que hi ha en aquest post és bona però si vols anar sobre segur les del Xavier Barriga sempre surten molt bones! :ok:
sobre la tècnica, llegeix-te els trucs i el que hem anat comentant per aquí, i sobretot no esperis que a la primera et surtin súper fantàstiques, que potser t'hi surten eh? però ho dic perquè no et desanimis si no pugen tant com voldries, la gràcia està en practicar molt fins a trobar-li el punt al batut de la massa i sobretot al forn :ok: :ok:
ànims i ensenya'ns les teves magdalenes!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 26, 2011 7:19 am

Sou uns soletes!! Moltes gràcies a les dos!!

Aquest cap de setmana provaré de fer-les i viam que en surt!!jijijiji
No us preocupeu que faré fotikos per inmortalitzar el moment (sigui quin sigui...)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 30, 2011 10:25 am

Hola noietes!!

Ahi vaig fer les magdalenes. Les vaig fer en dues tandes perque no m'hi van capiguer tota la massa en els 12 motllos que tinc...

A la primera tanda em va passar que es van coure perfecte però la part de dalt se'm va quedar blanca (estic acostumada a fer pastissos i sempre poso el forn només per sota i amb la calor que hi ha al forn ja es torra la part de dalt). Total, que vaig posar-ho 5 min adalt perque s'acabèssin de fer i al final se'm va cremar una mica la part de dalt.

A la segona tanda, pensat-me que ho hauria d'haver posat adalt i abaix, ho vaig posar així, i en 5 minuts ja se m'havia fet lo de dalt però no havien pujat prou i la massa no estava feta. Aquesta tanda la vaig tirar sencera a les escombraries... :ufs:

La veritat és que encara no tinc molt clar com fer-les, però crec que potser lo millor és posar-ho només per sota i els últims dos minutets posar-ho per dalt també. Em podríeu aconsellar??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: ametista » dl. maig 30, 2011 10:51 am

ooooh quina llàstima que haguessis de tirar la segona tanda!!
sobre la cocció, això depén molt de cada forn, en principi es fan bé a dalt i a baix però si a tu et va passar això potser la millor opció és provar el que dius, només a sota i els últims minuts també a dalt :ok:
(a no ser que tinguessis la safata del forn molt amunt :-:) jo tinc 5 posicions i les poso a la segona per baix)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
metalhet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 06, 2011 6:20 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 30, 2011 10:58 am

ametista ha escrit:ooooh quina llàstima que haguessis de tirar la segona tanda!!
sobre la cocció, això depén molt de cada forn, en principi es fan bé a dalt i a baix però si a tu et va passar això potser la millor opció és provar el que dius, només a sota i els últims minuts també a dalt :ok:
(a no ser que tinguessis la safata del forn molt amunt :-:) jo tinc 5 posicions i les poso a la segona per baix)


Gràcies ametista!!!

La propera vegada perfeccionaré la tècnica del minutets per dalt.

Per cert, que jo la safata la vaig col·locar exactament a la mateixa posició que tu!!! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: ametista » dl. maig 30, 2011 11:04 am

doncs així ja saps, a pillar-li els minutets al teu forn! :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: vanenar » dt. jul. 26, 2011 3:16 pm

Noies, acabo d'gafar la recepte que heu deixat per aquí i aquesta tarda de pluja m'he proposat amb el meu peque fer magdalenes.... la veritat és que no n'he fet mai i en el tema de dolços sòc una mica negada però almenys ho intentarem! Espero que els consells que he anat llegint ens ajudin..........

Ja us explicaré com han quedat!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: kine » dt. ago. 02, 2011 6:57 am

Bon dia! he de reconèixer que m'he viciat a fer magdalenes! Normalment faig la recepta d'en Xavier Barriga peró amb menys sucre, poso 130gr, i menys oli, poso140, a més les faig de poma amb llavors d'amapola, d' ametlla amb aranyons, de xocolata amb taronja o llimona... totes surten bones!!!

que tingueu un bon dia!
Avatar de l’usuari
Nuri g
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: Nuri g » dv. ago. 05, 2011 5:23 pm

kine ha escrit:Bon dia! he de reconèixer que m'he viciat a fer magdalenes! Normalment faig la recepta d'en Xavier Barriga peró amb menys sucre, poso 130gr, i menys oli, poso140, a més les faig de poma amb llavors d'amapola, d' ametlla amb aranyons, de xocolata amb taronja o llimona... totes surten bones!!!


Com fas les de xocolata amb taronja o llimona? Amb cacau en pols i talls de fruita per sobre...?
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: kine » dv. ago. 05, 2011 7:40 pm

Hola nuri g,

hi poso "gotetes de xocolata" que compro al mercadona i la ralladura de la pell de la taronja o llimona i queden súpergustoses i el contrast, encara que molt típic, és molt bo.
Avatar de l’usuari
Monike
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 10:38 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: Monike » ds. ago. 06, 2011 7:56 am

Bon dia!!!!!!

ahir vaig arribar cansadissima de treballar tot el dia a peu dret ara ajup-te a buscar una cosa i ara a buscar-ne una altre així que dp de tota la setmana amb aquest ritme ja us podeu imaginar... (i encara em queda tot avui!!!!!!) però la qüestió és que vaig arribar a casa i tenia antojo de fer magdalenes així que, seguint la recepta del post, vaig provar de fer-ne! i nenes!!! Bonissimes!!!!!!! però haig d'acabar d'agafar el punt al forn :love:
La recepta em va agradar molt pq trobo que hi ha una quantitat d'ingredients que està bé! No et surten un grapat de magdalenes desmesurat que n'has de repartir per tot el bloc per poder-les acabar però també hi ha la suficient quantitat per poder-ne fer tres o quatre de diferents gustos així que bingo!!!!!!
Però ara la meva pregunta és que vaig estar llegint per aqui (crec que era la neustp) que feia magdalenes de fruites del bosc afegint-hi mermelada... es barreja la mermelada directament a la massa de les magdalenes?? no queda massa clara i després no pot pujar gaire??? potser després haue d'emplenar un xic més el motllo? Carai quantes preguntes!!!!

en fin guapis! que, en tot cas, van sortir tan bones que fins i tot el gat de 8 kilos que tinc a casa es va aixecar d'allà on dormia per venir-les a provar jajajajajajajajjajajajajajaj
Imatge
petit@_somni
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: petit@_somni » dv. ago. 12, 2011 5:35 pm

hola,

Ahir vaig fer la recepta de les magdalenes de Xavier Barriga, però quan les estava fent em vaig adonar que no tenia ni una gota de llet, i vaig possar-hi orxata!! Han quedat boníssimes i no es nota gens el gust d'orxata!!
He llegit varies receptes en aquest post les aniré provant!!
||*||
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: Martina32 » dv. ago. 19, 2011 10:13 pm

Hola noies!

Jo avui m'he animat i he fet els meus primers cupcakes. Són de vainilla, farcits de nutella i recoberts amb buttercream de xocolata blanca. Per ser els primers crec que han quedat força be i de gust estaven mmmmmm, boníssims,fins i tot se'ls ha menjat els meu home que no es gaire de dolços...Us deixo una fotico per obrir boca.
Fitxers adjunts
cupcakes.jpg
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: Magdalenes!

EntradaAutor: Flordeneu » dl. ago. 29, 2011 5:06 pm

Gloria D ha escrit:Hola noies!

Jo avui m'he animat i he fet els meus primers cupcakes. Són de vainilla, farcits de nutella i recoberts amb buttercream de xocolata blanca. Per ser els primers crec que han quedat força be i de gust estaven mmmmmm, boníssims,fins i tot se'ls ha menjat els meu home que no es gaire de dolços...Us deixo una fotico per obrir boca.


Gloria D, fan una pinta boníssima!!! >.-<: >.-<: >.-<: Em podries dir com es fa la buttercream de xocolata blanca?
Imatge
Imatge Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::