Panificadora: sí o no?

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: ptitgat » dj. nov. 24, 2011 9:41 am

Hola Ramtri,

Nosaltres ens la vam comprar fa temps. La veritat és que va molt bé però no la fem servir tant com m'agradaria (mandra, que la tinc guardada per no ocupar lloc i l'haig de moure...) i perquè no som molt paneros a casa...

Tinc una amiga que és celíaca i li treu un profit que déu n'hi do! És l'enveja de la colla! L'avantatge és que pots fer tot tipus de pa, de cereals, olives, amb fruits secs, fruites... Si realment t'agrada el pa ho trobo útil.

Jo la compraria :)
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: Ponioleta » dj. nov. 24, 2011 12:33 pm

Hola guapa!

Jo tinc una panificadora, i al principi sí que la feia servir bastant però ara només la faig servir per amassar i faig el pa al forn.

Jo penso que si t'agrada cuinar, és millor comprar-se una amassadora (o amassar a mà i no comprar-se res :ok: ). O si tens la thermomix, amassar amb la TH. I després fer el pa al forn.
El motiu és perquè amb la panificadora fas els pans quadrats, no pots fer gaires variacions (més enllà del tipus de farina i les pipes, olives etc que vulguis posar). Però quan li agafes gustet a fer pa, en venen ganes de fer panets, coques, barres, pans rodons etc i acabes fent servir la panificadora només per amassar.

Com a opció intermitja et pots comprar una panificadora barateta (jo ara tinc una Thaurus My bread, que l'he heredat, però crec que no era massa cara, o la del LIDL!) i provar-ho i si al final només la fas servir per amassar, tampoc t'has gastat tants diners.

Per cert, per si no el coneixes, hi ha un fòrum brutal que és el "Foro del pan" (busca-ho al google i el trobaràs) amb totes les receptes de pa que vulguis i on també es parla d'amassadores i panificadores, per si vols saber preus, marques, recomanacions...


No sé, és la meva opinió! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: ametista » dj. nov. 24, 2011 8:57 pm

coincideixo total i absolutament amb tot el que t'ha dit la Ponioleta!!! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: Ponioleta » dv. nov. 25, 2011 10:06 am

ametista ha escrit:coincideixo total i absolutament amb tot el que t'ha dit la Ponioleta!!! :ok:



gracies!! veig que no són manies meves!!! De fet la meva panificadora està molt atrotinada i mig trencada (fa molt soroll, tremola molt quan amassa...) i estic pensant en comprar-me una amassadora enlloc d'una panificadora nova.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 25, 2011 10:31 am

:r) :r) jo estic igual, la meva fa sorollets quan amassa i tinc clar que quan es mori... compraré una amassadora! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: Ponioleta » dv. nov. 25, 2011 11:46 am

ametista ha escrit::r) :r) jo estic igual, la meva fa sorollets quan amassa i tinc clar que quan es mori... compraré una amassadora! >.-<:


ja ja doncs ja parlaré amb tu per comentar marques i models!!

La meva quan amassa es mou per sobre del marbre de lo que vibra... té vida pròpia!!!! :r) :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 25, 2011 11:59 am

:-D suposo que és que els hi donem molta canya ;-)))
doncs quan sigui el moment ja obrirem un post sobre "quina amassadora comprem?" i comentem la jugada :r) :ok:

per cert Ramtri, que t'estem monopolitzant el post :-:) ja ens diràs què deicideixes, eh?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 29, 2011 6:36 pm

Nosaltres vam comprar una fa un parell d'anys i la vam fer servir durant uns mesos, però després ens va començar a fer moooolta mandra i teníem poc temps, així que la tenim "aparcada" i, a sobre, ocupa molt d'espai.

Si tens clar que la faràs servir, sí que te la recomano.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 26, 2012 10:03 am

Repesco el fil per dir que el 4 de febrer al LIDL posen a la venda la panificadora de la seva marca per 50 euros.
En general la gent en parla molt bé i per preu que val...

La descripció que posen és aquesta:

Con 12 programas.
Para cocer pan rápida y fácilmente: mezcla, amasa, fermenta y hornea.
Con función para preparar pasta y mermelada y para hornear bizcochos y programa especial para pan sin gluten.
Incluye varilla amasadora y molde con revestimiento.
Base antideslizante.
Incluye vaso medidor, cuchara medidora y extractor de la varilla amasadora.
Con temporizador de 15 horas, función de mantenimiento en caliente de 60 minutos, selección del grado de tostado de la corteza y del peso del pan (750 / 1.000 / 1.250 g) desde la pantalla LCD.
850 W.
Garantía de 3 años.



A la web del LIDL podeu veure fotos i tal...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. maig 23, 2012 6:50 am

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: Olguiky » dg. juny 24, 2012 11:02 pm

Jontinc una panificadora i n'estic encantada! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I sempre compro unes farines especials al lidl que ja ho porten tot, només cal afegir aigua a la farina i seleccionar el programa. I queden uns pans genials!
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: ELE » ds. feb. 22, 2014 4:36 pm

Eiii...doncs ara q amb la peke juguem a cuinetes i fem massa pizza i empanada...volia panificadora po veig q es millor amassar i coure al forn...ho mirare!!!
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Panificadora: sí o no?

EntradaAutor: sika » dt. set. 30, 2014 5:36 pm

Jo tinc panificadora també, i la faig servir molt!!

Faig pa directament allà, cada setmana d'alguna farina diferent i afegint ingredients variats, o si no, només faig la massa per fer bastonets, panets, etc...

Ja no miro si surt més econòmic o no, miro que els ingredients siguin de qualitat. Per mi és bàsic saber que m'emporto a la boca!! :)

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::