Game of thrones/Juego de Tronos

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Takita » dt. juny 21, 2011 9:53 am

Mare meva, quin final el del capítol 7!!!! quina ràbia que em fa el Joffrey! :ufs:
La primera temporada té només 10 capítols, oi?
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Irina80 » dj. juny 23, 2011 8:48 pm

Sí! la primera temporada té 10 capítuls!!! dilluns vam veure l'últim... i ja tinc un mono de sèrie!!! obviament tanquen algun tema però és final obert...
Metalhet, ahir vaig trobar el primer llibre, en anglès, a l'Fnac els que estan traduits estan tots exhaurits!! hi ha hagut un booom!!!??? avui ja he llegit els primers capítuls, pinta molt bé!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Takita » dv. jul. 08, 2011 12:56 pm

Uiiiii, dilluns l'últim capítol de la 1ª temporada, quines ganes!!!!
Sabeu res de la 2ª?
Avatar de l’usuari
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: yana.0 » dv. jul. 08, 2011 8:51 pm

Doncs la segona no començarà fins la primavera vinent, ens faran esperar moooolt :ufs: :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Takita » ds. jul. 09, 2011 12:58 pm

Gràcies, yana, doncs sí que ens haurem d'esperar.... uffff!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Julyet » dl. set. 12, 2011 11:44 am

Jo també he vist la primera temporada...

Em va costar que m'enganxés... cap a la meitat ja m'agradava més però vaig pensar que no miraria més temporades. Però clar, la T1 acaba oberta... així que ja veurem.

La veritat ho passava malament mirant-la :P. Després sempre posàvem un capítol de Big Bang theory per treure el "mal cos".

Hi ha coses que no m'han acabat d'agradar perquè sembla que se'ls hi dóna molta importància i després res de res, i hi ha escenes que les trobo moooolt denses i pesades.

Ah, i sí, en VO és molt difícil. Jo em passava tot el capítol llegint i així i tot em perdia moltes vegades (també perquè amb els discursos el meu cap sovint fa OFF).

Ara, està molt i molt ben produïda, és impecable. Trobo que els actors són boníssims.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Takita » dc. set. 14, 2011 2:39 pm

Noies, novetats de la sèrie que he llegit a través del FB: http://www.elmundo.es/elmundo/2011/09/1 ... 42622.html
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dc. nov. 23, 2011 9:01 pm

Hola noie,
Aquí una serie adicta... i no havia vist aquest apartat del SP ohhhhh. Nosaltres seguim aquesta sèrie entre d'altres. Jo em vaig llegir els 3 primers llibres (bueno dos i la meitat del tercer) fa molt molt de temps. Havent llegit els llibres ja és un cacau sense llegir-los....

Un cop vista la primera temporada i refrescada la memòria (tot i que el primer és el que més recordava...), m'he reenganxat amb la segona part del tercer llibre i ara tot just començo el quart.

Us puc assegurar que encara queden moltes moltes coses per passar. Per cert, que gran el personatge d'en Tyron Lanister i que ben interpretat.

Nenes, winter is coming :ok: :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: fox » dc. nov. 23, 2011 9:12 pm

Ei, acabo de veure el segon capitol i deu n'hi do... ja estic enganxada!!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dj. nov. 24, 2011 8:04 am

Ostres jo no tinc temps per veure la sèrie.... però estic enganxadíssima als llibres!! Ara tot just he acabat el segon (aquest mateix matí, mentre esmorçava o-o:) ) i ja tinc al cotxe el tercer (bé, la primera part del tercer) per si puc escapar-me aviadet de la feina i aparcar a prop de l'escola - així igual "robo" uns 10-15 minutets abans no surti el nen per començar-lo >.-<:

M'estic encarinyant d'en Jon de mala manera.... aiiiii espero que tot li vagi bé!! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dj. nov. 24, 2011 1:10 pm

Jajajja, m'entren unes ganes de dir i comentar coses però clar la serie només porta una temporada així que tot serien spoilers....

A mi m'està començant a caure millor un Lanister :content: (i no és Tyron que aquest des del principi que cau bé).
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dj. nov. 24, 2011 1:34 pm

A mi m'està començant a caure millor un Lanister (i no és Tyron que aquest des del principi que cau bé).


Ara m'has deixat ben intrigada.... La Cersei i en Jaime no seran... ni en Joffrey... qui queda, la Myrcela o el Tommen? Hi ha algun altra que aparegui despres? ?-)

Aiiii no vull que m'ho diguis.... però m'encantaria saber-ho!! Però no m'ho diguis, eh? :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dj. nov. 24, 2011 2:46 pm

Jajaja, no t'ho dic Xana, no t'ho dic. De Lanister hi ha uns quants més eh, des de el principi, pare, tiet, cosins,.... (no estic dient que sigui un d'aquests tampoc eh).

I estic dessitjant veure com serà un personatge femení que a la sèrie encara no ha sortit que no sé si surt al segon llibre o al principi del tercer, saps de qui parlo?
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dj. nov. 24, 2011 2:51 pm

mmmm.... la Shae? Surt a mitjans del segon, i sembla que li donen protagonisme... però es clar, no seria el primer que li donen perquè després algú li talli el coll :-:)

O potser la noia aquesta que està amb els "wildlings" (no sé com es diuen en català - els que viuen més enllà del mur), que està amb en Jon...

Si és a començaments del tercer, a veure si aquesta setmaneta ho endevino que ja tinc ganes d'encetar-lo!! ;-)))

Ah! i tens raó, de Lannisters hi ha un munt! no se perquè m'hi he quedat amb la "familia" més directa... Bé, en qualsevol cas, toca llegir a veure si endevino de qui parles o-o:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dj. nov. 24, 2011 3:53 pm

Lo del Lannister crec que és a la segona part del tercer. Tu ets refereixes a la noia dels salvatges (que l'estàs llegint en anglès??) que no és la que jo dic. Tampoc la Shae que a la sèrie ja surt. Està al bandol d'en Renly...
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dv. nov. 25, 2011 7:59 am

Ahir vaig començar el tercer.... ualaaaa que comença fort!!! >.-<:

I ara crec que ja sé de qui parles!! (sortia a l'avançament del tercer, al final del segon :-:) )... la nova promesa de'n Joffrey? no recordo el nom ?-) . Ostres, em va encantar la seva àvia!! Promet, tot plegat :b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dv. nov. 25, 2011 11:06 am

Jajajaja, nooooooooo, jajajjaa, no et dic el nom per a no fer spoilers i crec que és pitjor el remei que l'enfermetat perquè estàs dient més coses jajajaja :content: :content:

Ha sortit ja la Brienne? És aquesta a la que em refereixo, tinc moltes ganes de saber com serà.

No recordo exactament com comença el tercer però tot ell és molt fort!!! I sí, l'àvia promet...
Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dv. nov. 25, 2011 11:26 am

Mira, la salvatge que deies...He vist això. ESpero que la caracteritzin perquè, "tocada por el fuego" es però si no recordo malament tenia una dentadura penosa...
Rose+Leslie+tLwHUTt1s24m.jpg
Rose+Leslie+tLwHUTt1s24m.jpg (26.5 KiB) Visualitzat 14244 cops


Ya tenemos Ygritte!!

Rose Leslie ficha por Juego de Tronos
Imatge
Avatar de l’usuari
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: Xana » dv. nov. 25, 2011 1:34 pm

La Brienne?? Ostres, es clar.... Nena, és que n'hi ha taaaants de personatges!! :ok:

M'encanta que cada capítol del llibre estigui dedicat a un personatge (no sé com ho han adaptat a la sèrie), però de vegades tinc ganes d'avançar fulles per continuar amb l'història d'un en concret. Sort que no tinc més temps, perque estic tan enganxada que si em deixessin crec que m'en oblidaria de menjar i tot per poder seguir llegint!!! ;-)))

I aquesta era la que deia! la Ygritte. Vale que la posen com a "mona"... però si no em caracteritzen una micona més a aquesta ho porten malament! ?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara1980
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am

Re: Game of thrones/Juego de Tronos

EntradaAutor: naiara1980 » dj. gen. 05, 2012 7:19 pm

Xana com portes el tercer llibre?? jo vaig per la pag. 400 del 4t i ufff aquest costa una mica més i el lio és encara més considerable....
Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::