Necessiteu ensenyar-los a dormir?
Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?
wana ha escrit:El meu nen també es desperta uns 3 cops a les nits, li poso el xumet i continua dormint. De vegades quan vaig a posar-li el xumet, veig que el té posat CAGADA PASTORETAAAAAA ... llavors l'agafo i es torna a dormir als bracos.
Perquè vosaltres com sabeu que té sed??? a les nits jo tinc molta sed i penso que ell també en té, però em dona la sensació que amb l'aigua potser es desperta, no?
Si tingués sed o gana, no t'acceptaria el xumet, i l'escupiria.
Hola noies,
Fa algun temps vaig ser una assidua d'aq post ja que vam tenir bastants problemes x dormir amb en Julio. Al quedar-me embarassada de la Carlota, vaig pensar que no faria els mateixos "errors" per tal de no tenir els mateixos problemes, pero res.... estem igual. O jo no se fer-ho o es genetic. La nena nomes s'adorm amb el pit. Te alergia al seu llitet, pq quan la poso de seguida ho nota i es desperta. I si no es desperta, com a molt dura 1/2 hora. Com a resultat dorm amb nosaltres i em fa servir tota la nit de xumet huma ja que mai ha volgut xumet. De dia dorm poquissim, mitja hora al mati, i una horeta a la tarda amb multiples despertars i li costa moltissim de quedar-se. A sobre ara esta en la fase del gateig i no hi ha manera que es relaxi, nomes vol posar-se de 4 potes o de peu. A mes, la seva adiccio a la teti tambe fa que nomes menji la verdura del migdia, ja que no li agrada res mes: ni fruita, ni bibes, ni iogurts, res.... aixi que ja veieu quin plan tenim!
Tmb us he de dir que en Julio ja fa uns 4 mesos que dorm tota la nit del tiron (algun cop es desperta, pero es pq poder ha tingut un malson, o te sed, o pipi i despres de seguida es torna a dormir i cap problema) i s'adorm ell solet, aixo si.... a les tantes (si se'n va a les 10 a dormir, es un record!!!!!). Aixi que quan vull ser positiva, penso que amb la Carlota, d'aqui un any ja dormirem ve
Fa algun temps vaig ser una assidua d'aq post ja que vam tenir bastants problemes x dormir amb en Julio. Al quedar-me embarassada de la Carlota, vaig pensar que no faria els mateixos "errors" per tal de no tenir els mateixos problemes, pero res.... estem igual. O jo no se fer-ho o es genetic. La nena nomes s'adorm amb el pit. Te alergia al seu llitet, pq quan la poso de seguida ho nota i es desperta. I si no es desperta, com a molt dura 1/2 hora. Com a resultat dorm amb nosaltres i em fa servir tota la nit de xumet huma ja que mai ha volgut xumet. De dia dorm poquissim, mitja hora al mati, i una horeta a la tarda amb multiples despertars i li costa moltissim de quedar-se. A sobre ara esta en la fase del gateig i no hi ha manera que es relaxi, nomes vol posar-se de 4 potes o de peu. A mes, la seva adiccio a la teti tambe fa que nomes menji la verdura del migdia, ja que no li agrada res mes: ni fruita, ni bibes, ni iogurts, res.... aixi que ja veieu quin plan tenim!
Tmb us he de dir que en Julio ja fa uns 4 mesos que dorm tota la nit del tiron (algun cop es desperta, pero es pq poder ha tingut un malson, o te sed, o pipi i despres de seguida es torna a dormir i cap problema) i s'adorm ell solet, aixo si.... a les tantes (si se'n va a les 10 a dormir, es un record!!!!!). Aixi que quan vull ser positiva, penso que amb la Carlota, d'aqui un any ja dormirem ve

si jo tb estic igual S’adormen al nostre llit i quan les vaig aposar al seu bressol es desperten i buff no se com fer-ho tots 4 alla el llit quasi que no i cabem es un no –dormir de moment encara mai m’han fet la nit sencera les dues un dia una un dia l’altre quan tenien 4 mesos pero ara en tenen 7 i res nomes volen dormir en nosaltres i es desperten cada tres hores per menjar bibi i el faig de 150 i o s’el veuen tot o en deixen 30.
Com ho puc fer per ensenyar-les a dormir soles i que dormin tota la nit?
La meu mare nomes fa que dir que algu he fet malament que el meu germa hi jo des dels 3 mesos que vam dormir tota la nit …i jo clar penso poder si no se…
HELP ME PLEASE,
La meu mare nomes fa que dir que algu he fet malament que el meu germa hi jo des dels 3 mesos que vam dormir tota la nit …i jo clar penso poder si no se…
HELP ME PLEASE,
cullareta ha escrit:Hola noies,
Hola Cullareta
Cada bebe és diferent, únic i irrepetible.... uns sorten dormidors i altres no, no t'hi capfiquis.
Primer: pel tema del pit, et recomano que probis això: viewtopic.php?f=17&t=23842
A mi m'ha funcionat... amb mi reclama pit (però es desenganxa i s'acaba de dormir ell sol), es desperta moltes menys vegades (a les migdiades ja no es desperta cap cop, a la nit si), i amb altres persones s'adorm més facilment que abans de fer-ho.
Segon: per fer que les migdides siguin més llargues durant el dia, has d'intentar respectar-li molt les seves hores de dormir. Amb 9 mesos, pot aguantar unes 3 hores despert seguides. Quan s'acosti a les 3 hores, observa'l, i intenta detectar una senyal de son (fregar-se el ulls, agafar-se les orelles, es mostra irritable, llença els juguets, no es distreu amb res, vol estar amb braços....) llavors porta'l a domir inmediatament. Si surts a comprar o passejar.... intenta ser a casa a l'hora de domir. Hi ha molts bebes que s'adormen al cotxet, però per altres és massa estimulant i no si adormen.
Tercer: perquè es vulgui estar al seu llitet, has d'aconseguir que si senti comode, que li agradi. El millor es que hi jugui. Durant uns quants dies o setmanes, posa-hi juguets i jugua amb ell, no marxis.... Fes-ho amb llum de dia. Un cop haguin passats uns dies, prova de marxar durant uns minuts, però estigues atenta per veure si ell segueix jugant. El següent pas és posar-lo a jugar dins el bressol amb els llums apagats i un juguet que faci llum... jo ho vaig fer amb una llanterna, i li encanta.
Per provar no hi perds res.
I pel tema menjar....
Cada bebe té un ritme diferent i el millor tant per ells com per nosaltres és acceptar que no necesiten més del que mengen. I és totalment cert: mengen per la gan que tenen.Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?
estalada ha escrit:si jo tb estic igual S’adormen al nostre llit i quan les vaig aposar al seu bressol es desperten i buff no se com fer-ho tots 4 alla el llit quasi que no i cabem es un no –dormir de moment encara mai m’han fet la nit sencera les dues un dia una un dia l’altre quan tenien 4 mesos pero ara en tenen 7 i res nomes volen dormir en nosaltres i es desperten cada tres hores per menjar bibi i el faig de 150 i o s’el veuen tot o en deixen 30.
HELP ME PLEASE,
Hola Estalada,
Primer de tot.... NO HAS FET RES MAL FET!!!!
Cada bebe és diferent, i no es poden comparar, ni entre elles, ni amb altres, ni abans, ni després....
Sé perquè la teva mare et presssiona... ella ho va viure de manera diferent, els seus bebes van ser bons dormidors i no pot entendre que les teves nenes no ho siguin.... Parla amb ella i fes-li entendre que fer creixa 2 nenes alhora és molt complicat i que busques amb ella el seu recolçament, la seva confiança, la seva experiència. Que busques ajuda, idees... i no retrets.
No deixis que et mermi la teva autoestima.
Com les dormiu? Amb xumet, amb braços? Haurieu d'intentar que sigui com sigui com les adormiu, acabessin d'adormirse dins el seu bressol. Quan vegis que està força adormida, però no del tot, fica-la al bressol, però continua donant-li un estímul extern: fent shhhhh..... shhhh...., tocant-li l'esquena, moguent el bressol... el que creguis que funcionarà (potser necesitaràs 10-20 minuts, tingués paciència). Pensa que passa del teus braços que tenen moviment, a la cuna immovil... No ho intentis els vespres. Primer fes-ho durant les migdiades i un cop ho tinguis dominat, prova-ho també a la nit. Donat marge, si les primeres vegades que ho proves acaba plorant, deixeu-ho i dormieu-la com sempre. Ja ho tornaràs a provar a la pròxima.
He passat per moltes fases amb el meu bebe i això també em va passar. Al final a mi em va funcionar anar-li tocant molt suau l'esquena i durant molts minuts.... però s'acaben acostumant al bressol i si queden.
I per últim.... em sembla que les teves nenes no són tant mal dormidores com et sembla a tu. No sé amb quin pes van neixer, però si són més aviat menudes, és lògic que encara necesitin menjar durant la nit. Amb el temps anirant allargant més.
Però sobretot, si que hi ha nens que dormen tota la nit del tirón des de els 3 mesos, però són una minoria. El més corrent (no vull dir normal) és que es despertin 1-2 cops durant la nit fins els 2-4 anys.
Hola mamis!
Tono a escriure en aquest post després de temps... la raó? hem tocat fons. Us faig un miniresum...
L'Aleix va fer teti fins als 16 mesos, quan li vaig treure, al cap dels dies va començar a dormir tota la nit seguida. El problema no ha estat dormir 12 hores de tiron des d'aleshores, el problema de sempre és que no li hem sapigut ensenyar-lo a dormir solet. De nadó i fins vora els dos anys a coll, sí a coll! i des de fa mesos al llit dels papes estiradet amb la mama al costat. El canvi va venir quan em vaig quedar embarassada, que em feia por portar a coll 14 kg d'Aleix
el cas és que hem acabat fent collit sense voler-ho i sense ser el que més ens agrada al món. El tema clau és que en 2 mesos neix la Jana i volem que hagi desallotjat el nostre llit
i que comenci a dormir-se tant amb la mama com amb el papa, que sempre ho ha fet amb la mama i ha d'acostumar-se a que la mama no opdrà sempre.
Un altre handicap... ha començat l'escola bressol fa 3 setmanes, així que estem en plena adaptació, pel que no sé si és el millor moment per fer el canvi, només li cal sentir-e "abandonat" a la seva casa!
Hem comprat un convertible pels dos, amb un llit niu a sota, fa una setmana i el té sense entrenar, la idea era aprofitar un temps el bressol, que és gran, però em sembla que el posarem al llit niu. He pintat l'habitació amb una lluna i un sol, que li encanta però res. Durant un temps acceptava dormir-se al nostre llit i després passar-lo al bressol, però ara nanai de la xina! Normal, jo tampoc voldria!
però el temps es tira a sobre, i el canvi ha de ser abans que la Jana neixi.
He pensat començar per les migdiades. Maneres? uffff no sé!!!! He pensat algunes... crec que donades les circunstàncies, i que no volem que plori el millor podria ser...
* Seguir uns dies dormint-se al llit però no enganxat al meu coll, sinó jo asseguda al costat i que ell s'adormi sol. Quan ho faci solet passar-lo a la seva habitació i quan ja s'adormi sol ( no veig el dia) que sigui el papa el que hi vagi.
* Passar-lo al llit niu i seguir estirat-me amb ell fins que s'adormi, i a poc a poc anar desprenent-nos de la meva ajuda i presència.
* Intentar que s'adormi amb mi al costat a la seva habitació.
No sé, estic feta un embolic!!!!! Hem deixat passar massa temps i ara el temps se'ns tira a sobre. Alguna vegada hem provat posar-lo a la cuna i que plorés, però no podem, ni el mètode Deixar-agafar ens ha funcionat, així que ara té 2 anys i mig casi i no sabem què fer. Què us semblen les meves propostes? Idees? Consells? aiii ajuda please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tono a escriure en aquest post després de temps... la raó? hem tocat fons. Us faig un miniresum...
L'Aleix va fer teti fins als 16 mesos, quan li vaig treure, al cap dels dies va començar a dormir tota la nit seguida. El problema no ha estat dormir 12 hores de tiron des d'aleshores, el problema de sempre és que no li hem sapigut ensenyar-lo a dormir solet. De nadó i fins vora els dos anys a coll, sí a coll! i des de fa mesos al llit dels papes estiradet amb la mama al costat. El canvi va venir quan em vaig quedar embarassada, que em feia por portar a coll 14 kg d'Aleix
el cas és que hem acabat fent collit sense voler-ho i sense ser el que més ens agrada al món. El tema clau és que en 2 mesos neix la Jana i volem que hagi desallotjat el nostre llit
i que comenci a dormir-se tant amb la mama com amb el papa, que sempre ho ha fet amb la mama i ha d'acostumar-se a que la mama no opdrà sempre. Un altre handicap... ha començat l'escola bressol fa 3 setmanes, així que estem en plena adaptació, pel que no sé si és el millor moment per fer el canvi, només li cal sentir-e "abandonat" a la seva casa!
Hem comprat un convertible pels dos, amb un llit niu a sota, fa una setmana i el té sense entrenar, la idea era aprofitar un temps el bressol, que és gran, però em sembla que el posarem al llit niu. He pintat l'habitació amb una lluna i un sol, que li encanta però res. Durant un temps acceptava dormir-se al nostre llit i després passar-lo al bressol, però ara nanai de la xina! Normal, jo tampoc voldria!
però el temps es tira a sobre, i el canvi ha de ser abans que la Jana neixi. He pensat començar per les migdiades. Maneres? uffff no sé!!!! He pensat algunes... crec que donades les circunstàncies, i que no volem que plori el millor podria ser...
* Seguir uns dies dormint-se al llit però no enganxat al meu coll, sinó jo asseguda al costat i que ell s'adormi sol. Quan ho faci solet passar-lo a la seva habitació i quan ja s'adormi sol ( no veig el dia) que sigui el papa el que hi vagi.
* Passar-lo al llit niu i seguir estirat-me amb ell fins que s'adormi, i a poc a poc anar desprenent-nos de la meva ajuda i presència.
No sé, estic feta un embolic!!!!! Hem deixat passar massa temps i ara el temps se'ns tira a sobre. Alguna vegada hem provat posar-lo a la cuna i que plorés, però no podem, ni el mètode Deixar-agafar ens ha funcionat, així que ara té 2 anys i mig casi i no sabem què fer. Què us semblen les meves propostes? Idees? Consells? aiii ajuda please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- gina2
- :: zebra

- Entrades: 1269
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
TXETA jo no crec que et pugui ajudar massa pq amb l'Aran encara estem amb pit per dormir i durant tota la nit, i fem gairebé collit. De fet avui li deia el meu marit que l'hem d'anar portant a la seva cuna pq jo crec que no es despertaria tan, em dóna la sensació q sent més la meva olor i es desperta més... no sé. Jo amb aquest plan no vull ni sentir parlar d'anar per un segon però sé q tard o d'hora haurem de pendre la decisió. I tampoc no hem volgut deixar-lo plorar ni el mètode de deixar-agafar ens ha servit, ni res de tot el q hem provat; deixar el pit ho veig ara impossible sense que plori molt. Per això quan t'he llegit m'he sentit identificada amb el q ens passa nosaltres i el que ens podrà passar.
Si que podries provar de posar-lo el seu llit amb tu el costat havera que tal (al ser una habitació nova potser va bé) i ja veuràs si aneu pel bon camí i a poc a poc ho va fent solet i amb el pare, o tornar al vostre llit i intentar-ho allà primer.
No sé guapa... molts ànims i sacs de paciència!!!!
Si que podries provar de posar-lo el seu llit amb tu el costat havera que tal (al ser una habitació nova potser va bé) i ja veuràs si aneu pel bon camí i a poc a poc ho va fent solet i amb el pare, o tornar al vostre llit i intentar-ho allà primer.
No sé guapa... molts ànims i sacs de paciència!!!!
ARAN 9 ANYS
JAN 6 ANYS
A l’espera del tercer DPP 27/11/19- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Hola noies. Fa molt i molt temps que vaig participar en aquest post. Jo estic en una situació bastant semblant a la TXETA. L'Ona té 2 anys i 9 mesos. No ha dormit MAI una nit seguida. No sé pas el què és. S'ha de dir però que el seu son ha anat canviant i evolucionant. Al principi ens posavem les dues al nostre llit i s'adormia al pit, llavors l'agafava i la posava al seu bressolet (a la nostra habitació), però quan demanava durant la nit me la posava al llit i així ella podia popar quan volia després vem canviar el bressol a la seva habitació i seguiem fent el mateix, s'adormia al pit i després la posava al seu bressol, quan es despertava la posava al meu llit i ella mamava quan volia. Després, la varem canviar al llitet de nena gran. Des de llavors que el què fem és explicar-li 1 o 2 contes, tanquem els llums i ens quedem al seu costat fins que s'adorm (no se sap dormir sola). Això no és el problema, el problema és que a la matinada "apareix" al nostre llit, puja, es posa entre nosaltres i es queda clapada. El què ens agradaria és que fós capaç de quedar-se al seu llitet...però no sé com ho hem de fer. Però com la TXETA hauriem d'aconseguir-ho abans de 2 mesos que és quan arriba el germanet. A més també em trobo amb el problema que l'Ona acaba de començar l'escola p3...i no sé si serà masses canvis.
Uf...quin rotllo que us he clavat.
Algú té alguna idea?
Uf...quin rotllo que us he clavat.
Algú té alguna idea?

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bombolla... sembla que passem per una situació mooolt semblant eh! germanet@ en 2 mesos, adaptació,... a veure que ens diuen les nenes!

TXETA ha escrit:* Seguir uns dies dormint-se al llit però no enganxat al meu coll, sinó jo asseguda al costat i que ell s'adormi sol. Quan ho faci solet passar-lo a la seva habitació i quan ja s'adormi sol ( no veig el dia) que sigui el papa el que hi vagi.
Hola Txeta,
Em sembla que ja estàs en el bon camí.... però jo ho plantejaria diferent, precisament perquè et corre presa.
Crec que la vostre prioritat és que l'Aleix es pugui adormir amb el seu pare. Com? Comenceu per les migdiades o pels vespres, quan hi sigui. Que el seu pare li expliqui que a partir d'ara també s'adormirà amb ell. Que ho intenti, i si no pot, i vas tu... no cal que sigui o tot o res.A la següent que ho torni a intentar.... Paciència.
Sé que creus que és el més dificil, però no... Si aconseguiu que s'adormi amb el seu pare, llavors passar-lo a la seva habitació. I si cal que el pare hi dormi alguns dies, abans que ho tinguis que fer tu, millor.
Idees perquè ho pugui aconseguir: fer un ritual per domir diferent al teu. Que sigui totalment diferent. El meu cunyat els explicava una historia inventada sobre un superheroi cotidià... "Supertot" (estil Capità Enciam) que volava gràcies a l'ajuda dels pets que el propulsaven (l'idea era fer riure els nens.... hi havia també un dolent....)
Nuri G, gràcies pels teus consells... a veure si aquesta setmana em puc posar i conseguim alguna cosa....
En quant al problema de les noies.... En Julio (q ara té 2 anys i 2 mesos) tmb ha tingut molts problemes per adormir-se. Sobretot als vespres, a les migdiades no sabem pq sempre ha sigut tot molt més fàcil.
Ara mateix dorm en un llitet sense baranes i el porta al Culleret a dormir, s'estiren els dos i miren un parell o 3 de llibres. Jo de tant en tant passo a saludar i li faig petonets. Sempre es sol queixar i diu que no vol dormir (i mireu que mai va aviat al llit. Si a les 22h està dormint és tot un record!!) però al final s'adorm.... A l'estiu, quan estàvem a casa dels meus pares i dormia a la "cuna" el deixavem amb un llibre i quan tornàvem al cap d'una estona ja s'havia adormit.... El fet de q ara dormi al llit de nen gran fa més difícil tot ja que ell es baixa quan vol.... En resum, si el que voleu es que aprengui a dormir-se amb el papi, el papi no pot imitar el vostre mètode pq el nen el rebutjarà. El papi ha de buscar una manera diferent i vist que els vostres nens ja són "grandets" la idea d'explicar-los històries pot servir. Al mateix temps, vosaltres heu de fer-lis veure que hi sou i podeu anar passant de tant en tant i saludar....
Nosaltres ara ho fem així, tmb ens costa fer-lo dormir pq ell no té predisposició però al final cau....
En quant al problema de les noies.... En Julio (q ara té 2 anys i 2 mesos) tmb ha tingut molts problemes per adormir-se. Sobretot als vespres, a les migdiades no sabem pq sempre ha sigut tot molt més fàcil.
Ara mateix dorm en un llitet sense baranes i el porta al Culleret a dormir, s'estiren els dos i miren un parell o 3 de llibres. Jo de tant en tant passo a saludar i li faig petonets. Sempre es sol queixar i diu que no vol dormir (i mireu que mai va aviat al llit. Si a les 22h està dormint és tot un record!!) però al final s'adorm.... A l'estiu, quan estàvem a casa dels meus pares i dormia a la "cuna" el deixavem amb un llibre i quan tornàvem al cap d'una estona ja s'havia adormit.... El fet de q ara dormi al llit de nen gran fa més difícil tot ja que ell es baixa quan vol.... En resum, si el que voleu es que aprengui a dormir-se amb el papi, el papi no pot imitar el vostre mètode pq el nen el rebutjarà. El papi ha de buscar una manera diferent i vist que els vostres nens ja són "grandets" la idea d'explicar-los històries pot servir. Al mateix temps, vosaltres heu de fer-lis veure que hi sou i podeu anar passant de tant en tant i saludar....
Nosaltres ara ho fem així, tmb ens costa fer-lo dormir pq ell no té predisposició però al final cau....
Hola a totes, fa alguns mesos que llegeixo el SP, però encara no he participat gaire. Fa 11 setmanes va nèixer la nostra petitona, han estat 2 mesos molt durs, la petita va a començar a plorar nit i dia la segona setmana de vida, i amb 3 setmanes l'ingressaven per rotavirus, desde llavors tot ha estat bastant caotic: dies i nits sense parar de plorar, la nena tot el dia a coll, gasos, diarrea, els dies horrorosos i les nits encara pitjor, els pediatres ens deien que eren còlics i que encara tenia la panxeta resentida pel virus. Fa 15 va començar a plorar menys, ara tot a millorat molt, portem 15 dies dormint per la nit, el problema és fer que s'adormi.
Vaig comprar el llibre de la TRACY, i vaig començar a aplicar el métode de les 4 pases, hem aconseguit deixar al seu llitet, però ens costa molt i plora molts als braço, no sóc capaç de relaxar-la, no se que faig malament.
La observo molt per tal que no se'm passi el moment quan li ve la son, però l'agafi abans o més tard sempre plora molt, ahir a la nit va vomitar plorant, l'últim que vull i veure-la plorar així, pobreta ja ha plorat massa aquest dos mesos.
Qué faig malament?
Durant el dia quan s'adorm només dura 30 minuts, no he aconseguit allargar les migdiades, i al nit no aconsegueixo que dormi abans de les 23h tot i que fa estona que té son.
Quan cau pot dormir tota la nit sencera, com avui, o demanar pit cada 3-4-5 hores.
Vaig comprar el llibre de la TRACY, i vaig començar a aplicar el métode de les 4 pases, hem aconseguit deixar al seu llitet, però ens costa molt i plora molts als braço, no sóc capaç de relaxar-la, no se que faig malament.
La observo molt per tal que no se'm passi el moment quan li ve la son, però l'agafi abans o més tard sempre plora molt, ahir a la nit va vomitar plorant, l'últim que vull i veure-la plorar així, pobreta ja ha plorat massa aquest dos mesos.
Qué faig malament?
Durant el dia quan s'adorm només dura 30 minuts, no he aconseguit allargar les migdiades, i al nit no aconsegueixo que dormi abans de les 23h tot i que fa estona que té son.
Quan cau pot dormir tota la nit sencera, com avui, o demanar pit cada 3-4-5 hores.
pandora ha escrit:Hola a totes, fa alguns mesos que llegeixo el SP, però encara no he participat gaire. Fa 11 setmanes va nèixer la nostra petitona, han estat 2 mesos molt durs, la petita va a començar a plorar nit i dia la segona setmana de vida, i amb 3 setmanes l'ingressaven per rotavirus, desde llavors tot ha estat bastant caotic: dies i nits sense parar de plorar, la nena tot el dia a coll, gasos, diarrea, els dies horrorosos i les nits encara pitjor, els pediatres ens deien que eren còlics i que encara tenia la panxeta resentida pel virus. Fa 15 va començar a plorar menys, ara tot a millorat molt, portem 15 dies dormint per la nit, el problema és fer que s'adormi.
Qué faig malament?
Jo no crec que facis res malament, simplement em sembla que la teva nena encara és massa petita per a intentar cap tipus de rutina a l'hora de dormir, diria que el mètode de la Tracy Hogg és per a nens més grans, no?
A veure, crec que m'he explicat fatal.
No es que volgui posar-li horaris ni rutines per dormir, la qüestió és que quan li ve la son comença a plorar i no hi ha manera, tenint en compte que fins fa 2 setmanes plorava nit i dia. Vaig decidir ajudar-la a dormir, la Tracy diu que a la mínima senyal de son posar-los a dormir, que dormin més durant el dia perquè a la nit no li costi tant, i mirar d'allargar les migdiades, doncs a mi no m'ha funcionat res d'això i la nena dorm poquet i està de mal humor i ploranera, si estigués contenta no em preocuparia que no dormís, juerga tot el dia si cal, jeje!
Pit durant el dia demana molt sovint, com a molt aguanta 2 hores, a la nit fa 15 dies que aguanta més entre 3 hores i 8 que ha arribat a aguantar.
Ara estic més preocupada perquè ahir ens vam espantar molt, a la nit es va posar a plorar als meus braços perquè tenia son, no plorava de manera molt exagerada i de cop i vol es va encanar i va com perdre el coneixement, no hi havia manera de fer-la reaccionar, va trigar una bona estona i i jo encara tinc la por al cos.
Després la vaig posar a la teta i la vaig deixar fins que es va adormir, últimament amb la teta li costa adormir-se també.
Jo desde el primer dia li he donat tot el pit i braços que ha volgut, i tenint en compte que plorava a totes hores l'he tingut penjada al pit dies sencers, no m'importa, però ara veig que plora de son i no hi ha manera que dormi, de dia molt poquet i de nit li costa 3 horetes o mes caure.
Els primers 2 mesos hem passat nits senceres en blanc.
Després del que li va passar ahir estic molt espantada.
No es que volgui posar-li horaris ni rutines per dormir, la qüestió és que quan li ve la son comença a plorar i no hi ha manera, tenint en compte que fins fa 2 setmanes plorava nit i dia. Vaig decidir ajudar-la a dormir, la Tracy diu que a la mínima senyal de son posar-los a dormir, que dormin més durant el dia perquè a la nit no li costi tant, i mirar d'allargar les migdiades, doncs a mi no m'ha funcionat res d'això i la nena dorm poquet i està de mal humor i ploranera, si estigués contenta no em preocuparia que no dormís, juerga tot el dia si cal, jeje!
Pit durant el dia demana molt sovint, com a molt aguanta 2 hores, a la nit fa 15 dies que aguanta més entre 3 hores i 8 que ha arribat a aguantar.
Ara estic més preocupada perquè ahir ens vam espantar molt, a la nit es va posar a plorar als meus braços perquè tenia son, no plorava de manera molt exagerada i de cop i vol es va encanar i va com perdre el coneixement, no hi havia manera de fer-la reaccionar, va trigar una bona estona i i jo encara tinc la por al cos.
Després la vaig posar a la teta i la vaig deixar fins que es va adormir, últimament amb la teta li costa adormir-se també.
Jo desde el primer dia li he donat tot el pit i braços que ha volgut, i tenint en compte que plorava a totes hores l'he tingut penjada al pit dies sencers, no m'importa, però ara veig que plora de son i no hi ha manera que dormi, de dia molt poquet i de nit li costa 3 horetes o mes caure.
Els primers 2 mesos hem passat nits senceres en blanc.
Després del que li va passar ahir estic molt espantada.
Una coseta que no he comentat, tinc la sensació que hem enllaçat el final dels còlics amb una crisis de lactància, podria ser? la nena té dos mesos i mig i ara sembla que volgui pit tot el sant dia, quan tenia els còlics ja ho feia, però perquè era l'únic que la calmava una mica, desprès es va anar regulant una mica amb les tomes, i aquesta setmana a començat a demanar teti a tota hora, i no sé si es queda amb gana.
A la nit pot fer teta 4 o 5 vegades en 2 hores, sembla que mai en té prou.
A veure si em podeu ajudar, sobretot em preocupa molt el que li va passar ahir plorant, també té molts mocs i crec que potser se li van quedar al coll i no podia respirar, aixx no se.
A la nit pot fer teta 4 o 5 vegades en 2 hores, sembla que mai en té prou.
A veure si em podeu ajudar, sobretot em preocupa molt el que li va passar ahir plorant, també té molts mocs i crec que potser se li van quedar al coll i no podia respirar, aixx no se.
aixó que dius que li va passar, jo has comentat amb un pediatra? ho dic perque als meus no ens hi ha passat mai, i potser esria bé tenir més informació.
Pel que dius de dormir, crec que tots aquests mètodes que hi ha per que els nens dormin estàn pensats per a nens força més grans.
A aquesta edat, els meus fills només s'adormien a "tetassos", o si els posava a la bandolera. I de vegades potser al cotxet.
Pel que dius de dormir, crec que tots aquests mètodes que hi ha per que els nens dormin estàn pensats per a nens força més grans.
A aquesta edat, els meus fills només s'adormien a "tetassos", o si els posava a la bandolera. I de vegades potser al cotxet.
Hola!
torno a ser aqui...
be, diria que tinc el mateix dubte que la Txeta i la Bombolla, a part de tenir un embaras en comu!
La Hana ja no fa teta, des dels 26 mesos, aixi que ja no es desperta per aixo durant la nit. Pero va agafar l'habit de venir a parar al nostre llit cap a les 2am... o entre les 12 i les 4 podriem dir... Ve al nostrre llit i alla s'hi queda fins al mati. O sigui que dorm be en dues etapes.
M'agradaria que es quedes al seu llit fins al mati, pero vaig tant cansada que durant la nit no tinc esma per tornar-la al seu llit. Ja no tinc l'energia que tenia abans i crec que si ens hi posessim, segurament en una setmana ho tindriem sol.lucionat.
Esperem un germanet@ pel maig (encara tinc temps per poder fer alguan cosa!) i espero que es pugui quedar al seu llit tota la nit...
Ah! i cosa curiosa: les dues vegades que s'ha quedat a dormir a casa d'una amigueta, ha dormit tota la nit en el seu llit!!! (la molt podrida!
)
torno a ser aqui...
be, diria que tinc el mateix dubte que la Txeta i la Bombolla, a part de tenir un embaras en comu!
La Hana ja no fa teta, des dels 26 mesos, aixi que ja no es desperta per aixo durant la nit. Pero va agafar l'habit de venir a parar al nostre llit cap a les 2am... o entre les 12 i les 4 podriem dir... Ve al nostrre llit i alla s'hi queda fins al mati. O sigui que dorm be en dues etapes.
M'agradaria que es quedes al seu llit fins al mati, pero vaig tant cansada que durant la nit no tinc esma per tornar-la al seu llit. Ja no tinc l'energia que tenia abans i crec que si ens hi posessim, segurament en una setmana ho tindriem sol.lucionat.
Esperem un germanet@ pel maig (encara tinc temps per poder fer alguan cosa!) i espero que es pugui quedar al seu llit tota la nit...
Ah! i cosa curiosa: les dues vegades que s'ha quedat a dormir a casa d'una amigueta, ha dormit tota la nit en el seu llit!!! (la molt podrida!
)Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?
Irina, moltes felicitats!!!!!
Jo em sumo al club de la Txeta, la Bombolla i la Irina. Ens passa exactament el mateix, embaràs inclòs.
La Uxue, com l'Ona, no s'adorm sola, només amb un de nosaltres al costat. i després, depèn: hi ha nits que dorm tota la nit seguida al seu llit, i d'altres que una hora indeterminada de la matinada apareix al nostre llit, diria que guanyen la segona tipologia de nits.
Ara estic intentant solucionar el problema de no adormir-se sola, i tal i com em va recomanar la nuscka, doncs m'estiro, li explico un conte, i després li dic que la mama ha d'anar a fer alguna cosa: al lavabo, o a prendre la medicina, o el que sigui. i la deixo sola una estona. El que passa és que si no torno normalment surt a buscar-me al cap d'una estona, només una nit es va quedar ja adormida.
I el tema, suposo que com totes, és que tampoc no puc fer-hi més, hi ha vegades que m'adormo jo abans que ella!
Sigui com sigui, consola que també us passi!!!

Jo em sumo al club de la Txeta, la Bombolla i la Irina. Ens passa exactament el mateix, embaràs inclòs.
La Uxue, com l'Ona, no s'adorm sola, només amb un de nosaltres al costat. i després, depèn: hi ha nits que dorm tota la nit seguida al seu llit, i d'altres que una hora indeterminada de la matinada apareix al nostre llit, diria que guanyen la segona tipologia de nits.
Ara estic intentant solucionar el problema de no adormir-se sola, i tal i com em va recomanar la nuscka, doncs m'estiro, li explico un conte, i després li dic que la mama ha d'anar a fer alguna cosa: al lavabo, o a prendre la medicina, o el que sigui. i la deixo sola una estona. El que passa és que si no torno normalment surt a buscar-me al cap d'una estona, només una nit es va quedar ja adormida.
I el tema, suposo que com totes, és que tampoc no puc fer-hi més, hi ha vegades que m'adormo jo abans que ella!
Sigui com sigui, consola que també us passi!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |