llet de avena per un nen de tres anys??

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
petaro
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

llet de avena per un nen de tres anys??

EntradaAutor: petaro » dt. gen. 17, 2012 8:14 pm

doncs aixo creieu que es adeuqda?? es que no hi ha manera que vegui llet i l'altre dia li vaig comprar una d'avena i perfecte!! \o.o/
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

Re: llet de avena per un nen de tres anys??

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 17, 2012 8:21 pm

Si frts, formatge i "actimels" i andando. És molt saludable la llet d'avena.
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 06, 2012 10:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
estil
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 534
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 10:05 am

EntradaAutor: estil » dt. gen. 17, 2012 9:18 pm

Hola,
En teoria cuan destetem als nostres fills ells ja no han de pendre llet, i encara menys de vaca, a la meva petita li dons llet d'arros i li encanta!!!!
No ti cap fiquis si no li agrada no li forcis a donar llet de vaca, perquè es una llet que no està feta per nosaltres sino per les seves cries que pessen moltissim, i per aqui sorten totes les intolerancies.
Lo millor seria pendre llet de cabre, etc, animals que s'aproximin més al nostre pes.
Bueno no t'explico tot el tema de la llet perque no acabaria, espero haverte solventat una mica el dubte.
petaro
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

EntradaAutor: petaro » dt. gen. 17, 2012 10:00 pm

gracies pero vam deixar el pit als set mesos......i llavors vam continuar amb llet de formula....aixo de que quan es destetin no necesiten llet no ho vec massa clar....
yana.0
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dt. gen. 17, 2012 10:06 pm

El meu fill de 2 anys fa uns mesos que també es va plantar i no vol beure llet de vaca ni cap derivat. De fet ell només prenia un bibi de llet de formula al anar a dormir, vam donar els bibis al tio ja fa un parell de mesos i des de llavor que no vol saber res de la llet de vaca, demana llet d'avena que és la que jo bec i li agrada moltíssim, així que abans d'anar a dormir un bon got de llet d'avena :ok:

Ho vaig comentar amb la seva digestòloga i em va dir que cap problema, això si, aquest hivern li esta fent pendre vitamina D per a que absorbeixi millor el calci, per si de cas.
Imatge
Imatge
yana.0

EntradaAutor: yana.0 » dc. gen. 18, 2012 8:58 am

Goga, estic totalment d'acord amb tu, la llet d'avena ni de cap altre vegetal no és llet, ni l'hauria de substituir. Ara, si el nen ja té un parell d'anys i no vol llet de vaca, tampoc no hi veig més problema, hi ha molts altres aliments que poden suplir el calci de la llet i els lactics.

Jo personalment, i això és una cosa molt personal, em deixo guiar, dintre del que puc, pel meu fill, si no vol llet ni lactics per alguna cosa sera, penso. De fet ell no va menjar ou fins fa uns 6 mesos perquè es negava a empassar qualsevol cosa que portes ou, després de molt disfressar-li vam aconseguir que en menges i llavors vam descobrir que hi es molt al.lèrgic. Si ara no vol llet doncs potser es que tampoc no li va gaire bé!!
mirins
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dc. gen. 18, 2012 9:53 am

En Raimon beu licuat (per no crear polèmiques) d'avena, d'arròs i d'ametlla. L'avena és molt digestiva, va molt bé per la pell, etc.. L'arròs per les diarrees i també li'n dono per anar variant. l'ametlla és molt nutritiva i equilibrant. I desde l'any aproximadament que en beu a diari.
Imatge[/url]
yana.0

EntradaAutor: yana.0 » dc. gen. 18, 2012 2:43 pm

Mirin, la d'ametlla no la trobes molt forta? Jo la vaig probar i em va semblar forta, potser depen de la marca. Jo de moment no n'hi he donat, només avena, arròs i alguna vegada que hem sortit fora i no hem trobat avena li hem donat soja, però com que la soja és força al.lergènica procuro que no en begui massa.
Imatge
Imatge
mirins
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dj. gen. 19, 2012 3:54 pm

Jo la d'ametlla la trobo boníssima, no ho sé potser és la marca, també la pots aigualir una mica. En canvi a mi la de soja em sembla molt forta a més és un llegum, en Raimon en beu de la que és en pols i de bebés, vaja de pot de farmàcia ja que no m'he atrevit mai amb la ja feta
Imatge[/url]
LISA
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dt. des. 09, 2008 1:33 pm

EntradaAutor: LISA » dv. gen. 20, 2012 9:45 am

Hola a totes,

El meu nen ara té tres anys i ja fa temps que li vaig alternant la llet de civada, d'arròs, de soja i d'espelta i fantàstic!!!
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

EntradaAutor: TàniaBCN » dv. gen. 27, 2012 11:25 pm

Avui a les notícies parlaven de llet d'euga i he pensat en aquest post!! hehe

http://www.tv3.cat/videos/3924111/Les-p ... llet-deuga
rama
Entrades: 21
Membre des de: ds. jul. 23, 2011 9:21 am

EntradaAutor: rama » dc. feb. 01, 2012 7:04 pm

jo al meu fill amb un any li donava llet d'avena perque mai va voler la de pols, va pendre pit fins a l'any, i la infermera em va comentar que no passava res si no prenia llet de vaca. les llegums porten calç i prou vitamines perque no la necessiti, i si menja formatges, iogurts... ja ho cobreix, aixi qque no crec t'hagis de preocupar mentre mengi de tot.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::