Perduda amb noms de nen !!!
Re: Perduda amb noms de nen !!!
m'encanta Roc, però a la meva parella no... 
nosaltres tenimun quim i si tenim un altre nen segurament serà un roc.
Hola, el meu nen té ara 2 anyets i es diu Fèlix, a part ens agradaba:
Enric
Pere
Ernest
Enric
Pere
Ernest
- cocinerilla
- :: puça

- Entrades: 20
- Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:53 pm
Jo encara no se si sera nen o nena, pero de nen m'agrada Nil.
Hola!!! Que gracia me ha hecho volver a este post, escribi en la pagina 4 o 5para el nimbre de mi primer hijo y fue ERIK. Me encanta y lo encue tro tan especial.
Ahira estoy embarazada de 21 semanas y me ha costado mucho elegir el nimbre para que estuviera a la aktura del otro. Estabamos entre ARNAU, ENZO, HUGO, ALEIX y una infinidad que fui buscando. Finakemte y hoy me he decidio por un que he leudo aqui y es GERAI pero no encue tro ni su sig ificado ni su santo, me ayudais?
Ahira estoy embarazada de 21 semanas y me ha costado mucho elegir el nimbre para que estuviera a la aktura del otro. Estabamos entre ARNAU, ENZO, HUGO, ALEIX y una infinidad que fui buscando. Finakemte y hoy me he decidio por un que he leudo aqui y es GERAI pero no encue tro ni su sig ificado ni su santo, me ayudais?
*Esther* ha escrit:Hola!!! Que gracia me ha hecho volver a este post, escribi en la pagina 4 o 5para el nimbre de mi primer hijo y fue ERIK. Me encanta y lo encue tro tan especial.
Ostres, Gerai no l'havia sentit mai... Si conec YERAY es un nom de les Illes canaries... per``o Gerai ni idea...
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

Hola!!
Faig la meva aportacio al tema!
Jo ara estic de 13 setmanes i fins el 14 d'agost no sabrem si es nen o nena, pero ho tenim molt clar! A vere si us agraden!
Si es nen Biel.. i si es nena Katia.
Molts petons wapes!!
Faig la meva aportacio al tema!
Jo ara estic de 13 setmanes i fins el 14 d'agost no sabrem si es nen o nena, pero ho tenim molt clar! A vere si us agraden!
Si es nen Biel.. i si es nena Katia.
Molts petons wapes!!
Bones!
jo encara no sé si será nen o nena... ni hem pensat en noms... però ROC m'ha agradat molt! no sé si a la meva parella li pot agradar, ja li deixaré caure..jeje
de nena... m'agrada martina, però és molt llarg, no sé...
jo encara no sé si será nen o nena... ni hem pensat en noms... però ROC m'ha agradat molt! no sé si a la meva parella li pot agradar, ja li deixaré caure..jeje
de nena... m'agrada martina, però és molt llarg, no sé...
Us deixo l'aportació d'un nom de nen que no havia sentit mai i que recentment he conegut i el trobo maco, es d'origen canari. El nom es ARIDAI.
No se si s'havia proposat perque no m'he llegit tot el post, si es aixi, sento duplicar-lo!
No se si s'havia proposat perque no m'he llegit tot el post, si es aixi, sento duplicar-lo!
Dimecres sabrem si portem un nen o una nena. Si tenim un nen es dirà BLAI! No és gaire sentit i és ben maco!
Hola noies!!!
Nosaltres també teníem problemes amb el de nen.
Teníem clar que voliem un nom que fos igual en català i castellà ja que la meva parella és asturiana.
Finalment si és
MAR i si és
DAVID.
Son senzills i no es poden fer diminutius.
Ara falta saber que vindrà si una Mar o un David ;)
Nosaltres també teníem problemes amb el de nen.
Teníem clar que voliem un nom que fos igual en català i castellà ja que la meva parella és asturiana.
Finalment si és
MAR i si és
DAVID.Son senzills i no es poden fer diminutius.
Ara falta saber que vindrà si una Mar o un David ;)
PAU és preciós!
- Ladymarieta
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: dv. jul. 27, 2012 10:37 am
Jo si tingués un nen ho tinc claríssim: Joan! Però també m'agraden (i molt) els noms de Alguer, Marcel, Miquel i Aran
Maria i Laia
tona ha escrit:nosaltres tenimun quim i si tenim un altre nen segurament serà un roc.
Nosaltres tenim un Roc!! però estàvem entre Quim i Roc!
que bo :)
Jaleturu; al final va ser nena i és diu Lia. Pr si tenim un tercer. ( aquesta és l intenció) segur q es un Roc. ( sempre i quan sigui un nen). Jeje
Nosaltres també anem bastant perduts en noms de nen, això que encara no sabem el sexe però amb els noms de nen no ens possem d'acord... de nena ho tenim bastant clar, però de nen...
A veure si aquí trobem un que ens agradi a tots dos!!
A veure si aquí trobem un que ens agradi a tots dos!!
Biel o
Jofre...espero haver ajudat!
Jofre...espero haver ajudat!
Nosaltres tampoc sabem si el nostre peke es
o
de noms encara no n'hem pensat massa que diguem (tot just estic de 8 setmanetes), pero ens agraden: albert, enric, arnau, roger...i de nena Ona, Berta, aina...
buff..suposo que quan sapiguem si es nen o nena ja ens hiposarem a triar el nom
o
de noms encara no n'hem pensat massa que diguem (tot just estic de 8 setmanetes), pero ens agraden: albert, enric, arnau, roger...i de nena Ona, Berta, aina...
buff..suposo que quan sapiguem si es nen o nena ja ens hiposarem a triar el nom
Al poble a on vam anar aquestes vacances al Pirineu d'Osca hi havia un nen que es deia Lorien. Pensava que devia ser basc però no, resulta ser Lorenzo en aragonès. No em va desagradar... 
Nosaltres encara no sabem si es nen o nena, però en el cas que fos nen seria un MARIO, BIEL o HUGO. A mi m'encanta LUCAS però al meu marit gens... així que descartat!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |