PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

Més qüestions.
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: PANERA DELS TRESORS I JOC HEURÍSTIC

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 04, 2011 1:04 pm

Estic pesadeta amb el tema eh? però és que em fa ilu preparar-ho. Com veieu un guant de cri d'aquests per exfoliar a la dutxa? Això sí que rasca! potser massa i tot?
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dv. nov. 04, 2011 1:19 pm

Lalona ha escrit:Estic pesadeta amb el tema eh? però és que em fa ilu preparar-ho. Com veieu un guant de cri d'aquests per exfoliar a la dutxa? Això sí que rasca! potser massa i tot?

En principi no hi veig perill. En teoria no hauria de passar res ni que el bavegi molt, no? pq si està pensat per a poder-se mullar constantment... :-:)
Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. nov. 04, 2011 2:35 pm

Lalona, el que recordo que tenia la de la Clara
-rotlle de paper de WC
-manopla de la dutxa
-cullera de fusta
-tovallola petita
-una ampolla d’aigua buida
-un tros de roba com de ras
-cinta de fer llaços de roba
-una xeringa de les d’alimentar nadons

I ja no recordo res més…
Lalona

EntradaAutor: Lalona » ds. nov. 05, 2011 1:02 pm

Raqueleta ha escrit:Lalona, el que recordo que tenia la de la Clara
-rotlle de paper de WC
-manopla de la dutxa
-cullera de fusta
-tovallola petita
-una ampolla d’aigua buida
-un tros de roba com de ras
-cinta de fer llaços de roba
-una xeringa de les d’alimentar nadons

I ja no recordo res més…

Gràcies Raqueeta, la xeringa m'havia semblat veure-la a la foto que vas penjar de la nena jugant i ja me l'havia apuntat, hehehe!
Ara estic pensant què podria posar amb una textura ben suau tipus ploma però que sigui segur perquè ho remeni el xafarderu...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dg. nov. 06, 2011 9:59 am

M'encanta que hagueu recuperat aquest post!! És una cosa que des que la vaig conèixer m'ha agradat molt i m'ha cridat l'atenció, aleshores no estava ni embarassada i ho tenia present però pensava que era per a nadons més grans. Quan avui he llegit que és a partir dels 6 mesos m'he endut una alegria!! Demá aniré a comprar la panera (no hi vaig ara pq és diumenge que sino...), i avui a recopilar objectes!!
Us poso el que he recopilat de moment que no s'hagi dit:
- Un moneder de pell
- Una espelma (ho veieu adequat?)
- Un rellotge de plàstic que no utilitzo
- Un cub rubik
- Una sabatilla de tovallola petitona (és seva i per un costat és tovallola i per l'altre plàstic)

Segons em vagi inspirant us vaig dient...
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dg. nov. 06, 2011 10:32 am

- Una taça de plàstic
- Un CD
- Una bambeta seva
- Una funda de coixí petitona
Lalona

EntradaAutor: Lalona » dg. nov. 06, 2011 12:43 pm

Hahahaha! Charliemi em sembla que fins que tinguem 60 coses estarem obsessionades! Em miro el món d'una altra manera en plan terminator: pip pip artículo interesante localizado, no presenta peligro puede ser explorado pip pip...

Em copio el rellotge, el moneder, el cub de rubik i alguna sabateta seva que ni hem estrenat perquè feia calor. Jo l'espelma no la veig gaire clara, em faria cosa que anés a la boca. Tot lo altre sí. Jo sóc una mica cabezona i m'he mirat bé el fregall que li volia posar i no li veig perill, està tot ben ferm i enganxat, us posaré foto!

També hi posaré una revista, i un bloc de postits, al meu fill li encanta rebregar papers! :-)(-:
Imatge
Imatge
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dg. nov. 06, 2011 3:43 pm

Ok! Fora espelma... Jo tampoc no ho veia gaire clar... A més m'ha caigut i de seguida s'ha trencat un trocet i ja he vist que no...

Més coses:
- Un respall de dents (és massa allargat?)
- Un respall de netejar els bibis que ens sobra
- Un carret de fil

Lalona ens has descrit ben be!! Jejejeje, em sento totalment identificada com a localitzadora d'objectes "pro-panera". A més quan se me n'acud un deixo qualsevol cosa que estigui fent i vaig a buscar-lo o a apuntar-lo que després se m'oblida!!
wendell
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

EntradaAutor: wendell » dj. nov. 17, 2011 3:15 pm

Hola noies!

Fa uns dies que us llegeixo en silenci. Avui per fi m'he decidit a començar a buscar coses per fer-li la panera dels tresors al meu peque!
M'hi he posat fa una estoneta i gairebé ja he ajuntat els 60 objectes (cosa que m'ha fet preocupar... això vol dir que casa meva és com un abocador, no??? :-D :-D :-D ).

Gràcies a vosaltres he agafat moltes idees i pel sol fet de remenar calaixos a casa encara he agafat més idees.

Alguns dels objectes que li posaré a la panera són:

- un ventall
- un gorro de llana
- un penjador de roba petit
- un mocador de roba (els de mocar-se de tota la vida)
- unes pulseres bijuteria (quincalla total!) que van lligades entre sí i fan soroll quan es mouen
- una pilota tennis
- un estri per batre ous
- un joc de claus
- una funda de paraigües plegable

i un llarg etc.... Us semblen bé mamis??

Ara només em falta el més important..... LA PANERA!!!! Jajajajajaja! :-D
A casa no en tinc cap de tant gran que m'hi càpiga tot això. Ara que haig de sortir passaré per la botiga dels xinos del poble, que aquests sempre et treuen d'un "apuro" ;-)

Ens anem llegint! :-()-)
Charliemi

EntradaAutor: Charliemi » dj. nov. 17, 2011 4:09 pm

Wendell ja ens diràs que tan però a la Judit li encanta!! Només veure que li porto ja comença a riure i quan li prenc em va perseguint i mirant-me com dient "però perquè em fas això???" confeso que de vegades li deixo 5 minutets més... És un moment de distracció total per a ella, és igual si tenia son, gana o el que fos, en aquesta estona s'oblida de tot, una passada.
M'apunto les idees Wendell, és el que tu dius, vas buscant per casa i a cada calaix hi trobes algunes coses, et copiaré:
- un ventall
- un penjador de roba petit
- un mocador de roba (els de mocar-se de tota la vida)
- un joc de claus

Se m'acaba d'acudir un mitjó d'aquells de mitja, és una textura una mica especial, oi?

La meva panera tambés és "d'els xinos", com no, jejejeje.

Ah! Jo vaig haver de retirar el rotllo de paper del WC acabat perquè el va babejar tant que es va estovar i es trencava, ho dic per a que ho tingue en compte...
macri.lg
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » ds. nov. 19, 2011 10:50 am

El meu ha començat ja amb la panera dels tresors... No només ell sino tots els nens i nenes estan encantadissims!!! És genial que tinguin una estoneta al dia per tocar tot allò curiós que aparentment no és cap joguina. Joc heurístic quan tots caminin.. son petitonets a la seva classe..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Lalona

EntradaAutor: Lalona » ds. nov. 19, 2011 9:51 pm

Avui m'han deixat el llibre!!!!!! la llista de possibles objectes és moooooolt llarga però ja us posaré algunes bones idees ok?
A destacar, com que es tracta d'estimular els 5 sentits, he pensat que a les coses que hem anat dient també ens farà falta afegir-hi algunes coses que desprenguin olor. Al llibre hi ha recomanacions com bossetes d'olor (farigola, romaní...), una llimona, una poma... jo m'he apuntat una mandarina que fan una olor boníssima pel meu gust... I hi diu que els objectes s'han de poder rentar cada dia i que n'hauran d'entrar i sortir per donar joc. De manera que m'estic fent llista de coses que estaran a la panera un sol dia on hi he apuntat les fruites i les coses de paper i cartró que es poden estovar amb les babetes... :love:
A la llista fins i tot hi recomanen posar-hi coses de vidre! a mi em fa una mica de por. També hi ha apuntada una pinya (de pi) i ara que és tan petitó em fa una mica d'angúnia, però penso en la oloreta que fan les pinyes, les textures, el soroll... realment són interessants i bé que els pares hem d'estar mirant mentre juguen, ja ho veurem però em sembla que algun dia potser sí que en posaré alguna!!
Imatge
Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » ds. nov. 19, 2011 10:19 pm

Lalona, jo li vaig posar una pinya i no se la va posar mai a la boca i en tot cas, és el que dius tu, estareu allà i si cal, li treureu.
Lalona

EntradaAutor: Lalona » ds. nov. 19, 2011 10:32 pm

Raqueleta quina vergonya em fa trobar-te per altres posts, us dec un comentari al club de lectura des de fa dies, hahahaha! Per cert, al Patufo també li agrada molt canviar-me de pàgina quan llegeixo i arrugar-les sempre que siguin prou tovetes, igual li poso aquell de "El Club de los Viernes" que no em va acabar d'agradar, que disfruti ell almenys!! :r)
Imatge
Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » ds. nov. 19, 2011 10:47 pm

Lalona ha escrit:Raqueleta quina vergonya em fa trobar-te per altres posts, us dec un comentari al club de lectura des de fa dies, hahahaha! Per cert, al Patufo també li agrada molt canviar-me de pàgina quan llegeixo i arrugar-les sempre que siguin prou tovetes, igual li poso aquell de "El Club de los Viernes" que no em va acabar d'agradar, que disfruti ell almenys!! :r)

:-D :-D :-D Sí, a ell li agradarà, que encara no té massa criteri literari!
Pel que fa als comentaris... és que ningú comenta :ufs:
Lalona

EntradaAutor: Lalona » dl. gen. 23, 2012 10:57 pm

Noies vaig posar-me a fer recolecta d'andròmines amb molt entusiasme però la panera encara no l'he comprat!! és que al meu poble ja no hi ha cistelleries i no he trobat res que reuneixi les característiques. Però mireu, aquest finde li vaig posar tot a un cove que faig servir per portar la roba plegada als armaris, etc... i va anar perfecte.
Quina gràcia! s'hi va estar una bona estona! I el va buidar gairebé tot (he de dir que no hi vaig posar 60 coses, no les he contat però potser eren 30). He de dir que no estava del tot convençuda de que hi hauria diferència entre remenar la panera dels tresors o remenar una panera de joguines. I taaaaaaant! Mai l'havia tingut assegut tanta estona.

Tinc un problemet de memòria a l'ordinador però així que l'hagi resolt podré posar-hi fotos, a veure si us en poso alguna que està moníssim fent el tafaner!
Imatge
Imatge
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. març 05, 2012 2:15 pm

Doncs a l'Emma també li vaig fer panera dels tresors i encara ara li agrada. Em volia mirar això del joc heurístic però no se ben bé que és. M'ho podrieu explicar bé?
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » dl. març 05, 2012 4:57 pm

Jo tampo el coneix
Kiara
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

EntradaAutor: Kiara » dj. març 08, 2012 7:34 pm

Una cosa bastant interesant que ens van adelantar al Espai nado son ampolletes petitones de plastic transparent i ficar-li fairy, oraldine i liquids similars amb purpurina i molt ben tapats amb cinta adhesiva.
Dimarts ho parlarem a classe aixi que ja us dire si ens donen idees!
Imatge
Imatge
Imatge
Lalona

EntradaAutor: Lalona » dj. març 08, 2012 11:19 pm

Kiara ha escrit:Una cosa bastant interesant que ens van adelantar al Espai nado son ampolletes petitones de plastic transparent i ficar-li fairy, oraldine i liquids similars amb purpurina i molt ben tapats amb cinta adhesiva.
Dimarts ho parlarem a classe aixi que ja us dire si ens donen idees!

Jo això ho he fet amb colorant d'aliments i queda molt bonic, i hi juga força! :ok: I també posar pasta a una ampolla, fa un soroll molt maco! Et poso una foto:

IMG_1737.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::