Necessiteu ensenyar-los a dormir?

Els hàbits de dormir.
luva
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?

EntradaAutor: luva » dg. gen. 22, 2012 10:18 am

Noies gràcies per les vostres respostes, sé que la nena encara és petita, i que em necessita, i no hi ha res més bonic que sentir-la tan a propet meu quan dorm, quan fa pit,.... El que m'extranyava és que hi hagués opinions tant radicals, i oposades com el que em va dir el pediatre, i no va ser perque demanés consell del dormir, de fet n li vaig dir el que feiem. Per aquest fet m'he plantejat si feia bé o no les coses fent collit. De moment és la millor solució que trobem,i pel poquet que he llegit del tema només he trobat coses bones, com les que vosaltres heu citat. Així que continuaré informant-me i gaudint de la princesa al màxim. Gràcies de nou!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dg. gen. 22, 2012 10:40 am

Luva genial doncs!! Si tu ja estàs fent el què el cor et diu...no facis cas del què et digui un pediatre. Ja sé que és difícil, sobretot al principi, quan professionals et fan segons quins comentaris et planteges si estàs fent bé o no. Però ningú com tu mateixa sap què és el millor per tu i per la teva nena. No hi donis més voltes, estàs fent el millor per la teva princesa, i per tu també.

Julyet :--/)
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dj. gen. 26, 2012 8:27 pm

Hola reines

Una mare novata que necesita la vostra ajuda. El dia 03/01 va nèixer la meva peque. El tema es que sembla que no li agrada el seu moises. Li doncs el pit, li faig fer el rotet i amb l'escalforeta se'm queda adormida, la intento deixar al moises i al minut i mig em plora i em reclama que l'agafi. Per la nit, directament la fiquem al llit, perqué quan esta amb nosaltres, dorm molt més sense despertar-se.. ja que si la fiquem al moisés al costat del meu llit no aguanta res.
La infermera pediatrica m'ha dit que es molt petita, i que ara no la estam mal acostumant a res... `pero, creieu que la nena s'acostumara a dormir al moises en algun moment?

Petonassos
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. gen. 26, 2012 8:48 pm

Nur79, veig que la lactància segueix, me n'alegro!! :ok:

D'una banda, si la vols deixar al moisés, jo et recomano que esperis uns 20 minuts des que s'adormi, que és quan entren en fase de son profund. Si ho fas abans estan en son lleuger i és més fàcil que es despertin. A mi també m'anava bé adormir-la ben embolcallada amb una manteta, així no notava el canvi de temperatura, era tot més subtil.

Igualment quan són tan peques canvien cada setmana... Jo no em proposaria res a llarg termini, perquè anirà madurant i tu t'aniràs adaptant. No dormirà com ara quan tingui 3 o 4 mesos (pot ser que sigui "millor" o "pitjor", no t'enganyaré...) ni quan tingui 1 any o 2...

Ah, sobre idees per dormir bebès o per saber més de son infantil et recomano aquesta web: http://dormirsinllorar.com/
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dv. gen. 27, 2012 6:16 pm

Hola Julyet!

Mil gràcies pel consell i per la web. Com sempre, els teus comentaris em son de molta ajuda.

Si, el tema de la lactancia ha millorat molt! Vaig amb mugroneras, que potser no és el més optim, pero al final el més important és que li donc el pit a la nena, que menja molt, que agafa molt pes ràpid ( esta creixent 41 gr al dia, quan la mitja son 21gr) i sobretot, que no em fa mal. Poc a poc, anire provant sense la mogronera.
I bé, dir-te que le " bajon" que vaig tenir, a part de les hormones i del problema de lactancia, que com bé saps, em va afectar molt, resulta que sense jo saber-ho portava una infecció a la matriu. Resulta que vaig tancar el coll de l'uter massa d'hora i em va quedar un coagul de sang a la matriu que es fa infectar amb un parell de bacteris que van baixar de l'intesti gros. Total, que quan em vaig tenir alguna molestia, ja havien passat 17 dies. Em van ingressar i em van fer un legrat. Des de el mateix moment que vaig poder aixecar-me del llit, els meus anims eren uns altres. O sigui, aquesta infecció va ajudar a ficar-me en el pou en el que em vaig trobar els primers dies.

Ara sóc una super mami més! :ok: :ok: :ok:
Imatge
Aellitta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: Aellitta » dv. feb. 03, 2012 11:28 am

Hola noies!

Jo no sé, potser em passo de feliciana i de tot s´anira regulant que la nena es molt petita. Jo no crec que li hagi d´ensenyar a dormir a la meva peque. De fet ella dorm estupendament (entre 12 i 14 hores al dia)... a sobre la mama o del papa i al nostre costat al llit! neujor:-)
Pero vaja si dorm!! Durant el dia si jo estic cansada, ella dorm sobre meu i jo miro una peli. Si vull fer coses me la penjo de la bandolera i segueix dormint i si sortim a passejar dorm com un soc a la motxilta! (Al cotxet només una hora). A la nit es desperta per mamar i jo continuu dormint tant tranquil.la (ella té claríssim el concepte self-service! neujor:-) )
Crec que tots els peques en saben de dormir el problema es que els seus ritmes de son i els nostres "difereixen" una mica. I per ensenyar-los a dormir el que volem dir es que volem ensenyar-los a adaptar-se als nostres horaris. Jo com que no treballo he pogut permetre´m adaptar-me jo als seus horaris. Així que hi ha dies que a les cinc del matí ens toca jugar fins a les set! :camio: Això sí dp. dormim fins a les deu i ja tornem a estar en forma per anar a passejar!! neujor:-)
A mi aquesta fòrmula em funciona i suposo que de mica en mica la peque difrenciara la nit del dia. Llavors ja farem més cosetes de dia i dormirem més de nit! Ja us explicré si realment funciona! Je,je!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Èlia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 25, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Èlia » dl. feb. 06, 2012 1:31 pm

Nur, jo també vaig utilitzar mugroneres el primer més i va anar molt bé perquè aprenguès a succionar millor, doncs no s'agafava del tot bé, ara és tot un expert! i ja no les utilitzem. T'he enviat un privi on t'ho explico.

Aellitta, crec que estàs portant molt bé el tema dormir, tens raó que els volem adaptar al nostre ritme.
El meu nen dorm força bé a les nits, però al de dia no dorm massa, el pediatra diu: "es que ho voleu tot" i té raó, jajaja. Al cotxet em dorm una horeta i de seguida es cansa, la motxilla ens va molt bé, però cada vegada pesa més! Jo deixo passar els dies a veure si va agafant el ritme, suposo que quan comenci a menjar tot canviarà. De moment paciència i a estar per ell.
El collit no m'ha anat massa bé, ho fem alguna toma, no totes, ja que sembla que no fa bé el rot, us passa a vosaltres? potser es que no hi està acostumat.
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dt. feb. 07, 2012 7:40 pm

Èlia ha escrit:El collit no m'ha anat massa bé, ho fem alguna toma, no totes, ja que sembla que no fa bé el rot, us passa a vosaltres? potser es que no hi està acostumat.

Fent pit no cal que facin el rot, perquè quan s'agafen al pit provoquen el buit i per tant poques vegades agafen aire. El rot es fa fer als bebes de biberó perquè amb el biberó si que mengen llet i aire al mateix temps.
Al meu només li feia fer el rotet si quan l'estirava notava que estava intranquil, sino no.
ImatgeImatgeImatgeImatge
marta79
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dt. juny 15, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: marta79 » dj. feb. 09, 2012 12:50 pm

Portar uns bons hàbits cada dia iguals ajuda a l'hora de dormir!
Imatge
goblien
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

EntradaAutor: goblien » dj. abr. 26, 2012 8:57 pm

Noies us deixo la resposta que li he passat a una mare que la seva nena de 4 mesos només li fa migdiades de 20 minuts. Espero que us serveixi i la pogueu ajudar ja uqe tot i inaugurar jo aquest post per falta de temps no puc seguir-lo.

una abraçada a totes!

Hola guapa;

Mira crec que la teva nena encara és molt petita però està bé que li comencis a marcar uns hàbits que ara agafarà molt ràpidament i que d'aquí a uns mesos et costarà molt.
El fet de que es desperti a les migdiades es perque en el primer cicle de la son que es als 20-30 minuts s'adona que no hi ets i es desvetlla ja que la dorms en braços (això canviarà als 45 d'aquí a unes setmanes o un parell de mesos) van allargant els cicles i tu l'has d'ensenyar a pasar d'un cicle a un altre sense la teva ajuda.
El primer problema es que s'adorm en braços, el que has de fer es posar-la a dormir al llitet, si plora no la deixis plorar i l'agafes i la calmes. De seguida que estigui calmada la tornes a deixar (no ho allarguis) i tornarà a plorar, i així repeteixes fins que s'adormi AL LLIT no en braços. Això et costarà molt doncs patiràs al veure que vol mami i que acabaries abans tenint-la en braços pero pensa una cosa amb aquest métode no pateixen ja que sempre que ploren els consoles. El missatge que dones és "no pateixis si et passa res que la mama de seguida estarà per tu, pero si no hi ha perill ni res semblant has de dormir al teu llitet". Li costarà un xic, pero es petita i crec que en un parell de dies ho tens (jo vaig trigar una setmana amb l'emma amb 8 mesos i les primers dies l'agafava com 200 vegades..... horrorós, tu ara estàs a temps).
El següent pas es calcular els 20 min del primer cicle i quan faltin uns 5 minuts et poses al costat a l'espera de si fa el gest de despertar-se (tu ho sabràs) si veus que no el fa o s'adorm sola no facis res, pero si veus que està per despertar-se abans que ho intenti posa-li la ma a l'esquena o al culet, al notar-te conciliarà la son i lligarà un cicle de son amb un altre.
Això és constància, molta paciència i saber que un dia funcionarà i un altre no. que al principi serà molt dur i patiràs (la nena no, però tu si perque no vols estar allà tanta estona agafant i deixant anar i cronometrant els cicles perque no es desperti) sé que sona un xic complicat però és molt fàcil si guardes la calma ja que la teva peque es molt petita i ho agararà molt ràpid.
Conforme vagi creixent pensa que els nens canvien, els cicles canvien, el que val amb 4 mesos no val amb 10 ni amb 15 mesos..... Nosaltres varem estar 5 mesos sense dormir més de mitja hora seguida i et puc asegurar que aquest métode funciona sempre i quan l'adaptis a les necessitats i l'evolució i l'edat de la criatura.
Si necessites res mes no dubtis en preguntar-´me estaré encantada, malhauradament no tinc gaire temps i no em conecto gaire però aquí em tens per si necessites res.
Si no et fa res penjo la resposta al post per tal que el llegeixin més mares i així els hi serveixi o et puguin ajudar.
Una abraçada.
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dj. abr. 26, 2012 10:18 pm

Goblien! Moltissimes gracies! Suposo que aquest missatge es per mi, pq per privat no he rebut res. Nomes unes altrea preguntes, la bacaina ha de ser a,les fosques com si fos nit? Quan dius q la calmi, vols dir que la balancegi o simpleent l agafi? Dius fins que es calmi, per tant, no he de comptar minuts?
I per ultim, si no s'adorm al despertarse de la mini bacaina amb els copets, que faig? Deixar, agafar?

Mil gracies
Imatge
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dv. abr. 27, 2012 3:51 pm

Nur79, per això et deia que la Rosa Jové és més teòrica (no per això menys important) i et recomanava el de la E. Pantley per temes més pràctics i "truquillos" variats ;). Penso que tot es complementa, i ho anem adaptant als nostres peques.

Sweet dreams!!! zz:-) zz:-) zz:-)
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dv. abr. 27, 2012 5:15 pm

Julyet, ja m'he comptat i m'he llegit a,la E. Panley.Per exemple, parla de posar soroll blanc. Amb aixo segur que s'adorm, po sixo li creara un estimul d'adiccio a aquest soroll x dormir no? I el mateix pregunto sobte l'ambientacio. Han de dormir alea fosques? Aixo fara que s'acostumim a fer les bacaines amb foscor, no?
Imatge
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dv. abr. 27, 2012 7:09 pm

Crec que t'ho vaig comentar, però jo no tinc la sensació que els nens "s'acostumin", sinó que neixen acostumats al contacte, a aquest tipus de sons, al moviment, a l'escalfor... i mica en mica (moooolt de mica en mica) es van "desacostumant". O sigui, es podrien acostumar a adormir-se amb un mòbil d'aquests que es pengen de les cunes o invents d'aquests, però no neixen acostumats a això.
Oi que no et planteges que com que la teva nena ara va en cotxet tota la vida voldrà anar així? Doncs encara raó de menys per patir per allò que "li venia de sèrie".

Fes el que tu sentis i creguis, i sobretot, que gaudeixis. Aquesta època és massa maca com per rallar-te amb els "i sí...". I els consells de la E.Pantley els trobo, en general, útils i respectuosos (ja et dic que a mi em van servir alguns, no tots, però estan molt bé!).
goblien

EntradaAutor: goblien » dv. abr. 27, 2012 8:02 pm

Nur79 ha escrit:Goblien! Moltissimes gracies! Suposo que aquest missatge es per mi, pq per privat no he rebut res. Nomes unes altrea preguntes, la bacaina ha de ser a,les fosques com si fos nit? Quan dius q la calmi, vols dir que la balancegi o simpleent l agafi? Dius fins que es calmi, per tant, no he de comptar minuts?
I per ultim, si no s'adorm al despertarse de la mini bacaina amb els copets, que faig? Deixar, agafar?

Mil gracies

Que raro que no t'hagi arribat el privat...... En fi... hi ha varies coses que crec que no m'he explicat bé. Les migdiades s'han de fer durant el dia i de dia no l'has de privar de la llum ja que si un dia vols sortir li molestarà perque està acostumada a dormira a les fosques i llavors tindràs un altre hàbit que no l'ajudarà a conciliar la son sola, així doncs bacaina amb llum.
En quant a calmar-la sembla raro que ho expliqui així però és tant simple com això "calmar-la" amb la veu, amb una cançó, agafant-li una estona la mà, el que sigui menys oferir-li un APOYO que faci que el necessiti per dormir. Es a dir..... imagina que es desperta intentes calmar-la amb la veu parlant dolçament i no es calma, l'agafes en braços i als 2 segons haurà callat, en el segon numero 3 la deixes al llit.
Res de balancejos, res de tenir-la mes segons agafada després de que s'hagi calmat, si això no ho tens molt clar facis el que facis es convertirà en un apoyo per dormir i ho necessitarà constantment (ja sigui agafar-li la mà, donar copets al cul, balancejar, braços....) la mama li ha d'oferir tranquilitat i seguretat, tant és com li ofereixis sempe i quan ella rebi el missatge, ara bé, UN COP CALMADA DE SEGUIDA AL LLITET.
En quant a lo de posar la mà al cul no m'he explicat bé. ELS COPETS NO VAN BÉ. Ja que més que aportar-li seguretat en la seva inconsciència el que fan és que hi ha un factor extern que li OBLIGA a conciliar la son i a enllaçar els cicles, si fas els copets estaràs perduda (la meva sogra li feia a l'Emma i no vegis com li van xiular les orelles ajjajajajjaja). NOmés has de colocar la mà amb suavitat sobre seu, sobre un peu, sobre el cul.... tant és.... fins que notis que la respiració torna a ser molt profunda i llavors la treus amb suavitat sense gairebé que et noti. Un d'aquests dies veuràs que no ho necessita.
Ara bé, no li posis sempre la mà només quan vegis que està apunt de despertar i no pot enllaçar els cicles, ja que si tu li dones aquest suport sense veure que fa la nena.... no sabràs si ella ha aprés i tu estaràs esclavitzada.....

Espero haver resolt els dubtes. MOLTA SORT I MOLTS ANIMS!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
goblien

EntradaAutor: goblien » dv. abr. 27, 2012 8:04 pm

Nur79 ha escrit:Julyet, ja m'he comptat i m'he llegit a,la E. Panley.Per exemple, parla de posar soroll blanc. Amb aixo segur que s'adorm, po sixo li creara un estimul d'adiccio a aquest soroll x dormir no? I el mateix pregunto sobte l'ambientacio. Han de dormir alea fosques? Aixo fara que s'acostumim a fer les bacaines amb foscor, no?

Hooola de nou,

Ve nosaltres varem anar a veure a la Jové i no ens va funcionar, si en algunes coses però no amb el gran problema de les migdiades i en el tema d'enllaçar cicles de son. Jo crec que el problema que tens ara es el dels cicles de la son i ho pots solventar bé, no crec que la teva petita tingui cap problema de son, simplement els té d'habits. Marca-li uns hàbits, sigues constant i sobretot pacient i amorosa amb l'aprenentatge i en 2 dies ho tens més que resolt.

ImatgeImatge
goblien

EntradaAutor: goblien » dv. abr. 27, 2012 8:09 pm

Julyet ha escrit:Crec que t'ho vaig comentar, però jo no tinc la sensació que els nens "s'acostumin", sinó que neixen acostumats al contacte, a aquest tipus de sons, al moviment, a l'escalfor... i mica en mica (moooolt de mica en mica) es van "desacostumant". O sigui, es podrien acostumar a adormir-se amb un mòbil d'aquests que es pengen de les cunes o invents d'aquests, però no neixen acostumats a això.
Oi que no et planteges que com que la teva nena ara va en cotxet tota la vida voldrà anar així? Doncs encara raó de menys per patir per allò que "li venia de sèrie".

Fes el que tu sentis i creguis, i sobretot, que gaudeixis. Aquesta època és massa maca com per rallar-te amb els "i sí...". I els consells de la E.Pantley els trobo, en general, útils i respectuosos (ja et dic que a mi em van servir alguns, no tots, però estan molt bé!).

Crec que tens molta raó Julyet, nosaltres varem dormir amb l'Emma fins els 8 mesos quan va començar a agafar la costum de fer servir el meu pit de xumet va ser quan vaig dir prou. Em va saber molt greu doncs per mi el contacte que li vaig donar a la meva filla durant tants mesos no tenia preu, i de fet son reacia a la gent que creu que una criatura tant petita se l'ha de deixar sola dormint..... quan nosaltres NO HO FEM.
Però hi han coses que també hem de tenir molt clares i es que si li marquem uns bons hàbits de son, si li ensenyem a ser autònom i a relaxar-se i dormir-se solet, serà un nen@ molt més autònom, menys frustrat si un dia no li pots donar aquell contacte i sobretot tindrà uns pares més descansats i per tant més feliços.
El que coincideixo amb la Julyet sense dubte es que el contacte es molt important, basic per la supervivència d'un nadó i una de les coses més maques que té ser pare ja que després no voldran que els agafis en braços. Aquí el que costa més es trobar l'equilibri entre ambdues coses.

ImatgeImatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dv. abr. 27, 2012 9:06 pm

Hola boniques!

Primer de tot, moltes gràcies a totes dues per l'intere´s i per ajudar-me. De debó que em te molt amoïnada. Ja se que no m'hauria de ratllar, pero es que avui, com a exemple, només ha fet una dormideta de 20 minuts al mati.. i després a tornat a fer un coip de cap al cangur i més tard per la tarda a braçós. Pero ha estat una bogeria per poder dormir-la en aquetsa ultima...es ta rendida i es posa com una energumena... i se'm fa molt dificil, a part que jo estic petadissima de no poder descansar en cap moment del dia. Em preocupa molt pensar que la meva filla es molt nerviosa i us és més encara per npo poder dormir i la veritat es que em desespera no saber com fer-ho.

Goblien, avui he provat això de dormir-la posant la mà a sobre, pero. es comença a remoure, i es dona la volta amb els ulls obert com a plats ( aquesta es la seva manera de despertar-se cada dia de les bacaines).

Demà començaré amb el metode de bon mati, a la que vegi que te signes de cansament he de fer:

a) Portar-la a l'habitació amb llum solar i relaxar-la una mica
b) quan estigui relaxadeta posar-la a la cuna
c) si no plora no l'agafo pero la vaig calmant al llitet aviam si agafa la soneta
d) si plora, l'agafo a braços sense balancejar-la i dient-li consolo potser durant els primers segons
e) un cop calmada al primer segon la deixo al llitet
f) si plora tornem a començar
g) un cop s'adormi estic observant quan comenci a fer el canvi de cicle
h) quan vegi el primer moviement li poso la mà a sobre del culet o de l'esquena o de la mà per aviam si enllaça
i) si no enllaça tornem al DEIXAR - AGAFAR

Seria aixi més o meny oi? Les meves dues ultimes dubtes estan a l'apartat d) i i) que no m'ha quedat molt clar.

La d), no 'ha contestat això de si tinc que comptar fins a 4 minuts ( es menor de 6 mesos) com deies en el resum del principi del post o si he d'esperar fins que es calmi per si sola.

La i) Quantes vegades es pot allargar la siesta. Està bé això de fer agafar - deixar si no enllaça???

Mil gracies per avançat
Imatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » ds. abr. 28, 2012 11:37 am

Hola guapes

Mentre espero una resposta als dubtes plantejats, us faig 5 centims de com ha ant el primer experiment.

Aprofitant que es pont, i tindre al Nuro a casa, he decidit que aquest finde era l'ideal per posar en practica aixo.

Bueno, puc dir que aquesta nit ha estat horrible, ahir quasi no a fer bacaina i aquesta nit s'ha despertat bastant, li hem posat en algun moment soroll blanc, en algun ha funcionat, en la resta no. Pensava que era gana ( te 4 mesos i encara fa unes 2 - 3 preses nocturnes) pero avui era de calma total . Es a dir si que ha menjat, pero poca estona, la resta ho feia per relaxar-se, aixi que la he aparta, la he posat al llite i no s'ha dormit... i aixi durant varies vegades a la nit.

Aixi que avui quan m'he despertat, anava decidida. A les 10h a menjat pero clar, tenia tanta son de dormir malament que als 30 minuts ja rascava els ulls ( ens hem llevat a les 9:30). Era el moment. La he relaxat, encara que ella ja estava LOW TEMPO, la he posat a la cuna i ha començat la serenata, seguint el plan que us he comentat abans. He estat 1 hora de rellotge fins que al final s'ha adormit sola. Val a dir que ha fet com dos intents abans d'arriar a l'hora, pero s'ha desesperat rapid i hem tingut que continuar amb el deixar agafar. S'ha emprenyat com una mona... i penso que aquesta nit, els veïns en maleïran, perquè l?'Ona té veu de Soprano tu! :)

Total, que s'ha adormit, he entrat quan faltaven 5 minuts per l'hora zuli, li he posat la mà a sobre i encara continua dormint!! Ara mateix porta 50 minuts dormint!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

En fin, aviam si amb perseverancia ho aconseguim.

Quan pogueu contesteu-me quantes vegades es pot allargar la bacaina.

Petonets
Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. abr. 28, 2012 9:18 pm

Una altra que s'apunta al "carro": :-o00m

Guim, 6 mesos:
LME (ara comencen farinetes a la nit) + llit en sidecar
S'adorm al pit o bressolant-lo molt ràpid pq no vegi el que l'envolta (és un tafaner) i cantant-li!
De 10 a 12 despertars nocturs: La majoria d'ells es posa tens, crida, plora (tot això tenint-lo en braços!). finalment s'adorm al pit.
Migdiades: 2 de 45 minuts (intentem posar-lo més però no hi ha manera).
Rutines: bany, relax,... sempre el mateix.

Lectures i mètodes:
Rosa Jové (no ens ha funcionat)
Elisabeth Pantley (estamos en ello)
Quan acabem el de l'Elisabeth, començarem el que dieu, a veure si ens en sortim

El mètode que proposeu:
Ho afegiré a les propostes de l'Elisabeth. Em sembla molt coherent que s'hagi de dormir sense ajuda però és taaant complicat! El Guim plora inclús als braços! a menys que el bressolis, cantis, etc!
Què feu quan tot i tenir-los agafats ploren?? com feu el DEIXO-AGAFO???

Merci! Ja us aniré explicant! zz:-)
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::