L'art d'ordenar les coses
L'art d'ordenar les coses
L'artista suís Ursus Wehrli ha llançat un nou llibre sobre l'art d'ordenar i també de netejar un espai.
Per a dur a terme la seva teoria pren escenes quotidianes del desordre i les reorganitza en files ordenades, classificades per diferents atributs com ara color, mida, forma i tipus, etc.
Algunes de les imatges del llibre semblen, fins i tot, dubtoses, com la branca de pi que ha estat desintegrada i ordenada per fulles, de la mida d'una agulla quasi bé, i la branca. Altres escenes han estat reordenades en una escala tan gran que gairebé semblen de broma, com si un gegant hagués aparegut i reorganitzat una gespa plena de tovalloles i de persones.
Més imatges i vídeos a Kunst Aufräumen www.kunstaufraeumen.ch
Per a dur a terme la seva teoria pren escenes quotidianes del desordre i les reorganitza en files ordenades, classificades per diferents atributs com ara color, mida, forma i tipus, etc.
Algunes de les imatges del llibre semblen, fins i tot, dubtoses, com la branca de pi que ha estat desintegrada i ordenada per fulles, de la mida d'una agulla quasi bé, i la branca. Altres escenes han estat reordenades en una escala tan gran que gairebé semblen de broma, com si un gegant hagués aparegut i reorganitzat una gespa plena de tovalloles i de persones.
Més imatges i vídeos a Kunst Aufräumen www.kunstaufraeumen.ch
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: L'art d'ordenar les coses
Ufffff, molt xulo a nivell estètic però a mi personalment em provoca estrés i fins i tot, iuiu. Em fan com por les persones extremadament ordenades...em dóna la sensació que en el seu món no hi cap l'imprevist i em fa iuiu. Pot ser la rara sóc jo.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |