Necessiteu ensenyar-los a dormir?

Els hàbits de dormir.
Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?

EntradaAutor: Irina » dj. oct. 20, 2011 10:28 pm

ostres!!!!
doncs a veure si comenc,o a taladrar a la meva :-) :-) Dema comenc,are a explicar-li que ha de dormir sense la ma. (de quadricules no n'ha vist mai... pero d'enganxines si, aixi que ja m'inventare alguna cosa per l'estil)
ENHORABONA!!! A VEURE COM US VA DEMA! >.-<: >.-<:
TXETA
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dv. oct. 21, 2011 9:11 am

Hola mamis!

Veig que estem totes amb "la maneta" :-D :-D

Us explico els progressos i problemes que tenim... Avui fa 1 setmana del canvi i tots els dies migdia i nit s'ha adormit al seu llit. Com? amb la maneta! :love: alfuns moments li vaig trient, i porto un parell de vegades que he aconseguit estar al seu costat i que s'adormi sense la mà. Problemes? doncs que no està menys de 30 minuts per dormir-se, ahir vespre ens van donar 3/4 d'11!! casi me'l menjo!!!!!! I jo amb un panxot monumental i amb morenes! casi acabo plorant...

Més problemes... doncs que sembla que tingui un sensor que no aguanta més de 3 o 4h en el seu llit, i després al llit dels papes i clapa tota la nit el reiet, sense dir ni mu! :ufs:

Afegir que li costa fer la migdiada però quan la fa es passa 2h dormint, i clar, entre que dorm i la migdiada ens donen quarts de 5, i clar a les 9 no té son, així que m'estic pensant que no faci migdiada, que després de dinar ens estirem una estona a llegir-li un conte i cap al cole (ara només va al matí) a veure si s'esgota i a la nit cau fregit! O que faci 1h de migdiada i cap al cole a les 3h... aiii no sé què fer!!!!!!!!!!! És que quan neixi la Jana no podré estar 1h sentada al seu costat... i amb el meu home fot uns crits que sembla que el matem.

Així que hem avançat força però queden temes pendents.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dv. oct. 21, 2011 9:39 am

Ànims Txeta!!! Enhorabona pels progressos aconseguits!

Respecte les migdiades, a nosaltres ens passa que també dormiria hores i hores sense cap problema. Però si la deixem dormir fins que es desperta tota sola després a la nit ja no vol dormir més. Així que hem limitat les migdiades a 40-50 minuts, i mai ens podem llevar més tard de les 17h...sinó les nits són fatals. L'altre dia va dormir 2h de migdiada i a la 1 menys quart de la matinada encara donava voltes!
Així que les migdiades les fem curtetes i així a la nit hi ha son. Ahir va ser tot un èxit i aquest matí quan s'ha despertat tota contenta ha enganxat l'estrelleta rosa a la quadricula! hehe

Lluma, no sé què dir-te, no sé, proposa-li de comprar un llençols nous,o comprar uns posters d'algo que li agradin molt per decorar la seva habitació i que tingui un alicient.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
a_fer
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dv. oct. 21, 2011 3:40 pm

Hola noies! Caram, que avançades que aneu!
Nosaltres aquesta setmana hem fet marxa enrera.

La qüestió és que fins ara l'afero feia torn de tarda, arribava a les 23h i per tant m'ho menjava tot jo :-:) :-:) . Ara va de matins... però la cosa no ha millorat massa. S'ha de llevar a les 4h, així que necessita anar a dormir d'hora. Així que puc fer dues coses: o me n'encarrego jo, per variar, o ell se l'emporta al nostre llit i així ella s'adorm, clar, però tota la feina feta no serveix per res :ufs: :ufs:

A més, avui ve la sogra a passar una setmana amb nosaltres :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) i dorm a l'habitació de la Uxue perquè allà hi tenim tres llits, així que aquesta setmana les rutines seran molt difícils, tot i que ho intentaré (i si estic una hora, això que m'escaquejo :-D :-D ), i si acaba al nostre llit doncs mira. La setmana següent, doncs, ens hi posem en sèrio, i provaré això de les enganxines i de la maneta...
Imatge
Imatge
Irina

EntradaAutor: Irina » dg. oct. 23, 2011 8:18 am

bones notices!!!
ahir, al portar la Hana a dormir, vam decidir llegir un conte al nostre llit. Ultimament ho hem fet uns quants cops despres del bany. Com que la banyem els dos i la canviem al nostre llit, ella s'hi fica i comenc,a a jugar i a amagar-se, al final llegim un conte per calmar-la i portar-la a la seva habitacio.

Ahir me la vaig endur i em va demanar un conte al nostre llit. Es va quedar clapada alla i al cap d'una bona estona la vaig portar al seu llit. Doncs alla s'hi ha quedat tota la nit fins les 7am!
Com que encara es fosc a aqusta hora, quan s'ha despertat, l'he anat a buscar i ja me la trobava a la porta amb la intencio de venir amb nosaltres. Li he fet una de festasses! dient-li que que be que s'ha despertat al seu llit i que avui li donarem una sorpresa (no tinc gomets!!! :r) :r) anirem a la piscina o a veure la seva amigueta).

Intentare anant parlant del tema durant tot el dia dient-li que ho ha fet molt be, a veure si avui es torna a repetir... :-:) :-:) :-:)

La meva intencio no era portar-la al seu llit perque pensava que no valia la pena, pero quan la volia posar una mica mes cap al mig i veia que estava tan clapada es quan se'm va acudir d'intentar-ho... i bingo!
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dj. oct. 27, 2011 8:50 am

Eiii com aneu?

Nosaltres sembla que bé, no ho dic gaire alt!

Al final vam decidir que fes una migdiada de 1h i a la tarda cap al cole, anem preparant el terreny per quan neixi la peque, que no sé si serà millor o no dur-lo al cole, però per si les mosques. I s'adorm molt més aviat, cap a quarts de 9, les 9 dorm, tot i que menys de 30 minuts al seu costat amb la maneta no els treu ningú!

El segon pas està sent que dormi tota la nit al seu llit, avui ha estat la primera nit, tot i que ens hem hagut d'aixecar 6 vegades el seu pare i jo, però el tio et veu i es torna a estirar, li dones la maneta 5 minuts i es clapa. >.-<: A veure si anem escurçant els despertars nocturns i fa la nit de tiron, que quan neixi la nena em veig passadís amunt i aball tooota la nit! :love:

Vosaltres com aneu?
Imatge
Imatge
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dv. oct. 28, 2011 8:47 am

Aquesta nit només s'ha despertat 1 vegada!!!! Shhhhh ho direm fluuixet per si les mosques... :love:
Imatge
Imatge
MaMiBlume
Entrades: 2406
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 1:00 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: MaMiBlume » dv. oct. 28, 2011 12:01 pm

Hola guapis!!

feina temps que no entreva pk mes o menys hem solucionat les nits... no totes pr portem una bona mitjana!

pr ara com moltes veig, el problema es l'hora d'anar a domrir cada dia costa més! sembal que esta ko, cansat i abatut apunt de caure i a la que es posa al llit tot son festes i jocs i riures i tonteries! :ufs:

ara la rutina són contes, cançó i marxo de l'habitació i si està cansat ell es queda tranquilet sol adormint-se, pero sinó comença el xou de les escapades! ahir 6 cops! l'agafo sense dir res i torna al llit i aixi cada cop surt amb una escusa... ara un pipi, ara una altra pipa, ara un peto al papa... jo no li faig cas, exepte del pipi clar! i en general ell tampoc s'hi enfada.
pr la cosa s'allarga hora o hora i mitja! i la migdiada igual!

de moment m'he plantejat adelantar horaris, pk ara es lleva amb sun pare i clar... com que el pare no vol matina dons el deixa dormir fins les 9 i després corrent a cole!
el mes vinent li porto jo i a els 8h es faré llevar cada dia.
a veure si així aconseguim fer migdiada a les 2 o 3 màxim, i li aniré escurçant les migdiades de 2:30 o 3 hores que ara li deixem fer! i amb una 1h i mitja ja en tindrà prou!
Txeta l'objectiu és com tu que a partir de gener vagi al l'escoleta per la tarda per agafar el ritme de l'escola.
i a veure si així alla les 9 o 9'30 podem anar a dormir amb son!

aquest pont començarem i aveure com va! ja us aniré explicant!

però per donar anims us diré que nosaltres hem aconseguit que s'adormi sol i al seu llit des d'aquest estiu i genial! ho feiem a poc a poc com vosalters amb la maneta ara! hi ha dies de tot, i quan estan malalts és horroros, pr ho aconseguireu!! :ok: molta paciencia guapis!!

:-()-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
cullareta
:: zebra
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

EntradaAutor: cullareta » dl. nov. 21, 2011 12:47 pm

Hola! Com aneu??

El meu gran porta uns dies que no vol dormir a la seva habitació ("no quiero dormir solito"), vol dormir amb nosaltres, a la cuna de la seva germana (que com ella dorm al nostre llit, està buida....). I la raó es que fa 2 setmanes van estar els meus pares de visita a casa nostra i van dormir a l'habitació d'en Julio, amb en Julio i es clar des de llavors..... "no quiero dormir solito". A part, no hi ha manera de que vagi al llit d'hora. Ahir eren les 12 i encara estava despert!!! Des de les 22h30 que el vam fer anar a dormir......

I bueno la peque.... va tenir un parell de dies en que nomès es despertava 2/3 cops (al nostre llit) però ara ja ha tornat a despertar-se i buscar teta 5,6, 7 cops cada nit....... un desastre....

Ja veieu quin plan tenim a casa........ almenys un em podria haver sortit bé, no???? ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
nimfadora
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. juny 21, 2011 11:39 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimfadora » dg. des. 04, 2011 2:07 am

Hola!
Tot i que la Tanit ja té 16 mesos i mig, fins als 15 mesos s'adormia amb el pit. Quan vam deixar de fer teta (ella va decidir que ja no en volia més), la feia dormir en braços, bressolant-la i cantant-li cançons, però clar, vaig pensar que ja era hora de començar a posar-la al llit i que s'adormís soleta però no sabia com fer-ho fins que vaig arribar a aquest tema, i la veritat és que no puc estar més agraïda perquè amb només 4 dies d'aplicar el mètode aquest de la tracy hogg que explica la goblien al principi del post, la Tanit ja demana dormir al llit i trigo molt poc a fer-la dormir, estic molt contenta! Moltes gràcies!!!
Imatge
Irina

EntradaAutor: Irina » dv. des. 16, 2011 10:30 pm

Ep! torno a estar per aqui, amb bones noticies...

Fa uns 4 dies o 5... ja he perdut el compte! que posem la Hana a dormir al seu llitet, a la seva habitacio, llegint encara mil contes, i li dic que si es queda al seu llit fins que es fa de dia hi haura una sorpresa al mati.
Les dues primeres nits va venir al nostre llit cap a les 2.
La tercera nit, jo no hi era, i s'hi va quedar fins les 7.45am!
Despres ja ha passat a despertar-se pero quedant-se al seu llit fent veure que plora, mes que res perque la senti i hi vagi, aleshores hi vaig, i es torna a estirar i s'adorm.
Ahir a la nit em vaig haver d'aixecar dues vegades i a la segona , com que eren les 6 me la vaig portar amb mi perque jo estava eta caldo...

No se, sembla que de mica en mica estem millorant. No m'importa que vingui o que es desperti durant un temps, es normal i crec que ja anira millorant. De moment anem per parts, i el millor es que ja torna a anar al seu llit a dormir. A veure quan dura! (i que us hi jugueu que al haver escrit aixo se'm descalabrara tot!!!! :-) :-) :-) com sempre passa...)
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dt. des. 27, 2011 8:52 pm

Irina, m'has deixat intrigada :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :

I quina és la sorpresa que li espera al matí?????????

Una abraçada, i molta sort!
Imatge
Irina

EntradaAutor: Irina » dv. des. 30, 2011 10:29 am

La sorpresa va ser anar a casa de la seva amiga...No va estar-se al seu llit pero!
El que si que em vist es que s'hi esta quan jo no hi soc... Quan marxo a treballar i no torno fins l'endema, el seu pare la porta al seu llit i alla s'hi ha quedat fins quarts de 8!
Quan jo hi soc, hi ha hagut vegades que quan s'ha despertat l'he tornat a portar al seu llit i despres d'estar-me una estoneta ja torna a adormir-se, pero al cap d'unes tres hores torna a venir al llit. Llavors ja estic rebentada i s'hi queda, no tinc esma per aixecar-me un altre cop.

Tampoc em fa res perque dorm be i nosaltres tambe, seria diferent si continues despertant-se estant amb nosaltres i tot. Es questio de temps i paciencia. Crec que ja he guanyat molt amb el fet que des del principi se'n va al seu llitet. A mida que es faci mes gran ja s'hi quedara tota la nit.
Èlia
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 25, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Èlia » dl. gen. 09, 2012 12:50 am

Hola noies,
avui he estat llegint part del post però no tot, ho aniré fent poc a poc, m'ha agradat el que aneu explicant.
Doncs el meu nen té 4 mesos i no sé si ja puc establir una rutina, nomès el puc adormir jo al pit o bressant-lo quan està irritat. No tenim cap horari, no veig res clar, va fent dormidetes durant el dia, i es queda adormit cap a les 12 h de la nit (el poso al llit i no es desperta). Provaré de fer una rutina i posar-lo a les 21h. Penso que durant el dia no dorm prou, dorm 30 min i es deperta als 30 min torna a tenir son. M'he fixat durant els primers minuts de migdiada al seu llitet que s'espanta cada minut, això fa que no dormi bé. La nit funciona força bé, però crec que podria anar millor. Es desperta 2 o 3 vegades i amb el pit s'adorm ràpid. Però jo crec que m'he equivocat amb que sempre que ha plorat li he posat el pit (nit i dia), i no sempre té gana ni ho necessita, no l'he intentat calmar amb res més, doncs soc inexperta i em cal anar aprenent, poc a poc em vaig adonant de les coses. Suposo que als 6 mesos quan comenci a menjar sòlid queda més clar l'hora de menjar i dormir.
Llegiré el post i els llibres que recomaneu, però si algú em pot començar a encaminar m'arinia molt bé ja que crec que necessitem unes pautes.

Moltes gràcies.
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. gen. 09, 2012 7:49 pm

Ai, Elia, estem igual.... i anem a pitjor!
Amb doos-tres mesets dormia de 12 a 6, pero ara portem una epoca despertant-nos cada tres hores les millors nits i cada dos hores les pitjors ( ahir vam despertarnos a la 1, a les 3, a les 5, a les 7 ,...).

Dema anem al pediatre i li pensava preguntar si era normal aquesta regressio!

Ara, com q dorm a la seva minicuna als nostres peus, rai, ... Peroquan no capiga a la minicuna i el posem a la seva habitacio.... Aiiix....!

He llegit per aqui q hi ha un tipus de plor de nit que s'hade ignorar... Avui començare a fixar-m'hi
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Èlia
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 25, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Èlia » dl. gen. 09, 2012 10:10 pm

Hola kabissa,
quina gràcia que ens trobem per aquí, havíem parlat durant l'embaràs al post de setembreres!
Que en farem d'aquest Marcel i aquest Marçal? jajaja
Doncs jo igual, algunes nits fins a 4 vegades, no s'enten quan fa poc aguantava fins les 6 o quarts de 7 del matí.
A veure si les que porteu més rodatge ens podeu ajudar, us veig a totes unes expertes!, el que fa l'experiència...
Potser encara són massa petits per marcar rutines?

Una abraçada.
És un nen.
MARÇAL
luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dl. gen. 16, 2012 7:02 pm

Hola noies!

El dia 5 de gener va néixer la nostra petita, la primera nit d'hospital va ser dura,com a pares primerencs i inexperts ho vam preguntar a les infermeres de la nursery i ens van dir que les primeres dues o tres setmanes era bo que dormís amb nosaltres, així que, pel moment fem collit. Actualment ens és còmode, ens agrada, ens dóna tranquil·litat al sentir-la,... Avui, hem anat al pediatra i ens han dit que seria convenient que dormís soleta a la seva habitació desde el primer mes, vaja d'un extrem a l'altre.

I doncs com ens preocupa el tema i abans que sigui massa tard i més complicat,he buscat informació i us he trobat. Evidentment no he tingut temps de llegir les 46 pàgines, però aniré fent, no he acabat d'entendre el mètode a seguir, segurament compri el llibre, a veure que m'aconselleu vosaltres, que ja sou unes expertes.

També us volia preguntar si és bo que dormi tota la tarda o hauria de despertar-la. S'ha adomit a les 15, i l'hem despertat a les 18 per prendre pit, i s'ha tornat a dormir, i de moment no es desperta, però després a la nit li costa més. És perque ha dormit tota la tarda? Crec que al tenir només 11 dies deu ser normal i com no distingeix entre dia i nit....

Moltes gràcies!

Bombolla un saludito :content:
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » ds. gen. 21, 2012 7:41 pm

Primer de tot: Felicitas luva!

Segon.... Tant aviat demanes consell al pediatre pel tema de dormir? si encara no en saps res de res del teu propi bebé?
Espera't, tingues paciència. En mica en mica coneixeràs el teu fill i sabràs que li convé, i evidentment, el pediatre no en sabrà més que tu.

De moment el que has de tenir en compte, és que els bebes durant els primers 2 mesos no saben distinguir entre la nit i el dia i per això dorment quan estan cansats. No facis res, ells en mica en mica aniran aprenen quan és de dia i de nit. No cal que dormint amb molta llum i molt soroll de dia perquè ho aprenguin. Temps al temps, que és super petit.

Pel tema collit i dormir solet a la seva habitació, jo el que et recomano és que t'informis del que suposa cada opció. Hi ha llibres que en parlen del collit i dels beneficis que comporta en el nadó: reducció del sindrome de mort subita, menys plors, més comoditat per la mare.... més autoestima del nadó....

Dormir a la seva habitació... això només ho heu de dicidir vosaltres 2. I quan vosaltres ho decidiu. No hi ha una "edat" recomanada. El teu pediatre, segons la meva percepció, és una molt radical, perquè el primer mes ja l'has d'allunyar de tu? Durant els primers mesos el teu bebe et necesita les 24 hores del dia i tenir-lo lluny no li és bo. No sé perquè, hi ha molta gent que creu que als X mesos el bebes ja han de dormir a la seva habitació solets perquè si no és converteix en un problema.... Quin?
He parlat d'aquest tema amb moltes conegudes i tothom fa el que vol. Uns em diuen: el pare ronca i despertava el bebe i va ser canviar-lo i dormir millor... doncs ben fet. Uns altres que van tenir al bebe a la seva habitació (al bressol al costat del seu llit) fins que va fer l'any perquè així la mare sempre el sentia i ella dormia més tranquila. Nosaltres el tenim al llit perquè es segueix despertant moltes vegades i no el fem dormir a la seva habitació perquè tinc comprovat que si m'aixeco del llit durant la nit em desvetllo.... si, si, el meus dos homes dormint i jo desperta allà al llit un parell d'hores. Altres que als 3 mesos ja dormia del tirón i van preferit canviar-lo... i altres que els volent tenir dins el llit durant 3-4 anys.

El que et vull dir amb tots aquests exemples és que no hi ha cap formula concreta, tothom tria el que li agrada més o el que li sigui més comode.

L'únic consell pel tema del son que et donaré és aquest: Si fas pit, intenta que no s'adormi sempre al pit. Algunes vegades no ho podràs evitar i s'adormirà... bé, intenta deixar-lo al bressol abans de que estigui totalemnt adormit. L'idea principal és que no associin dormir amb fer pit. Un dia adorme'l bressolant-lo, un altre cantant-li.... I que alguna vegada al dia, també l'adormi el teu home.... més endavant ho agrairàs!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dg. gen. 22, 2012 9:24 am

Luva!! ENHORABONA!!!!
No puc afegir gaire més del què ja t'ha dit la Nuri g, penso que la teva filla és molt petiteta.
Hi ha un ginecòleg que es diu Frederik Leboyer que va ser un avançat als seus temps. Va escriure diversos llibres en favor d'un part respectat i sense violiència, això ho va fer cap als anys 70. I també va escriure un llibre sobre el massatge de Shantala, en aquest llibre explica les tècniques de massatge que va veure aplicar a les mares a l'india als seus nadons. La introducció d'aquest llibre la trobo preciosa. En aquesta introducció es posa en la pell del bebè i intenta imaginar com ha de ser arribar en aquest món. Quan un bebè està dins de la seva mare està constantment en contacte amb la seva mare, amb el seu batec, la seva escalfor, bressolat per la seva respiració i pels seus moviments. I quan neix...tot això ho perd, es troba en un lloc fred que no es mou, i lo únic que li torna la tranquil·litat i la seguretat és el contacte-tacte amb la seva mare. Quan neix el nen, neix amb ell la fam! No sap què és però és un dolor intern, que no sap perquè passa, i sap que la única manera de que això es calmi és amb la seva mare. Ell no enten el concepte espai-temps, quan la mare desapareix de la seva vista, desapareix per sempre, no entén que tu marxes per 2 minuts, no entén que marxes només per fer un pipí, ell lo únic que veu es que allò que estima i que necessita més d'aquest món desapareix i no sap si tornarà ni quan tornarà.

uf...quin rotllo!! Amb això només vull dir-te que és normal que la teva filla et "demandi" les 24 hores del dia, per ella no hi ha res més que tu.
I això vol dir que et necessita tant de nit com de dia. Poc a poc les coses aniran canviant, però dona-li temps.

Un petonet!

IRINA!!! M'alegro que les coses vagin millorant. Com et trobes??? Ja falta poquet,eh? Què en diu la Hanna?
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dg. gen. 22, 2012 9:46 am

No segueixo aquest post, però m'ha donat per fer un "zapping" i he llegit el que has escrit, bombolla, i no sé en resposta de què va però no podria estar més d'acord, m'ha encantat cada paraula.
Jo "dono fe" que és una etapa, que se'ns fa dura perquè es cansat, però també perquè sovint ningú ens ha dit el que sent un nadó i ho associem a nens malcriats i que prenen el pèl. Però no és així ni de bon tros, i mica en mica tot això passa i tenim nens que se'n van molt contents amb altres persones a part de la mama, cada cop fent un cercle més ampli.

I penso que aquest vincle dels primers mesos (i no parlo d'un o dos, eh... parlo de MOLTS mesos) és de les experiències més maques i nobles que viurem mai.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::