MENJA MOLT?

Teòricament poden menjar de tot.

ragi
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

MENJA MOLT?

EntradaAutor: ragi » dv. gen. 27, 2012 1:08 pm

Hola tinc una nena de 15 mesos i penso que menja molt!!!
Mengen molt els vostres?

La meva menja al mati un bibi de cereals i una hora després a la guarderia una llesca de pa amb tomata, a la 13:00 el seu plat de verdura amb carn + 1 iogurt! a mitja tarda papilla de frutita(3/4 de pera, 3/4 de platan, 1 suc de taronja i 2 galetes), a partir d'aqui i fins a les 21.00 de la nit sol fa que demanar pa, galetes, pernil dolç o el que trobi! aleshores a les 21:00 sopa una truiteta o lluç + bibi de farinetes, pero a les 3:00 del mati es desperta i vol un bibi, li faig de 150ml!

es normal el que menja?

de percentil de pes i alçada es normal 50.
ragi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 27, 2012 1:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: MENJA MOLT

EntradaAutor: TETES » dv. gen. 27, 2012 1:34 pm

sera que es de vida!!
si tu la veus que esta be, que esta dins el pes normal i tot esta ok no etpreocupis massa... ara aixo si, el que jo faria i no vaig fer-ho quan calia, es treure-li tooooot el que pica entre hores que no li toqui menjar... ho dic per experiencia, ja que la meva tambe es de menjar molt, de sempre i tot anava ok fins que a la revisio dels 2,5 anys el pediatre va flipar perque va engreixar 4 kg en 6 mesos... i clar, es una exageracio.. i el que em va dir que no calia fer regim pero si control del que menjava i sobretot que menges el que li toques, no repetir i molt important res de picar entre hores... em va picar una mica la cresta i te rao perque aixo li pot comportar problemes de cares a ser mes gran... i creu.me cada dia es una lluita perque toooooot el dia demana!!
Imatge

Imatge

Imatge
Martineta26
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: MENJA MOLT

EntradaAutor: Martineta26 » dv. gen. 27, 2012 1:35 pm

El que potser li passa a la teva nena és que ja vol menjar més coses senceres, veig que encara li dónes verdura i carn m'imagino que triturada i també papilla de fruites. Això està bé quan tenen 9 o 10 mesos però amb 15 mesos ja podria fer un menú de més grans, vull dir menjar sencer i ja gairebé pot menjar de tot. Potser així no demanaria tant, pot ser que la papilla de verdures o de fruites ja no l'ompli com abans.
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MENJA MOLT?

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 27, 2012 1:51 pm

sí, jo també crec que amb 15 mesos estaria bé que mengés més trossets, amb els triturats com que no han de treballar acostumen a menjar més quantitat perquè triguen més a sentir-se tips
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dv. gen. 27, 2012 4:46 pm

El meu nen també menja molt, per exemple, es menja un bibi de 300+cereals per esmorzar i normalment després vol una galeta maria, a mig mati a la guarde els hi donen alguna coseta, a la 1 dina cigrons, rap i un iogur, per berenar un plàtan i una galeta i sopa al voltant de les 8'45 sopa i pa amb tomaquet, i abans d'anar a dormir un altre bibi d'uns 150+cereals, entre hores no li donem res però estic segura que si veies palets de pa o galetes també se les menjaria, noia, són de vida....nosaltres vàrem passar una temporada de menjar fatal però ara no em puc queixar
Imatge
Imatge
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dv. gen. 27, 2012 5:49 pm

El meu en té 17 i menja tot el que dius tu.. potser més i tot. Està al percentil 25 que tampoc sé ben bé el què vol dir, el que sí que puc dir-te és que de grassonet no ho està gens.. Això sí, no acaba mai la gana. A la nit no em trobo com tu, però si es desperta, no dubto a tornar-lo a posar a dormir. Mai intento oferir-li menjar a la matinada.. no sé. Com a molt beure aigua...

Ella et demana menjar pel seu nom??
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
ragi

EntradaAutor: ragi » dl. gen. 30, 2012 9:10 am

Moltes gràcies noies!!!!

Laura80, jo crec que a la nit ja es desperta de vici, i aixo li he de parar, pero nose com fer-ho, deixant-la plorar, no?? es que clar lo més fàcil es aixecarme i donarli el bibi!
Si mho demana pel nom a la matinada el bibi, no! pero plora aleshores i vaig i li dic que vols un bibi? i em diu que sí sí amb un desfici que es massa i després s'adorm!!!!!

Ara a la nit ja ho faig això de fer-li peix, pa amb tomata, truiteta o el que sigui així amb trossets i després el bibi!! de trossets en menja també pero mira encara li faig tot tritutat! a mig mati a l'escola doncs menja pa amb tomata, pernil, o una galeta i ella ja mossega ja!!!!

Gràcies boniques :content: :content: :content:
Imatge
Imatge
ragi

EntradaAutor: ragi » dl. gen. 30, 2012 3:50 pm

Laura80, merci pel consell, pero ella no es va començar a despertar fins que vam tornar de vacances a l'estiu, tenia 9 mesos, fins aleshores sempre havia dormit molt bé!
El bibi sel pren tot i a vegades rondina perque en voldria més, jejeje, pero aleshores li dono la pipa i au a dormir!
A veure si aconsegueixo deixar de donar-li aquest bibi a mitja nit!
i durant el dia durant la setmana a veure si no la deixo picar! :ok: i anem fent trossets, aixo sí quan està cansada no els vol veure els trossets ella vol bibi o pure directament!
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 30, 2012 4:25 pm

és difícil parlar en general perquè cada nen o nena tenen necessitats diferents.
Jo et puc parlar del meu fill, que també sempre ha menjat molt, tant de dia com de nit.
Fins passats els dos anys i mig ha fet teta nocturna.

Té quasi 3 i hem deixat la toma nocturna, però continua prenent 250ml de llet de vaca desprès de sopar i al llevar-se per esmorzar. I si pel que sigui no ha sopat gaire sempre es desperta més aviat i no pot tornar conciliar el son. Si és molt aviat i em demana un bibe no dubto a donar-li per deixar-lo descansar.
Jo m'ho miro com si fos jo... quan tinc gana no puc dormir... i no és pas vici.... igual que quan tinc fred o calor o set o ganes d’anar al lavabo.....
Ells estan en plana etapa de creixement i cada nen té unes necessitats. De vegades també penso que li farà mal menjar tant de cop i prefereixo que ho reparteixi i no empleni tant la panxa en una sol àpat.... no té mesura......

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::