Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
anabelen2007
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. oct. 22, 2007 6:29 am

molts anims Laia...recorda que el temps ho cura tot!... :ok:
ImatgeImatge
Nira
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:47 pm

EntradaAutor: Nira » dl. oct. 22, 2007 7:13 am

Laia, benvinguda!! A veure si la cosa va ràpid i t'estalvies el legrat. Molts ànims.

Mafalda, a nosaltres tan directament no s'atreveixen a preguntar-ho però trobo que tothom parla amb molta normalitat del bonic que és tenir fills, fins i tot la gent que sap pel que estàs passant. No sé, suposo que no es fan a la idea de què és passar per una experiència com aquesta.

Noies, jo estic bastant nerviosa i estic molt espantada. No us vull pegar el rollo però sé que només vosaltres m'entendreu. Només faig que pensar en que potser aquesta vegada tampoc sortirà bé, tinc tantes ganes d'anar al metge i que em digui alguna cosa, se m'està fent tan llarga l'espera... Digueu-me com ho heu fet vosaltres per intentar passar el millor possible els dies.
Imatge
masana
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dl. oct. 22, 2007 3:57 pm

Benvinguada Laia, hem sap greu tot el que t'està passant. Segur que es més dur que el que estic passant jo, només estava de sis setmanes. Està comprovat que l'unic que curar aquest dolor que sents ara, es el temps, deixar passar els dies i t'adonaràs que poc a poc, aquesta pressió que tens ara al pit, anirà marxant.
Jo estic molt millor, tot i que, aquest cap de setmana a sigut una prova de foc. Tots els nostres amics tenen nens o estan esperant.
També estic millor per que avui ha sigut el primer dia que no he tacat, deu ni do han sigut 11 dies, que cada vegada que anava al wc desitjaba que hem m'empases el wc.
Però ja està poc a poc estic recuperant l'alegria i avui celebrarem que tot esta bé i que aviat tonarem a esta embarasats.
:pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. oct. 22, 2007 4:17 pm

hola laia i benvinguda! :--/)

molts ànims i espero que aviat puguis passar pàgina! ha de ser molt dur... :ufs:

et desitjo molta sort! :ok:
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. oct. 22, 2007 4:29 pm

Hola laieta, benvinguda i ho sento molt.... he passat pel mateix, estava de 9 setmanes i s'havia parat a la 7... em van proposar a urgencies al matí ingressar-me al cap de dos dies per fer-me el legrat... vaig anar la mateixa tarda al meu gine privat i em va donar unes pastilles per dilatar el coll i que ho expulses jo mateixa, l'endemà només aixecar-me xoff com dius tu... es molt dur, potser es la visita al bany més dura i que recordo, que he tingut mai.... 3 dies i ja estava tot fora.... sense legrat i sense cap mena d'intervenció
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. oct. 22, 2007 4:37 pm

jo desde divendres al migdia que no tenia pèrdues (ni una gota, ni tacar, res!). Dissabte a la nit vaig tornar a perdre (com si em vingués la regla de nou, una compresa tota xopa, i des d'aleshores que res de res (ni una gota, ni tacar el paper, res....

començo a pensar que soc una persona d'extrems jo: o perdo de veritat o no perdo res... aquestes perdues marronoses, o de gotetes, o simplement tacar el paper no m'ha passat cap dia!

En total han sigut 5 dies de pèrdues fortetes, més el dissabte a la nit... que no se què coi hi pinta allà suelto, per mi que tant "vino turbio" no em debia sentar gens be! :-D :-D :-D
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dl. oct. 22, 2007 5:36 pm

Gràcies a totes per les paraules de confort.

Pigadeta, recordes com es diuen aquetes pastilles que et van fer prendre?
Com que dimecres tenia progrmada la primera eco, penso anar-hi igualment, no per confirmar el que ja sé, sinó pq em mirin com ho tinc, i així els ho podré preguntar, i fins i tot demanar que me les receptin... de veritat que preferiria treure-ho de natural, i rapidet! Si no, ja m'han donat hora per al raspat, el dia 5, però m'agradaria arribar-hi buida :-/

Petons
Castanyeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2008 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
masana
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dl. oct. 22, 2007 5:42 pm

Jo en canvi, he estat 12 dies amb perdues, ha sigut poquet a poquet però natural que es el més important.
Avuí ha sigut el primer dia net, que ja tenia unes ganes, pensava que no s'acabaria mai
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. oct. 22, 2007 5:45 pm

Ostres ara no les tinc a ma, pero quan arribi a casa o demà t'ho dic, son unes que son per les ulceres pero que tenen un efecte dilatador.... bueno dirte que corren per internet venta d'aquestes pastilles que la gent les fa servir com a abortives tot i no saber si hi ha cap problema....
laucob
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dl. oct. 22, 2007 9:21 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 7:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 23, 2007 8:45 am

bon dia!

laia, com estàs?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 23, 2007 9:31 am

Algú en sap alguna cosa de la conxi? ?-)
formiga
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dt. oct. 23, 2007 9:42 am

Hola Laia,

He llegit el teu missatge i m'he sentit identificada. Al principi totes comencem per llegir el fòrum i anar-lo seguint una mica de lluny, fins que hi ha un post que et toca de prop i pica la curiositat i el poder compartir una mica de les teves experiències amb la resta de noies.
T'animo a tirar endevant perquè totes ho fem, amb més o menys forces, depenent del moment. Jo mateixa tinc dies que no goso entrar al fòrum perquè em fa enveja veure com les noies van aconseguitn positius i a mi encara em queden dies per ovular, esperar i desitjar... En canvi, hi ha dies que et trobes més animada i tens ganes d'escriure molt.
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. oct. 23, 2007 11:37 am

Laia les pastilles eren Citotec, ara no les prenguis si no t'ho ha prescrit el metge... vaja es la meva opinió
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dt. oct. 23, 2007 11:58 am

Nira guapa, tranquil·la, t'entenc perfectament pq sempre hi ha algun moment del dia q penso el mateix q tu, q també pot anar malament aq vegada... Em costa molt q passin els dies i em moro per tornar-lo a veure, pq se'm fa gairebé impossible imaginar-me q està creixent i tot va bé.

Jo passo els dies com puc, intentant no pensar-hi gaire, pq em sap greu transmetre-li males vibracions. I m'intento convèncer que és més probable q vagi bé q no pas malament, i que dues vegades seguides seria molt bèstia!

No sé què més dir-te... Estic igual!

Ah i les nàusees i els dolors de panxa també em fan pensar q la cosa deu anar bé, no?

Molts petons i a ser positives! :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
Nira
Entrades: 372
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:47 pm

EntradaAutor: Nira » dt. oct. 23, 2007 12:37 pm

Laia, com et trobes avui?

Noe, gràcies, suposo que hi ha dies més bons i altres més dolents on ho veus tot negre.

Una abraçada per a totes.
Imatge
formiga

EntradaAutor: formiga » dt. oct. 23, 2007 2:47 pm

Us exposo una consulta que tinc: Com que ja fa 5 mesos que vaig patir el legrat i la família veu que no m'hi torno a quedar, una tieta llunyana que cada dos per tres em pregunta com va el tema, m'ha dit que vagi al ginecòleg per iniciar algun tractament.
Crec que en el meu cas, que ja m'hi he quedat una vegada (a la tercera) em dirien que ho seguís intentant, oi? Els tractaments s'inicien per les parelles que no han obtingut cap mena de resultat en un any d'intents, oi? O estic equivocada?
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 23, 2007 3:10 pm

ep formiga, jo crec que no t'has d'amoïnar! si t'hi vas quedar tan ràpid, quin problema pots tenir? deixa que la natura faci el seu curs... :ok:
formiga

EntradaAutor: formiga » dt. oct. 23, 2007 3:42 pm

Si jo també crec que he d'esperar i de moment ho portem bé. Ens estimem molt i malgrat que tenim moltes ganes de ser pares, també seguim aprofitant el temps, sortint d'excursió, a sopar, al cine, de festa amb els amics, etc. però és clar, et trobes amb aquest tipus de persones i et deixen anar segons quines coses... que al final, et fan ballar el cap i t'ho acabes rumiant.
creueta

EntradaAutor: creueta » dt. oct. 23, 2007 4:01 pm

buf formiga, déu n'hi do, la gent, quin tacte, no???? :-(( :-(( :-((

no entenc com no se'n fan càrrec!!! :ufs: :ufs: :ufs:

a mi només m'ha tret el tema la gent més íntima, perquè hi ha confiança... i és que si normalment no s'ha d'agobiar amb aquest tema, trobo que després d'un avortament encara menys, no?!!! :-:) :-:) :-:)

va, formiga, que aviat serà la nostra... :ok:

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::