BUSCANT EL SEGON I DONAR PIT

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
noe80
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 8:33 am

BUSCANT EL SEGON I DONAR PIT

EntradaAutor: noe80 » dv. gen. 27, 2012 9:15 am

Hola noies!!

tinc una nena de 17 mesos que encara pren pit de tant en tant (uns 3 cops al dia), i fa 3 mesos ens hem posat a buscar el segon. Ja sé que encara és molt aviat, però es que amb la primera m'hi vaig quedar al primer mes!! i tenia un dubte... potser és més complicat si dones pit? em van dir que donar el pit durant l'embaràs no era massa bo (una gine carca, jo el penso continuar donant) pq generes unes hormones que no son bones pel desemvolupament per l'embaras, pero tambe pot afectar a si m'hi quedo o no? es a dir, em pot costar més?

Si alguna té experiencia en això i em pot ajudar...

Merci!!
Imatge
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: BUSCANT EL SEGON I DONAR PIT

EntradaAutor: nunus » dv. gen. 27, 2012 10:19 am

Hola noe80,

Jo donava el pit mentre buscàvem el segon i vaig tardar exactament el mateix que amb el primer (4 mesos). :ok:

La meva ginecòloga -que no és carca, però si està poc informada- també em va dir que no podia alletar estant embarassada perquè podia provocar contraccions, que podien provocar un avortament... :-:) :ufs:
Nosaltres vam continuar amb el pit, però el Guillem es va deslletar tot sol durant el quart mes d'embaràs, imagino que pels canvis que es produeixen a la llet durant aquest període, o -simplement- perquè ja en tenia prou.
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. gen. 27, 2012 12:39 pm

Noe80 a mi em va passar el mateix,jo li donava el pit a l'Ana quanem vaig quedar embarassada de la Carla, ella tenia 19 mesos i va estar fins els 22 que es va destetar ella soleta, suposso que pel mateix no hi havia molta llet, o diuen el canvi de sabor... la gine també em va dir que no li dones, pero et dic la meva cunyada es pediatra, asesora de lactancia i mare de 4 fills la gran te 8 anys i el petit 2 i no ha deixat de donar el pit en 8 anys que porta la gran o sigui ha empalmat un amb l'altra amb aixó t'ho dic tot.

Noe et torno a dic que et llegeixis la historia de la meva cunyada, pediatra, assessora de lactància, mare que fa criança natural, mare de 4 fills i porta 8 anys sense parar de donar el pit, és possible, només et dic aixó, ja no sé que més dir-te potser podries fer la consulta a l'Alb Padró o alguna assessora de lactància.
Naylacris l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 08, 2012 11:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
ametista
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 27, 2012 2:05 pm

hola noe80!
no hi ha cap problema per donar el pit i quedar-te embarassada, és perfectament possible :ok:
jo del segon em vaig quedar a la primera mentre alletava el primer :content:

la major dificultat és si no saps quan ovules per no tenir la regla, però no dius que sigui el teu cas, et poso un parell d'enllaços a posts on es parla del tema que potser no són ben bé la teva situació però potser t'ajuden:

viewtopic.php?f=5&t=9726
viewtopic.php?f=5&t=18852

i un parell més de relacionats:
viewtopic.php?f=11&t=10659
viewtopic.php?f=11&t=24026

espero que et serveixin!
noe80

EntradaAutor: noe80 » dv. gen. 27, 2012 9:05 pm

Merci noies!

tenia dubtes de si podia afectar, però ja veig que no...

Naylacris! ja t'has enterat que anem a pel segon kjejejejej
Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. gen. 28, 2012 8:24 am

Tranquila soc una tomba"! :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
noe80

EntradaAutor: noe80 » dv. juny 08, 2012 11:01 am

Osrtres, començo a estar una mica xof... l'altra dia vaig anar a revisió amb la ginecologa i em va comentar que havia de deixar el pit per quedar-me embarassada, que donant pit és mes complicat... Jo ja sé que és possible, i que aquesta pgine es una mica carca, però començo a dubtar!
Ja fa com a 8 mesos que estem buscant (no molt a saco, però vaja, que no posem mesures), i començo a pensar que igual si que influeix donar pit. D'un costat tinc ganes de quedar-me embarassada però de l'altra no li vull privar a l'Aina del pit...
Imatge
Salander
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Salander » dv. juny 08, 2012 11:33 am

Jo amb el primer vaig trigar uns nou mesos a quedar-m'hi i amb el segon m'hi vaig quedar a la primera mentre alletava al primer! Actualment, li dono el pit als dos, o sigui que penso que més aviat el que passa és que lo del temps que es triga a quedar-s'hi va com va. Ànims i a veure si arriba aviat!
Imatge
Imatge
Amal
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dv. juny 08, 2012 1:34 pm

Aquí un altra alletant, buscant al segon i amb un gine carca :ufs:
Em va dir que deixès de donar-li el pit immediatament. No li he fet cas. Em va amenaçar que si tenia un avortament seria culpa meva i em va fer sentir molt malament. Però he llegit i continuo, no li vull fer cas. És el primer mes de búsqueda, a veure com anirà. Amb el primer vam trigar 4 mesos.
noe80

EntradaAutor: noe80 » dv. juny 08, 2012 8:30 pm

Jo es q amb la primera m'hi vaig quedar al primer mes!!! I aquest s'esta fent esperar... No li vull fer cas, pero tampoc em veig embarassada i donant teta... Bueno, tambe diuen q de vegades es desteten sols durant l'embaras
Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. juny 08, 2012 9:29 pm

La meva Ana es va destetar quan jo estava embarassada de la seva germana estaba d'uns tres menos
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
manu23
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » ds. juny 09, 2012 11:02 am

Aqui un altre donant pit, embara¢ada i amb gine carca!
El primer va ser per una FIV despres de 6 anys i aquest a la primera i donant pit, ara mateix sembla que s'esta destetant tot sol, nomes la vol per dormir a la nit i gairebe ni l'agafa.
La gine de la SS em va dir que podia provocar contraccions que si em passava m'estires una mitja horeta sobre el costat esquerre i si no passava que anes d'urgencies que em mirarien, pero el del privat ..., sense comentaris.
noe80

EntradaAutor: noe80 » dg. juny 10, 2012 8:48 pm

mamu23 , que et va dir el del privat?
Imatge
Salander

EntradaAutor: Salander » dl. juny 11, 2012 11:58 am

Lo dels avortaments és un fals mite... Aquí ho expliquen molt bé: http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... -en-tandem
Imatge
Imatge
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dg. juny 24, 2012 12:33 pm

Hola,

Es la segona o tercera vegada que em llegeixo el post, finalment m'he decidit a escriure. Despres de prendre les anti-conceptives duran 5 anys vaig decidir quedar-me embarasada en un moment que era ideal (personal i laboralment parlant), de ganes de ser mare feia més de 10 anys que en tenia, però lo tipic... ara estudiar, ara buscar feina, ara em caso... al final, era el moment! No vaig aconseguir l'embaràs fins 1 any després. Sóc una persona com ho diria... no obsessiva però... molt perseverant, quan tinc una cosa al cap, m'entrego a anar per allò! Al final, jo diria que si que em vaig obsessionar, em feia testos d'embaras fins i tot una setmana abans de la data prevista per la regla per si de cas ja es possitivitzava. Em vaig fer molts testos d'embaràs, moltíssims. Finalment, després de un any, una analítica hormonal normal i un seminograma pendent de que es fes el meu home, ell i jo vam estar parlant. Em trobava en un moment de gran estres, i no només per la auto-pressió de no quedar-me embarasada, que ja us dic que era molt gran. Estava acabant un master, tenia exàmens finals de curs d'idiomes en els propers mesos, un canvi de feina previst... El meu home, em va proposar que ajornessim la cerca de l'embaras fins a passat l'estiu. Dos o tres dies després va nevar (la del 8 de març del 2010) i patapam, relaxada com estava per haver-me tret la llosa de no quedar-me embarasada m'hi vaig quedar aquella nit!!!
Bé, debeu estar pensant que té que veure això amb el títol del post. Es que en Pau té 18 mesos i encara fa pit. Xuma 3, 4, 5, 6... vegades al dia, hi està enganxadissim, no he tornat a tenir la regla. Sé que em puc quedar embarasada igual però ja fa 6 mesos que no prenem mesures i encara no m'hi he quedat. No se si és que ja començo a obsessionar-m'hi de nou...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dl. juny 25, 2012 8:38 am

Al final, donant el pit, m'he quedat a la primera però en pocs dies he tingut un avortament, així que les "amenaces" del gine se'n van complir... potser no té res a veure, però... us podeu imaginar que senta fatal!
Salander

EntradaAutor: Salander » dl. juny 25, 2012 10:24 am

Suposo que ja saps el que et diré però en principi els receptors d'oxitocina de l'úter no s'activen fins al final de l'embaràs en condicions normals, per tant l'oxitocina en principi no hi té res a veure. Igualment quina putada :ufs:
Imatge
Imatge
noe80

EntradaAutor: noe80 » dl. juny 25, 2012 10:40 am

Ostres Amal, em sap molt de greu!! Però l'important és que t'hi has quedat... i segur que donar el pit no hi té res a veure!!
Imatge
Olguiky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. maig 23, 2012 6:50 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. juny 25, 2012 10:56 am

Ostres, Amal, ho sento moltíssim!
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dl. juny 25, 2012 12:48 pm

Amal ho sento molt. No se que dir-te... plora, crida, escriu el que sents... i quan et sentis amb forces pensa que ho pots tornar a intentar.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::