MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

Aineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 12:00 pm

MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Aineta » dg. oct. 30, 2011 12:36 pm

Vaig començar un bloc, que vaig posar-vos el link per aqui. Però ara l'he canviat, n'he fet un altre dirigit especialment a les manualitats i les activitats infantils (de 0 a 3 anys), més encarat a activitats i manualitats per fer amb nens i nenes dels 9 mesos als 2 anys, que és amb els que he treballat i treballo.

Si us interessa,espero anar publicant cada poc temps algun article. De moment, l'últim que he fet ara, és el que parla de LA PANERA DELS TRESORS. Espero que conegueu el concepte, sinó, entreu, és una activitat molt fàcil de fer i molt important per els nens i nenes de 6 mesos als 12. Després de l'any, hi ha el Joc Heurístic, que treballa el mateix, però per més grans.

Passeu, passeu, espero que us sigui útil!

http://ainacabau.blogspot.com/
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Lele » dg. oct. 30, 2011 2:44 pm

M'interessa!!

He vist el blog i t'animo a que ens donis més idees!!

Al desembre el meu fill farà 2 anyets i a la llar d'infants conviden a que els pares acompanyin al nen aquell dia durant una estona per fer alguna activitat. Ara que feia bon temps i es podia sortir, hi han hagut pares que els han portat per fer bombolles de sabó, d'altres per jugar amb globos, d'altres han explicat un conte, d'altres han portat pètals i els han tirat enlaire i han estat jugant-hi... quina idea em podrieu donar per fer amb els nens?

Fins ara havia pensat: portar farina i aigua i fer com una plastilina i que hi fiquin culleres, raspalls, etc per experimentar... però com serà ple hivern no sé si em deixaran fer-ho a dins les classes, a més que potser hi han al·lèrgics al gluten.

Gràcies
Avatar de l’usuari
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: aral » dg. oct. 30, 2011 2:55 pm

Els meus nens i jo ja hem fet alguna de les manualitats que hi tens a la teva pàgina, com la del bolet i la del cargol, i els hi ha agradat molt fer-les i tal com han quedat, o sigui que moltes gràcies per les idees.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Aineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 12:00 pm

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Aineta » dg. oct. 30, 2011 4:05 pm

Me n'alegro que us interessi i que us serveixi!

http://ainacabau.blogspot.com/

:)
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: gege » dg. oct. 30, 2011 8:25 pm

Lele perquè no els portes caixes de cartró de diferents mides, robes, tubs... no sé el que et passi pel cap... quedes parada de les coses que se'ls poden acudir jugant lliurement ;)
Aineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 12:00 pm

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Aineta » dc. nov. 02, 2011 9:10 am

Podries portar uns quants rotllos de paper de WC, lligar un cordill de paret a paret de la classe a l'alçada dels nens i nenes, posar-hi els rotllos de paper i que ells... s'ho passin genial estirant-lo i trencant-lo!!!!
Al parvulari on treballo fem això, un cop l'any, li diem "la festa del paper de WC" :P i és molt divertit! experimenten molt!

Queda la classe plena de paper... no és molt ètic, en el sentit que es gasta paper... però un cop l'any... no està tant malament...

També es pot fer amb paper de diari, i això ja sí que és més ètic i reutilitzem! Molt paper de dirari i que l'estripin o en facin el que vulguin.

Ja ens explicaràs al final què faràs!!

http://www.ainacabau.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. nov. 02, 2011 7:31 pm

Moltes gràcies per les idees!!!
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: esquimal » dj. nov. 03, 2011 6:04 am

Aineta moltes gràcies per les idees, ja m'he guardat el blog a favoritos i quan tingui una estoneta més llarga m'ho miro amb deteniment.

Aprofito per fer-te una consulta i a la Ramtri també ja que també és mestra. Ja sabeu que s'acosten les festes i comença el dubte de quins regals fer. El David tindrà 17 mesos i ja sé que amb coses no comprades s'ho passen la mar de bé però m'agradaria comprar-li alguna cosa. Em podeu donar idees, li encanta enroscar i desenroscar taps, treure coses d'una motxilla i tornar-les a posar, i jugar amb els mega blocks (tipus lego més gran), i també li encanta la música. Ja sé que és molt petit i no crec que quan vegi alguna cosa se li ilumini massa la cara com quan són més grans i els regales algo que els feia molta ilusió, però voldria algo que l'ajudés a desenvolupar-se i alhora que s'ho passés bé. No sé havia pensat en un tambor o un xilofon, teniu idees? No vull comprar per comprar.
Aineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 12:00 pm

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Aineta » dt. nov. 15, 2011 7:48 am

Nova entrada al meu blog!

http://www.ainacabau.blogspot.com/
Aineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 12:00 pm

Re: MANUALITATS I ACTIVITATS INFANTILS

EntradaAutor: Aineta » dc. nov. 16, 2011 10:04 pm

Hola Esquimal!

És normal que li vulguis comprar alguna cosa, això també fa gràcia! Doncs a veure, si dius que li agrada la música... un tambor i un xilofon està super bé! Barrejant el comprar algo i el fer algo, també pot sortir algo bonic... I si li fas una Caixa del so-silenci? Compra una caixa mona i intruments que sonin i objectes que no sonin... Els poses tots a dins i aneu traient un per un... Que els toqui i n'aprengui el nom, i els que no sonen quan els mous... "sssshhhhhhttt, silenci...". pot ser divertit!

Hi pots posar a la caixa: maraques, xilofon, un conte, triangle, flauta, peluix, pandareta, flauta, una peça dels encaixos, xiulet, ... I tot allò que se t'acudeixi!

Segur que un regal així sí que farà que se li ilumini la cara!!!! :)

Aineta.
(ainacabau.blogspot.com)

Torna a “Amb nens”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::