CL març'12 - Jane Eyre (Charlotte Brontë)

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

CL març'12 - Jane Eyre (Charlotte Brontë)

EntradaAutor: ametista » dv. des. 30, 2011 12:18 am

aquest és el resultat de l'enquesta, feta entre els llibres proposats per la Raqueleta:

2 vots - La mala dona, de Marc Pastor
1 vot - La mà de Fàtima, d'Ildefonso Falcones
1 vot - La perla, de John Steinbeck
0 vots - El diari d'Anna Frank
5 vots - Jane Eyre, de Charlotte Brontë

per tant, aquesta serà la lectura del mes de març:

Imatge

la divisió per les reunions setmanals serà:

1a setmana reunió dia 8: capítols de l'1 al 11
2a setmana reunió dia 15: capítols del 12 al 20
3a setmana reunió dia 22: capítols del 21 al 28
4a setmana reunió dia 29: capítols del 29 al 38

i les participants al taller serem:

Raqueleta
Bita
azalais
Fuzztoon
Draco
ametista
Danu
miriameta


què us ha semblat?

4- m'ha encantat!!!
1- m'ha agradat molt
1- m'ha agradat, està bé
0- ni fu ni fa
0- no m'ha agradat
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 19, 2012 9:03 pm, en total s’ha editat 20 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dv. des. 30, 2011 7:53 am

Ah, ja em toca a mi?
Doncs fa temps que vull llegir un llibre, l'autor -Marc Pastor- va fer COU amb mi i tinc curiositat. Ja té tres llibres publicats però d'entrada em fa més goig el segon que va publicar, La mala dona, que ha estat traduït a bastants idiomes.

També em faria gràcia llegir La mano de Fátima, d'Ildefonso Falcones.

I ara per ara no se m'acut cap més, ja tornaré a passar per aquí si em ve una il.luminació.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: ametista » dv. des. 30, 2011 1:17 pm

:ok: :ok:

fem l'enquesta amb quatre o cinc llibres, no? ja aniràs dient conforme se t'acudeixin, no hi ha pressa!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dl. feb. 06, 2012 3:54 pm

Ja es podrà fer l'esquesta de març:
Propostes:

-La mala dona, de Marc Pastor
Ja vaig comentar que va fer COU amb mi i té tres llibres publicats que encara no he llegit. Aquest és el segon que va publicar i el que més em crida l'atenció.
Sinopsi: http://www.entrelectores.com/libro/2355 ... rc-pastor/

-La mà de Fàtima, d'Ildefonso Falcones
Tinc curiositat des que es va publicar...
Sinopsi: http://www.lecturalia.com/libro/29773/la-mano-de-fatima

-La perla, de John Steinbeck
L'he llegit uns quants cops i ara fa molt que no el rellegeixo, m'agradaria fer-ho amb vosaltres. És curt, cru i preciós.
Sinopsi: http://www.entrelectores.com/libro/580. ... steinbeck/

-El diari d'Anna Frank
Segurament ja l'haureu llegit, però m'ha vingut de gust rellegir-lo, és una realitat terrible però a la vegada et deixes portar per les "tonteries" d'una adolescent.
Sinopsi: http://www.lecturalia.com/libro/10810/d ... anna-frank

-Jane Eyre, de Charlotte Brönte
M'ha vingut al cap perquè a Firmin s'esmenta aquest llibre i és un dels moooooolts clàssics del que parla que no he llegit, així poc a poc amplio el meu bagatge.
Sinopsi: http://www.lecturalia.com/libro/25452/jane-eyre
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: ametista » dl. feb. 06, 2012 4:53 pm

que bé, ja podem votar! >.-<:
gràcies Raqueleta per les teves propostes! :ok:

jo no me n'he pogut estar i ja he votat!! i és que "Jane Eyre" també és un dels de la meva llista de pendents (de fet jo també el pensava proposar quan em toqui) i em ve de gust llegir-lo per les referències que hi ha a "Un dia" i a "Firmin" i perquè l'any passat pel mes de març vam llegir "Cims borrascosos" de l'Emily Brönte i trobo que tindria gràcia que aquest any pel mes de març llegíssim un altre llibre de les germanes Brönte :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Momo » dc. feb. 08, 2012 9:58 pm

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Idem, idem i idem. >.-<: :b-)))
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Bita » dc. feb. 08, 2012 11:23 pm

He votat per La mala dona, m'ha engantxat la sinopsis, això i que només aquest i la perla no els he llegit.
L'anna Frank és molt bona opció,La mà de Fàtima em va agradar moltíssim, però no el tornaria a llegir tant seguit i tot i que això que comentaveu de les germanes Brönte m'ha agradat molt, trio en Marc Pastor
A veure quin és el desempat...
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: azalais » dj. feb. 09, 2012 8:31 am

Bon dia noies!
Amb els vostre permís he votat per Jane Eyre, fa uns dies que vaig descobrir el club i em va agradar molt l'idea de llegir en grup. Firmin el vaig llegir fa un parell d'anys i em va agradar molt i que dir de Jane Eyre... és una de les meves novel·les preferides i amb això tindria l'excusa perfecte per tornar llegir-la!! :p-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: ametista » dj. feb. 09, 2012 9:05 am

hola azalais, benvinguda al club!
que bé, sembla que cada vegada som més! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. feb. 16, 2012 7:21 am

Hola nenes. Despres d'haver superar la vergonya de El Club de los Viernes, em torno a enganxar, amb el vostre permis, al Club de Lectura.
He votat Jean Eyre perquè el tinc pendent de fa molt de temps i em ve molt de gust llegir-lo.
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: DRACO » dj. feb. 16, 2012 7:43 am

Hola noies. Jo tambe he votat. Fa temps que no llegeixo i m'agradaria tornar a agafar l'habit amb vosaltres. He votat pel de la ma de fatima. El de Jane Eyre fa molt que me'l vaig llegir pero no m'importa repetir, gairebe no ho recordo.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dj. feb. 16, 2012 8:01 am

Fuzztoon ha escrit:Hola nenes. Despres d'haver superar la vergonya de El Club de los Viernes, em torno a enganxar, amb el vostre permis, al Club de Lectura.
He votat Jean Eyre perquè el tinc pendent de fa molt de temps i em ve molt de gust llegir-lo.

Seràs tonta, la que hauria de tenir vergonya és al teva companya de feina!! neujor:-) neujor:-)
Mira, el llibre no ens va agradar però vam riure una bona estona comentant-lo! neu:-D
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. feb. 16, 2012 8:14 am

Raqueleta ha escrit:
Fuzztoon ha escrit:Hola nenes. Despres d'haver superar la vergonya de El Club de los Viernes, em torno a enganxar, amb el vostre permis, al Club de Lectura.
He votat Jean Eyre perquè el tinc pendent de fa molt de temps i em ve molt de gust llegir-lo.

Seràs tonta, la que hauria de tenir vergonya és al teva companya de feina!! neujor:-) neujor:-)
Mira, el llibre no ens va agradar però vam riure una bona estona comentant-lo! neu:-D


Calla, calla, que no se si us vaig dir que la companya a sobre, com que li vaig dir que l'estavem llegint aqui, no va i em regala El Club de los Virnes se Reune de Nuevo. Allà el tinc, mort de fàstig. Potser algun dia l'agafo per veure si treu una mica el mal gust de boca del primer. I és una pena perquè pintava molt i molt bé. Clar exemple de com una bona idea pot acabar sent una birria sense una bona planificació i temps per desenvolupar-la.
Per cert, us volia fer una pregunta. Jo sóc de les que li encanta llegir llibres en paper i com que tinc lloc de sobres, tinc una bona biblioteca i m'encanta mirar-la. Però cada cop més veig que el futur són els e-books (i mirant ecologicament, molts abres ho agrairan). M'estava mirant el Kindle aquest del Amazon, però he llegit en algun lloc que els pdf no es llegeixen be. Realment em recomeneu un ereader? Basicament el voldria per llegir llibres gratis (clàssics i moderns). Mes que res que estic cansada de gastar-me diners en llibres que despres no valen res. Voldria poder-me llegir el llibre gratis i si m'agrada, despres me'l compro en paper. No se si m'he explicat....
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dj. feb. 16, 2012 8:22 am

T'has explicat perfectament.
A mi el meu maridu me'n va regalar un i n'estic encantada, fa un parell de setmanes em va caure i està en reparació i no vegis com l'enyoro. Tornant al que feia, quan me'l va regalar va fer tot un estudi de mercat i el Kindle, tot i que està bé, pel que es veu no llegeix el format epub.
Jo tinc l'Avant de BQ i estic molt contenta. Ell ara té el que ha tret la Casa del Llibre, que és exactament igual que el que ha tret l'FNAC. Tots dos estan fabricats per BQ i llegeixen tots els formats i van bé, surten una mica més econòmics però pesen una mica més, cal tenir-ho en compte per si pot ser un problema.
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: azalais » dj. feb. 16, 2012 8:52 am

Fuzztoon a mi també m'encantan els llibres en paper, és la millor manera de llegir :love: tinc un munt... jo era reacia als e-reader, però el meu home em va regalar el Sony PRS-350 els reis del 2011 i estic encantada!! No he deixat de comprar, simplement ara sòc més selectiva, em puc comprar millors ediciones i només compro el que realment mereix la pena, els llibres que no sé si m'agradaran primers els llegeixo en e-book.
A ma mare li vaig comprar un BQ ( ara no recordo el model) és més sencill que el meu però li va genial! Com t'ha dit la Raqueleta el que has de tenir en compte a l'hora de comprar es que llegeixin tots els formats, sobretot epub que és el format que millor es veu i menys espai ocupa!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. feb. 16, 2012 9:43 am

M'estic mirant el BQ de la Casa del Libro i te molt bona pinta. Vosaltres baixeu tots els llibres gratis? O els compreu d'aquests baratos? Llegiu be en format pdf.?
Azalais, has expresat perfectament el que volia dir, llegir per ereader i poder ser més selectiva en el que compro en paper.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: Raqueleta » dj. feb. 16, 2012 10:35 am

Fuzztoon ha escrit:M'estic mirant el BQ de la Casa del Libro i te molt bona pinta. Vosaltres baixeu tots els llibres gratis? O els compreu d'aquests baratos? Llegiu be en format pdf.?
Azalais, has expresat perfectament el que volia dir, llegir per ereader i poder ser més selectiva en el que compro en paper.

Jo llegeixo bé amb format pdf, és cert que de vegades trobes edicions dolentes però com que són de les que no pago, m'aguanto i llestos. Jo no em nego a pagar per un ebook, però sí em nego quan pretenen que el pagui pràcticament al mateix preu que l'edició en paper, quan tots sabem que no té cost d'impressió ni de distribució.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -març'12- enquesta de les lectores

EntradaAutor: ametista » dj. feb. 16, 2012 6:15 pm

noies ja s'ha acabat l'enquesta, llegirem Jane Eyre! :pandi:
he editat la primera entrada per posar la divisió per capítols, el mes que ve ens ho haurem de prendre seriosament que aquest llibre és més llarguet, eh? >.-<:

Fuzztoon la vergonya diu neujor:-) si no va ser culpa teva! a més, pensa que el mes que et toqui seràs tu qui recomani lectures (i no la teva companya de feina) i així ho podràs compensar neu:-D

Draco benvinguda! ens encanta que es vagi apuntant més gent! :b-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -març'12- Jane Eyre (Charlotte Brontë)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. feb. 16, 2012 8:38 pm

Ja he acabat "Firmin" i encara no he recuperat el meu lector digital i no puc llegir el llibre que tenia a mitges, així que veient que ja havia un clar guanyador he començat a rellegir "La perla". Nenes, busqueu un foradet i el llegiu, en la meva edició són només 126 pàgines, es llegeix en res.
Només començar passa una cosa esgarrifosa que, juntament amb la perla, marquen tots els successos del llibre i tot i haver-lo llegit mil cops tenia els ulls molls, és el que és el primer cop que el llegeixo sent mare i la Lalona tenia molta raó quan deia que ara ho veiem tot des del punt de vista de la maternitat...
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Club de lectura -març'12- Jane Eyre (Charlotte Brontë)

EntradaAutor: Danu » dj. feb. 16, 2012 8:42 pm

M'apuntooo!!!! :D M'he llegit Jane Eyre, però m'encanta i ho rellegiré, no avançaré res de res, ho prometo!!
Com es fa per escollir llibres? Suposo que tindreu una llista i cada mes li toca a una, no?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::