Magret d'ànec

Pastes, arrossos, peix, carn...
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Magret d'ànec

EntradaAutor: Helia » dt. des. 20, 2011 12:02 pm

Encara no sé perquè, però he encarregat a la carnisseria un magret d'ànec per Reis... no n'he fet mai, i tenia curiositat per cuinar coses noves!! Però clar... no sé com l'haig de fer... xxo.0.o Puc buscar a Internet, però m'interessen receptes que hagueu provat de fer, i amb èxit! :content:
Merciiiiiiiiiii!!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: nurdeu » dt. des. 20, 2011 12:47 pm

Hèlia, jo el faig molt senzillet però queda molt bo!!! A la part del greix li faig uns talls en diagonal, cap a un costat i cap a l'altre, perque m'entenguis han de quedar com uns rombes. Llavors el poso a la paella amb la part de greix a sota, no cal posar oli, veura's com en fa molt. El fas per les dues bandes, ben poquet perque el magret es menja cruet. Quan el tinguis fet el talles al biaix i li poses sal en escames per sobre.

Un cop fet això, amb l'oli que ha fet faig una reducció d'oporto i ho poso per sobre. I normalment ho acompanyo amb arros blanc.

Mmmmmmm, boníssim!!
nurdeu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 20, 2011 2:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: Ponioleta » dt. des. 20, 2011 12:55 pm

Hola
Jo feia (abans de ser vegetariana xxo.0.o ) una recepta molt semblant però en una cassola feia el magret com t'explica la nurdeu, i amb el greix que deixa anar i sofregia poma ratllada. I servia el magret tallat amb la poma per sobre. estava boníssim, molt resultón i fàcil :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: neuetes » dt. des. 20, 2011 1:14 pm

mmmmmmmmmm!!! m'esteu fent venir salivera!!!!!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: ametista » dt. des. 20, 2011 1:25 pm

em penso que es pot fer guisadet amb alguna salsa però llavors deu quedar més cuit...a nosaltres ens agrada la carn poc feta i el magret sempre l'hem cuinat com t'han explicat la nurdeu i la Ponioleta: marcat a a la paella amb el seu propi greix i poca estona!

no tinc fotos però n'he buscat algunes per internet de representatives neu:-D

els talls que t'explicava la nurdeu:

magret-de-pato.jpg


queda així:

2502119172_a43016ab7a.jpg


i un cop tallat:

P1120003.JPG


l'acompanyament el que vulguis: arròs, verduretes, salses (la d'oporto hi queda molt bé)...

nosaltres quan el fèiem en plan calòric total l'acompanyàvem de patates laminades amb mantega i un trosset de foie passat també per la planxa.... Imatge

edito: buscava una foto de les patates i ara m'he assabentat que tenen nom i tot! patates Hasselback!

hasselback_ajo_clavo4.jpg
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: nurdeu » dt. des. 20, 2011 2:47 pm

Ostres, aquestes patates tenen molt bona pinta!!! Ja m'ho estic mirant per fer per any nou!!

Vaig a editar el primer missatge que l'he escrit amb el mòbil i veig que hi ha 10000000 faltes!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: Helia » dt. des. 20, 2011 3:15 pm

Si ja sabia jo.... sou genials!!! >.-<: >.-<: >.-<: Moltes gràcies guapes!! :love:

Provaré de fer-ho així, com dieu, marcat, i en el seu propi greix, i en tot cas ja pensaré la salseta... :ok:

Ja que hi som... Ponioleta... La meva mare és vegetariana :content: i la meva germana també, i evidentment, el dia de Reis no menjaran magret d'ànec... alguna suggerència per fer de segon?
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: nurdeu » dt. des. 20, 2011 3:19 pm

Helia, podries fer canelons de bolets o mandonguilles de xampinyons!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 21, 2011 12:26 pm

Hèlia, jo aquest any per St Esteve faré un seitan molt senzill amb una salsa de crema de llet servit sobre unes rodanxes de patata (prèviament fetes al forn). La recepta original és amb boniato o carbassa però al Poniolet això dels contratos dolç/salat no li fan massa el pes.
De memòria era: ceba caramelitzada per un cantó. Seitán volta i volta en una paella i li afegeixes la crema de lleti pebre i ho deixes un ratet tot fent xup xuo. Patates al forn, les peles i talles en rodanxes. Es serveix: les patates a sota, la ceba, i el seitan amb la crema a sobre.
El meu pare fa un fricandó de Seitan que está per morir-s'hi però la recepta és més complicada i ara no et sabria dir. Per Nadal ens farà seitan amb un acompanyament igual que el del farcit del pollastre de Nadal (ja que ells mengen pollastre)
Per internet hi ha mil receptes... mira't per exemple el forovegetariano.org

(o si vols més suggeriments o ajuda, m'ho dius)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 21, 2011 2:08 pm

T'he trobat aquesta recepta que trobo que fa molt de Nadal (amb orellanes, panses...)
http://www.forovegetariano.org/foro/sho ... hp?t=45500
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: Ponioleta » dv. des. 23, 2011 11:19 am

Helia, mira't això també: menú nadalenc vegà: http://www.creativegan.net/archives/men ... -gratuito/ (és un pdf per descarregar). Hi ha alguna recepta que està bé. I et pots mirar la web en general que hi ha moltes receptes xules vegetarianes. :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Magret d'ànec

EntradaAutor: Helia » dv. des. 30, 2011 10:58 am

merci Ponioleta, ara m'ho miro!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::