recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

Per a socpetitons i socpetitones
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Martina32 » dg. juny 12, 2011 12:11 pm

I aquí va un altre per quan comencen control d'esfínters, els hi encanta apretar el botó de la cadena del w.c
Fitxers adjunts
Ja estic.gif
Ja estic.gif (20.36 KiB) Visualitzat 19332 cops
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: gege » dg. ago. 07, 2011 3:43 pm

Fins fa molt poc en Guiu feia poc cas als contes però ara no en pararia de mirar!

El que més li agrada que li expliqui és L'erugueta goluda, de fet és un dels meus contes preferits i suposo que això es nota a l'hora d'explicar-lo!

Aquest divendres li vaig comprar en Pinxo i tot i que potser és més complicat d'entendre també li agrada quan li faig els gestos i l'escolta amb atenció ;)

I sol es mira un que es diu els animals que són només imatges i uns altres que ja havia recomanat que fan sorolls (crec que hi ha la granja, la natura, les joguines...) i són petits i manejables i se'ls emporta a tot arreu!
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: iuia » ds. oct. 01, 2011 2:34 pm

M'encanta aquest post. Merci per totes les recomanacions.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ninoneta » dj. oct. 20, 2011 2:34 pm

Molt ben pensat aquest post, no l'havia vist! A mi m'encanten els contes i explicar-los a la meva filla, i a ella li agrada molt mirar-los, us poso els que més li triomfen:


La granja de la col.lecció Veo veo. És el primer conte que va tenir, hi ha diferents textures dels animals de granja i és tot de fotografies.

Conill saltador de la col.lecció Descobreix els contraris. És de pestanyetes i li xifla fer-les moure.

Xip xap de la col.lecció Sons sorpresa. És la última adquisició, és de solapetes i sons.
Fitxers adjunts
clip_image001.jpg
La granja. Ed. Beascoa
clip_image001.jpg (22.34 KiB) Visualitzat 19176 cops
S0614003.jpg
Conill saltador. Ed. Susaeta
S0614003.jpg (35.72 KiB) Visualitzat 19176 cops
978849906118.GIF
Xip xap. Ed Brúixola
978849906118.GIF (11.3 KiB) Visualitzat 19176 cops
Imatge
Avatar de l’usuari
ninoneta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:23 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ninoneta » dj. oct. 20, 2011 2:47 pm

Vaja, ara qeu he vsit com ha quedat havent penjat les imatges sembla que les mides dels contes siguin el que no són. El del Conill saltador és molt petit, i en canvi els altres dos són més aviat grandets! Perdoneu, però sóc una mica desastre amb les noves tecnologies... :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: iuia » dj. oct. 20, 2011 11:30 pm

Algu em pot recomanar algun llibre on parlin de gegants i de festa major en general? És que als meus fills els encanten i em faria gracia però penseu que tenen dos anys eh?
I per cert algun llibre amb pictogrames?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: edae » dv. oct. 21, 2011 4:51 pm

Ametista els que has posat: els minidiccionaris per bebes són els que més triomfen a casa! A en Pau li encanten, i són la mida perfecta tant per ell per manejar-los, com per mi per portar al bolso... si anem a a lgun lloc. Els dibuixos só xulíssims! En tenim un munt
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Irina » dg. oct. 23, 2011 4:27 pm

Que be trobar quest post! Estic buscant llibres en catala per quan torni a Barcelona o demanar als meus pares i familiars que en portin quan venen aqui i ja m'he apuntat uns quants que heu esmentat.

En concret estic buscant contes repetitius, com els que ha recomentat la Lila amb el del Cargol i el Poniol o l de "quin gust te la lluna"...

Tinc uns quants contes en catala, pero fa molt de temps que no en compro i en angles en tinc moltissims, perque clar, els tinc mes a l'abast. Ara he vist que a la Hana li encanten els que son repetitius, perque se'ls acava aprenent i li agrada anar recitant amb mi, i a mes els que tenim aixi son escrit amb rima. Sabeu d'algun conte en catala, repetitiu i en rima? demano massa? :r) :r)

No se si estarieu interessades en contes en angles, potser per mes endavant, pero si ho esteu, us recomano la majoria dels que estan escrits per una autora que es diu Julia Donaldson, te la seva pagina web tambe: http://www.juliadonaldson.co.uk/
tots estan escrita en vers, i com que el ritme enganxa molt, ajuda a que agafin l'atencio. Al final la Hana s'ho apren i acaba dient l'ultima paraula de cada vers. Per aixo m'agradaria trobar alguna cosa semblant en catala.

(recomenats a partir de 2 anys)
De tots els que ha escrit, el meu preferit es
Room on the Broom
(Una bruixa i el seu gat volen sobre l'escombra i cada cop que li cau alguna cosa i baixen a terra a buscar-ho, un animal la troba i demana si pot afegir-s'hi. Al final una granota, un ocell i un gos viatgen amb ells pero l'escombra es trenca i cauen tots! Gracies a tots els animalets que ajuden a la bruixa i la salven de les urpes d'un drago, ella pot fer magia i fa apareixer una escombra nova amb seients per a tots, un niu per l'ocell i una dutxa per la granota.)

i despres

The Gruffalo (han fet una versio animada en DVD i esta super ben feta!preciosa!)
Un ratoli molt eixerit va caminant pel bosc i va enredant a una guineu, un mussol i una serp que se'l volen cruspir inventant-se que s'ha de trobar amb un "Gruffalo", fins que al final per sorpresa seva es troba amb un Gruffalo de veritat! Es tan llest que fins i tot enreda al Gruffalo per a que no se'l cruspeixi.
The Gruffalo's Child
(segona part de l'anterior, on el Gruffalo explica al seu fillet que vagi en compte perque hi ha n ratoli al bosc a qui li agrada menjar Gruffalos.

Sharing a Shell
Un cranc ermita que no vol compartir una caracola buida amb una anemona. Al final aprenen a compartir.

The Snail and the Whale

Un cargol de mar, avorrit de viure sobre una roca en un port, escriu un missatge amb les seves babes demanant que algu l'agafi (en plan auto-stop) per anar a rodar el mon. Apareix una balena que el convida a pujar a la seva cua i se l'endu per a tot arreu. La balena queda encallada en una platja i el cargol s'arrosega cap a una escola, escrivint un missatge d'ajuda a la pissarra, tots els nens surten corrents per ajudar a tornar la balena al mar.
Charlie Cook's Favourite Book

Aquest llibre es molt divertit i molt ben pensat: es un llibre dintre d'un llibre que esta dins d'un altre llibre on hi ha un altre llibre!

els que em van decepcionar una mica de la mateixa autora:
Monkey Puzzle
The Smartest Giant in Town

A veure si puc demanar als meus pares que ens portin els de la lluna i el del cargol-poniol, venen la setmana que ve i tenim mono de llibres en catala! ||*||

ai, i tambe hi ha un altre llibre repetitiu i molt divertit que es diu We're going on a Bear Hunt
http://www.amazon.com/Were-Going-Classi ... 0689815816


Ja veieu que si comenco a parlar de llibres no paro! Es la meva perdicio, pero no m'importa arruinar-me comprant llibres :r) :r)
Nomes us volia recomenar (ja que he vist que algunes socpetitones han visitat Galway) que si algun dia veniu de vacances a Irlanda i visiteu aquesta ciutat, HEU DE FER PARADA OBLIGADA a una llibreria que es diu Charlie Byrnes, a Middle Street, el carrer paral.lel al principal (Shop street), no te perdua.
http://www.charliebyrne.com/

El meu company ja em pregunta directament que per que no demano residencia i hi planto una tenda de campanya al mig de la botiga... :-:) :-:)


edito per recomenar un blog que segueixo des de fa un temps, es una mestra que recomana contes:
http://elpetittresor.blogspot.com/

Si us interessen mes llibres en angles digueu-m'ho perque tenim tota una biblioteca!!!
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Abril* » dj. des. 15, 2011 9:07 am

Hola,
he escrit aquets missatge al post de llibres per contar als petits, però ara he vist aquest i penso que potser és més adequat, be ho publico als dos i llestos!

A mi m'agraden molt els àlbums ilustrats, de fet m'encanten i estic enganxadíssima, em puc passar estones ben llargues a les llibreries o a la biblioteca mirant i remirant. A casa en tinc pocs.
Ara amb el petit he descobert també els llibres de cartró, que també són una passada, tinc un munt de títols apuntats per anar comprant a poc a poc, per reis, aniversari, Sant Jordi...
El cas és que són tots llibres amb ilustracions però no tenen textures, a mi m'agraden molt més, els de textures pssss.. no em criden gaire l'atenció però ara dubto si estic comprant més per mi que pel nen i si seria bo pel seu desenvolupament que tingués aquesta mena de llibres. A casa només en tenim un que ens van regalar i a la biblioteca de tant en tant n'agafem algun. Jo no he notat que li agradin més o menys que els que no tenen textures, però no se...

Entre els títols que tinc apuntats per comprar n'hi han de l'estil de L'erugueta goluda i tota la resta de l'Eric Carle, o Little blue and little yellow de Leo Lioni, entre d'altres.

El meu nen farà 1 any al gener, que en penseu?

Per cert els llibres en blanc i negre, a l'Adrià li encantan, vam agafar un a la biblioteca que es deia el Circo i és una passada el que li agrada! Després hem repetit amb un d'animals de la mateixa col·lecció i igual, li va agradar molt, ara no recordo l'editorial, però si el torno a veure a la biblio me l'apunto i us ho dic.

Salutacions!
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dj. des. 15, 2011 9:25 pm

els llibres amb textures acostumen a agradar-los però si ja en vas agafant a la biblioteca i no són els que més li criden l'atenció no crec que passi res per no tenir-ne un munt a casa...a més, amb textures ja hi deu experimentar d'altres maneres (jugant a la sorra, amb l'aigua, amb diferents joguines...) i si li agraden els llibres il·lustrats, en blanc i negre... doncs endavant, no? :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dv. des. 16, 2011 9:56 am

Hola noies!

Em recomaneu algun llibre que parli del Tió? o també de tradicions catalanes per Nadal :ok: .

Gràcies.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: entrerius » dv. des. 16, 2011 10:52 am

yana.0 ha escrit:Nosaltres aquest Sant Jordi hem comprar aquest llibre, i al nostre fill de 20 mesos li ha encantat, no el deixa ni un moment.

Imatge

Es un llibre sense text, les pagines es despleguen i hi ha varies imatges, a la part exterior del desplegable hi ha un munt d'imatges que has de buscar a la part gran. Tenen un munt de detalls i es passa hores mirant-se'l.


Nosaltres també tenim aquest i un altre de la mateixa col.leció i els tenim destrossats de tant remenar-los. El primer li vam comprar als 18 mesos i l'altre als 2 anys. Al principi no parava de preguntar pel nom de tots els dibuixets...... ara que ja els sap comença a endinsant-se en el paisatge que està mirant.

En el primer hi ha varis escenaris: la ciutat, el camp, el mar, la muntanya, el cel
En el segon hi ha ecosistemes: el desert, la sabana, el gel, el mar, la jungla
:ok:
Avatar de l’usuari
Txusiña
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. juny 07, 2011 3:44 pm

Re: LLIBRES INFANTILS - Primera edat

EntradaAutor: Txusiña » dt. gen. 31, 2012 3:25 pm

ametista ha escrit:començo jo!
uns contes que a casa triomfen són els de la col·lecció Toca, toca amb textures, foradets, petits poemes, miralls, música... segur que moltes ja els coneixeu:

llibre carícies.jpg

quac! quac!.jpg

llibre joguina.jpg

llibre d'animals.jpg

llibre sonor.jpg

llibre poema.jpg




Ei!!! M'agraden molt!!! I on els puc comprar aquests contes???? On els puc trobar??
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 31, 2012 10:13 pm

jo els he trobat sempre a l'abacus! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 9:01 am

Jo vull recomanar aquest:

Imatge

A la Txell li encanta! Ens fa seure amb ella a l'estora i apa, a buscar dibuixos! CAda dia seiem ni q sigui 5 minuts (q per ella 5 minuts és molt he!? neujor:-) neujor:-) )
Us copio una descripció q he trobat (és en castellà):

Un libro tamaño XL de foam y cartón, para zambullirse en él página a página, para buscar, descubrir ¡y sorprenderse!

Para jugar también en el suelo, abierto mide: 60 x 60 cm. Ilustrado por Lluis Cadafalch, con un mundo diferente en cada página: animales, medios de transporte, el mercado, etc. lleno de dibujos pequeños y grandes, para buscar y también de chistes visuales para sorprenderse y sonreír.


També hi ha aquest, q serà el proper q li compraré, pq surten bruixes q li encanten!

Imatge
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 01, 2012 9:08 am

que xulos Ítaca! >.-<: són del Imaginarium, no?
els buscaré pel meu peque, que aviadet fa els dos anys!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 9:22 am

L'altre dia em vaig fixar en el logo de dalt i també vaig pensar q serien de l'imaginarium... però jo els vaig comprar en una llibreria del costat de la feina especialitzada en llibres juvenils i per nens (El Petit Príncep) :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 9:26 am

Acabo de mirar a la web de l'imaginarium, i sí q el tenen :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: entrerius » dc. feb. 01, 2012 9:39 am

Ítaca, aquesta col•lecció del Mega Book em dóna la impressió que és semblada a la de "digues on és" que vaig recomanar jo. Fa molt bona pinta :ok:
Desplegable, amb molts dibuixos i diferents temàtiques.... son per l'estil.
El petit estava al•lucinat amb tot el món que tenia al davant i sobretot, com que estava començant a parlar era ideal per adquirir vocabulari.
No parava de dir que és així, i això, i allò, i lo altre.... li encantava, i va ser el primer cop que centrava la seva atenció en una activitat :ok:
Ara quasi té 3 anys i encara els remena... els té destrossats neu:-D
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 12:54 pm

entrerius, doncs suposo q sí q és semblant!
Aquest és molt gran! Hem de seure a terra amb les cames ben obertes per poder mirar-lo bé! neujor:-)
A la part esquerra de cada escenari (o pàgina) hi ha una sèrie de dibuixets (6 o 7) i el nano els ha d'anar trobant dins el dibuix... clar arriba un moment q ja se sap de memòria on són, però com hi ha moltíssims dibuixos (la selva plena d'animalons; un mercat ple de parades de fruita, de peix...; la ciutat, amb cotxes, tren, motos, gent, avions, vaixells... i un edifici, amb gent banyant-se, dinant, rentant...) doncs dóna molt joc, ara busca una noia amb una samarreta de color groc, ara busca un cocodril... i ja et dic, gairebé cada dia ens reclama q estiguem amb ella i amb el seu llibre (ara tot és d'ella! neujor:-) ).

Ha estat unes de les millors compres q he fet... ostres, és quan veus q ella s'ho passa bé i q li agrada tant, et sents molt satisfeta! A veure si li vaig a comprar el de Fantasia...!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::