Besalú Medieval
Besalú Medieval
El proper 3 i 4 de setembre de 2011 Besalú acollirà la 13a edició de Besalú Medieval. El poble torna mil anys enrere i el centre de la vila es transforma en l’antic comtat de Besalú oferint tot un espectacle i un record històric. Els carrers s’omplen de personatges que fan gaudir als visitants amb les seves històries i actuacions: trobadors, músics, malabars, personatges de la cort, artesans, etc.
Només per a nens:
Racó infantil (escola de cavallers) al riu Fluvià
Dissabte i diumenge, de 10.30 a 14.30 i de 16.30 a 20 h
Espectacle d’ombres, a càrrec de la companyia La Xinanah
Dissabte a les 17.30 h i diumenge a les 12 h
Trobada a l’Oficina de Turisme (plaça de la Llibertat)
Tallers de cisteller i picapedrer
Dissabte i diumenge, tot el dia, al Prat de Sant Pere
També podreu gaudir de:
Tir amb arc, espectacles, visites guiades, tallers, abanderats, portes obertes al Micvé...
Més informació i programa a Besalú www.besalu.cat
Només per a nens:
Racó infantil (escola de cavallers) al riu Fluvià
Dissabte i diumenge, de 10.30 a 14.30 i de 16.30 a 20 h
Espectacle d’ombres, a càrrec de la companyia La Xinanah
Dissabte a les 17.30 h i diumenge a les 12 h
Trobada a l’Oficina de Turisme (plaça de la Llibertat)
Tallers de cisteller i picapedrer
Dissabte i diumenge, tot el dia, al Prat de Sant Pere
També podreu gaudir de:
Tir amb arc, espectacles, visites guiades, tallers, abanderats, portes obertes al Micvé...
Més informació i programa a Besalú www.besalu.cat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Besalú Medieval
M'encanta Besalú!!!!
No hi faltarem!!
Fayna
No hi faltarem!!
Fayna
Re: Besalú Medieval
Nosaltres hi anirem amb la nostra parada d'artesans vidriers
El poble és xulíssim.
El poble és xulíssim.
Re: Besalú Medieval
Us deixem la web oficial de Besalú Medieval, per si voleu més informació:
http://www.besalu.cat/medieval/
Cal tenir en compte que l'entrada costa 3 euros (vàlida pels 2 dies de fira i per accedir a tots els actes excepte el sopar medieval i el viatge en barca), però els nens menors de 12 anys no paguen.
Esperem que, els qui hi aneu, us ho passeu molt bé!

http://www.besalu.cat/medieval/
Cal tenir en compte que l'entrada costa 3 euros (vàlida pels 2 dies de fira i per accedir a tots els actes excepte el sopar medieval i el viatge en barca), però els nens menors de 12 anys no paguen.
Esperem que, els qui hi aneu, us ho passeu molt bé!

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







